אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@קוקה-קולה-0 אתה לוחץ על הסימן של העין למעלה בצד שמאל
וכותב בתוך מה שבא לך
ואז משאיר שורה לפני ריקה ושורה אחרימקווה שעזרתי!
This post is deleted! -
This post is deleted!
-
@רחל
חתימה, ובהמשך אודתיי -
@צוות-פיקוח
האם מותר לבקש לייקים או לא? -
@די-לעישון להעלות שיר זה די פשוט
איפה שאתה כותב פוסט יש מעל שורה של כלים בראשון מצד שמאל יש אפשרות להעלות שיראיך אפשר לענות תגובה בלי לתייג מישהוא??
איפה שיש סימן של פעמון שזה התראות בעצם למעלה מצד שמאל על יד זה יש מרובע שכתוב בו תגובה שם אפשר להעלות
ב.ה.צ.ל.ח.ה. -
מישהו יודע למה כבר בערך שבוע הלחצן של ההתראות לא נפתח לי? זה ממש יעזור לי לדעת
וזה לא בגלל הרשת כי ניסיתי בכמה. -
@צוות-פיקוח
האם מותר לבקש לייקים או לא?@משה-0527 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח
האם מותר לבקש לייקים או לא?אסור..
-
@משה-0527 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צוות-פיקוח
האם מותר לבקש לייקים או לא?אסור..
@אייצ-ית היי
רציתי לומר שקיבלתי למייל השני שלי *********
לא יודעת למה כי המייל שלי לא קשור לפה בשום צומת
כתבתי לכם את זה גם בהודעה לניהול
אשמח להסבר ולבדיקה
תודה! -
@אייצ-ית היי
רציתי לומר שקיבלתי למייל השני שלי *********
לא יודעת למה כי המייל שלי לא קשור לפה בשום צומת
כתבתי לכם את זה גם בהודעה לניהול
אשמח להסבר ולבדיקה
תודה!@המחבל-המחופש בודקת זאת...
בכוונה ערכתי לך את התגובה.
אשב על זה בהמשך בעז"ה. -
@איזה-קטע בגללך עשיתי עליו נושא ועכשיו סגרו אותו פעם הבאה אל תענה סתם בישבילך אחי אבל תודה בכל מקרה
-
מישהו יודע למה כבר בערך שבוע הלחצן של ההתראות לא נפתח לי? זה ממש יעזור לי לדעת
וזה לא בגלל הרשת כי ניסיתי בכמה.@לומדת-ללכת אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מישהו יודע למה כבר בערך שבוע הלחצן של ההתראות לא נפתח לי? זה ממש יעזור לי לדעת
וזה לא בגלל הרשת כי ניסיתי בכמה.גם לי זה לא נפתח
למישהו יש תשובה? -
@לומדת-ללכת אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מישהו יודע למה כבר בערך שבוע הלחצן של ההתראות לא נפתח לי? זה ממש יעזור לי לדעת
וזה לא בגלל הרשת כי ניסיתי בכמה.גם לי זה לא נפתח
למישהו יש תשובה?@כמעט-מפורסמת מצאתי פתרון:
לוחצים על ההתראות ואז על "צפה בכל ההתראות"

-
@כמעט-מפורסמת מצאתי פתרון:
לוחצים על ההתראות ואז על "צפה בכל ההתראות"

@כמעט-מפורסמת גם לי יש את זה,
נסתי וזה לא נותן
תפרשי...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login