אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
יש לי שאלה
האם כל פעם שאני נכנס לנושא מסוים
זה נחשב צפייה?!
או רק פעם אחת מכל חשבון?
אשמח לתשובה תודה
@מוכן-תמיד-לעזור
רק פעם אחת -
יש לי שאלה
האם כל פעם שאני נכנס לנושא מסוים
זה נחשב צפייה?!
או רק פעם אחת מכל חשבון?
אשמח לתשובה תודה
@מוכן-תמיד-לעזור ניראה לי כל כמה זמן
-
@מוכן-תמיד-לעזור
רק פעם אחת@משה-0527 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוכן-תמיד-לעזור
רק פעם אחת@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוכן-תמיד-לעזור ניראה לי כל כמה זמן
אשמח ש @צוות-פיקוח יענו לי על זה מידיעה...
-
@משה-0527 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוכן-תמיד-לעזור
רק פעם אחת@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוכן-תמיד-לעזור ניראה לי כל כמה זמן
אשמח ש @צוות-פיקוח יענו לי על זה מידיעה...
@מוכן-תמיד-לעזור
אני יענה לך על זה מידיעה:
נכנסתי ויצאתי לנושא מסוים כמה פעמים וכמות הצפיות לא עלתה. -
@מוכן-תמיד-לעזור
אני יענה לך על זה מידיעה:
נכנסתי ויצאתי לנושא מסוים כמה פעמים וכמות הצפיות לא עלתה. -
@מוכן-תמיד-לעזור
אני יענה לך על זה מידיעה:
נכנסתי ויצאתי לנושא מסוים כמה פעמים וכמות הצפיות לא עלתה.@בונקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
נכנסתי ויצאתי לנושא מסוים כמה פעמים וכמות הצפיות לא עלתה.
בגלל זה כתבתי
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ניראה לי כל כמה זמן
שאולי צריך שיהיה הפסקה של איזה מספר זמן מסוים
-
@משה-0527 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוכן-תמיד-לעזור
רק פעם אחת@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוכן-תמיד-לעזור ניראה לי כל כמה זמן
אשמח ש @צוות-פיקוח יענו לי על זה מידיעה...
@מוכן-תמיד-לעזור
יש גם בוטים של גוגל ובוטים נוספים שמגדילים את מס' הצפיות -
-
@אפרת תודה רבה תוקן
-
@מוכשרת-על בגלל זה אמרתי
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ניראה לי שאפשר להחליף את זה לשלח פניה לניהול
-
@צוות-פיקוח יש לי בעיה שהעיגול בצד
ימין למעלה ,תמיד חושב וטוען ,
יש לציין שאין עומס או משהו כזה על המחשב ,
אם אפשר לטפל בזה [לא דחוף] תודה ! -
-
@תמר-7 אם כשאת עושה ערוך פרופיל את לא רואה מקום לכתוב אודותיי אז כנראה שאת צריכה יותר מוניטין
-
@תמר-7 זה מה שענו לי כשכתבתי שצריך 150 מוניטין:
@צור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@eti עלה מאז...
אז... כנראה שצריך יותר, ולא אמרו בדיוק כמה.
-
לאחרונה החלו להעלות שירים מיוטיוב יותר ופחות עם אפשרות להורדה כך שלא ניתן להוריד זאת (לי בכל אופן)
אשמח לשיפור ולהבנה,
תודה רבה.@אסתר-ה אני חושב שזה מעולה השדרוג שעשו שהקישור ליוטיוב הוא סרטון מי שלא עובד לו / לה משהוא ורוצה את זה שיבקש בבקשת שירים ונשלח בלי נדר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
