דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. טיפים לכתיבה
  4. שאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.

שאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים לכתיבה
496 פוסטים 56 כותבים 60.3k צפיות 18 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ.במ מ.ב

    @ארגנטינה 😊 😊 באופן כללי אני עוסקת בתחום החינוך מיוחד(סטיה מהנושא לצורך הנושא....)והשיר כל כך דיבר אליי מהמקום הזה! תמשיכי לעשות חייל!

    ארגנטינהא מנותק
    ארגנטינהא מנותק
    ארגנטינה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #107
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ארגנטינהא ארגנטינה

      @מ-ב את רואה? אני לא היחידה שעתי עלייך....

      אילניתא מנותק
      אילניתא מנותק
      אילנית
      כתב מקצב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #108

      @ארגנטינה ו -מ .ב. - לשתיכם יש את זה בפרגון בענק !!!!
      ומ. ב. - אם השיר טוב , זה בגלל שהוא נכתב בדמעות . מאחת שמכירה את היחס המשפיל , המתעלם , המזלזל . ומכירה גם את היחס המכיל , המבין , המקבל .
      המשיכו שניכם לעשות חיל !

      ארגנטינהא מ.במ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • אילניתא אילנית

        @ארגנטינה ו -מ .ב. - לשתיכם יש את זה בפרגון בענק !!!!
        ומ. ב. - אם השיר טוב , זה בגלל שהוא נכתב בדמעות . מאחת שמכירה את היחס המשפיל , המתעלם , המזלזל . ומכירה גם את היחס המכיל , המבין , המקבל .
        המשיכו שניכם לעשות חיל !

        ארגנטינהא מנותק
        ארגנטינהא מנותק
        ארגנטינה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #109

        @אילנית תודה לך אני אישית מחכה בכליון עינים לשיר הבא שלך.....

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • אילניתא אילנית

          @ארגנטינה ו -מ .ב. - לשתיכם יש את זה בפרגון בענק !!!!
          ומ. ב. - אם השיר טוב , זה בגלל שהוא נכתב בדמעות . מאחת שמכירה את היחס המשפיל , המתעלם , המזלזל . ומכירה גם את היחס המכיל , המבין , המקבל .
          המשיכו שניכם לעשות חיל !

          מ.במ מנותק
          מ.במ מנותק
          מ.ב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #110

          @אילנית "אין דבר שלם מלב שבור"דווקא בגלל שהשיר הזה נכתב בדמעות מדם ליבך (וזה ניכר)הוא כל כך אמיתי ,מוצלח ויפה.שירים שנכתבים מתוך הרגשה פנימית בספונטניות כזו הם השירים הכי יפים ומרגשים.....

          "מכל הרגעים בזמן למצוא אחד לאחוז בו....תמיד לזכור לרגע לעצור ולהודות על מה שיש,מאיפה שבאנו"

          אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #111

            אני חושבת שכשכותבים הכתיבה נורא משחררת ונותנת הרגשה טובה לכן כשעוברים חוויות בחיים אני לוקחת דף ועט וכותבת לא משנה מה מה שיוצא וזה פשוט משחרר ואחרי זה כשאני נרגעת אני קוראת ה שכתבתי ואני אומרת לעצמי מה אני כתבתי את זה זה מדהים (תנסו גם).

            שירה מעומק הנשמה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ.במ מ.ב

              @אילנית "אין דבר שלם מלב שבור"דווקא בגלל שהשיר הזה נכתב בדמעות מדם ליבך (וזה ניכר)הוא כל כך אמיתי ,מוצלח ויפה.שירים שנכתבים מתוך הרגשה פנימית בספונטניות כזו הם השירים הכי יפים ומרגשים.....

              אילניתא מנותק
              אילניתא מנותק
              אילנית
              כתב מקצב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #112

              @מ-ב מסכימה איתך !! והנה חזרנו לנושא , טיפ לכתיבה - התחברות לנושא , זה ניכר ומורגש מאוד ! ( כפי שכבר הוכיחו ...)

              אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אילניתא אילנית

                @מ-ב מסכימה איתך !! והנה חזרנו לנושא , טיפ לכתיבה - התחברות לנושא , זה ניכר ומורגש מאוד ! ( כפי שכבר הוכיחו ...)

                אינספריישןא מנותק
                אינספריישןא מנותק
                אינספריישן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #113

                כשאני כותבת שיר מוזמן כגון שיר בת מצווה ולא מאוד מתחברת לנושא
                אני כותבת על הדף את כל הקונוטציות שעולות במוחי (סוג של סיעור מוחות).
                בד"כ מגיעה לנקודה אחת שמרגישה לי מדויקת (ביחס אליי) ומשם כותבת.
                אח"כ לא פלא ששואלים אותי איך הכתיבה כ"כ מחברת
                כי מה שיוצא מהלב - נכנס אל הלב.

                מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                מישימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • יעל 0י מנותק
                  יעל 0י מנותק
                  יעל 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #114

                  ואווו!!
                  השיר הזה הוא אחד השירים היפים בעיניי!!
                  הצלחת להביע את הקושי וגם סוג של פיתרון. תעלי עוד כאלו!!

                  אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • יעל 0י יעל 0

                    ואווו!!
                    השיר הזה הוא אחד השירים היפים בעיניי!!
                    הצלחת להביע את הקושי וגם סוג של פיתרון. תעלי עוד כאלו!!

                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'ית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #115

                    @יעל-0 השתדלתי לגעת בו בהמון אמת עם כמה שפחות מילים..
                    לכן גם פחות השקעתי בחריזה אלא יותר בתוכן.
                    כייף לשמוע שהתחברת אליו.
                    בעז"ה אני יעלה עוד שירים..
                    אןלי תתנו לי רעיון לשיר או נושא☺

                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                    נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                      @יעל-0 השתדלתי לגעת בו בהמון אמת עם כמה שפחות מילים..
                      לכן גם פחות השקעתי בחריזה אלא יותר בתוכן.
                      כייף לשמוע שהתחברת אליו.
                      בעז"ה אני יעלה עוד שירים..
                      אןלי תתנו לי רעיון לשיר או נושא☺

                      נוינ מנותק
                      נוינ מנותק
                      נוי
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
                      #116

                      @אייצ-ית
                      אם זה רלוונתי אליך
                      כשיש שיעור משעמם שלא נראה באופק שהוא ייגמר🤣🤣🤣
                      אצלי זו סיטואציה יום יומית:)

                      אייצ'יתא אילניתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • נוינ נוי

                        @אייצ-ית
                        אם זה רלוונתי אליך
                        כשיש שיעור משעמם שלא נראה באופק שהוא ייגמר🤣🤣🤣
                        אצלי זו סיטואציה יום יומית:)

                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'ית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #117

                        @נוי 😂
                        לא יזיק לכתוב על זה...
                        יהיה משהו יותר היתולי אצלי לעומת כל השירים ה'דיכאוניים' שאני כותבת.
                        בעז"ה אני יעלה כזה שיר. @קרדיט לך...חח

                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                        אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                          @נוי 😂
                          לא יזיק לכתוב על זה...
                          יהיה משהו יותר היתולי אצלי לעומת כל השירים ה'דיכאוניים' שאני כותבת.
                          בעז"ה אני יעלה כזה שיר. @קרדיט לך...חח

                          אילניתא מנותק
                          אילניתא מנותק
                          אילנית
                          כתב מקצב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #118

                          @אייצ-ית האמת גם אנישאלתי את עצמי האם לכתוב שיר היתולי או שנשאר בגזרת המדממים 🤤

                          אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אילניתא אילנית

                            @אייצ-ית האמת גם אנישאלתי את עצמי האם לכתוב שיר היתולי או שנשאר בגזרת המדממים 🤤

                            אייצ'יתא מנותק
                            אייצ'יתא מנותק
                            אייצ'ית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #119

                            @אילנית אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:

                            @אייצ-ית האמת גם אנישאלתי את עצמי האם לכתוב שיר היתולי או שנשאר בגזרת המדממים 🤤

                            אני אישית בד"כ כותבת בהקשר לסיטואציות שקורות לי..או שאני שומעת..
                            אם את מתחברת להיתולי- את מוזמנת לשתף..

                            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • נוינ נוי

                              @אייצ-ית
                              אם זה רלוונתי אליך
                              כשיש שיעור משעמם שלא נראה באופק שהוא ייגמר🤣🤣🤣
                              אצלי זו סיטואציה יום יומית:)

                              אילניתא מנותק
                              אילניתא מנותק
                              אילנית
                              כתב מקצב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #120

                              @נוי אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:

                              @אייצ-ית
                              אם זה רלוונתי אליך
                              כשיש שיעור משעמם שלא נראה באופק שהוא ייגמר🤣🤣🤣
                              אצלי זו סיטואציה יום יומית:)

                              אני אנסה לכתוב משהו - זה רלונטי גם לגביי ...

                              נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אילניתא אילנית

                                @נוי אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:

                                @אייצ-ית
                                אם זה רלוונתי אליך
                                כשיש שיעור משעמם שלא נראה באופק שהוא ייגמר🤣🤣🤣
                                אצלי זו סיטואציה יום יומית:)

                                אני אנסה לכתוב משהו - זה רלונטי גם לגביי ...

                                נוינ מנותק
                                נוינ מנותק
                                נוי
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #121
                                פוסט זה נמחק!
                                אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נוינ נוי

                                  פוסט זה נמחק!

                                  אילניתא מנותק
                                  אילניתא מנותק
                                  אילנית
                                  כתב מקצב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #122
                                  פוסט זה נמחק!
                                  נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אילניתא אילנית

                                    פוסט זה נמחק!

                                    נוינ מנותק
                                    נוינ מנותק
                                    נוי
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #123
                                    פוסט זה נמחק!
                                    אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • נוינ נוי

                                      פוסט זה נמחק!

                                      אילניתא מנותק
                                      אילניתא מנותק
                                      אילנית
                                      כתב מקצב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #124

                                      עוד טיפים לכתיבה -

                                      • נסו להבהיר לעצמכם מה בדיוק כוונת השיר , לרגש , להצחיק , לעורר , רק אם הנושא הזה יהיה מובן לכם מספיק תוכלו להתקדם .
                                        *אתם יכולים לנסות לכתוב לכם מלאי של חרוזים וכך יהיה לכם מאגר ( אני ממש כותבת מילון כזה לפי סופי אותיות ) , תנסו !
                                      • נסו להקיף את הנושא מכל צד ולכתוב על הצד הקשור אליכם ביותר .
                                        בהצלחה !!!
                                      יעל ק.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אילניתא אילנית

                                        עוד טיפים לכתיבה -

                                        • נסו להבהיר לעצמכם מה בדיוק כוונת השיר , לרגש , להצחיק , לעורר , רק אם הנושא הזה יהיה מובן לכם מספיק תוכלו להתקדם .
                                          *אתם יכולים לנסות לכתוב לכם מלאי של חרוזים וכך יהיה לכם מאגר ( אני ממש כותבת מילון כזה לפי סופי אותיות ) , תנסו !
                                        • נסו להקיף את הנושא מכל צד ולכתוב על הצד הקשור אליכם ביותר .
                                          בהצלחה !!!
                                        יעל ק.י מנותק
                                        יעל ק.י מנותק
                                        יעל ק.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                        #125

                                        @אילנית
                                        אצלי שיר טוב שלי הוא שיר שנכנסתי איליו עם השראה מלאה...
                                        ושראה מבחינתי זה משפט חכם\ תמונה מעוררת השראה או אפילו לשמוע באוטובוס ילד חמד ששואל שאלה מעוררת מחשבה...
                                        שיר מושלם הוא שיר שהצלחתי להתחבר למקום הכואב\ מצחיק\ מוזר שבי ופשוט הצלחתי לכתוב את עצמי...

                                        אגב- שירים שנכנסתי אליהם עם השראה לקחו לי פחות מעשר דקות כתיבה... זה פשוט עףף---

                                        יש דלת, ויש חלון,
                                        ויש חור גדול שאין לו שם,
                                        ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                        שיר נולדש אילניתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • יעל ק.י יעל ק.

                                          @אילנית
                                          אצלי שיר טוב שלי הוא שיר שנכנסתי איליו עם השראה מלאה...
                                          ושראה מבחינתי זה משפט חכם\ תמונה מעוררת השראה או אפילו לשמוע באוטובוס ילד חמד ששואל שאלה מעוררת מחשבה...
                                          שיר מושלם הוא שיר שהצלחתי להתחבר למקום הכואב\ מצחיק\ מוזר שבי ופשוט הצלחתי לכתוב את עצמי...

                                          אגב- שירים שנכנסתי אליהם עם השראה לקחו לי פחות מעשר דקות כתיבה... זה פשוט עףף---

                                          שיר נולדש מנותק
                                          שיר נולדש מנותק
                                          שיר נולד
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #126

                                          @יעל-ק אני, את רב השירים כותבת בשיעורים משעממים ומרדימים,
                                          בלי קשר לסיטואציה שאני נמצאת בה 😄
                                          וההשראה מהדמיונות ומזכרונות..

                                          ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                          הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול