דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ילד הפלא מוטי גרינבוים

ילד הפלא מוטי גרינבוים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
מוטי גרינבוים
1.9k פוסטים 167 כותבים 428.3k צפיות 45 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    איצלה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #587

    שבוע הבא מוטי מגיע לאחד האולפנים בירושלים להקלטה חדשה לסינגל נוסף לחן חדש של אחד מגדולי המלחינים בחו"ל.
    לא לשאול אם יש עוד פרטים כי איני יכול להוסיף כלום בעניין, טיפה סבלנות ונשתדל לצאת עם חומרים חדשים עוד החורף הזה,
    בכוונה אנחנו מריצים כרגע הקלטות וצילומים לנצל את המיטב מקולו המתבגר של מוטי.
    גם עם אחיו הקלטנו 2 סינגלים,
    ייקח זמן עד שזה ייצא לאור אבל כפי שאמרתי נשתדל למהר ולתת לקהל את השירים.
    אני מנדב לכם בבלעדיות את הסקופים רק בשביל שתרגישו מספיק טוב עם עצמכם ולא תחפרו למוטי באישי.
    כמו כן בחנוכה מוטי ישתתף במספר הופעות, מחכים כרגע לאישור של משרד הבריאות לקיומם. ברגע שיותר לי אפרסם כאן פרטים.
    בנוסף לכל בעלי העריצות למוטי אין צורך כרגע בכלום, גם ככה יש עומס וכל דבר נוסף ייפגע בלימודים של הילד.

    דודו בלוקהד תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • א איצלה

      שבוע הבא מוטי מגיע לאחד האולפנים בירושלים להקלטה חדשה לסינגל נוסף לחן חדש של אחד מגדולי המלחינים בחו"ל.
      לא לשאול אם יש עוד פרטים כי איני יכול להוסיף כלום בעניין, טיפה סבלנות ונשתדל לצאת עם חומרים חדשים עוד החורף הזה,
      בכוונה אנחנו מריצים כרגע הקלטות וצילומים לנצל את המיטב מקולו המתבגר של מוטי.
      גם עם אחיו הקלטנו 2 סינגלים,
      ייקח זמן עד שזה ייצא לאור אבל כפי שאמרתי נשתדל למהר ולתת לקהל את השירים.
      אני מנדב לכם בבלעדיות את הסקופים רק בשביל שתרגישו מספיק טוב עם עצמכם ולא תחפרו למוטי באישי.
      כמו כן בחנוכה מוטי ישתתף במספר הופעות, מחכים כרגע לאישור של משרד הבריאות לקיומם. ברגע שיותר לי אפרסם כאן פרטים.
      בנוסף לכל בעלי העריצות למוטי אין צורך כרגע בכלום, גם ככה יש עומס וכל דבר נוסף ייפגע בלימודים של הילד.

      דודו בלוקהד מנותק
      דודו בלוקהד מנותק
      דודו בלוקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #588
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • davidovskD מנותק
        davidovskD מנותק
        davidovsk
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #589

        מוטי באמת היה בלילה מנצח השבוע?

        "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
        ג'רארד ויי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א איצלה

          @ר-כהן אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

          @סקופר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

          כעת ב "סקופים של סקופר":
          מקבץ חשיפות בלעדיות (ודרמטיות) על ילד הפלא:
          https://miktzav.com/post/36548

          אל תפספסו! מקבץ חשיפות בלעדיות מבית היוצר של ילד הפלא מוטי גרינבוים!

          לפני כן: העדכונים לא מאומתים ב100% ושום דבר לא סופי עדיין:

          1. מוטי מקליט בימים אלו דואט קצבי עם לא אחר מ... אברהם פריד!!! השיר יכנס לאלבומו של פריד בעיבוד של יובל סטופל.

          2. מוטי עובד על אלבום אישי שעליו עמלים מיטב המוזיקאים כמו: הרשי ווינברגר, משה פלד, אלי קליין ואיצי ברי, מונה ועוד ועוד! משהו כמו 11 רצועות.

          3. שחרור השיר שמע ישראל של מוטי נדחה לקיץ (שיר בסגנון קייצי).

          4. ולקראת סיום מקבץ החשיפות על מוטי: כדאי מאוד שתעקבו (לפחות עד סופש) אחר "הסקופים של סקופר". ייתכן מאוד שהשבוע בתוכנית לילה מנצח יתארח לאייטם אחד ילד הפלא מוטי גרינבוים בחשיפה ל'חלום לגדול'...

          (מקור: פורום המאזינים - קו המכלול שלוחה 10)
          ונחזור על מה שכבר אמרנו: העדכונים לא מאומתים ב100% ושום דבר לא סופי עדיין, קחו את הכל בערבון מוגבל...

          @איצלה מאשר?

          קצת הזוי לעשות את זה ת זה בצורה שכזו, יש דברים נכונים יותר ויש קצת פחות,
          לגבי לילה מנצח היה תורנית כזו וכרגע השידור נדחה בגלל סיבה מסויימת.
          לגבי הקלטות אלבום ודואטים, חבל שמדברים על זה בפרום מורחב, הציבור שונא אכזבות ואין לציבור סבלנות אז מוטב להוריד ולהנמיך ציפיות ברגע שיהיו חומרים מוכנים כמובן אעדכן

          סודי ביותרס מנותק
          סודי ביותרס מנותק
          סודי ביותר
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #590

          @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

          לגבי לילה מנצח היה תורנית כזו וכרגע השידור נדחה בגלל סיבה מסויימת.

          "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א מנותק
            א מנותק
            איצלה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #591

            שבוע טוב,
            הלילה מוצאי שבת פרשת וירא מוטי יופיע באולמי בית ישראל בירושלים בסיום הש"ס שעל ידי ישיבת קפלן ירושלים.
            בנוסף יש עוד איזה אירוע פרטי בגבעת שאול שככל הנראה נקפוץ לשם גם.

            סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • א איצלה

              שבוע טוב,
              הלילה מוצאי שבת פרשת וירא מוטי יופיע באולמי בית ישראל בירושלים בסיום הש"ס שעל ידי ישיבת קפלן ירושלים.
              בנוסף יש עוד איזה אירוע פרטי בגבעת שאול שככל הנראה נקפוץ לשם גם.

              סודי ביותרס מנותק
              סודי ביותרס מנותק
              סודי ביותר
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #592

              @איצלה נשמח לסירטונים מהאירועים!!

              "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ח מנותק
                ח מנותק
                חמודי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חמודי
                #593

                תודה ל @איצלה על העידכונים החדשים
                ותשלח סירטונים ולא קישורים תודה
                חלום לגדול ייצא בקיץ או בחורף?
                מוטי יוציא עם אחיו שני סינגלים או ש2 סינגלים לאחיו לבד?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • א מנותק
                  א מנותק
                  איצלה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי איצלה
                  #594

                  לבינתיים העלתי קטע קצר מאמש,
                  מוטי עם אלי הרצליך שרוליק קלצקין, רפי שטיין ומקהלת אקפלה בביצוע יפה.

                  https://send.magicode.me/send-file/file/0634784483bbbe13ba8f045d8855eb6e603425e3/view

                  נזכיר כי היום מוטי מתארח באולם הדר דימום עם אוהד מושקוביץ ואריק דביר

                  ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • א איצלה

                    לבינתיים העלתי קטע קצר מאמש,
                    מוטי עם אלי הרצליך שרוליק קלצקין, רפי שטיין ומקהלת אקפלה בביצוע יפה.

                    https://send.magicode.me/send-file/file/0634784483bbbe13ba8f045d8855eb6e603425e3/view

                    נזכיר כי היום מוטי מתארח באולם הדר דימום עם אוהד מושקוביץ ואריק דביר

                    ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #595

                    @איצלה זה לא נפתח בנטפרי

                    שירה מעומק הנשמה

                    סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ברוריהב ברוריה

                      @איצלה זה לא נפתח בנטפרי

                      סודי ביותרס מנותק
                      סודי ביותרס מנותק
                      סודי ביותר
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #596

                      @ברוריה העלתי מחדש עם כוכביות

                      https://send.magicode.me/send-file/file/d9916174213a6ee2adce****cdbe1a49976b4129e369/view

                      "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                      ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • סודי ביותרס סודי ביותר

                        @ברוריה העלתי מחדש עם כוכביות

                        https://send.magicode.me/send-file/file/d9916174213a6ee2adce****cdbe1a49976b4129e369/view

                        ברוריהב מנותק
                        ברוריהב מנותק
                        ברוריה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #597

                        @סודי-ביותרררררררר אבל למה הוא צועק ככה זה לא ממש יפה

                        שירה מעומק הנשמה

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ברוריהב ברוריה

                          @סודי-ביותרררררררר אבל למה הוא צועק ככה זה לא ממש יפה

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          משה 0527
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #598

                          @ברוריה
                          צודקת הוא סתם צורח בצורה צורמת
                          חבל כי הוא יודע לשיר הרבה יותר יפה

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ משה 0527

                            @ברוריה
                            צודקת הוא סתם צורח בצורה צורמת
                            חבל כי הוא יודע לשיר הרבה יותר יפה

                            א מנותק
                            א מנותק
                            איצלה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #599

                            @משה-0527 אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                            @ברוריה
                            צודקת הוא סתם צורח בצורה צורמת
                            חבל כי הוא יודע לשיר הרבה יותר יפה

                            היה בעיית סאונד מוטי לא שמע את עצמו במוניטור ובסוף החליפו לו פעמיים מיקרופום, שימו לב שכשהוא שר לבד הוא מרחיק את המיקרופון מהפה כי הוא היה גבוה מידי ודואט הוא הצמיד כי לא שמעו בכלל.
                            ככה זה באירועי חסד שאתה בא לשיר וללכת,
                            הערב בהדר דימול זה אירוע נחמד יותר ומסודר, כולל בדיקת סולמות מסכים ועוד...
                            יהיה שם רמה טובה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ח מנותק
                              ח מנותק
                              חמודי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חמודי
                              #600

                              הקישורים שניהם לא נפתחים לי אני נטפרי
                              ומתי מוטי משחרר סינגל חדש? אי אפשר לחכות!

                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • בן מנחםב מנותק
                                בן מנחםב מנותק
                                בן מנחם
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #601

                                מה שבקישור לא משו סתם היה בעיה בסאונד זה סתם פדיחה

                                בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ח חמודי

                                  הקישורים שניהם לא נפתחים לי אני נטפרי
                                  ומתי מוטי משחרר סינגל חדש? אי אפשר לחכות!

                                  ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חיים לוי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיים לוי
                                  #602

                                  @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                  הקישורים שניהם לא נפתחים לי אני נטפרי
                                  ומתי מוטי משחרר סינגל חדש? אי אפשר לחכות!

                                  מסכים לשורה האחרונה בכל מילה
                                  אבל בנטפרי הקישורים לא נפתחים בכללל

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א מנותק
                                    א מנותק
                                    איצלה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #603
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      איצלה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #604

                                      באירוע היום הביצוע של מוטי היה פשוט מושלם, רק שהסרטון שעשיתי לו שוקל 800 מגה השאלה איפה יהיה הכי קל להעלות סרטון כזה שיהיה פתוח לכולם?

                                      נ סודי ביותרס 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • א איצלה

                                        באירוע היום הביצוע של מוטי היה פשוט מושלם, רק שהסרטון שעשיתי לו שוקל 800 מגה השאלה איפה יהיה הכי קל להעלות סרטון כזה שיהיה פתוח לכולם?

                                        נ מנותק
                                        נ מנותק
                                        נגינתי
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #605

                                        @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                        באירוע היום הביצוע של מוטי היה פשוט מושלם

                                        בהחלט, הייתי היום באירוע בהדר דימול, ומוטי באמת הביא ביצועים מושלמים אחד אחד, גם בחופה וגם אח''כ, עם הפקה לא מהעולם הזה.....

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א איצלה

                                          באירוע היום הביצוע של מוטי היה פשוט מושלם, רק שהסרטון שעשיתי לו שוקל 800 מגה השאלה איפה יהיה הכי קל להעלות סרטון כזה שיהיה פתוח לכולם?

                                          סודי ביותרס מנותק
                                          סודי ביותרס מנותק
                                          סודי ביותר
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #606

                                          @איצלה תעלה לדרייב עם כוכביות
                                          מקסימום אם ייחסם למישהו אני יעלה בעוד דרכים

                                          "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול