Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • מ מא1

    This post is deleted!

    .why not. Offline
    .why not. Offline
    .why not
    wrote on last edited by
    #8941

    @מא1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @why-not כתוב לך שצריך 10 לייקים או 10 פוסטים? תבדקי רגע
    @מא1 צודקת איזה קטע!!
    זה כותב לי שצריך 10 פוסטים ולא 10 לייקים!!
    תודה רבה פשוט זה ממש מעצבן שאי אפשר ללייק(לעשות לייק🤔)
    אז תודה רבה ו-👍 👍 👍 👍 👍 👍

    כי אני לא יכולה לעשות לפוסט שלך לייק☺

    1 Reply Last reply
    1
    • מ Offline
      מ Offline
      משה 0527
      wrote on last edited by משה 0527
      #8942

      סתם מעניין אותי מי שמורחק יכול להתחבר והוא רק לא יכול להגיב?

      כמעט מפורסמתכ 1 Reply Last reply
      0
      • מ משה 0527

        סתם מעניין אותי מי שמורחק יכול להתחבר והוא רק לא יכול להגיב?

        כמעט מפורסמתכ Offline
        כמעט מפורסמתכ Offline
        כמעט מפורסמת
        wrote on last edited by
        #8943

        @משה-0527 הוא לא יכול להיתחבר לחשבון של עצמו
        ומה הדפוק בזה שפשוט אפשר לפתוח עוד חשבון פשוט בשם אחר!

        "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
        https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

        1 Reply Last reply
        0
        • קוקה קולה 0ק Offline
          קוקה קולה 0ק Offline
          קוקה קולה 0
          wrote on last edited by
          #8944

          איך עושים ספוילר

          יונתן פי ד המחבל המחופשה כמעט מפורסמתכ 4 Replies Last reply
          1
          • קוקה קולה 0ק קוקה קולה 0

            איך עושים ספוילר

            יונתן פי Offline
            יונתן פי Offline
            יונתן פ
            משתמש ותיק
            wrote on last edited by יונתן פ
            #8945

            @קוקה-קולה-0 יורדים שני שורות לוחצים ספויילר וכותבים בין שני הפסים האלה||

            כשאין אמונה אין תשובות!
            כשיש אמונה אין שאלות!
            חפץ חיים.

            1 Reply Last reply
            0
            • קוקה קולה 0ק קוקה קולה 0

              איך עושים ספוילר

              ד Offline
              ד Offline
              ד19
              משתמש ותיק
              wrote on last edited by
              #8946

              @קוקה-קולה-0 יורדים 2 שורות עם ENTER ואז לוחצים על האייקון של העין, ובמקום המילה "ספוילר" כותבים מה שרוצים

              תנסה. מקסימום תצליח..

              1 Reply Last reply
              0
              • קוקה קולה 0ק קוקה קולה 0

                איך עושים ספוילר

                המחבל המחופשה Offline
                המחבל המחופשה Offline
                המחבל המחופש
                wrote on last edited by
                #8947

                @קוקה-קולה-0 יש בכלים למעלה
                כלי אחד שזה עין ועליו פס.
                אתה לוחץ עליו כותב שם
                אבל שים לב שיהיה שורה הפסקה מילמעלה ללמטה
                וחותץ מזה יש תמדריכים של @שמעון-2

                ככה

                "קשה לשכוח אנשים
                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                1 Reply Last reply
                1
                • קוקה קולה 0ק קוקה קולה 0

                  איך עושים ספוילר

                  כמעט מפורסמתכ Offline
                  כמעט מפורסמתכ Offline
                  כמעט מפורסמת
                  wrote on last edited by
                  #8948

                  @קוקה-קולה-0 אתה לוחץ על הסימן של העין למעלה בצד שמאל
                  וכותב בתוך מה שבא לך
                  ואז משאיר שורה לפני ריקה ושורה אחרי

                  מקווה שעזרתי!

                  "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
                  https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

                  הדריה 1 Reply Last reply
                  0
                  • קוקה קולה 0ק Offline
                    קוקה קולה 0ק Offline
                    קוקה קולה 0
                    wrote on last edited by
                    #8949

                    ואיך מתיגים משתמשים

                    תודה מראש

                    המחבל המחופשה 1 Reply Last reply
                    1
                    • קוקה קולה 0ק קוקה קולה 0

                      ואיך מתיגים משתמשים

                      תודה מראש

                      המחבל המחופשה Offline
                      המחבל המחופשה Offline
                      המחבל המחופש
                      wrote on last edited by
                      #8950

                      @קוקה-קולה-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      ואיך מתיגים משתמשים

                      תודה מראש

                      לוחץ שטרודל @ ותמשתמש

                      "קשה לשכוח אנשים
                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                        @מלך-הקלידנים בעיקרון אם הוא חדש גם לדווח וגם להשים את החוקים, אבל אם כבר שמו לו את החוקים והוא לא התייחס, המשיכו לדווח.
                        אתם עוזרים לנו ממש!
                        תודה ענקית!

                        המחבל המחופשה Offline
                        המחבל המחופשה Offline
                        המחבל המחופש
                        wrote on last edited by
                        #8951

                        @אייצ-ית אין אפשר לומר לכם שאתם פשוט אלופים?
                        זה מטורף מה שהלך פה היום
                        כל העמוד הראשון של המשתמשים האחרונים
                        כולם מורחקים אתם פשוט מטורפים שככה אתם עובדים
                        אין עליכם תמשיכו ככה
                        ואנחנו נמשיך לדווח לכם
                        תודה על הכול❤️❤️

                        "קשה לשכוח אנשים
                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                        מ 1 Reply Last reply
                        3
                        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                          @אייצ-ית אין אפשר לומר לכם שאתם פשוט אלופים?
                          זה מטורף מה שהלך פה היום
                          כל העמוד הראשון של המשתמשים האחרונים
                          כולם מורחקים אתם פשוט מטורפים שככה אתם עובדים
                          אין עליכם תמשיכו ככה
                          ואנחנו נמשיך לדווח לכם
                          תודה על הכול❤️❤️

                          מ Offline
                          מ Offline
                          משה 0527
                          wrote on last edited by
                          #8952

                          @המחבל-המחופש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @אייצ-ית אין אפשר לומר לכם שאתם פשוט אלופים?
                          זה מטורף מה שהלך פה היום
                          כל העמוד הראשון של המשתמשים האחרונים
                          כולם מורחקים אתם פשוט מטורפים שככה אתם עובדים
                          אין עליכם תמשיכו ככה
                          ואנחנו נמשיך לדווח לכם
                          תודה על הכול❤️❤️

                          אגב התודה היא לכל ה @צוות-פיקוח

                          1 Reply Last reply
                          3
                          • מ Offline
                            מ Offline
                            משה 0527
                            wrote on last edited by
                            #8953

                            @רבקה
                            סתם אלה אי אפשר לחסום את הכתובת אי פי וזהו

                            רבקהר אייצ'יתא 2 Replies Last reply
                            0
                            • מ משה 0527

                              @רבקה
                              סתם אלה אי אפשר לחסום את הכתובת אי פי וזהו

                              רבקהר Offline
                              רבקהר Offline
                              רבקה
                              wrote on last edited by
                              #8954

                              @משה-0527 הלוואי...

                              לא. כיוון שאם נעשה את זה, יורחקו עוד מלא משתמשים אחרים שנמצאים על אותה כתובת איי פי. וזה כמובן - אך ורק בנטפרי. באינטרנט פתוח זה שונה.
                              זה חיסרון מאד גדול, ועצוב שככה כיוון שהעבודה קשה יותר ועלינו לעמוד על המשמר ולהרחיק אחד אחד על מנת לסנן את היוזרים הלא מתאימים.
                              אבל אם זה החיסרון של נטפרי - אני מוכנה להמשיך ולהיות מחוברת דרכו לעד.

                              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                              כ.פ.כ 1 Reply Last reply
                              7
                              • רבקהר רבקה

                                @משה-0527 הלוואי...

                                לא. כיוון שאם נעשה את זה, יורחקו עוד מלא משתמשים אחרים שנמצאים על אותה כתובת איי פי. וזה כמובן - אך ורק בנטפרי. באינטרנט פתוח זה שונה.
                                זה חיסרון מאד גדול, ועצוב שככה כיוון שהעבודה קשה יותר ועלינו לעמוד על המשמר ולהרחיק אחד אחד על מנת לסנן את היוזרים הלא מתאימים.
                                אבל אם זה החיסרון של נטפרי - אני מוכנה להמשיך ולהיות מחוברת דרכו לעד.

                                כ.פ.כ Offline
                                כ.פ.כ Offline
                                כ.פ.
                                צוות פיקוח
                                wrote on last edited by כ.פ.
                                #8955

                                @רבקה סתם מתעניינת, את זוכרת עוד פעמים כאלו בתולדות הפורום שהייתה כזו כמות של הספמה והרחקות?

                                כי שהסתכלתי במשתמשים ראיתי שרק ביומיים האחרונים הורחקו קרוב ל- 20 משתמשים (!) (שמסתבר שזה כמה שחוזרים על עצמם ממיילים שונים.....)

                                האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                אין על מוזיקהא 1 Reply Last reply
                                0
                                • כ.פ.כ כ.פ.

                                  @רבקה סתם מתעניינת, את זוכרת עוד פעמים כאלו בתולדות הפורום שהייתה כזו כמות של הספמה והרחקות?

                                  כי שהסתכלתי במשתמשים ראיתי שרק ביומיים האחרונים הורחקו קרוב ל- 20 משתמשים (!) (שמסתבר שזה כמה שחוזרים על עצמם ממיילים שונים.....)

                                  אין על מוזיקהא Offline
                                  אין על מוזיקהא Offline
                                  אין על מוזיקה
                                  wrote on last edited by
                                  #8956

                                  @כ-פ
                                  אני התחברתי לפני כמעט שנה, משהו כזה..
                                  ואני אישית לא זוכרת שהיה כזה דבר.
                                  היו משתמשים שפה ושם הורחקו , אבל לא ברמה הזאת
                                  כי אז היו פשוט הרבה פחות משתמשים.

                                  ת'אמת, אני שמחה על כל משתמש שמצטרף, באמת, אבל באיזשהוא מקום זה קצת מעצבן אותי לראות את אותם משתמשים שנרשמו הרגע, רושמים פוסטים לא ראויים, או מבקשים דברים במקומות לא מתאימים, או סתם מספימים
                                  שאלו דברים שאם רק הם היו קוראים את הכללים של הפורום לפני , זה לא היה קורה
                                  אני אישית, כשהצטרפתי , לקח לי המון זמן לרשום פוסטים..., קודם כל שוטטתי בפורום במשך תקופה מבלי להגיב, קלטתי איך זה הולך פה , והתאמתי את עצמי.
                                  אז לראות את מה שקורה פה בזמן האחרון זה קצת מעצבן...
                                  ובאמת , אם לא @צוות-פיקוח היה פה כבר מזמן תוהו ובוהו

                                  אבל כמובן אני דנה לכף זכות את החדשים, כנראה זה מאי שימת לב

                                  טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                                  יוסי rי כ.פ.כ 2 Replies Last reply
                                  5
                                  • אין על מוזיקהא אין על מוזיקה

                                    @כ-פ
                                    אני התחברתי לפני כמעט שנה, משהו כזה..
                                    ואני אישית לא זוכרת שהיה כזה דבר.
                                    היו משתמשים שפה ושם הורחקו , אבל לא ברמה הזאת
                                    כי אז היו פשוט הרבה פחות משתמשים.

                                    ת'אמת, אני שמחה על כל משתמש שמצטרף, באמת, אבל באיזשהוא מקום זה קצת מעצבן אותי לראות את אותם משתמשים שנרשמו הרגע, רושמים פוסטים לא ראויים, או מבקשים דברים במקומות לא מתאימים, או סתם מספימים
                                    שאלו דברים שאם רק הם היו קוראים את הכללים של הפורום לפני , זה לא היה קורה
                                    אני אישית, כשהצטרפתי , לקח לי המון זמן לרשום פוסטים..., קודם כל שוטטתי בפורום במשך תקופה מבלי להגיב, קלטתי איך זה הולך פה , והתאמתי את עצמי.
                                    אז לראות את מה שקורה פה בזמן האחרון זה קצת מעצבן...
                                    ובאמת , אם לא @צוות-פיקוח היה פה כבר מזמן תוהו ובוהו

                                    אבל כמובן אני דנה לכף זכות את החדשים, כנראה זה מאי שימת לב

                                    יוסי rי Offline
                                    יוסי rי Offline
                                    יוסי r
                                    wrote on last edited by
                                    #8957

                                    מי שמורחק, לכמה זמן זה?

                                    כ.פ.כ 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • אין על מוזיקהא אין על מוזיקה

                                      @כ-פ
                                      אני התחברתי לפני כמעט שנה, משהו כזה..
                                      ואני אישית לא זוכרת שהיה כזה דבר.
                                      היו משתמשים שפה ושם הורחקו , אבל לא ברמה הזאת
                                      כי אז היו פשוט הרבה פחות משתמשים.

                                      ת'אמת, אני שמחה על כל משתמש שמצטרף, באמת, אבל באיזשהוא מקום זה קצת מעצבן אותי לראות את אותם משתמשים שנרשמו הרגע, רושמים פוסטים לא ראויים, או מבקשים דברים במקומות לא מתאימים, או סתם מספימים
                                      שאלו דברים שאם רק הם היו קוראים את הכללים של הפורום לפני , זה לא היה קורה
                                      אני אישית, כשהצטרפתי , לקח לי המון זמן לרשום פוסטים..., קודם כל שוטטתי בפורום במשך תקופה מבלי להגיב, קלטתי איך זה הולך פה , והתאמתי את עצמי.
                                      אז לראות את מה שקורה פה בזמן האחרון זה קצת מעצבן...
                                      ובאמת , אם לא @צוות-פיקוח היה פה כבר מזמן תוהו ובוהו

                                      אבל כמובן אני דנה לכף זכות את החדשים, כנראה זה מאי שימת לב

                                      כ.פ.כ Offline
                                      כ.פ.כ Offline
                                      כ.פ.
                                      צוות פיקוח
                                      wrote on last edited by
                                      #8958

                                      @אין-על-מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      אני אישית, כשהצטרפתי , לקח לי המון זמן לרשום פוסטים..., קודם כל שוטטתי בפורום במשך תקופה מבלי להגיב, קלטתי איך זה הולך פה , והתאמתי את עצמי.
                                      אז לראות את מה שקורה פה בזמן האחרון זה קצת מעצבן...
                                      ובאמת , אם לא @צוות-פיקוח היה פה כבר מזמן תוהו ובוהו

                                      אני גם
                                      בול ככה.....
                                      איזה שנה הסתכלתי מבחוץ ולא הגבתי, עד שיום אחד נרשמתי והתחלתי להגיב.

                                      אבל מעניין שרוב המשתמשים שהורחקו היו 'סתם' אנשים משועממים שלא בער להם אם ירחיקו אותם או לא......

                                      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                      1 Reply Last reply
                                      1
                                      • יוסי rי יוסי r

                                        מי שמורחק, לכמה זמן זה?

                                        כ.פ.כ Offline
                                        כ.פ.כ Offline
                                        כ.פ.
                                        צוות פיקוח
                                        wrote on last edited by
                                        #8959

                                        @יוסי-r אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        מי שמורחק, לכמה זמן זה?

                                        תלוי למה הוא מורחק.

                                        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                        1 Reply Last reply
                                        2
                                        • מ משה 0527

                                          @רבקה
                                          סתם אלה אי אפשר לחסום את הכתובת אי פי וזהו

                                          אייצ'יתא Offline
                                          אייצ'יתא Offline
                                          אייצ'ית
                                          wrote on last edited by
                                          #8960

                                          @משה-0527 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @רבקה
                                          סתם אלה אי אפשר לחסום את הכתובת אי פי וזהו

                                          כמו ש @רבקה אמרה זה גורם שעוד משתמשי נטפרי יחסמו כי הרבה יושביםם על אותו אי פי. אנו לא רוצים להרחיק משתמשים שלא עשו דבר ולכן לא עושים זאת, אך אם תופעה זו תמשך נאלץ לעשות זאת לזמן מועט.

                                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                          1 Reply Last reply
                                          2

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול