הבנתם את כל המילים?
-
@ב-ב אמר בהבנתם את כל המילים?:
@hi-it-s-me אמר בהבנתם את כל המילים?:
אבל הדור הצעיר הוא דור רדוד יותר שלא מחפש עומק
ובכל זאת אוהבים את ריבו וחנן בן ארי ועוד ועוד..
אז את/ה חולק/ת על מה שהיא אמרה או באה להוסיף באמת שלא הבנתי
-
@ב-ב
מסכים עם כל מילה יש כאלו שמחפשים עומק (גם בנים) ומביננים את המילים ויש רוב העם שהוא רדוד@מייבין עשיתם אותנו רדודים




-
@מייבין עשיתם אותנו רדודים




@המחבל-המחופש
את יכולה לחשוב שאת לא מהרוב?! -
@מייבין עשיתם אותנו רדודים




@המחבל-המחופש היא צודקת לא יפה חחחחחחח
-
@המחבל-המחופש היא צודקת לא יפה חחחחחחח
-
@ב-ב
מסכים עם כל מילה יש כאלו שמחפשים עומק (גם בנים) ומביננים את המילים ויש רוב העם שהוא רדוד -
אני חושבת שגם רוב השירים מהמקורות לא תמיד המילים מובנות מספיק לכולם אבל זה כמו שכולנו אומרים קינות וקוראים תהילים ולא תמיד מבינים הכול (להבדיל כמובן)
אבל היוצרים שכותבים את השירים לפעמים מנסים לכתוב ברמה גבוהה מידי שאנחנו לא מספיק מבינים וצרכים פירושים כדי להבין מה הם רצו בעצם ואז אנחנו מסתבכים אם פרושים שונים
אז עדיף שלכל שיר יצרפו הסבר בשפה ברורה למטרת השיר. -
אני חושבת שגם רוב השירים מהמקורות לא תמיד המילים מובנות מספיק לכולם אבל זה כמו שכולנו אומרים קינות וקוראים תהילים ולא תמיד מבינים הכול (להבדיל כמובן)
אבל היוצרים שכותבים את השירים לפעמים מנסים לכתוב ברמה גבוהה מידי שאנחנו לא מספיק מבינים וצרכים פירושים כדי להבין מה הם רצו בעצם ואז אנחנו מסתבכים אם פרושים שונים
אז עדיף שלכל שיר יצרפו הסבר בשפה ברורה למטרת השיר. -
@ברוריה דווקא אני חושבת שהסבר לשיר רק יהרוס אותו
זה היופי שכל אחד לוקח את מילות השיר למקום שלו ולחוויה שהוא נימצא בה באותו זמן
אחרת יהיה קשה להתחבר לשיר ממקום אמיתי כי זה לא הסיפור שלי@שנדי יש משהו במה שאתה אומר
-
יוצרים מלחינים שירים על טקסטים שהם התחברו אליהם.
אז לפעמים באמת זה לא מובן לנו כי אנחנו לא נמצאים בסיטואציה שהמלחין היה וקשה להבין מה הוא רצה לומר.. -
יוצרים מלחינים שירים על טקסטים שהם התחברו אליהם.
אז לפעמים באמת זה לא מובן לנו כי אנחנו לא נמצאים בסיטואציה שהמלחין היה וקשה להבין מה הוא רצה לומר..@ב-ב נכון
לאלה ביננו שכותבים שירים גם יכולים להגיד בנקודת משבר כתבתי את זה
בנקודת שימחה כתבתי את זה
ואז הזמרים מוציאים שירים וטתם לא מבינם מה הם רוצים מחיכם -
זה פשוט.
הדור רדוד, וזמרים מנצלים את ההזדמנות וכותבים שירים עם 'עומק', שלא באמת אומרים שום דבר. (ראה ערך סיבת הסיבות)@שרת-הרוק אפשר להתייחס למה שכתבת ברשותך?
הדור רדוד. את זה הבנתי.
מנצלים וכותבים שירים עם עומק- לא הבנתי את הלעג שבנתינת מרכאות.
לא אומרים שוב דבר ראה ערך סיבת הסיבות- זה שיר שאומר המון.
ממ, האם זה שאת חושבת שהשיר הוא לא עמוק לא אומר בהכרח שלכאורה המחשבה הזאת שייכת לחלק הראשון של המפשט... הדור רדוד.אני מנסה להבין אם את בעד לכתוב שירים עם עומק (אמיתי לצורך הענין) כדי להעלות את 'המודעות' של הדור.. או שאת טוענת שהכותבים עצמם לא עמוקים אלא משחקים אותם ולכן שלא יבלבלו לי בשכל.
כמובן שהקצנתי ופירשנתי את מה שכתבת אבל זה לצורך המחשה בלבד.
ודבר אחרון שמעניין אותי- איזה סוג של שירים את מגדירה כעמוקים באמת?
-
@שרת-הרוק אפשר להתייחס למה שכתבת ברשותך?
הדור רדוד. את זה הבנתי.
מנצלים וכותבים שירים עם עומק- לא הבנתי את הלעג שבנתינת מרכאות.
לא אומרים שוב דבר ראה ערך סיבת הסיבות- זה שיר שאומר המון.
ממ, האם זה שאת חושבת שהשיר הוא לא עמוק לא אומר בהכרח שלכאורה המחשבה הזאת שייכת לחלק הראשון של המפשט... הדור רדוד.אני מנסה להבין אם את בעד לכתוב שירים עם עומק (אמיתי לצורך הענין) כדי להעלות את 'המודעות' של הדור.. או שאת טוענת שהכותבים עצמם לא עמוקים אלא משחקים אותם ולכן שלא יבלבלו לי בשכל.
כמובן שהקצנתי ופירשנתי את מה שכתבת אבל זה לצורך המחשה בלבד.
ודבר אחרון שמעניין אותי- איזה סוג של שירים את מגדירה כעמוקים באמת?
@123-3 סליחה אבל הרמה היום משהו לא ראיתי כזאת רמה בעולם
שבת אחת אני ואחותי אמצאינו שיר ממש יפה
הלכתי ברחוב וראיתי עכבר
ואמרתי תודה שלא נולדתי עכבר
תודה ה וחזור מאה פעם
בערך כמו השיר כמה טוב ה מה זה הרמה של השירים היום זה מחרפן אותי -
@שרת-הרוק אפשר להתייחס למה שכתבת ברשותך?
הדור רדוד. את זה הבנתי.
מנצלים וכותבים שירים עם עומק- לא הבנתי את הלעג שבנתינת מרכאות.
לא אומרים שוב דבר ראה ערך סיבת הסיבות- זה שיר שאומר המון.
ממ, האם זה שאת חושבת שהשיר הוא לא עמוק לא אומר בהכרח שלכאורה המחשבה הזאת שייכת לחלק הראשון של המפשט... הדור רדוד.אני מנסה להבין אם את בעד לכתוב שירים עם עומק (אמיתי לצורך הענין) כדי להעלות את 'המודעות' של הדור.. או שאת טוענת שהכותבים עצמם לא עמוקים אלא משחקים אותם ולכן שלא יבלבלו לי בשכל.
כמובן שהקצנתי ופירשנתי את מה שכתבת אבל זה לצורך המחשה בלבד.
ודבר אחרון שמעניין אותי- איזה סוג של שירים את מגדירה כעמוקים באמת?
-
@123-3 סליחה אבל הרמה היום משהו לא ראיתי כזאת רמה בעולם
שבת אחת אני ואחותי אמצאינו שיר ממש יפה
הלכתי ברחוב וראיתי עכבר
ואמרתי תודה שלא נולדתי עכבר
תודה ה וחזור מאה פעם
בערך כמו השיר כמה טוב ה מה זה הרמה של השירים היום זה מחרפן אותי@המחבל-המחופש האמת לא ממש הבנתי מה את מנסה לומר.
ואני הגבתי לפוסט שכתבו על הדור רדוד.. זה לא ממש הדעות שלי..יש לי הרגשה ששוב התבלבלת בכפתור תגובה במקום להשתמש בזה שלמעלה הגבת לי חח
-
@מוכשרת-על ומה דעתך על זה? על שיר כדוגמת סיבת הסיבות?
-
@המחבל-המחופש האמת לא ממש הבנתי מה את מנסה לומר.
ואני הגבתי לפוסט שכתבו על הדור רדוד.. זה לא ממש הדעות שלי..יש לי הרגשה ששוב התבלבלת בכפתור תגובה במקום להשתמש בזה שלמעלה הגבת לי חח
@123-3 מה שאני באה לומר שהרמה היום במילים מתחת לכל ביקורת
והשייר "שכתבתי" ןהמצאתי לו ראפ פשוט מסמל את הרמה
זה מחרפןןןן אותי מה זמרים חושבים שהם מוציאים שירים ברמה -0 -
@123-3 מה שאני באה לומר שהרמה היום במילים מתחת לכל ביקורת
והשייר "שכתבתי" ןהמצאתי לו ראפ פשוט מסמל את הרמה
זה מחרפןןןן אותי מה זמרים חושבים שהם מוציאים שירים ברמה -0@המחבל-המחופש חח.. אוקי . תני דוגמא לשיר שהוא מתחת לכל ביקורת מבחינתך.
ואני שמחה לשמוע שאת בעד שירים עמוקים..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות