אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@אייצ-ית
ראיתי שהזזת את השיר שלי...
אבל אני לא מוצאת אותו...אשמח בבקשה לעזרה
אגב ראיתי שכמה פותחים נושא לשיר..זה לא לפי החוקים?
ועוד שאלה- לאחרונה שאני כותבת פוסטים, זה לא מראה לי את התצוגה המקדימה לפני שליחת הפוסט..מה עושים?
תודה רבה! -
@אייצ-ית
ראיתי שהזזת את השיר שלי...
אבל אני לא מוצאת אותו...אשמח בבקשה לעזרה
אגב ראיתי שכמה פותחים נושא לשיר..זה לא לפי החוקים?
ועוד שאלה- לאחרונה שאני כותבת פוסטים, זה לא מראה לי את התצוגה המקדימה לפני שליחת הפוסט..מה עושים?
תודה רבה! -
@המחבל-המחופש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אז תדווח עליהם וצות פיקוח יססדרו
רציתי לשאול כי גם אני פתחתי בעקבותם..והזיזו לי את השיר..אז אולי זה לא לפי החוקים
-
@המחבל-המחופש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אז תדווח עליהם וצות פיקוח יססדרו
רציתי לשאול כי גם אני פתחתי בעקבותם..והזיזו לי את השיר..אז אולי זה לא לפי החוקים
-
@אייצ-ית
ראיתי שהזזת את השיר שלי...
אבל אני לא מוצאת אותו...אשמח בבקשה לעזרה
אגב ראיתי שכמה פותחים נושא לשיר..זה לא לפי החוקים?
ועוד שאלה- לאחרונה שאני כותבת פוסטים, זה לא מראה לי את התצוגה המקדימה לפני שליחת הפוסט..מה עושים?
תודה רבה!@היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית
ראיתי שהזזת את השיר שלי...
אבל אני לא מוצאת אותו...אשמח בבקשה לעזרה
אגב ראיתי שכמה פותחים נושא לשיר..זה לא לפי החוקים?
ועוד שאלה- לאחרונה שאני כותבת פוסטים, זה לא מראה לי את התצוגה המקדימה לפני שליחת הפוסט..מה עושים?
תודה רבה!בהתחלה חשבתי שאת מספרות מקצועית ולכן הזזתי לשם.
אך אח"כ ראיתי שלא..
אסור בפורום לפתוח נושא חדש בשביל שיר, יש את שרשור השירים לכתיבה, רק לספרות מקצועית מותר לפתוח שיר בנפרד.
בכל מקרה אם את רואה שירים שנפתחו כנושא והם לא ספרות מקצועית- דווחי עליהם ונטפל בכך.
תודה רבה! וסליחה... -
@היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית
ראיתי שהזזת את השיר שלי...
אבל אני לא מוצאת אותו...אשמח בבקשה לעזרה
אגב ראיתי שכמה פותחים נושא לשיר..זה לא לפי החוקים?
ועוד שאלה- לאחרונה שאני כותבת פוסטים, זה לא מראה לי את התצוגה המקדימה לפני שליחת הפוסט..מה עושים?
תודה רבה!בהתחלה חשבתי שאת מספרות מקצועית ולכן הזזתי לשם.
אך אח"כ ראיתי שלא..
אסור בפורום לפתוח נושא חדש בשביל שיר, יש את שרשור השירים לכתיבה, רק לספרות מקצועית מותר לפתוח שיר בנפרד.
בכל מקרה אם את רואה שירים שנפתחו כנושא והם לא ספרות מקצועית- דווחי עליהם ונטפל בכך.
תודה רבה! וסליחה...@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית
ראיתי שהזזת את השיר שלי...
אבל אני לא מוצאת אותו...אשמח בבקשה לעזרה
אגב ראיתי שכמה פותחים נושא לשיר..זה לא לפי החוקים?
ועוד שאלה- לאחרונה שאני כותבת פוסטים, זה לא מראה לי את התצוגה המקדימה לפני שליחת הפוסט..מה עושים?
תודה רבה!בהתחלה חשבתי שאת מספרות מקצועית ולכן הזזתי לשם.
אך אח"כ ראיתי שלא..אני כן בספרות מקצועית...
ככה מופיע אצלי...
-
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית
ראיתי שהזזת את השיר שלי...
אבל אני לא מוצאת אותו...אשמח בבקשה לעזרה
אגב ראיתי שכמה פותחים נושא לשיר..זה לא לפי החוקים?
ועוד שאלה- לאחרונה שאני כותבת פוסטים, זה לא מראה לי את התצוגה המקדימה לפני שליחת הפוסט..מה עושים?
תודה רבה!בהתחלה חשבתי שאת מספרות מקצועית ולכן הזזתי לשם.
אך אח"כ ראיתי שלא..אני כן בספרות מקצועית...
ככה מופיע אצלי...
@היידה-מיוזיק-0 אם כן אני פותחת את זה עכשיו.
-
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית
ראיתי שהזזת את השיר שלי...
אבל אני לא מוצאת אותו...אשמח בבקשה לעזרה
אגב ראיתי שכמה פותחים נושא לשיר..זה לא לפי החוקים?
ועוד שאלה- לאחרונה שאני כותבת פוסטים, זה לא מראה לי את התצוגה המקדימה לפני שליחת הפוסט..מה עושים?
תודה רבה!בהתחלה חשבתי שאת מספרות מקצועית ולכן הזזתי לשם.
אך אח"כ ראיתי שלא..אני כן בספרות מקצועית...
ככה מופיע אצלי...
@היידה-מיוזיק-0 וואי מתנצלת!
הייתה לי אכן טעות, תודה שהארת את עיני- העברתי לספרות מקצועית, תראי את זה שם.
להבא רק שימי לב שיר בנפרד נפתח אך ורק בקטגוריית ספרות מקצועית! -
@shoval
תודה על הקישור - -כלומר התהליך הוא
שאני מעלה קובץ תמונה לקישור הנ"ל --מגיקוד
התמונה יורדת ונשמרת במחשב --אחר כך
אני גורר את התמונה לפוסט שרוצה להעלות לפורום
האם הבנתי נכון ???@אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@shoval
תודה על הקישור - -כלומר התהליך הוא
שאני מעלה קובץ תמונה לקישור הנ"ל --מגיקוד
התמונה יורדת ונשמרת במחשב --אחר כך
אני גורר את התמונה לפוסט שרוצה להעלות לפורום
האם הבנתי נכון ???יש אפשרות להעלות ללא מגיקוד פשוט ללחוץ בפוסט העלאת תמונה
-
@אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@shoval
תודה על הקישור - -כלומר התהליך הוא
שאני מעלה קובץ תמונה לקישור הנ"ל --מגיקוד
התמונה יורדת ונשמרת במחשב --אחר כך
אני גורר את התמונה לפוסט שרוצה להעלות לפורום
האם הבנתי נכון ???יש אפשרות להעלות ללא מגיקוד פשוט ללחוץ בפוסט העלאת תמונה
-
@אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוציק
זה לא מעלה לי תמונה --זה עושה ריבוע קטן בפוסט --שאין אפשרות לפתוחלך זה עושה ריבוע כי אתרוג חוסמים את זה שלא תראה אבל לכל השאר שבנטפרי זה מראה תמונה רגילה
-
@אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוציק
זה לא מעלה לי תמונה --זה עושה ריבוע קטן בפוסט --שאין אפשרות לפתוחלך זה עושה ריבוע כי אתרוג חוסמים את זה שלא תראה אבל לכל השאר שבנטפרי זה מראה תמונה רגילה
-
@אייצ-ית
ראיתי שהזזת את השיר שלי...
אבל אני לא מוצאת אותו...אשמח בבקשה לעזרה
אגב ראיתי שכמה פותחים נושא לשיר..זה לא לפי החוקים?
ועוד שאלה- לאחרונה שאני כותבת פוסטים, זה לא מראה לי את התצוגה המקדימה לפני שליחת הפוסט..מה עושים?
תודה רבה!@היידה-מיוזיק-0 תלחצי על זה:

-
@shoval
תודה על הקישור - -כלומר התהליך הוא
שאני מעלה קובץ תמונה לקישור הנ"ל --מגיקוד
התמונה יורדת ונשמרת במחשב --אחר כך
אני גורר את התמונה לפוסט שרוצה להעלות לפורום
האם הבנתי נכון ??? -
נכון אפשר לעשות לייק מ10 מוניטין?
אז יש לי 22 ואני לא יכולה
הוא כותב שאי אפשר לעשות מפחות מ 10!!
מי שיכול לעזור לי אני ישמח
This post is deleted! -
@אסף-סעידי שים לב.
אם לא תקרא את חוקי הפורום, תורחק.
אין להספים את הפורום ולפתוח נושאים כפולים או דברים במקום הלא מתאים.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login


