מוישי - בונה המקצבים
-
@מרדכי-סלומון לינק חדש
https://www.****&jumbomail.me/l/en/gallery/5657415A7371497956536E464B3342347436653838673D3D@מרדכי-סלומון
לא קראת את כל המדריך נכון?כתוב שהכוכביות צריכות להיות באמצע ולא בהתחלה ולא בסוף
-
בונה מאוד טוב שמעתי את החומר שלו דגימות מאוד טובות
-
שמתי לינק חדש עם כוכביות באמצע כמו שהצעת
https://drive.google.com/drive/folders/1vpZWmqu31****&PO3KrbzOS1SudE0SIr1Ag8N -
@שמעון-2 שורה תחתונה בכמה הבחור הזה מוכר?
-
@עקיבא-12345678התכוונתי כמה כסף הוא לוקח לסט
-
שמתי לינק חדש עם כוכביות באמצע כמו שהצעת
https://drive.google.com/drive/folders/1vpZWmqu31****&PO3KrbzOS1SudE0SIr1Ag8N@מרדכי-סלומון איך אני יוצר אתו (עם מוישי) קשר לצורך חשוב?
-
@מרדכי-סלומון איך אני יוצר אתו (עם מוישי) קשר לצורך חשוב?
@המוזיקאי ביום הראשון רשמתי את האימייל שלו,ונראה שמחקו את השורה הזאת.
-
@מרדכי-סלומון איך אני יוצר אתו (עם מוישי) קשר לצורך חשוב?
@המוזיקאי אמר במוישי - בונה המקצבים:
@מרדכי-סלומון איך אני יוצר אתו (עם מוישי) קשר לצורך חשוב?
מה נשמע חברים .
דיברתי עם מוישי ואפשר ליצור איתי קשר לגבי המקצבים .
ללא מטרות רווח
-
זה נשמע קורג, אני צודק? מה המחיר של הסט?
-
@מרדכי-סלומון שכחתי לצרף את הלינק של ההקלטות שלו
https://drive.google.com/drive/folders/1vpZWmqu31PO3KrbzOS1SudE0SIr1Ag8N?usp=sharing
@מרדכי-סלומון זה חזק
(יש קומפרסור חזק על הרצועה ומשהו שם לא מאוזן עם הSIDECHAIN) -
@מרדכי-סלומון חבר הSIDECHAIN צריך קצת יותר דיוק
גם קצת שיפור ב פיץ' לא יזיק..
אבל בגדול סט טוב
(אגב.... מאיפה האלסיס?) -
https://drive.google.com/drive/folders/1vpZWmqu31PO3Krbz*****OS1SudE0SIr1Ag8N?usp=share_link
זה הקישור להקלטות של המקצבים של מוישי האלוף
אפשר ליצור קשר איתי בפרופיל .....
-
https://drive.google.com/drive/folders/1vpZWmqu31PO3Krbz*****OS1SudE0SIr1Ag8N?usp=share_link
זה הקישור להקלטות של המקצבים של מוישי האלוף
אפשר ליצור קשר איתי בפרופיל .....
-
@למדן
תמסור למוישי בונה המקצבים...
שאין כאן משהו מיוחד....
מקצבים של קטרון ללא חידושים מיוחדים...
ושיהיה לו הרבה הצלחה בהמשך... -
@למדן
תמסור למוישי בונה המקצבים...
שאין כאן משהו מיוחד....
מקצבים של קטרון ללא חידושים מיוחדים...
ושיהיה לו הרבה הצלחה בהמשך... -
@למדן
תמסור למוישי בונה המקצבים...
שאין כאן משהו מיוחד....
מקצבים של קטרון ללא חידושים מיוחדים...
ושיהיה לו הרבה הצלחה בהמשך...אתה באמת חושב שימסור? לא מצאת ביקורת יותר לעניין חוץ מזה שאין פה חידוש???? (באמת מעניין לשמוע את החידושים שלך.......)
יש דברים טובים גם בלי חידוש. ואם אתה לא מבין את זה, אז תשמע את חצי המוזיקה החסידית שכנראה עוד לא שמעת, ומקווה שתבין........
נ.ב. אין לי מושג מי זה מוישי אבל הרגשתי צורך להגן.... -
אתה באמת חושב שימסור? לא מצאת ביקורת יותר לעניין חוץ מזה שאין פה חידוש???? (באמת מעניין לשמוע את החידושים שלך.......)
יש דברים טובים גם בלי חידוש. ואם אתה לא מבין את זה, אז תשמע את חצי המוזיקה החסידית שכנראה עוד לא שמעת, ומקווה שתבין........
נ.ב. אין לי מושג מי זה מוישי אבל הרגשתי צורך להגן....@פייביש אני גם לא מבין את הביקורת על המקצבים לדעתי זה רמה מטורפת ביחוד לPA700
-
@למדן
תמסור למוישי בונה המקצבים...
שאין כאן משהו מיוחד....
מקצבים של קטרון ללא חידושים מיוחדים...
ושיהיה לו הרבה הצלחה בהמשך...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות