תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
This post is deleted!
This post is deleted! -
@יונתן-פ כן לא שמעו מה הוא מנגן מרוב רעש הוא לא תכנן את זה טוב או
לא יודעת מה? בקיצור לא היה טוב@אילה-הזמרת היה מצוין!!!
הקשבתי לזה עכשיו בלי להסתכל, ולא הבנתי על מה הדיבור כאן.מאור חיים הוא בן אדם בליגה. כמוהו גם הלהקה שלו.
ואולי הקטע שהוא שילב מוזיקה בלייב וDJ הוריד קצת את הערך.....זאת אומרת, שהתופים ששמעתם. - חלק זה מהתופפן, וחלק זה מהמחשב.
אבל עדיין הוא היה פצצה.
-
מי זה יוסי פרנקל השופט? מה הוא עושה בחייו?
-
@כ-פ הוא מפיק (פרנקל&בינדר)
זכור לי שהוא מפיק את ברנהולץ. לא זוכרת מי עוד.. -
זה לא שווה מאור חיים ניגן על האורגן של סוסנה ולא על האורגן שהוא מורגל
פצצה של החיים הבחור הזה שהיה לו רק בהצלחה -
זה לא שווה מאור חיים ניגן על האורגן של סוסנה ולא על האורגן שהוא מורגל
פצצה של החיים הבחור הזה שהיה לו רק בהצלחה@מיוזיק-בנשמה לא נכון היה לו עוד אורגן מתחת
-
@כ-פ

הוא איש.
הוא אחראי על סוסנה, וברנהולץ, ועוד אחד שתיים.אבל הוא לא מבין במוזיקה, בגרם. (מידיעה)
בלי חס וחלילה לזלזל בו. - אלא קצת בתכנית..... -
@כ-פ

הוא איש.
הוא אחראי על סוסנה, וברנהולץ, ועוד אחד שתיים.אבל הוא לא מבין במוזיקה, בגרם. (מידיעה)
בלי חס וחלילה לזלזל בו. - אלא קצת בתכנית.....@אולפניסט-ברמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@כ-פ

הוא איש.
הוא אחראי על סוסנה, וברנהולץ, ועוד אחד שתיים.אבל הוא לא מבין במוזיקה, בגרם. (מידיעה)
בלי חס וחלילה לזלזל בו. - אלא קצת בתכנית.....והנה אני שוב חולק אליך

הוא מפיק גדול של רוב עולם החתונות
והוא מבין טוב מאד במוזיקה {מאיפה הידיעה} -
@אולפניסט-ברמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@כ-פ

הוא איש.
הוא אחראי על סוסנה, וברנהולץ, ועוד אחד שתיים.אבל הוא לא מבין במוזיקה, בגרם. (מידיעה)
בלי חס וחלילה לזלזל בו. - אלא קצת בתכנית.....והנה אני שוב חולק אליך

הוא מפיק גדול של רוב עולם החתונות
והוא מבין טוב מאד במוזיקה {מאיפה הידיעה}@יונתן-פ
אני לא מעוניין להיכשל בלשון הרע, אז מי שראה, -ראה. -
This post is deleted!
-
This post is deleted!
@ציפה-קלאסיק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
רק אפשר לתת אדום בפרצוף קצת יותר נחמד...
הוא לא נתן אדום!!
@אולפניסט-ברמה סבבה -
ושוב אני אחזור על עצמי.
מה הקשר של השופטים האלו למוזיקה???
מישהו מכיר יותר משני חבר'ה שם??? (זו שאלה רטורית....)זה תחרות מאוד מוזרה.........
לפי דעתי.....נ.ב. אני מרשה לחלוק עלי...

-
ושוב אני אחזור על עצמי.
מה הקשר של השופטים האלו למוזיקה???
מישהו מכיר יותר משני חבר'ה שם??? (זו שאלה רטורית....)זה תחרות מאוד מוזרה.........
לפי דעתי.....נ.ב. אני מרשה לחלוק עלי...

@אולפניסט-ברמה תן לי לחזק את דבריך ולומר משהו שכבר הרבה זמן התאפקתי מלומר אותו היה שופט אורח שהעביר את כולם
ולא משנה הייתי איתו ואז התחלנו לדבר על זה והוא אמר לי שהוא לא יודע אם מישהו שישב איתו בשופטים אם הוא היה יושב בצד השני אם הוא היה עובר... -
ושוב אני אחזור על עצמי.
מה הקשר של השופטים האלו למוזיקה???
מישהו מכיר יותר משני חבר'ה שם??? (זו שאלה רטורית....)זה תחרות מאוד מוזרה.........
לפי דעתי.....נ.ב. אני מרשה לחלוק עלי...
This post is deleted! -
הגמר יהיה בקיץ?
-
הגמר יהיה בקיץ?
@דודו-בלוקה כן
-
@אולפניסט-ברמה תן לי לחזק את דבריך ולומר משהו שכבר הרבה זמן התאפקתי מלומר אותו היה שופט אורח שהעביר את כולם
ולא משנה הייתי איתו ואז התחלנו לדבר על זה והוא אמר לי שהוא לא יודע אם מישהו שישב איתו בשופטים אם הוא היה יושב בצד השני אם הוא היה עובר...@חיימקה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@אולפניסט-ברמה תן לי לחזק את דבריך ולומר משהו שכבר הרבה זמן התאפקתי מלומר אותו היה שופט אורח שהעביר את כולם
ולא משנה הייתי איתו ואז התחלנו לדבר על זה והוא אמר לי שהוא לא יודע אם מישהו שישב איתו בשופטים אם הוא היה יושב בצד השני אם הוא היה עובר...חזק!! חשבתי על זה לא פעם...

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login