דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
12.9k פוסטים 591 כותבים 3.5m צפיות 94 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייצ'יתא אייצ'ית

    @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    היה פתוח לי הצאט
    למה הוא נחסם?
    @צור @ntz @אייצ-ית

    עקב זאת שאת חדשה אני אסביר שוב.
    אומנם היית בפורום מזמן והיה פתוח לך הצאט. רק מה-
    שהשתנו המון כללים.
    קראי שוב את חוקי הפורום- הכל כתוב!!
    ברעיון כרגע רק מכמות מוניטין מסויימת הצאט ניפתח. לא ניתן להגיד את הכמות. ברגע שיפתח לך- תדעי!
    הצאט נסגר למעט מקריים אחרים שההנהלה בוחרת לסגור ואת זה ניתן לפתור רק בפנייה להנהלה.

    @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @אייצ-ית אוקיי ואין לי אפשרות לתת לך לייק.למה?

    דווקא לייקים את יכולה לתת.
    אולי תנסי לרענן את האתר.

    מיכלושמ מנותק
    מיכלושמ מנותק
    מיכלוש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #785

    @אייצ-ית לייקים אני לא יכולה לתת לא יודעת למה.
    ואיזה הזוי! יש לי חתימה (כפי שאת רואה...) אבל אין לי איך להגיע לעריכת החתימה משהו מוזרר נוסף
    וואי סורי שאני משגעת את השכל אבל מה ?כל הדברים האלה קורים רק לי?😕

    ה אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • מיכלושמ מיכלוש

      @אייצ-ית לייקים אני לא יכולה לתת לא יודעת למה.
      ואיזה הזוי! יש לי חתימה (כפי שאת רואה...) אבל אין לי איך להגיע לעריכת החתימה משהו מוזרר נוסף
      וואי סורי שאני משגעת את השכל אבל מה ?כל הדברים האלה קורים רק לי?😕

      ה מנותק
      ה מנותק
      הודיה 1
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה 1
      #786

      @מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

      מיכלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מיכלושמ מיכלוש

        @אייצ-ית לייקים אני לא יכולה לתת לא יודעת למה.
        ואיזה הזוי! יש לי חתימה (כפי שאת רואה...) אבל אין לי איך להגיע לעריכת החתימה משהו מוזרר נוסף
        וואי סורי שאני משגעת את השכל אבל מה ?כל הדברים האלה קורים רק לי?😕

        אייצ'יתא מנותק
        אייצ'יתא מנותק
        אייצ'ית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #787

        @מיכלוש כמו שאני יודעת יש לך הרשאות ללייק ולגבי החתימה זה עניין של כמות מוניטין.
        אולי @צור יוכל לעזור בעיניין...

        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה הודיה 1

          @מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

          מיכלושמ מנותק
          מיכלושמ מנותק
          מיכלוש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכלוש
          #788

          @הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          @מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

          9ed6b82b-8873-4a14-a9fc-3dcb75a1d97c-image.png
          יש לי חתימה!

          אייצ'יתא מיכלושמ ה 3 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • מיכלושמ מיכלוש

            @הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            @מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

            9ed6b82b-8873-4a14-a9fc-3dcb75a1d97c-image.png
            יש לי חתימה!

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
            #789

            @מיכלוש תרעעני את הדף ב ctrl+f5

            כי אין לך-
            678c049a-55a2-4d91-b1ba-2efe2cc0e35f-image.png

            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מיכלושמ מיכלוש

              @הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

              9ed6b82b-8873-4a14-a9fc-3dcb75a1d97c-image.png
              יש לי חתימה!

              מיכלושמ מנותק
              מיכלושמ מנותק
              מיכלוש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #790

              @אייצ-ית וזה מה שקורה כשאני מנסה לעשות לייק
              dc7e94a6-086d-4996-bf63-0b222d4e02ad-2.jpg

              אייצ'יתא N 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • מיכלושמ מיכלוש

                @הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

                9ed6b82b-8873-4a14-a9fc-3dcb75a1d97c-image.png
                יש לי חתימה!

                ה מנותק
                ה מנותק
                הודיה 1
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #791

                @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @מיכלוש אין לך עכשיו חתימה

                9ed6b82b-8873-4a14-a9fc-3dcb75a1d97c-image.png
                יש לי חתימה!

                אצלך זה מראה ככה אצלי זה מראה ככה
                ed1f808e-0de5-4a63-aebd-3924ae90dba6-image.png

                "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מיכלושמ מיכלוש

                  @אייצ-ית וזה מה שקורה כשאני מנסה לעשות לייק
                  dc7e94a6-086d-4996-bf63-0b222d4e02ad-2.jpg

                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'יתא מנותק
                  אייצ'ית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #792

                  @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @אייצ-ית וזה מה שקורה כשאני מנסה לעשות לייק

                  שוב-
                  נחכה ל @צור הוא בטוח יעזור כאן.
                  כנראה שאין לך כרגע הרשאות..

                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                  מיכלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                    @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @אייצ-ית וזה מה שקורה כשאני מנסה לעשות לייק

                    שוב-
                    נחכה ל @צור הוא בטוח יעזור כאן.
                    כנראה שאין לך כרגע הרשאות..

                    מיכלושמ מנותק
                    מיכלושמ מנותק
                    מיכלוש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכלוש
                    #793

                    @אייצ-ית זה הגיוני להוריד הרשאות רק כי לא הייתי פה הרבה זמן?😉 כי זה הסיבה הכי נראית לעין..
                    טוב תודה לך בכל אופן ואל תמחקי לי את הפוסט כי כתבתי תודה
                    בגלל שאין לי אפשרות לליקים כרגע...
                    @צור כשאתה פה, תראה מה תוכל לעשות בנידון..

                    אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מיכלושמ מיכלוש

                      @אייצ-ית זה הגיוני להוריד הרשאות רק כי לא הייתי פה הרבה זמן?😉 כי זה הסיבה הכי נראית לעין..
                      טוב תודה לך בכל אופן ואל תמחקי לי את הפוסט כי כתבתי תודה
                      בגלל שאין לי אפשרות לליקים כרגע...
                      @צור כשאתה פה, תראה מה תוכל לעשות בנידון..

                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'ית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #794

                      @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @אייצ-ית זה הגיוני להוריד הרשאות רק כי לא הייתי פה הרבה זמן?

                      לא!
                      חד משמעי זו לא סיבה. אין להנהלה עיניין להצר פה צעדים של משתמשים.

                      @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      ואל תמחקי לי את הפוסט כי כתבתי תודה

                      כל פוסט שנאמר בו תודה נמחק!
                      ברגע שנפתחת האפשרות ללייק לייקו במקום תודה. אם לא אל תספימו סתם..
                      ובזה תם הדיון!

                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מיכלושמ מיכלוש

                        @אייצ-ית וזה מה שקורה כשאני מנסה לעשות לייק
                        dc7e94a6-086d-4996-bf63-0b222d4e02ad-2.jpg

                        N מנותק
                        N מנותק
                        ntz
                        מנהל ראשי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #795

                        @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @אייצ-ית וזה מה שקורה כשאני מנסה לעשות לייק
                        dc7e94a6-086d-4996-bf63-0b222d4e02ad-2.jpg

                        תבדקו אם הסתדר.
                        היה הגבלה של 40 לייקים בשרשור למשתמש, וכנראה זה מה שגרם לשגיאה.
                        ביטלתי את זה.

                        אפשר ליצור קשר במייל:
                        noam6947@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • מיכלושמ מנותק
                          מיכלושמ מנותק
                          מיכלוש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכלוש
                          #796

                          עובד .

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מיכלושמ מנותק
                            מיכלושמ מנותק
                            מיכלוש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #797

                            מה זה?
                            You can't vote more messages today, you already voted 5 times

                            שוב-ניסתי לעשות לייק למשהו שעזר לי מאד אבל זה מה שזה כתב לי..
                            ואז היתי צריכה לכתוב תודה ולהסתכן שירחיקו אותי אוף!
                            לא לא כתבתי בסוף..
                            אבל מה עושים?

                            אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מיכלושמ מיכלוש

                              מה זה?
                              You can't vote more messages today, you already voted 5 times

                              שוב-ניסתי לעשות לייק למשהו שעזר לי מאד אבל זה מה שזה כתב לי..
                              ואז היתי צריכה לכתוב תודה ולהסתכן שירחיקו אותי אוף!
                              לא לא כתבתי בסוף..
                              אבל מה עושים?

                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'ית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #798

                              @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              You can't vote more messages today, you already voted 5 times

                              אינך יכול להצביע למסרים נוספים היום, הצבעת כבר 5 פעמים

                              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                              מיכלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אייצ'יתא אייצ'ית

                                @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                You can't vote more messages today, you already voted 5 times

                                אינך יכול להצביע למסרים נוספים היום, הצבעת כבר 5 פעמים

                                מיכלושמ מנותק
                                מיכלושמ מנותק
                                מיכלוש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #799

                                @אייצ-ית זה מה שאמור לקרות לכולם? או שרק לי?😉

                                צורצ רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • מיכלושמ מיכלוש

                                  @אייצ-ית זה מה שאמור לקרות לכולם? או שרק לי?😉

                                  צורצ מנותק
                                  צורצ מנותק
                                  צור
                                  מנהלים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
                                  #800

                                  @מיכלוש ואני לא מבין מה יש ללייק יותר מחמש פעמים ביום
                                  וכן רוח ההנהלה לא נוחה כלל מליוקי יתר אשר נועדו בד"כ למטרות כפתיחת צ'אט/לייק/חתימה וכו

                                  לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                                  מיכלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מיכלושמ מיכלוש

                                    @אייצ-ית זה מה שאמור לקרות לכולם? או שרק לי?😉

                                    רבקהר מנותק
                                    רבקהר מנותק
                                    רבקה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #801

                                    @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    או שרק לי?

                                    ?
                                    למה שיקרה רק לך?.....
                                    אף אחד כאן אינו מטרה ספציפית.
                                    יש חוקים. ופשוט התנגשת בהם....
                                    זה הכל.

                                    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                    מיכלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • רבקהר רבקה

                                      @מיכלוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      או שרק לי?

                                      ?
                                      למה שיקרה רק לך?.....
                                      אף אחד כאן אינו מטרה ספציפית.
                                      יש חוקים. ופשוט התנגשת בהם....
                                      זה הכל.

                                      מיכלושמ מנותק
                                      מיכלושמ מנותק
                                      מיכלוש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #802
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • צורצ צור

                                        @מיכלוש ואני לא מבין מה יש ללייק יותר מחמש פעמים ביום
                                        וכן רוח ההנהלה לא נוחה כלל מליוקי יתר אשר נועדו בד"כ למטרות כפתיחת צ'אט/לייק/חתימה וכו

                                        מיכלושמ מנותק
                                        מיכלושמ מנותק
                                        מיכלוש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #803

                                        @צור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @מיכלוש ואני לא מבין מה יש ללייק יותר מחמש פעמים ביום
                                        וכן רוח ההנהלה לא נוחה כלל מליוקי יתר אשר נועדו בד"כ למטרות כפתיחת צ'אט/לייק/חתימה וכו

                                        זה לא תמיד ככה וברור שלא בשביל לפתוח צאט וכו.
                                        זה רק לפעמים ביום אחד אני שואלת כמה שאלות בו זמנית וכמה אנשים עזרו לי ובגלל שאסור לכתוב תודה אז אני רוצה לתת לייק כדי שידעו שזה עזר לי. זה הכל
                                        אבל בסדר מותר לכם להגביל את זה ל5 והכל טוב.
                                        רק שהיה לי מוזר כי כל היום ההוא היה לי בעיות עם הפורום..
                                        זהו.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ילד חוכםי מנותק
                                          ילד חוכםי מנותק
                                          ילד חוכם
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #804

                                          @ntz אני מנסה להוסיף פוסט למועדפים ויש לי EROR למה זה קורה?

                                          צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול