Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

Scheduled Pinned Locked Moved תכניות מוזיקה
4.2k Posts 285 Posters 767.3k Views 34 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • א אולפניסט ברמה

    @פונץ-בננה סליחה שנכנסתי לנושא הזה רק עכשיו...
    מאור חיים היה במאסטרו??????
    יש סרטון? קישור? משהו???

    מישהי מאמימ Offline
    מישהי מאמימ Offline
    מישהי מאמי
    wrote on last edited by
    #1861

    @אולפניסט-ברמה כנס למאסטרו - זה האודישן האחרון לפני אילסון

    1 Reply Last reply
    0
    • א אולפניסט ברמה

      @פונץ-בננה סליחה שנכנסתי לנושא הזה רק עכשיו...
      מאור חיים היה במאסטרו??????
      יש סרטון? קישור? משהו???

      חכם_בלילהח Offline
      חכם_בלילהח Offline
      חכם_בלילה
      משתמש מומחה
      wrote on last edited by
      #1862

      @אולפניסט-ברמה דלגי אחורה הם בסוף...
      https://www.youtube.com/watch?v=2YowZ3qDPPA

      "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

      ח 1 Reply Last reply
      0
      • חכם_בלילהח Offline
        חכם_בלילהח Offline
        חכם_בלילה
        משתמש מומחה
        wrote on last edited by
        #1863

        לצערי אני רואה בדליי ועכשיו אני קולט (אחרי שאילסון אמר) שבאלתור שהם עשו זה היה מקצב של האורגן והמתופף סתם עם הידיים... 😂

        "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

        1 Reply Last reply
        2
        • חכם_בלילהח חכם_בלילה

          @אולפניסט-ברמה דלגי אחורה הם בסוף...
          https://www.youtube.com/watch?v=2YowZ3qDPPA

          ח Offline
          ח Offline
          חובבת מוזיקה צעירה
          wrote on last edited by
          #1864

          @חכם_בלילה יש מצב את התוכנית במגיקוד

          אדם חכם וישרא 2 Replies Last reply
          1
          • ח חובבת מוזיקה צעירה

            @חכם_בלילה יש מצב את התוכנית במגיקוד

            אדם חכם וישרא Offline
            אדם חכם וישרא Offline
            אדם חכם וישר
            wrote on last edited by
            #1865

            @חובבת-מוזיקה-צעירה 10 דקות ואני מעלה בלי נדר

            מנוחת הנפש? רק מוזיקה!

            1 Reply Last reply
            3
            • ח חובבת מוזיקה צעירה

              @חכם_בלילה יש מצב את התוכנית במגיקוד

              אדם חכם וישרא Offline
              אדם חכם וישרא Offline
              אדם חכם וישר
              wrote on last edited by
              #1866

              @חובבת-מוזיקה-צעירה להוריד כוכביות
              https://send.magicode.me/send-file/file/f3275f856930e75f13***864b141698d1fcd3dc10c0/view

              מנוחת הנפש? רק מוזיקה!

              1 Reply Last reply
              1
              • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                @ציפה-קלאסיק לגמרי היום הם עיצבנו אותי כל שנייה מחדש.. 😊

                אילן פא Offline
                אילן פא Offline
                אילן פ
                wrote on last edited by
                #1867

                @מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                @ציפה-קלאסיק לגמרי היום הם עיצבנו אותי כל שנייה מחדש.. 😊

                גם אותי --מה נסגר שם ?-היתה התוכנית הכי חלשה עד היום !-מבולבלים על כל הראש 🙃
                זה שניגן עם הגיטרה שהמציא לפני עשרים שנה --זה המנגינה של הפתיחה לשיר - ה צבקות שוב נא וכ"ו של מורדכי בן דוד
                אחד לאחד -התלהבו ????--מילא היה שר שיר עם מילים או משהו -גם זה לא ??
                זה שהיה קצת מוגבל --עם כל הכבוד מה יעשו עם הכלים המוזרים שלו ? - מתאים אולי להזמין אותו לסעודת פורים
                וסיקורל -מאוד חמוד --לפי דעתי יותר מוכשר בתור שחקן - יש הרבה נגנים בסגנון שלו
                ודוקא מאור חיים שהוא באמת אומן עם קבלות נגן מעבד וכ"ו -בקושי עבר --והוא תותח לכל הדעות- והגיטריסט שלו מהמם

                מישהי מאמימ יונתן פי 2 Replies Last reply
                3
                • ד Offline
                  ד Offline
                  דוד ירושלמי בנשמה
                  wrote on last edited by
                  #1868

                  למה האיכות וידיאו כ"כ גרועה

                  צ 1 Reply Last reply
                  0
                  • ד דוד ירושלמי בנשמה

                    למה האיכות וידיאו כ"כ גרועה

                    צ Offline
                    צ Offline
                    ציפה קלאסיק
                    wrote on last edited by
                    #1869

                    @דוד-ירושלמי-בנשמה הסתכלת ביוטיוב? אם כן צריך בהגדרות לשנות איכות ל 1080 hd

                    "כל אדם שאת פוגשים נלחם במשהו שאתם לא יודעים עליו,

                    תהיו נחמדים,

                    תמיד!"

                    ד 1 Reply Last reply
                    1
                    • צ ציפה קלאסיק

                      @דוד-ירושלמי-בנשמה הסתכלת ביוטיוב? אם כן צריך בהגדרות לשנות איכות ל 1080 hd

                      ד Offline
                      ד Offline
                      דוד ירושלמי בנשמה
                      wrote on last edited by
                      #1870

                      @ציפה-קלאסיק תודה זה באמת עזר

                      1 Reply Last reply
                      1
                      • אילן פא אילן פ

                        @מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                        @ציפה-קלאסיק לגמרי היום הם עיצבנו אותי כל שנייה מחדש.. 😊

                        גם אותי --מה נסגר שם ?-היתה התוכנית הכי חלשה עד היום !-מבולבלים על כל הראש 🙃
                        זה שניגן עם הגיטרה שהמציא לפני עשרים שנה --זה המנגינה של הפתיחה לשיר - ה צבקות שוב נא וכ"ו של מורדכי בן דוד
                        אחד לאחד -התלהבו ????--מילא היה שר שיר עם מילים או משהו -גם זה לא ??
                        זה שהיה קצת מוגבל --עם כל הכבוד מה יעשו עם הכלים המוזרים שלו ? - מתאים אולי להזמין אותו לסעודת פורים
                        וסיקורל -מאוד חמוד --לפי דעתי יותר מוכשר בתור שחקן - יש הרבה נגנים בסגנון שלו
                        ודוקא מאור חיים שהוא באמת אומן עם קבלות נגן מעבד וכ"ו -בקושי עבר --והוא תותח לכל הדעות- והגיטריסט שלו מהמם

                        מישהי מאמימ Offline
                        מישהי מאמימ Offline
                        מישהי מאמי
                        wrote on last edited by
                        #1871
                        This post is deleted!
                        1 Reply Last reply
                        0
                        • hi it's meH Offline
                          hi it's meH Offline
                          hi it's me
                          wrote on last edited by
                          #1872
                          This post is deleted!
                          א 1 Reply Last reply
                          1
                          • hi it's meH hi it's me

                            This post is deleted!

                            א Offline
                            א Offline
                            איללוש
                            wrote on last edited by
                            #1873
                            This post is deleted!
                            1 Reply Last reply
                            1
                            • אילן פא אילן פ

                              @מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                              @ציפה-קלאסיק לגמרי היום הם עיצבנו אותי כל שנייה מחדש.. 😊

                              גם אותי --מה נסגר שם ?-היתה התוכנית הכי חלשה עד היום !-מבולבלים על כל הראש 🙃
                              זה שניגן עם הגיטרה שהמציא לפני עשרים שנה --זה המנגינה של הפתיחה לשיר - ה צבקות שוב נא וכ"ו של מורדכי בן דוד
                              אחד לאחד -התלהבו ????--מילא היה שר שיר עם מילים או משהו -גם זה לא ??
                              זה שהיה קצת מוגבל --עם כל הכבוד מה יעשו עם הכלים המוזרים שלו ? - מתאים אולי להזמין אותו לסעודת פורים
                              וסיקורל -מאוד חמוד --לפי דעתי יותר מוכשר בתור שחקן - יש הרבה נגנים בסגנון שלו
                              ודוקא מאור חיים שהוא באמת אומן עם קבלות נגן מעבד וכ"ו -בקושי עבר --והוא תותח לכל הדעות- והגיטריסט שלו מהמם

                              יונתן פי Offline
                              יונתן פי Offline
                              יונתן פ
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by יונתן פ
                              #1874

                              @אילן-פ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                              @מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                              @ציפה-קלאסיק לגמרי היום הם עיצבנו אותי כל שנייה מחדש.. 😊

                              גם אותי --מה נסגר שם ?-היתה התוכנית הכי חלשה עד היום !-מבולבלים על כל הראש 🙃
                              זה שניגן עם הגיטרה שהמציא לפני עשרים שנה --זה המנגינה של הפתיחה לשיר - ה צבקות שוב נא וכ"ו של מורדכי בן דוד
                              אחד לאחד -התלהבו ????--מילא היה שר שיר עם מילים או משהו -גם זה לא ??
                              זה שהיה קצת מוגבל --עם כל הכבוד מה יעשו עם הכלים המוזרים שלו ? - מתאים אולי להזמין אותו לסעודת פורים
                              וסיקורל -מאוד חמוד --לפי דעתי יותר מוכשר בתור שחקן - יש הרבה נגנים בסגנון שלו
                              ודוקא מאור חיים שהוא באמת אומן עם קבלות נגן מעבד וכ"ו -בקושי עבר --והוא תותח לכל הדעות- והגיטריסט שלו מהמם

                              כל מילה נכונה!!
                              מאור חיים באמת מוכשר{היה לו פשלה קטנה פה} וכמו שאמרתה הגיטריסט אלוףףףף
                              ממש מוזר התוכנית הזו

                              כשאין אמונה אין תשובות!
                              כשיש אמונה אין שאלות!
                              חפץ חיים.

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • צ Offline
                                צ Offline
                                צוציק
                                משתמש ותיק
                                wrote on last edited by
                                #1875

                                שמעתי בפורום המוזיקה של קו המכלול שהמאסטרו רצו הרכב מוזיקלי שיתמודד מול ההרכב המוזיקלי של יוסף דוד שהיה באודישנים ולכן הכניסו גם את מאור חיים שיתמודד מולו ראש בראש

                                תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

                                אילן פא יוסף דודי 2 Replies Last reply
                                3
                                • צ צוציק

                                  שמעתי בפורום המוזיקה של קו המכלול שהמאסטרו רצו הרכב מוזיקלי שיתמודד מול ההרכב המוזיקלי של יוסף דוד שהיה באודישנים ולכן הכניסו גם את מאור חיים שיתמודד מולו ראש בראש

                                  אילן פא Offline
                                  אילן פא Offline
                                  אילן פ
                                  wrote on last edited by
                                  #1876

                                  @צוציק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                  שמעתי בפורום המוזיקה של קו המכלול שהמאסטרו רצו הרכב מוזיקלי שיתמודד מול ההרכב המוזיקלי של יוסף דוד שהיה באודישנים ולכן הכניסו גם את מאור חיים שיתמודד מולו ראש בראש

                                  גם לי נראה שיש כל מיני חשבונות כאלו
                                  נראה לי שהעבירו את המוגבל בדיבור עם הכלים המוזרים שיתחרה
                                  עם ההוא שמנגן על כפיות ... שהיה באודישנים

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • שמעון 2ש Offline
                                    שמעון 2ש Offline
                                    שמעון 2
                                    משתמש ותיק
                                    wrote on last edited by
                                    #1877

                                    https://youtu.be/DEam5jjuvjQ
                                    19 בלגאן – יוסף סיקוראל

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • א Offline
                                      א Offline
                                      אולפניסט ברמה
                                      wrote on last edited by
                                      #1878

                                      סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.

                                      עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
                                      קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!

                                      ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
                                      ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.

                                      לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......

                                      ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

                                      אילה הזמרתא א אבי לויא S יונתן פי 5 Replies Last reply
                                      1
                                      • א אולפניסט ברמה

                                        סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.

                                        עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
                                        קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!

                                        ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
                                        ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.

                                        לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......

                                        אילה הזמרתא Offline
                                        אילה הזמרתא Offline
                                        אילה הזמרת
                                        wrote on last edited by
                                        #1879

                                        @אולפניסט-ברמה אין מה לעשות למוזיקאי קשה לפרגן למוזיקאי ככה זה

                                        "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

                                        1 Reply Last reply
                                        1
                                        • א אולפניסט ברמה

                                          סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.

                                          עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
                                          קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!

                                          ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
                                          ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.

                                          לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......

                                          א Offline
                                          א Offline
                                          איללוש
                                          wrote on last edited by נגינתי
                                          #1880

                                          @אולפניסט-ברמה זה ממש נכון ,היום משה קליין,נהוראי אריאלי וניראה לי גם שמואל פדרניק לא עברו, איך????????... הם היום הזמרים הכי תותחים במיגזר..... הכל שטויות עיזבו

                                          1 Reply Last reply
                                          2

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול