Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.5m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • א.ה. 2א Offline
    א.ה. 2א Offline
    א.ה. 2
    wrote on last edited by
    #2021

    (אולי שאלו), מכמה מוניטין אפשר להשתמש בצ'אט?
    כי אני ממש חייב את זה!

    מוזיקה.
    התרופה הטובה ביותר👌🎧

    שרי 0ש 1 Reply Last reply
    0
    • א.ה. 2א א.ה. 2

      (אולי שאלו), מכמה מוניטין אפשר להשתמש בצ'אט?
      כי אני ממש חייב את זה!

      שרי 0ש Offline
      שרי 0ש Offline
      שרי 0
      wrote on last edited by
      #2022

      @א-ה-2 אסור להגיד!
      מתי שזה יפתח לך זה יפתח לך

      מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

      1 Reply Last reply
      1
      • אילניתא אילנית התייחס לנושא זה ב
      • שמואל פ. 0ש Offline
        שמואל פ. 0ש Offline
        שמואל פ. 0
        wrote on last edited by
        #2023

        איך מעלים כמות גדולה של שירים יחד

        שווה לעקוב כדי להתעדכן ראשון😜 ותנו לייק זה לא עולה כסף...

        אפרתא 1 Reply Last reply
        0
        • שמואל פ. 0ש שמואל פ. 0

          איך מעלים כמות גדולה של שירים יחד

          אפרתא Offline
          אפרתא Offline
          אפרת
          wrote on last edited by אפרת
          #2024

          @שמואל-פ-0 תעלה כמה שאפשר בפוסט אחד תחכה שיעברו כמה דקות ואז תעלה את השאר

          בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
          אייל גלבוע

          שמואל פ. 0ש 1 Reply Last reply
          1
          • איזה קטעא Offline
            איזה קטעא Offline
            איזה קטע
            wrote on last edited by
            #2025

            בטעות עשיתי על לא נקראו סמן הכל כנקרא ועכשיו אני לא רואה כלום-יש איך לבטל את זה? ואיך זה יכול להיות שעבר מאז יותר משעתים ועדין ריק לי? זה לא מתעדכן בכל פוסט?

            יש שני סוגי מוזיקה-
            מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
            תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

            אילניתא 1 Reply Last reply
            0
            • איזה קטעא איזה קטע

              בטעות עשיתי על לא נקראו סמן הכל כנקרא ועכשיו אני לא רואה כלום-יש איך לבטל את זה? ואיך זה יכול להיות שעבר מאז יותר משעתים ועדין ריק לי? זה לא מתעדכן בכל פוסט?

              אילניתא Offline
              אילניתא Offline
              אילנית
              כתב מקצב
              wrote on last edited by
              #2026

              @איזה-קטע דבר ראשון- תוכל לראות את הפוסטים ב- פוסטים אחרונים.
              דבר שני- מציעה לך לרענן את האתר.

              "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
              #משפטשאהבתי.

              1 Reply Last reply
              2
              • נ נח נחמ נחמן 0נ Offline
                נ נח נחמ נחמן 0נ Offline
                נ נח נחמ נחמן 0
                wrote on last edited by
                #2027

                אני חושב שכדאי לבטל את הדיסליקט👎 כי אם יש תוכן לא טוב או פוגעני אז כבר מדווחים ואסור לתת מיסבה אחרת

                נ נח נחמ נחמן מאומן

                ג 1 Reply Last reply
                4
                • נ נח נחמ נחמן 0נ נ נח נחמ נחמן 0

                  אני חושב שכדאי לבטל את הדיסליקט👎 כי אם יש תוכן לא טוב או פוגעני אז כבר מדווחים ואסור לתת מיסבה אחרת

                  ג Offline
                  ג Offline
                  גילה
                  wrote on last edited by
                  #2028

                  @נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  אני חושב שכדאי לבטל את הדיסליקט👎 כי אם יש תוכן לא טוב או פוגעני אז כבר מדווחים ואסור לתת מיסבה אחרת

                  שישאר בשביל העיצוב.... 😜

                  נ נח נחמ נחמן 0נ 1 Reply Last reply
                  3
                  • ג גילה

                    @נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    אני חושב שכדאי לבטל את הדיסליקט👎 כי אם יש תוכן לא טוב או פוגעני אז כבר מדווחים ואסור לתת מיסבה אחרת

                    שישאר בשביל העיצוב.... 😜

                    נ נח נחמ נחמן 0נ Offline
                    נ נח נחמ נחמן 0נ Offline
                    נ נח נחמ נחמן 0
                    wrote on last edited by
                    #2029

                    @גילה שמשתמשים לא יעשו בטעות

                    נ נח נחמ נחמן מאומן

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • שלמה אש Offline
                      שלמה אש Offline
                      שלמה א
                      wrote on last edited by
                      #2030

                      אם יש אופציה לדווח על תגובה אז למה הדיסלייק לא מיועד ללא אהבתי ולייק לאהבתי כמו בכל דבר רגיל

                      מוכשרת עלמ תהילושת 2 Replies Last reply
                      2
                      • שלמה אש שלמה א

                        אם יש אופציה לדווח על תגובה אז למה הדיסלייק לא מיועד ללא אהבתי ולייק לאהבתי כמו בכל דבר רגיל

                        מוכשרת עלמ Offline
                        מוכשרת עלמ Offline
                        מוכשרת על
                        wrote on last edited by מוכשרת על
                        #2031

                        @שלמה-א תכלס דיסלייק זה בפומבי.. ודיווח אפילו המשתמש לא יודע על זהץ

                        @נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @גילה שמשתמשים לא יעשו בטעות

                        איך זה קורה בטעות? -כי לי אף פעם לא קרה 😉
                        עריכה- אהה התכוונת אם לא יודעים?!.. אז יעירו להם פעם אחת כנראה, טוב לא צריך להתעמק יותר מידיי, (הפלפולים פה לפעמים מפעימים אותי!) לא עושים וזהו. בהנאה.

                        שרת הרוקש 1 Reply Last reply
                        3
                        • שלמה אש שלמה א

                          אם יש אופציה לדווח על תגובה אז למה הדיסלייק לא מיועד ללא אהבתי ולייק לאהבתי כמו בכל דבר רגיל

                          תהילושת Offline
                          תהילושת Offline
                          תהילוש
                          כתב מקצב
                          wrote on last edited by
                          #2032

                          @שלמה-א אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          אם יש אופציה לדווח על תגובה אז למה הדיסלייק לא מיועד ללא אהבתי ולייק לאהבתי כמו בכל דבר רגיל

                          @נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          אני חושב שכדאי לבטל את הדיסליקט👎 כי אם יש תוכן לא טוב או פוגעני אז כבר מדווחים ואסור לתת מיסבה אחרת

                          שאלו כבר, ו:

                          @גילה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          אני חושב שכדאי לבטל את הדיסליקט👎 כי אם יש תוכן לא טוב או פוגעני אז כבר מדווחים ואסור לתת מיסבה אחרת

                          שישאר בשביל העיצוב.... 😜

                          בינתיים זה התשובה...

                          שלמה אש 1 Reply Last reply
                          1
                          • תהילושת תהילוש

                            @שלמה-א אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            אם יש אופציה לדווח על תגובה אז למה הדיסלייק לא מיועד ללא אהבתי ולייק לאהבתי כמו בכל דבר רגיל

                            @נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            אני חושב שכדאי לבטל את הדיסליקט👎 כי אם יש תוכן לא טוב או פוגעני אז כבר מדווחים ואסור לתת מיסבה אחרת

                            שאלו כבר, ו:

                            @גילה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            אני חושב שכדאי לבטל את הדיסליקט👎 כי אם יש תוכן לא טוב או פוגעני אז כבר מדווחים ואסור לתת מיסבה אחרת

                            שישאר בשביל העיצוב.... 😜

                            בינתיים זה התשובה...

                            שלמה אש Offline
                            שלמה אש Offline
                            שלמה א
                            wrote on last edited by
                            #2033

                            @תהילוש אני שאלתי למה זה לא משמש בתור דיסלייק רגיל ולא למה לא מבטלים אותו

                            1 Reply Last reply
                            1
                            • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                              @שלמה-א תכלס דיסלייק זה בפומבי.. ודיווח אפילו המשתמש לא יודע על זהץ

                              @נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              @גילה שמשתמשים לא יעשו בטעות

                              איך זה קורה בטעות? -כי לי אף פעם לא קרה 😉
                              עריכה- אהה התכוונת אם לא יודעים?!.. אז יעירו להם פעם אחת כנראה, טוב לא צריך להתעמק יותר מידיי, (הפלפולים פה לפעמים מפעימים אותי!) לא עושים וזהו. בהנאה.

                              שרת הרוקש Offline
                              שרת הרוקש Offline
                              שרת הרוק
                              wrote on last edited by
                              #2034

                              @מוכשרת-על אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              איך זה קורה בטעות? -כי לי אף פעם לא קרה

                              לי זה קרה... ואני חושבת שאני לא היחידה.

                              ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                              צורצ 1 Reply Last reply
                              3
                              • שרת הרוקש שרת הרוק

                                @מוכשרת-על אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                איך זה קורה בטעות? -כי לי אף פעם לא קרה

                                לי זה קרה... ואני חושבת שאני לא היחידה.

                                צורצ Offline
                                צורצ Offline
                                צור
                                מנהלים
                                wrote on last edited by
                                #2035

                                @שרת-הרוק באחד השדרוגים האחרונים נוספה האפשרות לבטל דיסלייק למשתמשים רגילים
                                אני אתחיל לעשות זאת לאט לאט

                                לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • יעקב ה.י Offline
                                  יעקב ה.י Offline
                                  יעקב ה.
                                  wrote on last edited by
                                  #2036
                                  This post is deleted!
                                  מוזיקהמ 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • יעקב ה.י יעקב ה.

                                    This post is deleted!

                                    מוזיקהמ Offline
                                    מוזיקהמ Offline
                                    מוזיקה
                                    wrote on last edited by מוזיקה
                                    #2037

                                    @יעקב-ה
                                    הודעת כאלו רק מרחיקות אותך מפתיחת הצ'אט!!!
                                    בשביל זה נועדה אופציית שליחת פנייה לניהול, וכמובן שם מותר לך לשאול/לבקש בצורה מכובדת בלבד

                                    גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                                    1 Reply Last reply
                                    2
                                    • יעקב ה.י Offline
                                      יעקב ה.י Offline
                                      יעקב ה.
                                      wrote on last edited by
                                      #2038

                                      המון פעמים אני רוצה להגיב לנושא ישן, והוא כותב לי, הנושא שאתה רוצה להגיב לו ישן, אתה רוצה בכל זאת להגיב, או ליצור נושא חדש?
                                      מה אני צריך לעשות???
                                      דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!

                                      זברהז 1 Reply Last reply
                                      1
                                      • יעקב ה.י יעקב ה.

                                        המון פעמים אני רוצה להגיב לנושא ישן, והוא כותב לי, הנושא שאתה רוצה להגיב לו ישן, אתה רוצה בכל זאת להגיב, או ליצור נושא חדש?
                                        מה אני צריך לעשות???
                                        דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!

                                        זברהז Offline
                                        זברהז Offline
                                        זברה
                                        wrote on last edited by
                                        #2039

                                        @יעקב-ה

                                        @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        יש נושא ישן שאני רוצה להגיב.
                                        להגיב בכל מקרה?

                                        @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        אין בעיה.

                                        אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                        אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                        1 Reply Last reply
                                        1
                                        • אפרתא אפרת

                                          @שמואל-פ-0 תעלה כמה שאפשר בפוסט אחד תחכה שיעברו כמה דקות ואז תעלה את השאר

                                          שמואל פ. 0ש Offline
                                          שמואל פ. 0ש Offline
                                          שמואל פ. 0
                                          wrote on last edited by שמואל פ. 0
                                          #2040

                                          @אפרת אין דרך יותר קצרה???

                                          @אפרת אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          תעלה כמה שאפשר בפוסט אחד תחכה שיעברו כמה דקות ואז תעלה את השאר

                                          שווה לעקוב כדי להתעדכן ראשון😜 ותנו לייק זה לא עולה כסף...

                                          אפרתא אייצ'יתא 2 Replies Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול