Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • מנאשששמ Offline
    מנאשששמ Offline
    מנאששש
    צוות פיקוח
    wrote on last edited by מנאששש
    #3081

    מה עם הפינה של הנגנים של @סלאש ?
    הסבירו לי כמה זה טוב, וכבר התחלתי לחכות....

    ברגע שמתחברים למוזיקה,
    הטכניקה באה מעצמה.

    אייצ'יתא 1 Reply Last reply
    2
    • מוכן תמיד לעזורמ Offline
      מוכן תמיד לעזורמ Offline
      מוכן תמיד לעזור
      wrote on last edited by
      #3082

      אשמח לדעת למה נועד הספוילר תודה

      לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

      מנאשששמ 1 Reply Last reply
      0
      • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

        אשמח לדעת למה נועד הספוילר תודה

        מנאשששמ Offline
        מנאשששמ Offline
        מנאששש
        צוות פיקוח
        wrote on last edited by מנאששש
        #3083

        @מוכן-תמיד-לעזור
        @Proud-jew אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        לכתוב משהו שכולם ישימו לב אליו
        לכתוב משהו שלא ישימו לב אליו מיד אלא יקראו את תחילת ההודעה, יעכלו שניה ואז ימשיכו הלאה
        לכתוב משהו מעט פרובוקטיבי שעלול לעצבן מישהו
        בכל אחת מהאפשרויות האלו ואולי בעוד כמה שלא עולים לי כרגע - משתמשים בספוילר
        מקווה שהועלתי:)

        @אינספריישן אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        ספוילר מיועד, במקור, בכדי לשים קישורים / טקסטים שרק אלו המחוברים לפורום יוכלו לראות. מין מקדם סודיות / שכנוע להצטרפות

        ברגע שמתחברים למוזיקה,
        הטכניקה באה מעצמה.

        1 Reply Last reply
        3
        • תהילושת תהילוש

          @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          מתי יורידו לי התראת הרחקה

          שליחת פניה לניהול....

          HHKKKKH Offline
          HHKKKKH Offline
          HHKKKK
          wrote on last edited by
          #3084

          @תהילוש

          @תהילוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          מתי יורידו לי התראת הרחקה

          שליחת פניה לניהול....

          לא ממש כך- צריך שיעבור זמן משהו כמו שבוע שבועיים ואז שליחת פנייה וכו'.

          ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

          1 Reply Last reply
          0
          • מוכן תמיד לעזורמ Offline
            מוכן תמיד לעזורמ Offline
            מוכן תמיד לעזור
            wrote on last edited by
            #3085

            אני חייב בדחיפותת עזרהה איך משנים את השם? אם זה אפשרי.........

            לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

            תהילושת 1 Reply Last reply
            0
            • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

              אני חייב בדחיפותת עזרהה איך משנים את השם? אם זה אפשרי.........

              תהילושת Offline
              תהילושת Offline
              תהילוש
              כתב מקצב
              wrote on last edited by
              #3086

              @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              אני חייב בדחיפותת עזרהה איך משנים את השם? אם זה אפשרי.........

              אין אפשרות. רק במקרים חריגים, פניה לניהול.

              1 Reply Last reply
              0
              • מוכן תמיד לעזורמ Offline
                מוכן תמיד לעזורמ Offline
                מוכן תמיד לעזור
                wrote on last edited by
                #3087

                האם החותמת חייבת להיות קשורה למוזיקה?

                לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                הלב שליה 1 Reply Last reply
                0
                • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                  האם החותמת חייבת להיות קשורה למוזיקה?

                  הלב שליה Offline
                  הלב שליה Offline
                  הלב שלי
                  משתמש ותיק
                  wrote on last edited by
                  #3088

                  @מוכן-תמיד-לעזור לא

                  כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                  1 Reply Last reply
                  1
                  • מוכן תמיד לעזורמ Offline
                    מוכן תמיד לעזורמ Offline
                    מוכן תמיד לעזור
                    wrote on last edited by מוכן תמיד לעזור
                    #3089

                    יש לי הצעה למנהלי הפורום
                    אולי תעשו מידי שבוע בסופ"ש
                    נגיד המשתמש שכתב הכי הרבה פוסטים או היה הכי פעיל
                    בפורום, או הנושא שכתבו בו הכי הרבה פוסטים או משהו בסגנון
                    אשמש לתשובה מ @צוות-פיקוח

                    לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                    הלב שליה 1 Reply Last reply
                    0
                    • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                      יש לי הצעה למנהלי הפורום
                      אולי תעשו מידי שבוע בסופ"ש
                      נגיד המשתמש שכתב הכי הרבה פוסטים או היה הכי פעיל
                      בפורום, או הנושא שכתבו בו הכי הרבה פוסטים או משהו בסגנון
                      אשמש לתשובה מ @צוות-פיקוח

                      הלב שליה Offline
                      הלב שליה Offline
                      הלב שלי
                      משתמש ותיק
                      wrote on last edited by הלב שלי
                      #3090

                      @מוכן-תמיד-לעזור רעיון נחמד.
                      אבל אין להם צורך בזה, מבחינתם אל תהיה יעיל.
                      הם גם ככה עובדים קשה לסנן את כל הספאם ועברות התנועה פה.
                      וחוץ מזה זה לא ממש מעניין אותנו, אולי גם יחלקו לנו מדבקות על הצווארון😆
                      אגב, אם אתה רוצה שהם יראו את התיוג תעשה רווח בין ה'מ' לבין @צוות-פיקוח כי זו צריכה להיות מילה נפרדת.
                      עריכה: אבל בא ניתן להם להחליט.

                      כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                      1 Reply Last reply
                      4
                      • תמר 7ת Offline
                        תמר 7ת Offline
                        תמר 7
                        wrote on last edited by
                        #3091

                        למה אין אפשרות לעלות 4 תמונות לפוסט אחד

                        מנאשששמ תהילושת 2 Replies Last reply
                        0
                        • תמר 7ת תמר 7

                          למה אין אפשרות לעלות 4 תמונות לפוסט אחד

                          מנאשששמ Offline
                          מנאשששמ Offline
                          מנאששש
                          צוות פיקוח
                          wrote on last edited by
                          #3092

                          @תמר-7 מה הוא כותב? שגיאה העלית יותר מידי?

                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                          הטכניקה באה מעצמה.

                          1 Reply Last reply
                          1
                          • תמר 7ת תמר 7

                            למה אין אפשרות לעלות 4 תמונות לפוסט אחד

                            תהילושת Offline
                            תהילושת Offline
                            תהילוש
                            כתב מקצב
                            wrote on last edited by
                            #3093

                            @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            למה אין אפשרות לעלות 4 תמונות לפוסט אחד

                            מחכים בין לבין כמה דקות.

                            1 Reply Last reply
                            1
                            • מוזיקהמ Offline
                              מוזיקהמ Offline
                              מוזיקה
                              wrote on last edited by
                              #3094

                              @avital-1 אמר בבקשות שירים:

                              @מוזיקה סורי, איפה המקום המיועד לכך?

                              כאן

                              גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • מנאשששמ מנאששש

                                מה עם הפינה של הנגנים של @סלאש ?
                                הסבירו לי כמה זה טוב, וכבר התחלתי לחכות....

                                אייצ'יתא Offline
                                אייצ'יתא Offline
                                אייצ'ית
                                wrote on last edited by
                                #3095

                                @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                מה עם הפינה של הנגנים של @סלאש ?
                                הסבירו לי כמה זה טוב, וכבר התחלתי לחכות....

                                בהמשך השבוע יפתח לכך קטגוריה מיוחדת.

                                @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                האם אפשר לעשות נושא של "סקרים של חברי הפורום"?

                                לא- סקרים אך ורק המערכת מעלה. מי שיש לו רעיון לסקר יכול לשלוח ויפרסמו.

                                @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @eti הבנתי מה זה ספאם אבל למה שתי פוסטים לא מאוחדים זה נקרא ספאם?

                                כי אם כל אחד יגיב כמה פעמים רצוף זה יוצר שרשור ארוך ומיותר.
                                לכן יש תיוג או קווים חוצצים וכן ציטוטים שמסייעים לכתוב הכל בפוסט אחד.

                                @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                אני חייב בדחיפותת עזרהה איך משנים את השם? אם זה אפשרי.........

                                לא ניתן לשנות את השם.
                                עם סיבה מיוחדת בפניה לניהול יתכן שכן.

                                @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                יש לי הצעה למנהלי הפורום
                                אולי תעשו מידי שבוע בסופ"ש
                                נגיד המשתמש שכתב הכי הרבה פוסטים או היה הכי פעיל
                                בפורום, או הנושא שכתבו בו הכי הרבה פוסטים או משהו בסגנון
                                אשמש לתשובה מ @צוות-פיקוח

                                מי שכותב הכי הרבה פוסטים לא מחייב שזה חיובי, זה יכול להיות ספאם. הכי הרבה לייקים לא מראה תמיד על אמינות כי יכולים סתם לליק.
                                כל משתמש תקין בפורום זוכה לקידום.

                                @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                אבל אין להם צורך בזה, מבחינתם אל תהיה יעיל.

                                לא חושבת שכדאי לדבר בשם הפיקוח........
                                ההפך- כל מי שיעיל אנו נותנים לו יד וחלק בפורום.!

                                @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                למה אין אפשרות לעלות 4 תמונות לפוסט אחד

                                ניתן בפרק זמן מסויים.
                                אבל- אסור בין כה להעלות סתם תמונות לפורום...

                                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                תמר 7ת הלב שליה 2 Replies Last reply
                                3
                                • אייצ'יתא אייצ'ית

                                  @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  מה עם הפינה של הנגנים של @סלאש ?
                                  הסבירו לי כמה זה טוב, וכבר התחלתי לחכות....

                                  בהמשך השבוע יפתח לכך קטגוריה מיוחדת.

                                  @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  האם אפשר לעשות נושא של "סקרים של חברי הפורום"?

                                  לא- סקרים אך ורק המערכת מעלה. מי שיש לו רעיון לסקר יכול לשלוח ויפרסמו.

                                  @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @eti הבנתי מה זה ספאם אבל למה שתי פוסטים לא מאוחדים זה נקרא ספאם?

                                  כי אם כל אחד יגיב כמה פעמים רצוף זה יוצר שרשור ארוך ומיותר.
                                  לכן יש תיוג או קווים חוצצים וכן ציטוטים שמסייעים לכתוב הכל בפוסט אחד.

                                  @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  אני חייב בדחיפותת עזרהה איך משנים את השם? אם זה אפשרי.........

                                  לא ניתן לשנות את השם.
                                  עם סיבה מיוחדת בפניה לניהול יתכן שכן.

                                  @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  יש לי הצעה למנהלי הפורום
                                  אולי תעשו מידי שבוע בסופ"ש
                                  נגיד המשתמש שכתב הכי הרבה פוסטים או היה הכי פעיל
                                  בפורום, או הנושא שכתבו בו הכי הרבה פוסטים או משהו בסגנון
                                  אשמש לתשובה מ @צוות-פיקוח

                                  מי שכותב הכי הרבה פוסטים לא מחייב שזה חיובי, זה יכול להיות ספאם. הכי הרבה לייקים לא מראה תמיד על אמינות כי יכולים סתם לליק.
                                  כל משתמש תקין בפורום זוכה לקידום.

                                  @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  אבל אין להם צורך בזה, מבחינתם אל תהיה יעיל.

                                  לא חושבת שכדאי לדבר בשם הפיקוח........
                                  ההפך- כל מי שיעיל אנו נותנים לו יד וחלק בפורום.!

                                  @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  למה אין אפשרות לעלות 4 תמונות לפוסט אחד

                                  ניתן בפרק זמן מסויים.
                                  אבל- אסור בין כה להעלות סתם תמונות לפורום...

                                  תמר 7ת Offline
                                  תמר 7ת Offline
                                  תמר 7
                                  wrote on last edited by
                                  #3096

                                  @אייצ-ית זה לא סתם תמונות
                                  זה תמונות של צילמים לקליפ של אבי מן ויש לי 4 תמונות

                                  אילניתא 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • תמר 7ת תמר 7

                                    @אייצ-ית זה לא סתם תמונות
                                    זה תמונות של צילמים לקליפ של אבי מן ויש לי 4 תמונות

                                    אילניתא Offline
                                    אילניתא Offline
                                    אילנית
                                    כתב מקצב
                                    wrote on last edited by אילנית
                                    #3097

                                    @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @אייצ-ית זה לא סתם תמונות
                                    זה תמונות של צילמים לקליפ של אבי מן ויש לי 4 תמונות

                                    אם אני זוכרת נכון, אפשר להעלות 3 תמונות אחד אחרי השני, לחכות דקה בערך ולהמשיך.
                                    אם ככה, מה הבעיה?

                                    "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                    #משפטשאהבתי.

                                    1 Reply Last reply
                                    1
                                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                                      @מנאששש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      מה עם הפינה של הנגנים של @סלאש ?
                                      הסבירו לי כמה זה טוב, וכבר התחלתי לחכות....

                                      בהמשך השבוע יפתח לכך קטגוריה מיוחדת.

                                      @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      האם אפשר לעשות נושא של "סקרים של חברי הפורום"?

                                      לא- סקרים אך ורק המערכת מעלה. מי שיש לו רעיון לסקר יכול לשלוח ויפרסמו.

                                      @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @eti הבנתי מה זה ספאם אבל למה שתי פוסטים לא מאוחדים זה נקרא ספאם?

                                      כי אם כל אחד יגיב כמה פעמים רצוף זה יוצר שרשור ארוך ומיותר.
                                      לכן יש תיוג או קווים חוצצים וכן ציטוטים שמסייעים לכתוב הכל בפוסט אחד.

                                      @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      אני חייב בדחיפותת עזרהה איך משנים את השם? אם זה אפשרי.........

                                      לא ניתן לשנות את השם.
                                      עם סיבה מיוחדת בפניה לניהול יתכן שכן.

                                      @מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      יש לי הצעה למנהלי הפורום
                                      אולי תעשו מידי שבוע בסופ"ש
                                      נגיד המשתמש שכתב הכי הרבה פוסטים או היה הכי פעיל
                                      בפורום, או הנושא שכתבו בו הכי הרבה פוסטים או משהו בסגנון
                                      אשמש לתשובה מ @צוות-פיקוח

                                      מי שכותב הכי הרבה פוסטים לא מחייב שזה חיובי, זה יכול להיות ספאם. הכי הרבה לייקים לא מראה תמיד על אמינות כי יכולים סתם לליק.
                                      כל משתמש תקין בפורום זוכה לקידום.

                                      @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      אבל אין להם צורך בזה, מבחינתם אל תהיה יעיל.

                                      לא חושבת שכדאי לדבר בשם הפיקוח........
                                      ההפך- כל מי שיעיל אנו נותנים לו יד וחלק בפורום.!

                                      @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      למה אין אפשרות לעלות 4 תמונות לפוסט אחד

                                      ניתן בפרק זמן מסויים.
                                      אבל- אסור בין כה להעלות סתם תמונות לפורום...

                                      הלב שליה Offline
                                      הלב שליה Offline
                                      הלב שלי
                                      משתמש ותיק
                                      wrote on last edited by הלב שלי
                                      #3098

                                      @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      כל משתמש תקין בפורום זוכה לקידום.

                                      מה יש לעשות עם הקידום?
                                      להיות כתב מקצב?
                                      ואם אין לי ידע נרחב כ"כ בעולמות המוזיקה?!
                                      אין לי מה להעביר לציבור למרות שההשתמשות שלי בפורום תקינה, כך שאין למה לקדם את מי שסה"כ עוזר ונותן שירים למי שמבקש וכו'.
                                      אם אני טועה- אדרבה, תקנו אותי.

                                      כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                      מנאשששמ איזה קטעא אילניתא 3 Replies Last reply
                                      1
                                      • הלב שליה הלב שלי

                                        @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        כל משתמש תקין בפורום זוכה לקידום.

                                        מה יש לעשות עם הקידום?
                                        להיות כתב מקצב?
                                        ואם אין לי ידע נרחב כ"כ בעולמות המוזיקה?!
                                        אין לי מה להעביר לציבור למרות שההשתמשות שלי בפורום תקינה, כך שאין למה לקדם את מי שסה"כ עוזר ונותן שירים למי שמבקש וכו'.
                                        אם אני טועה- אדרבה, תקנו אותי.

                                        מנאשששמ Offline
                                        מנאשששמ Offline
                                        מנאששש
                                        צוות פיקוח
                                        wrote on last edited by מנאששש
                                        #3099

                                        @הלב-שלי אולי צוות פיקוח 🙄
                                        הקידום הכי גדול זה כמות העזרה שלך
                                        (כשמישהו עם כמות פוסטים ומוניטין כמו שלך מגיב למשהו זה לא כמו תגובה של משתמש חדש)

                                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                        הטכניקה באה מעצמה.

                                        הלב שליה 1 Reply Last reply
                                        3
                                        • הלב שליה הלב שלי

                                          @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          כל משתמש תקין בפורום זוכה לקידום.

                                          מה יש לעשות עם הקידום?
                                          להיות כתב מקצב?
                                          ואם אין לי ידע נרחב כ"כ בעולמות המוזיקה?!
                                          אין לי מה להעביר לציבור למרות שההשתמשות שלי בפורום תקינה, כך שאין למה לקדם את מי שסה"כ עוזר ונותן שירים למי שמבקש וכו'.
                                          אם אני טועה- אדרבה, תקנו אותי.

                                          איזה קטעא Offline
                                          איזה קטעא Offline
                                          איזה קטע
                                          wrote on last edited by
                                          #3100
                                          This post is deleted!
                                          מנאשששמ 1 Reply Last reply
                                          2

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול