דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יעקב שוואקי

יעקב שוואקי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.1k פוסטים 197 כותבים 205.2k צפיות 36 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נעמי16נ נעמי16

    @מומחה-לקליפים https://send.magicode.me/send-file/file/
    5239fa0ceb1c4f857b229ced9070113d37a0ebf5/view
    תעתיקו את שתי השורות ותדביקו בשורת חיפוש....בהצלחה!

    מומחה לקליפיםמ מנותק
    מומחה לקליפיםמ מנותק
    מומחה לקליפים
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #320

    @נעמי16 תראי זאת לא הדרך הנכונה - זה נחסם
    מה שתעשי - תעשי ככה
    תעתיקי את הקישור לעמוד גוגל ואז תוסיפי כוכביות באמצע ואז תעתיקי את כל הקישור עם הכוכביות לכאן😊

    ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

      @נעמי16 תראי זאת לא הדרך הנכונה - זה נחסם
      מה שתעשי - תעשי ככה
      תעתיקי את הקישור לעמוד גוגל ואז תוסיפי כוכביות באמצע ואז תעתיקי את כל הקישור עם הכוכביות לכאן😊

      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
      #321

      @נעמי16 ואת הכוכביות באמצע שימי יותר בהתחלה, כי בסוף זה נחסם...

      מומחה לקליפיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ב. ב.ב ב. ב.

        @נעמי16 ואת הכוכביות באמצע שימי יותר בהתחלה, כי בסוף זה נחסם...

        מומחה לקליפיםמ מנותק
        מומחה לקליפיםמ מנותק
        מומחה לקליפים
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #322
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אין על מוזיקהא מנותק
          אין על מוזיקהא מנותק
          אין על מוזיקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
          #323

          יעקב שוואקי בשיר חדש באנגלית

          ___יעקב_שוואקי___קידוש_השם___אנגלית.mp3

          ממש יפהה👍

          טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • chagit03C מנותק
            chagit03C מנותק
            chagit03
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #324

            על מה השיר מדבר?
            אפשר תרגום....

            לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
            (עדן מאירי)

            ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • chagit03C chagit03

              על מה השיר מדבר?
              אפשר תרגום....

              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #325

              @chagit03 הרעיון הזה היה הרבה זמן בהתהוות! עלינו להרגיש שלמרות שאיננו קרובים בגדולתם לדורות שלפנינו, אנו יכולים להביא את הגאולה בפועל! כן, אנחנו נבדקים בעצמנו הרבה יותר מכל אחד, אבל בואו נשתמש בזה לחיוב ונבין שזה יכול להיות אני! זה יכול להיות אנחנו! יעקב שוואקי

              זה בגדול, רוצה את כל השיר?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • chagit03C מנותק
                chagit03C מנותק
                chagit03
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #326

                וואו מגניב ...
                אשמח לכל השיר באמת

                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                (עדן מאירי)

                ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • chagit03C chagit03

                  וואו מגניב ...
                  אשמח לכל השיר באמת

                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #327

                  @chagit03 בכיף!
                  הנוף הוא תמיד הגבוה ביותר
                  עומד על כתפי ענקים
                  איך יכולנו בכלל להשוות
                  לזקנים חכמים וכל כך אדוקים
                  אבל בשעה זו כוחו של אדם אחד
                  אף דור לא ראה מעולם
                  האם אתה יודע
                  מה יכול להיות מעשה אחד טהור?
                  זה יכול להיות אתה ,
                  זה יכול להיות אנחנו
                  מה שאתה יכול לעשות ,
                  זה מפואר
                  העולם מחכה לראות
                  זה יכול להיות אתה ,
                  זה יכול להיות אנחנו
                  אנחנו יודעים שזה נכון ,
                  אנחנו צריכים לסמוך
                  הכל תלוי בי היום ,
                  איך שאתה להתנהג
                  יכול לעשות את העמוד הראשון של מחר
                  האם יש משהו שהיית משנה
                  לו היית יודע שאתה על הבמה העולמית?
                  אין יותר לברוח
                  העולם מחכה שתשמע את השיחה
                  האם תבחר לשנות הכל?
                  זה יכול להיות אתה ,
                  זה יכול להיות אנחנו
                  מה שאתה יכול לעשות ,
                  זה מפואר
                  העולם מחכה לראות
                  זה יכול להיות אתה ,
                  זה יכול להיות אנחנו
                  אנחנו יודעים שזה נכון ,
                  אנחנו צריכים לסמוך
                  הכל תלוי בי
                  תפסיק לקחת את עצמך כמובן מאליו
                  כל המתנות שקיבלת מעשה חסד
                  לאחר ניתן לחוש ברחבי הפלנטה
                  אין הכחשה שאתה כל כך חיוני לאנשים שאתה בא מהם
                  כולם מקווים שאתה תהיה האחד

                  טרנסלייט אז זה בהתאם...🤭

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • chagit03C מנותק
                    chagit03C מנותק
                    chagit03
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #328

                    רואים שזה מהטרנסלייט ...🤦
                    אבל זה עדיין עוזר לי מאוד תודה

                    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                    (עדן מאירי)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • chagit03C chagit03 התייחס לנושא זה ב
                    • שלומי 0ש מנותק
                      שלומי 0ש מנותק
                      שלומי 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #329

                      שיר באנגלית. נחמד... מזכיר את השירים באנגלית שלו אותו סגנון שומעים שזה איצי וולדנר
                      אפשר את הקליפ להורדה?!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מרבמ מנותק
                        מרבמ מנותק
                        מרב
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #330

                        מישהו יודע אים המופע של יעקב שוואקי בדי סיטי מעורב כי אני ממש רוצה ללכת
                        תודה

                        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                        מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מרבמ מרב

                          מישהו יודע אים המופע של יעקב שוואקי בדי סיטי מעורב כי אני ממש רוצה ללכת
                          תודה

                          מנאשששמ מנותק
                          מנאשששמ מנותק
                          מנאששש
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #331

                          @מרב
                          @ברוריה אמר ביעקב שוואקי:

                          @מני-מני מעניין מה לגבי הפרדה לא כתוב על זה כלום

                          @Chi אמר ביעקב שוואקי:

                          @ברוריה בד"כ המופעים שלו מעורבים
                          זה מה שזכור לי....

                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                          הטכניקה באה מעצמה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ב. ב.ב ב. ב.

                            @chagit03 בכיף!
                            הנוף הוא תמיד הגבוה ביותר
                            עומד על כתפי ענקים
                            איך יכולנו בכלל להשוות
                            לזקנים חכמים וכל כך אדוקים
                            אבל בשעה זו כוחו של אדם אחד
                            אף דור לא ראה מעולם
                            האם אתה יודע
                            מה יכול להיות מעשה אחד טהור?
                            זה יכול להיות אתה ,
                            זה יכול להיות אנחנו
                            מה שאתה יכול לעשות ,
                            זה מפואר
                            העולם מחכה לראות
                            זה יכול להיות אתה ,
                            זה יכול להיות אנחנו
                            אנחנו יודעים שזה נכון ,
                            אנחנו צריכים לסמוך
                            הכל תלוי בי היום ,
                            איך שאתה להתנהג
                            יכול לעשות את העמוד הראשון של מחר
                            האם יש משהו שהיית משנה
                            לו היית יודע שאתה על הבמה העולמית?
                            אין יותר לברוח
                            העולם מחכה שתשמע את השיחה
                            האם תבחר לשנות הכל?
                            זה יכול להיות אתה ,
                            זה יכול להיות אנחנו
                            מה שאתה יכול לעשות ,
                            זה מפואר
                            העולם מחכה לראות
                            זה יכול להיות אתה ,
                            זה יכול להיות אנחנו
                            אנחנו יודעים שזה נכון ,
                            אנחנו צריכים לסמוך
                            הכל תלוי בי
                            תפסיק לקחת את עצמך כמובן מאליו
                            כל המתנות שקיבלת מעשה חסד
                            לאחר ניתן לחוש ברחבי הפלנטה
                            אין הכחשה שאתה כל כך חיוני לאנשים שאתה בא מהם
                            כולם מקווים שאתה תהיה האחד

                            טרנסלייט אז זה בהתאם...🤭

                            A מנותק
                            A מנותק
                            Ayelet 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #332

                            @ב-ב אפשר את המילים באנגלית?

                            מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • A Ayelet 0

                              @ב-ב אפשר את המילים באנגלית?

                              מנאשששמ מנותק
                              מנאשששמ מנותק
                              מנאששש
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                              #333

                              @Ayelet-0
                              זה מטרנסליט. אז לכאורה תעשי תרגום הפוך
                              וזה יהיה המקור.

                              The view is always the highest
                              Standing on the shoulders of giants
                              How could we even compare
                              For wise and so pious elders
                              But at this time the power of one man
                              No generation has ever seen
                              Do you know
                              What can one pure act be?
                              it could be you
                              It could be us
                              what you can do,
                              It is magnificent
                              The world is waiting to see
                              it could be you
                              It could be us
                              We know it's true,
                              We have to trust
                              Everything depends on me today,
                              the way you behave
                              Could make tomorrow's front page
                              Is there anything you would change?
                              If you knew you were on the world stage?
                              There is no more running away
                              The world is waiting for you to hear the call
                              Will you choose to change everything?
                              it could be you
                              It could be us
                              what you can do,
                              It is magnificent
                              The world is waiting to see
                              it could be you
                              It could be us
                              We know it's true,
                              We have to trust
                              It all depends on me
                              Stop taking yourself for granted
                              All the gifts you received were an act of kindness
                              After can be felt around the planet
                              There is no denying that you are so essential to the people you come from
                              Everyone hopes you'll be the one

                              ברגע שמתחברים למוזיקה,
                              הטכניקה באה מעצמה.

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • מנאשששמ מנאששש

                                @Ayelet-0
                                זה מטרנסליט. אז לכאורה תעשי תרגום הפוך
                                וזה יהיה המקור.

                                The view is always the highest
                                Standing on the shoulders of giants
                                How could we even compare
                                For wise and so pious elders
                                But at this time the power of one man
                                No generation has ever seen
                                Do you know
                                What can one pure act be?
                                it could be you
                                It could be us
                                what you can do,
                                It is magnificent
                                The world is waiting to see
                                it could be you
                                It could be us
                                We know it's true,
                                We have to trust
                                Everything depends on me today,
                                the way you behave
                                Could make tomorrow's front page
                                Is there anything you would change?
                                If you knew you were on the world stage?
                                There is no more running away
                                The world is waiting for you to hear the call
                                Will you choose to change everything?
                                it could be you
                                It could be us
                                what you can do,
                                It is magnificent
                                The world is waiting to see
                                it could be you
                                It could be us
                                We know it's true,
                                We have to trust
                                It all depends on me
                                Stop taking yourself for granted
                                All the gifts you received were an act of kindness
                                After can be felt around the planet
                                There is no denying that you are so essential to the people you come from
                                Everyone hopes you'll be the one

                                A מנותק
                                A מנותק
                                Ayelet 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #334

                                @מנאששש נחמד לא הכי מדוייק

                                A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • A Ayelet 0

                                  @מנאששש נחמד לא הכי מדוייק

                                  A מנותק
                                  A מנותק
                                  Ayelet 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #335
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שלומי 0ש מנותק
                                    שלומי 0ש מנותק
                                    שלומי 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #336

                                    יעקב שוואקי הוציא עוד סינגל קליפ בשם ברוך השם סאיז שבת...
                                    מי שיכול שיעלה...

                                    chagit03C ע 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שלומי 0ש שלומי 0

                                      יעקב שוואקי הוציא עוד סינגל קליפ בשם ברוך השם סאיז שבת...
                                      מי שיכול שיעלה...

                                      chagit03C מנותק
                                      chagit03C מנותק
                                      chagit03
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #337

                                      @שלומי-0 אמר ביעקב שוואקי:

                                      יעקב שוואקי הוציא עוד סינגל קליפ בשם ברוך השם סאיז שבת...
                                      מי שיכול שיעלה...

                                      ___יעקב_שוואקי___קידוש_השם___אנגלית.mp3

                                      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                      (עדן מאירי)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ראובן לנדאןר מנותק
                                        ראובן לנדאןר מנותק
                                        ראובן לנדאן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #338

                                        unnamed.png

                                        יש מקומות נפרדים לבנים בחיפה שיפנו למי שכתוב בתמונה ששלחתי

                                        סקופרס י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        2
                                        • ראובן לנדאןר ראובן לנדאן

                                          unnamed.png

                                          יש מקומות נפרדים לבנים בחיפה שיפנו למי שכתוב בתמונה ששלחתי

                                          סקופרס מנותק
                                          סקופרס מנותק
                                          סקופר
                                          כתב מקצב
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #339

                                          יש קישור ליוטיוב לשיר החדש שלו "ברוך השם"?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול