Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

Scheduled Pinned Locked Moved תכניות מוזיקה
4.2k Posts 285 Posters 767.6k Views 34 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • לוזרל Offline
    לוזרל Offline
    לוזר
    wrote on last edited by
    #1881
    This post is deleted!
    א 1 Reply Last reply
    0
    • א אולפניסט ברמה

      סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.

      עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
      קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!

      ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
      ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.

      לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......

      אבי לויא Online
      אבי לויא Online
      אבי לוי
      משתמש ותיק
      wrote on last edited by
      #1882

      @אולפניסט-ברמה כנ"ל שמואל הררי שתמיד היה במקומות האחרונים (חוץ מבמלחינים) והוא אחלה זמר.

      א 1 Reply Last reply
      0
      • לוזרל לוזר

        This post is deleted!

        א Offline
        א Offline
        איללוש
        wrote on last edited by
        #1883
        This post is deleted!
        1 Reply Last reply
        0
        • אבי לויא אבי לוי

          @אולפניסט-ברמה כנ"ל שמואל הררי שתמיד היה במקומות האחרונים (חוץ מבמלחינים) והוא אחלה זמר.

          א Offline
          א Offline
          איללוש
          wrote on last edited by
          #1884
          This post is deleted!
          אבי לויא 1 Reply Last reply
          0
          • א איללוש

            This post is deleted!

            אבי לויא Online
            אבי לויא Online
            אבי לוי
            משתמש ותיק
            wrote on last edited by
            #1885
            This post is deleted!
            1 Reply Last reply
            1
            • נ נגינתי נעל נושא זה ב-
            • נ Offline
              נ Offline
              נגינתי
              צוות פיקוח
              wrote on last edited by נגינתי
              #1886

              למה צריך להזכיר שוב ושוב??
              לשמור על רמת דיונים עניינית ולא לגלוש לפסים אישיים
              עריכה: הנושא נפתח, שימו 🤍 להבא!

              1 Reply Last reply
              5
              • נ נגינתי ביטל את נעילת נושא זה ב-
              • א אולפניסט ברמה

                סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.

                עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
                קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!

                ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
                ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.

                לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......

                S Offline
                S Offline
                shoval
                wrote on last edited by
                #1887

                @אולפניסט-ברמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
                ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.

                לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......

                בתחרות כידוע יש אחד שמגיע למקום הראשון, זה לא אומר שאלה שלא הגיעו למקום הראשון לא הצליחו בתחרות או לא מוכשרים מספיק. בדר"כ אנשים שמגיעים לגמר הם ברמה מאוד גבוהה, מי שנבחר למקום הראשון זה אומר ברוב המקרים שהסגנון שהוא מביא איתו מדבר ליותר אנשים.
                מבחינתי כל מי שהגיע לגמר הוא מקום ראשון!
                ויש תמיד כמה תותחים שמתפספסים בדרך(לא הזמן שלהם לפרוץ כנראה...)

                .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                י 1 Reply Last reply
                0
                • S shoval

                  @אולפניסט-ברמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                  ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
                  ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.

                  לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......

                  בתחרות כידוע יש אחד שמגיע למקום הראשון, זה לא אומר שאלה שלא הגיעו למקום הראשון לא הצליחו בתחרות או לא מוכשרים מספיק. בדר"כ אנשים שמגיעים לגמר הם ברמה מאוד גבוהה, מי שנבחר למקום הראשון זה אומר ברוב המקרים שהסגנון שהוא מביא איתו מדבר ליותר אנשים.
                  מבחינתי כל מי שהגיע לגמר הוא מקום ראשון!
                  ויש תמיד כמה תותחים שמתפספסים בדרך(לא הזמן שלהם לפרוץ כנראה...)

                  י Offline
                  י Offline
                  יהודה n
                  wrote on last edited by
                  #1888

                  @shoval זהו שהציבור טוען
                  שמי שלא ניצח
                  זה לא אומר שהוא התפספס
                  אלא שבכוונה לא העלו אותו

                  מוזיקה זה כמו יין
                  זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                  אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                  S 1 Reply Last reply
                  0
                  • א אולפניסט ברמה

                    סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.

                    עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
                    קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!

                    ואפשר לראות לאורך כל תכניות ''הקול הבא'' שאלו שזכו, - אף אחד לא מכיר אותם.
                    ואלו שלא זכו, - כן מכירים אותם.

                    לדוגמא: משה קליין, נהוראי אריאלי, ועוד......

                    יונתן פי Offline
                    יונתן פי Offline
                    יונתן פ
                    משתמש ותיק
                    wrote on last edited by
                    #1889

                    @אולפניסט-ברמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                    סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.
                    עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
                    קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!

                    הוא אלוף הכל טוב ויפה
                    הוא פישל שם אין מה לעשות
                    והשפיטה היתה מקצועית רק היו צריכים להתחשב בפשלה הקטנה שהיה שם
                    זה באמת היה נשמע גרוע תשמע את זה בלי לראות אתה תגיד שזה גרוע

                    י א 2 Replies Last reply
                    0
                    • יונתן פי יונתן פ

                      @אולפניסט-ברמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                      סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.
                      עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
                      קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!

                      הוא אלוף הכל טוב ויפה
                      הוא פישל שם אין מה לעשות
                      והשפיטה היתה מקצועית רק היו צריכים להתחשב בפשלה הקטנה שהיה שם
                      זה באמת היה נשמע גרוע תשמע את זה בלי לראות אתה תגיד שזה גרוע

                      י Offline
                      י Offline
                      יהודה n
                      wrote on last edited by
                      #1890

                      @יונתן-פ מה היה גרוע בביצוע ?

                      מוזיקה זה כמו יין
                      זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                      אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                      יונתן פי 1 Reply Last reply
                      0
                      • יונתן פי יונתן פ

                        @אולפניסט-ברמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                        סליחה שאני מערער בכלל על התכנית הזאת.
                        עשו שני אדומים וכתום אחד למאור חיים????? זה אמיתי????
                        קובי סלע יותר מבין במוזיקה ממאור חיים??? ל-א י-כ-ו-ל ל-ה-י-ו-ת!!!!!!

                        הוא אלוף הכל טוב ויפה
                        הוא פישל שם אין מה לעשות
                        והשפיטה היתה מקצועית רק היו צריכים להתחשב בפשלה הקטנה שהיה שם
                        זה באמת היה נשמע גרוע תשמע את זה בלי לראות אתה תגיד שזה גרוע

                        א Offline
                        א Offline
                        אולפניסט ברמה
                        wrote on last edited by
                        #1891

                        @יונתן-פ אני לא רוצה לכתוב שמות ולרמוז על אנשים...

                        אבל היו ביצועים הרבה פחות יפים, והרבה פחות על רמה, והם קיבלו ציון יותר גבוה...

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • י יהודה n

                          @יונתן-פ מה היה גרוע בביצוע ?

                          יונתן פי Offline
                          יונתן פי Offline
                          יונתן פ
                          משתמש ותיק
                          wrote on last edited by
                          #1892

                          @יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                          @יונתן-פ מה היה גרוע בביצוע ?

                          לא גרוע!!
                          גם אמרתי כמה פוסטים ליפני שהוא טוב
                          אני אומר תשמע את זה בלי ראייה אתה תבין שהם צודקים יש שם מידי עומס, ואגרסיביות כמו שאמר אילסון
                          זה נשמע כאילו ילד מתופף חזק בלי קשר

                          י 1 Reply Last reply
                          3
                          • יונתן פי יונתן פ

                            @יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                            @יונתן-פ מה היה גרוע בביצוע ?

                            לא גרוע!!
                            גם אמרתי כמה פוסטים ליפני שהוא טוב
                            אני אומר תשמע את זה בלי ראייה אתה תבין שהם צודקים יש שם מידי עומס, ואגרסיביות כמו שאמר אילסון
                            זה נשמע כאילו ילד מתופף חזק בלי קשר

                            י Offline
                            י Offline
                            יהודה n
                            wrote on last edited by
                            #1893

                            @יונתן-פ אם הייתי שומע את זה בלי ההקדמה שהוא הסביר שהוא רוצה לבצע לייב שישמע כמו באולפן
                            הייתי אומר בדיוק מה שאמרת שזה סתם רעשני
                            אבל אחרי מה שהוא אמר אתה מבין לבד....

                            מוזיקה זה כמו יין
                            זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                            אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                            יונתן פי 1 Reply Last reply
                            0
                            • י יהודה n

                              @shoval זהו שהציבור טוען
                              שמי שלא ניצח
                              זה לא אומר שהוא התפספס
                              אלא שבכוונה לא העלו אותו

                              S Offline
                              S Offline
                              shoval
                              wrote on last edited by
                              #1894

                              @יהודה-n למה מה הרווח שלהם? אל תשכח שלכל אחד יש את הדעה שלו, ולא כל מה שאתה והסביבה שלך חושבים זאת גם דעת השופטים. חוץ מזה שבכל התוכניות שהיו עד עכשיו היו לפחות שני שופטים שנאמנים מאוד לדעה שלהם, וזה די מאזן את השאר שקצת מתבלבלים מעמיתיהם המלומדים....
                              מסכימה עם זה שהרבה פעמים מקדמים כל מיני מתמודדים בעקבות ויטמין p ויש משוא פנים למרות ההצהרות הבלתי פוסקות של "גילוי נאות"(במיוחד במאסטרו ,וזה מקומם!)
                              ואני לא באה להגן על השופטים ועל כל מפיקי התוכניות אבל "מה שרואים משם לא רואים מכאן" ואל תהיו בטוחים שאתם לא הייתם נוהגים אחרת, ובכל מקרה הקב"ה מכוון הכל לטובת המתמודדים אז אל תתבאסו בשבילם...

                              .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • י יהודה n

                                @יונתן-פ אם הייתי שומע את זה בלי ההקדמה שהוא הסביר שהוא רוצה לבצע לייב שישמע כמו באולפן
                                הייתי אומר בדיוק מה שאמרת שזה סתם רעשני
                                אבל אחרי מה שהוא אמר אתה מבין לבד....

                                יונתן פי Offline
                                יונתן פי Offline
                                יונתן פ
                                משתמש ותיק
                                wrote on last edited by יונתן פ
                                #1895

                                @יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                @יונתן-פ אם הייתי שומע את זה בלי ההקדמה שהוא הסביר שהוא רוצה לבצע לייב שישמע כמו באולפן
                                הייתי אומר בדיוק מה שאמרת שזה סתם רעשני
                                אבל אחרי מה שהוא אמר אתה מבין לבד....

                                מה זה קשור שהוא רוצה לבצע לייב כמו אולפן???
                                זה לא יפה אם יבוא אדם ויאמר שהוא רוצה לבצע למשל טרנס בכינור{סתם דוגמא} זה מגעיל אפילו שהוא רוצה
                                ולשיטתך ההקדמה לא היתה לשופטים!!

                                אילה הזמרתא 1 Reply Last reply
                                0
                                • יונתן פי יונתן פ

                                  @יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                  @יונתן-פ אם הייתי שומע את זה בלי ההקדמה שהוא הסביר שהוא רוצה לבצע לייב שישמע כמו באולפן
                                  הייתי אומר בדיוק מה שאמרת שזה סתם רעשני
                                  אבל אחרי מה שהוא אמר אתה מבין לבד....

                                  מה זה קשור שהוא רוצה לבצע לייב כמו אולפן???
                                  זה לא יפה אם יבוא אדם ויאמר שהוא רוצה לבצע למשל טרנס בכינור{סתם דוגמא} זה מגעיל אפילו שהוא רוצה
                                  ולשיטתך ההקדמה לא היתה לשופטים!!

                                  אילה הזמרתא Offline
                                  אילה הזמרתא Offline
                                  אילה הזמרת
                                  wrote on last edited by
                                  #1896

                                  @יונתן-פ כן לא שמעו מה הוא מנגן מרוב רעש הוא לא תכנן את זה טוב או
                                  לא יודעת מה? בקיצור לא היה טוב

                                  יונתן פי א 2 Replies Last reply
                                  1
                                  • אילה הזמרתא אילה הזמרת

                                    @יונתן-פ כן לא שמעו מה הוא מנגן מרוב רעש הוא לא תכנן את זה טוב או
                                    לא יודעת מה? בקיצור לא היה טוב

                                    יונתן פי Offline
                                    יונתן פי Offline
                                    יונתן פ
                                    משתמש ותיק
                                    wrote on last edited by נגינתי
                                    #1897
                                    This post is deleted!
                                    א 1 Reply Last reply
                                    1
                                    • יונתן פי יונתן פ

                                      This post is deleted!

                                      א Offline
                                      א Offline
                                      אולפניסט ברמה
                                      wrote on last edited by אולפניסט ברמה
                                      #1898
                                      This post is deleted!
                                      אילה הזמרתא יונתן פי 2 Replies Last reply
                                      0
                                      • א אולפניסט ברמה

                                        This post is deleted!

                                        אילה הזמרתא Offline
                                        אילה הזמרתא Offline
                                        אילה הזמרת
                                        wrote on last edited by אילה הזמרת
                                        #1899
                                        This post is deleted!
                                        א 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • א אולפניסט ברמה

                                          This post is deleted!

                                          יונתן פי Offline
                                          יונתן פי Offline
                                          יונתן פ
                                          משתמש ותיק
                                          wrote on last edited by
                                          #1900
                                          This post is deleted!
                                          1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול