דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. אילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב'

אילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב'

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
238 פוסטים 30 כותבים 18.3k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אילן פא מנותק
    אילן פא מנותק
    אילן פ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
    #224

    לחן לשיר שכתבתי --על הולדת תינוק אצלינו במשפחה
    הוריו קראו לו -- יונתן
    תפילת התינוקות

    תפילת התינוקות .mp3

    את המילים העלתי לשירים לכתיבה
    https://miktzav.com/post/282002

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • אילן פא מנותק
      אילן פא מנותק
      אילן פ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
      #225

      מעלה לפורום שיר עם לחן שכתבתי והלחנתי די מזמן --✍
      את המילים כבר העליתי לשירים לכתיבה --וכתבתי שמתי שהוא אעלה גם לחן
      אז הגיע הזמן 🕰
      ההפקה נעשתה ברמה של סקיצה באולפן הביתי
      אשמח לשמוע מה אומרים
      בן יחיד -.mp3

      הדריה B 2 תגובות תגובה אחרונה
      2
      • אילן פא אילן פ

        מעלה לפורום שיר עם לחן שכתבתי והלחנתי די מזמן --✍
        את המילים כבר העליתי לשירים לכתיבה --וכתבתי שמתי שהוא אעלה גם לחן
        אז הגיע הזמן 🕰
        ההפקה נעשתה ברמה של סקיצה באולפן הביתי
        אשמח לשמוע מה אומרים
        בן יחיד -.mp3

        הדריה מנותק
        הדריה מנותק
        הדרי
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #226

        @אילן-פ
        וואהו!!
        מהמם, מרגשש!!
        הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
        הרבה הצלחה בהמשך..)

        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

        אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • אילן פא אילן פ

          מעלה לפורום שיר עם לחן שכתבתי והלחנתי די מזמן --✍
          את המילים כבר העליתי לשירים לכתיבה --וכתבתי שמתי שהוא אעלה גם לחן
          אז הגיע הזמן 🕰
          ההפקה נעשתה ברמה של סקיצה באולפן הביתי
          אשמח לשמוע מה אומרים
          בן יחיד -.mp3

          B מנותק
          B מנותק
          BINYAMIN OFFICIAL
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #227

          @אילן-פ נו זה לא משנה כבר על מה תעשה שיר
          זה תמיד ייצא לך מושלם

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • הדריה הדרי

            @אילן-פ
            וואהו!!
            מהמם, מרגשש!!
            הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
            הרבה הצלחה בהמשך..)

            אילן פא מנותק
            אילן פא מנותק
            אילן פ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #228

            @הדרי כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':
            @BINYAMIN-OFFICIAL

            וואהו!!
            מהמם, מרגשש!!
            הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
            הרבה הצלחה בהמשך..)

            תודה על המחמאות
            ממש כייף שיש חברים כמוכם בפורום שמתיחסים ליצירות מקוריות שחברים מעלים
            גם אני באופן אישי גם תמיד משתדל להתיחס לחומר מקורי של החברים -
            -אם זה קטע נגינה -עיבוד -שיר -קאבר וגם לשירים לכתיבה שמעלים
            סה"כ --מישהו -השקיע -וחשב -והשתדל --והעלה משהו במטרה לשתף את החברים
            והרבה חברים כאן בפורום נבנו והתקדמו יפה בזכות הפידבקים שקבלו כאן בפורום
            שהצטרפתי לפורום היה הרבה יותר התענינות בקטע הזה
            בתקופה האחרונה יש לי הרגשה שמשהו כאן התפספס - וחבל
            והלואי שמישהו יקח לתשומת ליבו את הדברים -💔

            B תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • אילן פא אילן פ

              @הדרי כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':
              @BINYAMIN-OFFICIAL

              וואהו!!
              מהמם, מרגשש!!
              הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
              הרבה הצלחה בהמשך..)

              תודה על המחמאות
              ממש כייף שיש חברים כמוכם בפורום שמתיחסים ליצירות מקוריות שחברים מעלים
              גם אני באופן אישי גם תמיד משתדל להתיחס לחומר מקורי של החברים -
              -אם זה קטע נגינה -עיבוד -שיר -קאבר וגם לשירים לכתיבה שמעלים
              סה"כ --מישהו -השקיע -וחשב -והשתדל --והעלה משהו במטרה לשתף את החברים
              והרבה חברים כאן בפורום נבנו והתקדמו יפה בזכות הפידבקים שקבלו כאן בפורום
              שהצטרפתי לפורום היה הרבה יותר התענינות בקטע הזה
              בתקופה האחרונה יש לי הרגשה שמשהו כאן התפספס - וחבל
              והלואי שמישהו יקח לתשומת ליבו את הדברים -💔

              B מנותק
              B מנותק
              BINYAMIN OFFICIAL
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #229

              @אילן-פ את האמת שכן אני חושב ממש כמוך זה כבר לא מגרה להיכנס לכאן וחבל שאין שום שינוי מצד המשתמשים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              🤷‍♂️
              1
              • אילן פא מנותק
                אילן פא מנותק
                אילן פ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #230

                מעלה קטע נגינה באורגן
                בסגנון בוסונובה -- שיר ישראלי קצת נוסטלגי
                יש בקטע הזה שילובי אקורדים מאוד מעניינים ומקוריים
                ולקח לי זמן ללמוד ולהעלות משהו ברמה סבירה
                קטע בוסונובה.mp3

                הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אילן פא אילן פ

                  מעלה קטע נגינה באורגן
                  בסגנון בוסונובה -- שיר ישראלי קצת נוסטלגי
                  יש בקטע הזה שילובי אקורדים מאוד מעניינים ומקוריים
                  ולקח לי זמן ללמוד ולהעלות משהו ברמה סבירה
                  קטע בוסונובה.mp3

                  הדריה מנותק
                  הדריה מנותק
                  הדרי
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #231

                  @אילן-פ
                  יצירת מופת שכיף ונעים להאזין לה!!
                  תודה על זה🙏

                  "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • אילן פא מנותק
                    אילן פא מנותק
                    אילן פ
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #232

                    מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                    קטע נגינה חביב באורגן
                    מתנות קטנות ר קלינשטיין
                    ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                    מתנות קטנות.mp3

                    אחות קטנהא דוד 33ד הדריה 3 תגובות תגובה אחרונה
                    3
                    • אילן פא אילן פ

                      מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                      קטע נגינה חביב באורגן
                      מתנות קטנות ר קלינשטיין
                      ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                      מתנות קטנות.mp3

                      אחות קטנהא מנותק
                      אחות קטנהא מנותק
                      אחות קטנה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #233

                      @אילן-פ כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':

                      מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל

                      חתמת איתנו חוזה ואני לא ידעתי 😉
                      קטע מתוקקקקקק

                      החיים מנגינה!
                      התדעו להלחינה?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אילן פא אילן פ

                        מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                        קטע נגינה חביב באורגן
                        מתנות קטנות ר קלינשטיין
                        ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                        מתנות קטנות.mp3

                        דוד 33ד מנותק
                        דוד 33ד מנותק
                        דוד 33
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #234

                        @אילן-פ כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':

                        מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                        קטע נגינה חביב באורגן
                        מתנות קטנות ר קלינשטיין
                        ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                        מתנות קטנות.mp3

                        יפה, תעשה אלבום אינסטרומנטלי נעימות (כמו הניגון שבלב)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • אילן פא אילן פ

                          מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                          קטע נגינה חביב באורגן
                          מתנות קטנות ר קלינשטיין
                          ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                          מתנות קטנות.mp3

                          הדריה מנותק
                          הדריה מנותק
                          הדרי
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #235

                          @אילן-פ כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':

                          מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                          קטע נגינה חביב באורגן
                          מתנות קטנות ר קלינשטיין
                          ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                          מתנות קטנות.mp3

                          איזה נוסטלגיה השיר הזה😂
                          מהמם!!!
                          נעים להאזין, יש פה יופי מיוחד!

                          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • אילן פא מנותק
                            אילן פא מנותק
                            אילן פ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #236

                            מאחר וכלכך אהבתם ?! 😍
                            את הקאבר הקודם --אז מעלה עוד קאבר נגינה ללהיט של נ גושן /ריבו
                            התשדלתי שיהיה מעניין מקווה שהצלחתי
                            נחכה לך - נ גושן.mp3

                            דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👌
                            2
                            • אילן פא אילן פ

                              מאחר וכלכך אהבתם ?! 😍
                              את הקאבר הקודם --אז מעלה עוד קאבר נגינה ללהיט של נ גושן /ריבו
                              התשדלתי שיהיה מעניין מקווה שהצלחתי
                              נחכה לך - נ גושן.mp3

                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #237

                              @אילן-פ
                              יפה?
                              מוטי (2).jpg

                              אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              ♥
                              2
                              • דוד 33ד דוד 33

                                @אילן-פ
                                יפה?
                                מוטי (2).jpg

                                אילן פא מנותק
                                אילן פא מנותק
                                אילן פ
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #238

                                @דוד-33
                                מקסים תודה על הפרגון וההשקעה -- הפתעה מרגשת
                                ואם פעם באמת יהיה אלבום אינסטרומנטלי --אז ב"נ אשתמש בעטיפה היפה הזאת כעיקרון אני לא ממש קלידן די חובבן כדי להוציא אלבום צריך להיות מקצוען ומדויק --ולהבנתי יש לי עוד לעבוד הרבה כדי להגיע לרמה כזאת
                                בכל אופן ממש שמחת אותי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות
                                תגובה
                                • תגובה כנושא
                                התחברו כדי לפרסם תגובה
                                • מהישן לחדש
                                • מהחדש לישן
                                • הכי הרבה הצבעות


                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • לא נקרא 0
                                • פוסטים אחרונים
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • שליחת פנייה לניהול