דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. הבנתם את כל המילים?

הבנתם את כל המילים?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
184 פוסטים 41 כותבים 11.0k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בני 5ב בני 5

    @הכל-טוב-0 הנה הביאור של השיר מתוך ויקיפדיה
    %(#000000)[מילות השיר הן מחאה כנגד סטריאוטיפים ודעות קדומות הקיימות בציבור כנגד קבוצות באוכלוסייה ועל חנן בן ארי עצמו. השיר מציג בתחילתו טענה, לפיה לאנשים נח יותר להיסחף אחרי הסטיגמות מאשר לחשוב "הכל כבר מסודר לנו בראש מגירות מגירות, לא ניתן למציאות להפריע לנו לראות". בהמשך השיר יוצא הזמר כנגד הסתה וסגידה לרייטינג. הוא ממשיך ומתקומם נגד סטריאוטיפים בחברה, על כך ששמאלנים מתויגים כבוגדים, ערבים כמחבלים, חרדים כשודדים, והמתנחלים כאלו שרצחו את רבין. בנוסף הוא יוצא נגד תפיסה בציבור שכל תל אביב טבעונית וכל העיר נתיבות היא מסורתית עממית, וכן שהדתיים פרימיטיביים עם ציצית ודוחים את טענות דרווין (אבולוציה).

    בפזמון החוזר מבקש הדובר השר שלא לכלוא אותו בשום כלוב ולא לסכם אותו בוויקיפדיה, כשהמשפט החוזר ונשנה בפזמון הוא: "אני הכל, אני לא כלום, אור אין סוף לבוש בגוף, אז אל תכלאוני בשום כלוב". לאחר הפזמון החוזר מוסיף בן ארי כי מצידו אפשר לקרוא לו דון קישוט, ולשים על ראשו פרס וגיליוטינה בכיכר. עוד הוא מוסיף כי זמן השדים עבר והגיע הזמן לומר למלך שהוא עירום. הוא ממשיך ומתלונן על התפיסה שנוצרה כלפיו ומבקש מהקהל למחוק כל מה שידע עליו עד היום, וכי הוא לא מתנחל, לא נציג של אלוקים, הוא לא דוס שמדיר נשים ולא מהווה גשר בין המגזרים. ומצהיר שהוא רוצה שישרפו המגזרים והדיעות הקדומות כדי שלכל אדם יהיה סיכוי. בחלק זה ניתנות דוגמאות נוספות לתפיסה סטריאוטיפית: כל המזרחיים מקופחים והחילונים הם כופרים, כל הנשים מתאימות רק למטבח, הרוסים אוהבים את סטלין, מאחורי כל חבר כנסת יש קופת שרצים (שחיתות שלטונית). בסוף חלק זה משתמש הדובר ביסוד הומוריסטי מכליל הטוען שכל האתיופים רצים, ואלה שלא, שרים עם רייכל, ששילב בפרויקט שלו מוזיקאים, רובם יוצאי אתיופיה. את השיר מסיים בן ארי בתקווה שעוד יבוא יום שבו לא יכלאוהו בשום כלוב.]
    ראיתי את זה כבר בפורום בנושא אחר (טקסטים יפים משהו כזה לא זוכר הקרדיט למי שהביא את זה)

    יוסי רבינוביץי מנותק
    יוסי רבינוביץי מנותק
    יוסי רבינוביץ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #54

    @בני-5 אמר בהבנתם את כל המילים?:

    בסוף חלק זה משתמש הדובר ביסוד הומוריסטי מכליל הטוען שכל האתיופים רצים, ואלה שלא, שרים עם רייכל, ששילב בפרויקט שלו מוזיקאים, רובם יוצאי אתיופיה.
    אגב היה לו מריבה רצינית עם עידן על המילים האלה

    האמת הכל מוזר לי יש לי מלא שאלות ואין ספור תמיהות
    אבל אתה הרי לימדת אותי
    שעל אבא לא שואלים שאלות!!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • בני 5ב מנותק
      בני 5ב מנותק
      בני 5
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי בני 5
      #55

      בעצם העניין הדיון נראה לי תמוה כי זה כל העניין בשירה לתת פאנץ' בקיצור וברמיזה ובלשון מליצית מבוססת על היסטוריה ועל מושגים ואגדות ומליצות ובפרט בזמרים הגדולים איין סיכוי שהיה נכנס מילה בלתי מוגהת ולא מובנת
      (וסיפור המלך עירום הוא סיפור עממי על מלך גנדרן שאהב בגדים והיו המון חייטים וכו' והוא הגזים וכו' עד שהיועצים שלו תפרו לו בגד מיוחד שהיה מבד יקר ושקוף והמלך יצא ככה לפני העם....)

      "מייבין"& תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • בני 5ב בני 5

        @הכל-טוב-0 הנה הביאור של השיר מתוך ויקיפדיה
        %(#000000)[מילות השיר הן מחאה כנגד סטריאוטיפים ודעות קדומות הקיימות בציבור כנגד קבוצות באוכלוסייה ועל חנן בן ארי עצמו. השיר מציג בתחילתו טענה, לפיה לאנשים נח יותר להיסחף אחרי הסטיגמות מאשר לחשוב "הכל כבר מסודר לנו בראש מגירות מגירות, לא ניתן למציאות להפריע לנו לראות". בהמשך השיר יוצא הזמר כנגד הסתה וסגידה לרייטינג. הוא ממשיך ומתקומם נגד סטריאוטיפים בחברה, על כך ששמאלנים מתויגים כבוגדים, ערבים כמחבלים, חרדים כשודדים, והמתנחלים כאלו שרצחו את רבין. בנוסף הוא יוצא נגד תפיסה בציבור שכל תל אביב טבעונית וכל העיר נתיבות היא מסורתית עממית, וכן שהדתיים פרימיטיביים עם ציצית ודוחים את טענות דרווין (אבולוציה).

        בפזמון החוזר מבקש הדובר השר שלא לכלוא אותו בשום כלוב ולא לסכם אותו בוויקיפדיה, כשהמשפט החוזר ונשנה בפזמון הוא: "אני הכל, אני לא כלום, אור אין סוף לבוש בגוף, אז אל תכלאוני בשום כלוב". לאחר הפזמון החוזר מוסיף בן ארי כי מצידו אפשר לקרוא לו דון קישוט, ולשים על ראשו פרס וגיליוטינה בכיכר. עוד הוא מוסיף כי זמן השדים עבר והגיע הזמן לומר למלך שהוא עירום. הוא ממשיך ומתלונן על התפיסה שנוצרה כלפיו ומבקש מהקהל למחוק כל מה שידע עליו עד היום, וכי הוא לא מתנחל, לא נציג של אלוקים, הוא לא דוס שמדיר נשים ולא מהווה גשר בין המגזרים. ומצהיר שהוא רוצה שישרפו המגזרים והדיעות הקדומות כדי שלכל אדם יהיה סיכוי. בחלק זה ניתנות דוגמאות נוספות לתפיסה סטריאוטיפית: כל המזרחיים מקופחים והחילונים הם כופרים, כל הנשים מתאימות רק למטבח, הרוסים אוהבים את סטלין, מאחורי כל חבר כנסת יש קופת שרצים (שחיתות שלטונית). בסוף חלק זה משתמש הדובר ביסוד הומוריסטי מכליל הטוען שכל האתיופים רצים, ואלה שלא, שרים עם רייכל, ששילב בפרויקט שלו מוזיקאים, רובם יוצאי אתיופיה. את השיר מסיים בן ארי בתקווה שעוד יבוא יום שבו לא יכלאוהו בשום כלוב.]
        ראיתי את זה כבר בפורום בנושא אחר (טקסטים יפים משהו כזה לא זוכר הקרדיט למי שהביא את זה)

        הכל טוב 0ה מנותק
        הכל טוב 0ה מנותק
        הכל טוב 0
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #56

        @בני-5 אני הבנתי יפה מאוד את השיר.
        היית צריך לתייג את @איזה-קטע ואת @פנני
        וסתם את כל אלה שלא הבינו.
        ומילא לא הבינו- זלזלו באחרים בגלל חוסר ההשכלה שלהם.
        היי @אנונימית בעלת ידע עולם וכנראה כמוני בגיל.....

        אנונימיתא איזה קטעא פנניפ 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • הכל טוב 0ה הכל טוב 0

          @בני-5 אני הבנתי יפה מאוד את השיר.
          היית צריך לתייג את @איזה-קטע ואת @פנני
          וסתם את כל אלה שלא הבינו.
          ומילא לא הבינו- זלזלו באחרים בגלל חוסר ההשכלה שלהם.
          היי @אנונימית בעלת ידע עולם וכנראה כמוני בגיל.....

          אנונימיתא מנותק
          אנונימיתא מנותק
          אנונימית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #57

          @הכל-טוב-0
          צודק!
          פשוט רציתי לחזק את דברך..
          אבל זה מופנה לכל אותם אלו שלא הבינו...:)
          זה ממש עניין של גיל וידע עולם רחב..

          "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

          מתויגתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אנונימיתא אנונימית

            @הכל-טוב-0
            צודק!
            פשוט רציתי לחזק את דברך..
            אבל זה מופנה לכל אותם אלו שלא הבינו...:)
            זה ממש עניין של גיל וידע עולם רחב..

            מתויגתמ מנותק
            מתויגתמ מנותק
            מתויגת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #58

            זה ממש עניין של גיל וידע עולם רחב..

            לא תמיד.
            לפעמים פשוט בקצב של השיר קשה להבין את כל המילים. קחו למשל את אבא נשמה או את חנניה, לקח לי המון זמן להבין...

            לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
            ושנים לנקות ולסדר אותם.

            123 31 תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מתויגתמ מתויגת

              זה ממש עניין של גיל וידע עולם רחב..

              לא תמיד.
              לפעמים פשוט בקצב של השיר קשה להבין את כל המילים. קחו למשל את אבא נשמה או את חנניה, לקח לי המון זמן להבין...

              123 31 מנותק
              123 31 מנותק
              123 3
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #59

              @מתויגת יש הבדל בין קצב וחיתוך מילים שלכן לא מבינים וצריך לקרוא. לבין לא להבין אחרי שקוראים ולהגיד שזה מילים לא קשורות וכדו'..

              אל תהיו מי שאתם,
              תהיו מי שאתם עתידים להיות.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • hi it's meH מנותק
                hi it's meH מנותק
                hi it's me
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #60

                אני מנסה להבין על מה אתם מדברים?????????
                אבל לדעתי שיר שרוצים שילך צריך להיות עם עומק במילים שלו
                אני לא מתקשה להבין את השירים של חנן בן ארי (למרות השיר חנניה שלא התחברתי לרעיון שלו)
                אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק (גרוע)
                אז הם צריכים גם לשים שירים פחות עמוקים..

                123 31 ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • hi it's meH hi it's me

                  אני מנסה להבין על מה אתם מדברים?????????
                  אבל לדעתי שיר שרוצים שילך צריך להיות עם עומק במילים שלו
                  אני לא מתקשה להבין את השירים של חנן בן ארי (למרות השיר חנניה שלא התחברתי לרעיון שלו)
                  אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק (גרוע)
                  אז הם צריכים גם לשים שירים פחות עמוקים..

                  123 31 מנותק
                  123 31 מנותק
                  123 3
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #61

                  @hi-it-s-me ההיפך. אם הדור רדוד בואי נעמיק אותם.. יותר יפה לראות בקשות של להבין את השירים העמוקים. שירים שחשבו לפני שכתבו עליהם וחיברו רצף הגיוני של משפטים. מאשר לשמוע שירים דבילים בלי שום תוכן..עם פזמון שהוא כל השיר וכדו'
                  וסתם מעניין-לאיזה רעיון אל התחברת בחנניה?

                  אל תהיו מי שאתם,
                  תהיו מי שאתם עתידים להיות.

                  hi it's meH תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • 123 31 123 3

                    @hi-it-s-me ההיפך. אם הדור רדוד בואי נעמיק אותם.. יותר יפה לראות בקשות של להבין את השירים העמוקים. שירים שחשבו לפני שכתבו עליהם וחיברו רצף הגיוני של משפטים. מאשר לשמוע שירים דבילים בלי שום תוכן..עם פזמון שהוא כל השיר וכדו'
                    וסתם מעניין-לאיזה רעיון אל התחברת בחנניה?

                    hi it's meH מנותק
                    hi it's meH מנותק
                    hi it's me
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #62

                    @123-3 ברור שצריך שירים עמוקים
                    אבל יש מלא שירים ששרים אותם כשרוקדים כמוזיקת רקע.....
                    אותם לא צריך עומק ועינין אלה מילים פשוטות
                    אני שונאת את כל השירים הדבילים בלי עומק
                    כשאני רוצה לשמוע שירים אני שומעת שירים ישנים....
                    ולא התחברתי בחנניה למנגינה למילים להכל פשוט לא אהבתי!

                    מתויגתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • hi it's meH hi it's me

                      @123-3 ברור שצריך שירים עמוקים
                      אבל יש מלא שירים ששרים אותם כשרוקדים כמוזיקת רקע.....
                      אותם לא צריך עומק ועינין אלה מילים פשוטות
                      אני שונאת את כל השירים הדבילים בלי עומק
                      כשאני רוצה לשמוע שירים אני שומעת שירים ישנים....
                      ולא התחברתי בחנניה למנגינה למילים להכל פשוט לא אהבתי!

                      מתויגתמ מנותק
                      מתויגתמ מנותק
                      מתויגת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתויגת
                      #63

                      לפעמים מילים עמוקות מידי מתישות. קשה לשמוע שירים כאלו.

                      לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                      ושנים לנקות ולסדר אותם.

                      hi it's meH תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מתויגתמ מתויגת

                        לפעמים מילים עמוקות מידי מתישות. קשה לשמוע שירים כאלו.

                        hi it's meH מנותק
                        hi it's meH מנותק
                        hi it's me
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #64

                        @מתויגת
                        נכון, לכן לא כל הזמן שומעים את השירים האלה!!!!!!!!!!

                        מתויגתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • hi it's meH hi it's me

                          @מתויגת
                          נכון, לכן לא כל הזמן שומעים את השירים האלה!!!!!!!!!!

                          מתויגתמ מנותק
                          מתויגתמ מנותק
                          מתויגת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #65

                          @hi-it-s-me לפעמים זה עושה הרגשה כבדה...
                          טוב, זה תלוי במצב...🙄 🙄

                          לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                          ושנים לנקות ולסדר אותם.

                          123 31 תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מתויגתמ מתויגת

                            @hi-it-s-me לפעמים זה עושה הרגשה כבדה...
                            טוב, זה תלוי במצב...🙄 🙄

                            123 31 מנותק
                            123 31 מנותק
                            123 3
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי 123 3
                            #66

                            @מתויגת אני רק יסבר את אוזנכם שדיברו כאן בין השאר על ויפקידה שיש בו מילים עמוקות. אבל אני לא בטוחה שהוא עונה על ההגדרה שלכם כשיר כבד..

                            אל תהיו מי שאתם,
                            תהיו מי שאתם עתידים להיות.

                            hi it's meH תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • 123 31 123 3

                              @מתויגת אני רק יסבר את אוזנכם שדיברו כאן בין השאר על ויפקידה שיש בו מילים עמוקות. אבל אני לא בטוחה שהוא עונה על ההגדרה שלכם כשיר כבד..

                              hi it's meH מנותק
                              hi it's meH מנותק
                              hi it's me
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #67

                              @123-3
                              חנן בן ארי אין לו בכלל שירים כבדים
                              שירים כבדים זה בדרך כלל יותר בציבור החרדי!

                              123 31 מתויגתמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • hi it's meH hi it's me

                                @123-3
                                חנן בן ארי אין לו בכלל שירים כבדים
                                שירים כבדים זה בדרך כלל יותר בציבור החרדי!

                                123 31 מנותק
                                123 31 מנותק
                                123 3
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #68

                                @hi-it-s-me הוא אשר אמרתי... התכתבם כאן ואמרתם שזה שירים כבדים(כשאני אומרת זה הכוונה לשירים שלא מובנים תמיד ממבט ראשון).. ולכן נתתי את חנן כדגומא שכתבנו עליה בדיון למעלה

                                אל תהיו מי שאתם,
                                תהיו מי שאתם עתידים להיות.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • hi it's meH hi it's me

                                  @123-3
                                  חנן בן ארי אין לו בכלל שירים כבדים
                                  שירים כבדים זה בדרך כלל יותר בציבור החרדי!

                                  מתויגתמ מנותק
                                  מתויגתמ מנותק
                                  מתויגת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #69

                                  @hi-it-s-me לא מחייב!!!!

                                  לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                                  ושנים לנקות ולסדר אותם.

                                  hi it's meH תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מתויגתמ מתויגת

                                    @hi-it-s-me לא מחייב!!!!

                                    hi it's meH מנותק
                                    hi it's meH מנותק
                                    hi it's me
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי hi it's me
                                    #70

                                    @מתויגת
                                    תלוי מה את מגדיר שיר כבד.......
                                    אני מגדירה שיר כבד , שיר אם מנגינה מסוימת יותר איטית מילים אם תוכן יותר כבד ומסר

                                    מתויגתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • hi it's meH hi it's me

                                      @מתויגת
                                      תלוי מה את מגדיר שיר כבד.......
                                      אני מגדירה שיר כבד , שיר אם מנגינה מסוימת יותר איטית מילים אם תוכן יותר כבד ומסר

                                      מתויגתמ מנותק
                                      מתויגתמ מנותק
                                      מתויגת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #71

                                      @hi-it-s-me בדיוק.
                                      תוכן כבד.
                                      אגב, אני בת.

                                      לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                                      ושנים לנקות ולסדר אותם.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • הכל טוב 0ה הכל טוב 0

                                        @בני-5 אני הבנתי יפה מאוד את השיר.
                                        היית צריך לתייג את @איזה-קטע ואת @פנני
                                        וסתם את כל אלה שלא הבינו.
                                        ומילא לא הבינו- זלזלו באחרים בגלל חוסר ההשכלה שלהם.
                                        היי @אנונימית בעלת ידע עולם וכנראה כמוני בגיל.....

                                        איזה קטעא מנותק
                                        איזה קטעא מנותק
                                        איזה קטע
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #72

                                        @הכל-טוב-0 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                                        @בני-5 אני הבנתי יפה מאוד את השיר.
                                        היית צריך לתייג את @איזה-קטע ואת @פנני
                                        וסתם את כל אלה שלא הבינו.
                                        ומילא לא הבינו- זלזלו באחרים בגלל חוסר ההשכלה שלהם.
                                        היי @אנונימית בעלת ידע עולם וכנראה כמוני בגיל.....

                                        באנה לא חסר לי מושגים ואני הבנתי כל שורה ממה שהוא אמר (וליתר ביטחון קראתי גם את וויקיפדיה) פשוט לא הבנתי מה הקשר בין שורה לשורה!!!

                                        יש שני סוגי מוזיקה-
                                        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • הכל טוב 0ה הכל טוב 0

                                          @איזה-קטע אמר בהבנתם את כל המילים?:

                                          תקראו לי דון קישוט שמעז לקרוא תיגר שימו לי פרס על הראש וגיליונטינה בכיכר (עד כאן מובן) השדים זמנם עבר וכו'...
                                          מה הקשר?

                                          יש מצב שאם היית יודע/יודעת קצת הסטוריה היית מבין הכל.

                                          @פנני אמר בהבנתם את כל המילים?:

                                          לא קשור עדיין צריך לפתוח נושא על זמרים ש-סליחה מחרטשים מילים (בלי להעליב)

                                          זה שאת/ה לא מבין/ה לא אומר שהם מחרטשים.

                                          פנניפ מנותק
                                          פנניפ מנותק
                                          פנני
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פנני
                                          #73

                                          @הכל-טוב-0 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                                          @איזה-קטע אמר בהבנתם את כל המילים?:

                                          תקראו לי דון קישוט שמעז לקרוא תיגר שימו לי פרס על הראש וגיליונטינה בכיכר (עד כאן מובן) השדים זמנם עבר וכו'...
                                          מה הקשר?

                                          יש מצב שאם היית יודע/יודעת קצת הסטוריה היית מבין הכל.

                                          @פנני אמר בהבנתם את כל המילים?:

                                          לא קשור עדיין צריך לפתוח נושא על זמרים ש-סליחה מחרטשים מילים (בלי להעליב)

                                          זה שאת/ה לא מבין/ה לא אומר שהם מחרטשים.

                                          אני לא מדבר על שירים בעיקר בעיקר אצל הצעירים שאין קשר בין מילה לשניה בין בית לפזמון לא ענין של הבנה, דוגמא;
                                          אתה תשיר - איציק וינגרטן.mp3
                                          מה הקשר בין הבית לפזמון
                                          תגובה זו גם ל-
                                          @איזה-קטע

                                          "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

                                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול