הבנתם את כל המילים?
-
@הכל-טוב-0 אמר בהבנתם את כל המילים?:
@בני-5 אני הבנתי יפה מאוד את השיר.
היית צריך לתייג את @איזה-קטע ואת @פנני
וסתם את כל אלה שלא הבינו.
ומילא לא הבינו- זלזלו באחרים בגלל חוסר ההשכלה שלהם.
היי @אנונימית בעלת ידע עולם וכנראה כמוני בגיל.....אני עצמי עניתי על דון קישוט
-
@הכל-טוב-0 אמר בהבנתם את כל המילים?:
@בני-5 אני הבנתי יפה מאוד את השיר.
היית צריך לתייג את @איזה-קטע ואת @פנני
וסתם את כל אלה שלא הבינו.
ומילא לא הבינו- זלזלו באחרים בגלל חוסר ההשכלה שלהם.
היי @אנונימית בעלת ידע עולם וכנראה כמוני בגיל.....אני עצמי עניתי על דון קישוט
@פנני חחחחח זה הסוטיאציות הכי מצחיקות שהאלה שכותבים אכלו אותה
לי זה קרה אתמול כמה פעמים ואכלתי אותה -
בעצם העניין הדיון נראה לי תמוה כי זה כל העניין בשירה לתת פאנץ' בקיצור וברמיזה ובלשון מליצית מבוססת על היסטוריה ועל מושגים ואגדות ומליצות ובפרט בזמרים הגדולים איין סיכוי שהיה נכנס מילה בלתי מוגהת ולא מובנת
(וסיפור המלך עירום הוא סיפור עממי על מלך גנדרן שאהב בגדים והיו המון חייטים וכו' והוא הגזים וכו' עד שהיועצים שלו תפרו לו בגד מיוחד שהיה מבד יקר ושקוף והמלך יצא ככה לפני העם....)@בני-5 אמר בהבנתם את כל המילים?:
בעצם העניין הדיון נראה לי תמוה כי זה כל העניין בשירה לתת פאנץ' בקיצור וברמיזה ובלשון מליצית מבוססת על היסטוריה ועל מושגים ואגדות ומליצות ובפרט בזמרים הגדולים איין סיכוי שהיה נכנס מילה בלתי מוגהת ולא מובנת
(וסיפור המלך עירום הוא סיפור עממי על מלך גנדרן שאהב בגדים והיו המון חייטים וכו' והוא הגזים וכו' עד שהיועצים שלו תפרו לו בגד מיוחד שהיה מבד יקר ושקוף והמלך יצא ככה לפני העם....)יש המשך העם כולו שנכבש בפוליטי קורקט מרוב שחשבו שזה מה שאמור להיות אף אחד לא מחה רק ילד קטן שלא הבין כלום צעק המלך הוא עירום= המסר פשוט...
-
אני מנסה להבין על מה אתם מדברים?????????
אבל לדעתי שיר שרוצים שילך צריך להיות עם עומק במילים שלו
אני לא מתקשה להבין את השירים של חנן בן ארי (למרות השיר חנניה שלא התחברתי לרעיון שלו)
אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק (גרוע)
אז הם צריכים גם לשים שירים פחות עמוקים..@hi-it-s-me אמר בהבנתם את כל המילים?:
אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק
ובכל זאת אוהבים את ריבו וחנן בן ארי ועוד ועוד..
@הכל-טוב-0 @אנונימית
לפי דעתי מדובר באינטליגנציה כללית בסיסית.
נראלי שכל בת מבינה את כוונת המילים. אולי בנים פחות (היי, לא להיפגע, יש גם בנים אינטליגנטיים, אבל בגדול פחות משקיעים בזה בבנים... לבנות כל היום מחדירים מושגים וידע כללי..) -
@hi-it-s-me אמר בהבנתם את כל המילים?:
אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק
ובכל זאת אוהבים את ריבו וחנן בן ארי ועוד ועוד..
@הכל-טוב-0 @אנונימית
לפי דעתי מדובר באינטליגנציה כללית בסיסית.
נראלי שכל בת מבינה את כוונת המילים. אולי בנים פחות (היי, לא להיפגע, יש גם בנים אינטליגנטיים, אבל בגדול פחות משקיעים בזה בבנים... לבנות כל היום מחדירים מושגים וידע כללי..)@ב-ב אמר בהבנתם את כל המילים?:
@hi-it-s-me אמר בהבנתם את כל המילים?:
אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק
ובכל זאת אוהבים את ריבו וחנן בן ארי ועוד ועוד..
אז את/ה חולק/ת על מה שהיא אמרה או באה להוסיף באמת שלא הבנתי
-
@ב-ב אמר בהבנתם את כל המילים?:
@hi-it-s-me אמר בהבנתם את כל המילים?:
אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק
ובכל זאת אוהבים את ריבו וחנן בן ארי ועוד ועוד..
אז את/ה חולק/ת על מה שהיא אמרה או באה להוסיף באמת שלא הבנתי
-
@ב-ב
מסכים עם כל מילה יש כאלו שמחפשים עומק (גם בנים) ומביננים את המילים ויש רוב העם שהוא רדוד@מייבין עשיתם אותנו רדודים




-
@מייבין עשיתם אותנו רדודים




@המחבל-המחופש
את יכולה לחשוב שאת לא מהרוב?! -
@מייבין עשיתם אותנו רדודים




@המחבל-המחופש היא צודקת לא יפה חחחחחחח
-
@המחבל-המחופש היא צודקת לא יפה חחחחחחח
-
@ב-ב
מסכים עם כל מילה יש כאלו שמחפשים עומק (גם בנים) ומביננים את המילים ויש רוב העם שהוא רדוד -
אני חושבת שגם רוב השירים מהמקורות לא תמיד המילים מובנות מספיק לכולם אבל זה כמו שכולנו אומרים קינות וקוראים תהילים ולא תמיד מבינים הכול (להבדיל כמובן)
אבל היוצרים שכותבים את השירים לפעמים מנסים לכתוב ברמה גבוהה מידי שאנחנו לא מספיק מבינים וצרכים פירושים כדי להבין מה הם רצו בעצם ואז אנחנו מסתבכים אם פרושים שונים
אז עדיף שלכל שיר יצרפו הסבר בשפה ברורה למטרת השיר. -
אני חושבת שגם רוב השירים מהמקורות לא תמיד המילים מובנות מספיק לכולם אבל זה כמו שכולנו אומרים קינות וקוראים תהילים ולא תמיד מבינים הכול (להבדיל כמובן)
אבל היוצרים שכותבים את השירים לפעמים מנסים לכתוב ברמה גבוהה מידי שאנחנו לא מספיק מבינים וצרכים פירושים כדי להבין מה הם רצו בעצם ואז אנחנו מסתבכים אם פרושים שונים
אז עדיף שלכל שיר יצרפו הסבר בשפה ברורה למטרת השיר. -
@ברוריה דווקא אני חושבת שהסבר לשיר רק יהרוס אותו
זה היופי שכל אחד לוקח את מילות השיר למקום שלו ולחוויה שהוא נימצא בה באותו זמן
אחרת יהיה קשה להתחבר לשיר ממקום אמיתי כי זה לא הסיפור שלי@שנדי יש משהו במה שאתה אומר
-
יוצרים מלחינים שירים על טקסטים שהם התחברו אליהם.
אז לפעמים באמת זה לא מובן לנו כי אנחנו לא נמצאים בסיטואציה שהמלחין היה וקשה להבין מה הוא רצה לומר.. -
יוצרים מלחינים שירים על טקסטים שהם התחברו אליהם.
אז לפעמים באמת זה לא מובן לנו כי אנחנו לא נמצאים בסיטואציה שהמלחין היה וקשה להבין מה הוא רצה לומר..@ב-ב נכון
לאלה ביננו שכותבים שירים גם יכולים להגיד בנקודת משבר כתבתי את זה
בנקודת שימחה כתבתי את זה
ואז הזמרים מוציאים שירים וטתם לא מבינם מה הם רוצים מחיכם -
זה פשוט.
הדור רדוד, וזמרים מנצלים את ההזדמנות וכותבים שירים עם 'עומק', שלא באמת אומרים שום דבר. (ראה ערך סיבת הסיבות)@שרת-הרוק אפשר להתייחס למה שכתבת ברשותך?
הדור רדוד. את זה הבנתי.
מנצלים וכותבים שירים עם עומק- לא הבנתי את הלעג שבנתינת מרכאות.
לא אומרים שוב דבר ראה ערך סיבת הסיבות- זה שיר שאומר המון.
ממ, האם זה שאת חושבת שהשיר הוא לא עמוק לא אומר בהכרח שלכאורה המחשבה הזאת שייכת לחלק הראשון של המפשט... הדור רדוד.אני מנסה להבין אם את בעד לכתוב שירים עם עומק (אמיתי לצורך הענין) כדי להעלות את 'המודעות' של הדור.. או שאת טוענת שהכותבים עצמם לא עמוקים אלא משחקים אותם ולכן שלא יבלבלו לי בשכל.
כמובן שהקצנתי ופירשנתי את מה שכתבת אבל זה לצורך המחשה בלבד.
ודבר אחרון שמעניין אותי- איזה סוג של שירים את מגדירה כעמוקים באמת?
-
@שרת-הרוק אפשר להתייחס למה שכתבת ברשותך?
הדור רדוד. את זה הבנתי.
מנצלים וכותבים שירים עם עומק- לא הבנתי את הלעג שבנתינת מרכאות.
לא אומרים שוב דבר ראה ערך סיבת הסיבות- זה שיר שאומר המון.
ממ, האם זה שאת חושבת שהשיר הוא לא עמוק לא אומר בהכרח שלכאורה המחשבה הזאת שייכת לחלק הראשון של המפשט... הדור רדוד.אני מנסה להבין אם את בעד לכתוב שירים עם עומק (אמיתי לצורך הענין) כדי להעלות את 'המודעות' של הדור.. או שאת טוענת שהכותבים עצמם לא עמוקים אלא משחקים אותם ולכן שלא יבלבלו לי בשכל.
כמובן שהקצנתי ופירשנתי את מה שכתבת אבל זה לצורך המחשה בלבד.
ודבר אחרון שמעניין אותי- איזה סוג של שירים את מגדירה כעמוקים באמת?
@123-3 סליחה אבל הרמה היום משהו לא ראיתי כזאת רמה בעולם
שבת אחת אני ואחותי אמצאינו שיר ממש יפה
הלכתי ברחוב וראיתי עכבר
ואמרתי תודה שלא נולדתי עכבר
תודה ה וחזור מאה פעם
בערך כמו השיר כמה טוב ה מה זה הרמה של השירים היום זה מחרפן אותי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות