Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ר רוחלה כהן

    למה מחקו את הנושא "מעבדים"?

    אייצ'יתא Offline
    אייצ'יתא Offline
    אייצ'ית
    wrote on last edited by
    #8921

    @רוחלה-כהן אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    למה מחקו את הנושא "מעבדים"?

    כי הוא לא נפתח בקטגוריה הנכונה.
    בנוסף, אם אני לא טועה כבר קיים נושא כזה, בדקו טוב לפני פתיחת נושא.

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    1 Reply Last reply
    0
    • לינוי 0ל לינוי 0

      @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      @לינוי-0 אחד מהם זה באודותי בפרופיל,
      והשני בחתימה בפרופיל,
      שניהם נפתחים ממוניטין מסוים.

      מאיזה מוניטין???? וחוץ מזה בכלל לא מצאתי אפשרות כזאת..?
      תוכל לעשות צילום מסך?

      AVITAL 1A Offline
      AVITAL 1A Offline
      AVITAL 1
      משתמש ותיק
      wrote on last edited by
      #8922

      @לינוי-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      @AVITAL-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      @לינוי-0 אחד מהם זה באודותי בפרופיל,
      והשני בחתימה בפרופיל,
      שניהם נפתחים ממוניטין מסוים.

      מאיזה מוניטין???? וחוץ מזה בכלל לא מצאתי אפשרות כזאת..?
      תוכל לעשות צילום מסך?

      אני לא יודעת מאיזה מוניטין, אך כך זה נראה:

      e455b5b8-85ca-405c-815e-fdec965db7ce-image.png

      טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

      1 Reply Last reply
      0
      • S shoval

        @אילן-פ עמ"נ לשתף קבצים במג'קוד אתה עושה את התהליך הבא:

        1. נכנס לקישור https://send.magicode.me/
          2.לוחץ על המלבן האפור שבתמונה וגורר את הקובץ הרצוי, מחכה שהעלאה תסתיים.
          0e6aa612-79e8-4a69-bd22-7249065bda4a-image.png
          654acb7d-9216-4093-abc6-00bb095d5cab-image.png
          3.מעתיק את כתובת הקישור שנוצרה, ומשתף .
          ea221efb-d23b-4687-bd07-666a85894fe9-image.png
        מ Offline
        מ Offline
        מא1
        משתמש ותיק
        wrote on last edited by
        #8923

        @shoval אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        נכנס לקישור https://send.magicode.me/
        2.לוחץ על המלבן האפור שבתמונה וגורר את הקובץ הרצוי, מחכה שהעלאה תסתיים

        ומה זה הכוכביות שצריך להוסיף? למה צריך, ואיך עושים את זה?

        משפט לחיים-💕
        "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
        ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

        S 1 Reply Last reply
        0
        • מ מא1

          @shoval אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          נכנס לקישור https://send.magicode.me/
          2.לוחץ על המלבן האפור שבתמונה וגורר את הקובץ הרצוי, מחכה שהעלאה תסתיים

          ומה זה הכוכביות שצריך להוסיף? למה צריך, ואיך עושים את זה?

          S Offline
          S Offline
          shoval
          wrote on last edited by
          #8924

          @מא1 צודקת שכחתי לפרט את זה למעלה...
          אחרי שיצרת קישור, עד מעתיקה אותו להודעה, ומוסיפה לו כוכביות(כמה שבא לך...) בין האותיות והמספרים ולא איפה שיש כל מיני קווים וסימנים, ככה-
          23b22c3f-7c33-40e4-806a-a0c598575712-image.png
          אח"כ את מעתיקה את הקישור עם הכוכביות ומשתפת.
          הקישור זמין ליומיים בלבד, לאחר מכן הקובץ כבר לא נמצא שם...
          למה צריך להוסיף כוכביות? כי לפעמים נטפרי חוסם קבצים מסוימים ואז צריך לשלוח לו לבדיקה....האופציה הזו עוקפת את התהליך הנ"ל.
          שימי לב-עמ"נ לצפות בקובץ שהועלה במג'יקוד, לוחצים על הקישור,מסירים את הכוכביות ולוחצים enter.

          .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

          1 Reply Last reply
          1
          • ר Offline
            ר Offline
            רוחלה כהן
            wrote on last edited by
            #8925

            @שס-בנשמה יש אפשרות להעלאת קבצים דרך קישור/מג'יקוד וכו.. תבדוק/תבדקי כאן בתגובות הקודמות

            שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
            (יובל סטופל)❣️

            1 Reply Last reply
            0
            • S shoval

              @אילן-פ עמ"נ לשתף קבצים במג'קוד אתה עושה את התהליך הבא:

              1. נכנס לקישור https://send.magicode.me/
                2.לוחץ על המלבן האפור שבתמונה וגורר את הקובץ הרצוי, מחכה שהעלאה תסתיים.
                0e6aa612-79e8-4a69-bd22-7249065bda4a-image.png
                654acb7d-9216-4093-abc6-00bb095d5cab-image.png
                3.מעתיק את כתובת הקישור שנוצרה, ומשתף .
                ea221efb-d23b-4687-bd07-666a85894fe9-image.png
              אילן פא Offline
              אילן פא Offline
              אילן פ
              wrote on last edited by
              #8926

              @shoval
              ממש תודה על הטרחה בהסבר המפורט ---נראה לי שהבנתי
              איך העלית את הצילומי מסך האלו ? גם במגיקוד ?

              KING musicK 1 Reply Last reply
              1
              • אילן פא אילן פ

                @shoval
                ממש תודה על הטרחה בהסבר המפורט ---נראה לי שהבנתי
                איך העלית את הצילומי מסך האלו ? גם במגיקוד ?

                KING musicK Offline
                KING musicK Offline
                KING music
                wrote on last edited by
                #8927

                @אילן-פ לא זה לא מג'יקוד

                לנושא שלי לחצו כאן❤️

                תעקבו.🔥

                אילן פא 1 Reply Last reply
                0
                • KING musicK KING music

                  @אילן-פ לא זה לא מג'יקוד

                  אילן פא Offline
                  אילן פא Offline
                  אילן פ
                  wrote on last edited by
                  #8928

                  @KING-music
                  אני יודע לעשות הדפסת מסך -גם משתמש באופציה הזאת הרבה בעניינים אחרים
                  אבל אחרי ששומרים את התמונה למחשב - זה כמו תמונה רגילה עם אותם בעיות
                  איך מעלים את הדפסת מסך ישירות לפוסט ?

                  ארי רוזנבלטא 1 Reply Last reply
                  0
                  • אילן פא אילן פ

                    @KING-music
                    אני יודע לעשות הדפסת מסך -גם משתמש באופציה הזאת הרבה בעניינים אחרים
                    אבל אחרי ששומרים את התמונה למחשב - זה כמו תמונה רגילה עם אותם בעיות
                    איך מעלים את הדפסת מסך ישירות לפוסט ?

                    ארי רוזנבלטא Offline
                    ארי רוזנבלטא Offline
                    ארי רוזנבלט
                    wrote on last edited by
                    #8929

                    @אילן-פ
                    פשוט גוררים אותה לתגובה

                    חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                    1 Reply Last reply
                    1
                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                      @היידה-מיוזיק-0 וואי מתנצלת!
                      הייתה לי אכן טעות, תודה שהארת את עיני- העברתי לספרות מקצועית, תראי את זה שם.
                      להבא רק שימי לב שיר בנפרד נפתח אך ורק בקטגוריית ספרות מקצועית!

                      היידה מיוזיק 0ה Offline
                      היידה מיוזיק 0ה Offline
                      היידה מיוזיק 0
                      משתמש ותיק
                      wrote on last edited by
                      #8930

                      @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @היידה-מיוזיק-0 וואי מתנצלת!
                      הייתה לי אכן טעות, תודה שהארת את עיני- העברתי לספרות מקצועית, תראי את זה שם.
                      להבא רק שימי לב שיר בנפרד נפתח אך ורק בקטגוריית ספרות מקצועית!

                      הכל טוב...
                      זה בסדר גמור...😉
                      תודה שהעברת🙏
                      אשים לב לפעם הבאה.

                      כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                      תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                      (עקיבא תורג'מן)

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • S shoval

                        @אילן-פ עמ"נ לשתף קבצים במג'קוד אתה עושה את התהליך הבא:

                        1. נכנס לקישור https://send.magicode.me/
                          2.לוחץ על המלבן האפור שבתמונה וגורר את הקובץ הרצוי, מחכה שהעלאה תסתיים.
                          0e6aa612-79e8-4a69-bd22-7249065bda4a-image.png
                          654acb7d-9216-4093-abc6-00bb095d5cab-image.png
                          3.מעתיק את כתובת הקישור שנוצרה, ומשתף .
                          ea221efb-d23b-4687-bd07-666a85894fe9-image.png
                        ahaA Offline
                        ahaA Offline
                        aha
                        משתמש ותיק
                        wrote on last edited by
                        #8931

                        @shoval

                        @shoval אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        3.מעתיק את כתובת הקישור שנוצרה, ומשתף .

                        ישנו תוסף של מגיקוד שלוחצים עליו וזה מעתיק את הקישור מבלי ללחוץ על לחצן ימני/ העתק קישור
                        קישור לתוסף: https://chrome.google.com/webstore/detail/magic-link/icenpefgjdjhicaekhebbkiokgcgdgfb

                        הרשמו כמנוים לערוץ

                        1 Reply Last reply
                        1
                        • אברהם עטיהא Offline
                          אברהם עטיהא Offline
                          אברהם עטיה
                          wrote on last edited by
                          #8932

                          מה זה בעצם מוניטין

                          עם כל הנסיונות, והמניעות אבא אני אוהב אותך!
                          https://youtu.be/1FYMXkz50vg

                          מרבמ 1 Reply Last reply
                          0
                          • אברהם עטיהא אברהם עטיה

                            מה זה בעצם מוניטין

                            מרבמ Offline
                            מרבמ Offline
                            מרב
                            משתמש ותיק
                            wrote on last edited by
                            #8933

                            @אברהם-עטיה לייקים.

                            "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                            "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                            1 Reply Last reply
                            1
                            • צ Offline
                              צ Offline
                              צוציק
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by
                              #8934

                              מה אני עושה כדי שהציטוט יהיה רק על חלק מהפוסט ולא על כולו ?

                              מלך הקלידניםמ 1 Reply Last reply
                              1
                              • צ צוציק

                                מה אני עושה כדי שהציטוט יהיה רק על חלק מהפוסט ולא על כולו ?

                                מלך הקלידניםמ Offline
                                מלך הקלידניםמ Offline
                                מלך הקלידנים
                                wrote on last edited by
                                #8935

                                @צוציק פשוט מסמן ומוחק מה שאתה לא רוצה

                                מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

                                צ 1 Reply Last reply
                                0
                                • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

                                  @צוציק פשוט מסמן ומוחק מה שאתה לא רוצה

                                  צ Offline
                                  צ Offline
                                  צוציק
                                  משתמש ותיק
                                  wrote on last edited by
                                  #8936
                                  This post is deleted!
                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • אייצ'יתא Offline
                                    אייצ'יתא Offline
                                    אייצ'ית
                                    wrote on last edited by
                                    #8937

                                    משתמשים יקרים שימו לב,
                                    לאחרונה רבו המספימים- כולם ניקים חדשים שלא מכירים את תנאי הפורום.
                                    עקב זאת הם פותחים דיונים אסורים, כפולים, במקומות שאינם מתאים ועל כל דבר שזז....
                                    מעתה,
                                    משתמשים וותיקים שיתנו יד לדיונים אלו יורחקו אף הם.
                                    קיבלתי עתה המון דיווחים של משתמשים שדואגים לרמת הפורום ומדווחים, תודה רבה!!! עזרתם לי מאוד!!
                                    בתקווה שלא נגיע לאי נעימויות.

                                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                    מלך הקלידניםמ 1 Reply Last reply
                                    5
                                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                                      משתמשים יקרים שימו לב,
                                      לאחרונה רבו המספימים- כולם ניקים חדשים שלא מכירים את תנאי הפורום.
                                      עקב זאת הם פותחים דיונים אסורים, כפולים, במקומות שאינם מתאים ועל כל דבר שזז....
                                      מעתה,
                                      משתמשים וותיקים שיתנו יד לדיונים אלו יורחקו אף הם.
                                      קיבלתי עתה המון דיווחים של משתמשים שדואגים לרמת הפורום ומדווחים, תודה רבה!!! עזרתם לי מאוד!!
                                      בתקווה שלא נגיע לאי נעימויות.

                                      מלך הקלידניםמ Offline
                                      מלך הקלידניםמ Offline
                                      מלך הקלידנים
                                      wrote on last edited by
                                      #8938

                                      @אייצ-ית דבר ראשון עקבתי אחרי המרתון שהיה פה עכשיו ומגיע לך שאפו גדול על המענה והביצוע הזריז שטיפלת עכשיו
                                      דבר שני האם זה בסדר כשמישהו חדש מספים להגיד את החוקים או שעדיף לדווח על הפוסט וזהו?

                                      מוזיקה היא האמנות שהכי קרובה לדמעות ולזיכרונות." - אוסקר ויילד.

                                      אייצ'יתא 1 Reply Last reply
                                      1
                                      • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

                                        @אייצ-ית דבר ראשון עקבתי אחרי המרתון שהיה פה עכשיו ומגיע לך שאפו גדול על המענה והביצוע הזריז שטיפלת עכשיו
                                        דבר שני האם זה בסדר כשמישהו חדש מספים להגיד את החוקים או שעדיף לדווח על הפוסט וזהו?

                                        אייצ'יתא Offline
                                        אייצ'יתא Offline
                                        אייצ'ית
                                        wrote on last edited by
                                        #8939

                                        @מלך-הקלידנים בעיקרון אם הוא חדש גם לדווח וגם להשים את החוקים, אבל אם כבר שמו לו את החוקים והוא לא התייחס, המשיכו לדווח.
                                        אתם עוזרים לנו ממש!
                                        תודה ענקית!

                                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                        המחבל המחופשה 1 Reply Last reply
                                        5
                                        • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים התייחס לנושא זה ב
                                        • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים התייחס לנושא זה ב
                                        • מ מא1

                                          This post is deleted!

                                          .why not. Offline
                                          .why not. Offline
                                          .why not
                                          wrote on last edited by
                                          #8940
                                          This post is deleted!
                                          1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול