דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. עזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜

עזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
112 פוסטים 31 כותבים 8.7k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד דוידקה

    אני צריך שיר בנושא על הר סיני אשמח היום תודה

    א מנותק
    א מנותק
    ארי גולד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #17

    @דוידקה
    איזה סיגנון אתה רוצה אני יכול לנסות

    הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א ארי גולד

      @דוידקה
      איזה סיגנון אתה רוצה אני יכול לנסות

      ד מנותק
      ד מנותק
      דוידקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
      #18

      @ארי-גולד קבלת התורה שמשה יורד והעם מתחת להר ברקים רעמים וכו

      אתה ארי גולד הזמר?

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א ארי גולד

        @אילן-פ

        אני כבר מת לשמוע איך זה יצא🤗 ...

        אני מתחבר יותר למוזיקה שקטה נוסח עקיבא וכדו'

        סורי על האיחור פשוט אני בישיבה אז אני לא מתחבר כל יום

        אילן פא מנותק
        אילן פא מנותק
        אילן פ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #19

        @ארי-גולד
        יש לי כבר כיוון ללחן של השיר שלך -- בעז"ה אחרי העומר

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ד דוידקה

          @ארי-גולד קבלת התורה שמשה יורד והעם מתחת להר ברקים רעמים וכו

          אתה ארי גולד הזמר?

          א מנותק
          א מנותק
          ארי גולד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #20

          @דוידקה

          הר סיני

          זה קרה ממש אחרי כך,
          רק לפני זמן מה יצאנו ממצרים,
          וכבר הקב"ה אותנו לקח
          והוריד לנו את תורתו משמיים,

          כולנו עמדנו מרחוק
          בהר לא נגענו
          תאמינו זה לא צחוק
          בקדושה נשטפנו כולנו,

          קולות וברקים
          מפחד האלוקים,
          כולם נופלים נחנקים
          בקדושה לא עומדים

          את הרגשה שם לא ניתן לבאר
          אי אפשר להסביר למישהו אחר
          עוצמת האלוקים אין לתאר
          אבל הרושם עד היום שורר,

          קיבלנו מתנה
          קיבלנו את התורה
          אשר לנו קדושה,
          ואף נמות בשבילה,

          ולכן אנו מודים
          לאדון האדונים,
          בחג השבועות
          שקיבלנו את הדיברות,

          יצא חביב מקוה שתאהב את זה, ואני לא הזמר, ושיר לוקח זמן לכתוב מה לעשות כמה שאתה מוכשר זה לא ממש בא בשלוף😆

          הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • רבקהר רבקה נעל נושא זה ב-
          • נ מנותק
            נ מנותק
            נגינתי
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #21

            הנושא סונן ונפתח מחדש.
            שימו 🤍 - תזכורת למשתמשים חדשים, (וגם לכמה ותיקים...)
            הנושא נועד לעזרה בין המשתמשים בכתיבת שירים לנושא ספציפי - בלבד!
            הקפידו על שיח נקי ומקצועי, ושמרו על מטרת הנושא.

            @טיטו אמר בעזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜:

            שימו לב: הנושא הזה אינו נועד לסתם שירים שמתחשק לכם, אלא אך ורק אם אחד המשתמשים יצטרך עזרה בכתיבת שיר לדבר מסויים.
            שיר או שרשור שיכתבו ללא כתיבת בקשה מסודרת וסיבה שבגינה הם נצרכים, אחת דינם להימחק.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • נ נגינתי ביטל את נעילת נושא זה ב-
            • S מנותק
              S מנותק
              shoval
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #22

              אני חייבת את עזרתכם, משתמשי מקצב היקרים!
              לצורך כלשהו זקוק לי שיר בנושא מאוד ספציפי שכבר אפרט.
              מי שיוכל לכתוב עבורי "גג" עד יום רביעי בלילה, יעזור לי מאוד!!!
              המסר שהשיר צריך להעביר הוא:
              בואו נהיה אחים בחיים, שלא נצטרך להיות אחים בדם!
              ואסביר-
              אנחנו, עמ"י אמיצים בלמסור את נפשנו ולמות יחד על קידוש ה'.
              וכן בעתות צרה אנחנו מתגלים במלוא הדרנו.
              אבל בשגרה שלנו אנחנו מתקשים להיות מאוחדים, ומתעלמים מהיותנו אחים.
              אז למה אנחנו מביאים על עצמנו צרות? בואו נהיה אחים בחיים ולא במוות.
              אפשר לתת דוגמאות מהתקופות השונות בהיסטוריה ,
              וכן מהאסונות הכפולים שקרו לאחרונה במות אחים הי"ד.
              זה אמור להיות שיר נוגע ומרגש מחד, ונוקב מאידך .
              מחכה בקוצר רוח לשיתופים שלכם!!!!

              .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • S shoval

                אני חייבת את עזרתכם, משתמשי מקצב היקרים!
                לצורך כלשהו זקוק לי שיר בנושא מאוד ספציפי שכבר אפרט.
                מי שיוכל לכתוב עבורי "גג" עד יום רביעי בלילה, יעזור לי מאוד!!!
                המסר שהשיר צריך להעביר הוא:
                בואו נהיה אחים בחיים, שלא נצטרך להיות אחים בדם!
                ואסביר-
                אנחנו, עמ"י אמיצים בלמסור את נפשנו ולמות יחד על קידוש ה'.
                וכן בעתות צרה אנחנו מתגלים במלוא הדרנו.
                אבל בשגרה שלנו אנחנו מתקשים להיות מאוחדים, ומתעלמים מהיותנו אחים.
                אז למה אנחנו מביאים על עצמנו צרות? בואו נהיה אחים בחיים ולא במוות.
                אפשר לתת דוגמאות מהתקופות השונות בהיסטוריה ,
                וכן מהאסונות הכפולים שקרו לאחרונה במות אחים הי"ד.
                זה אמור להיות שיר נוגע ומרגש מחד, ונוקב מאידך .
                מחכה בקוצר רוח לשיתופים שלכם!!!!

                א מנותק
                א מנותק
                אריה 93
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #23

                @shoval כתבתי פה משהו https://miktzav.com/post/216889
                אפשר להרחיב או להוסיף

                אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                אֲנִי נִשְׁבַּר

                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א אריה 93

                  @shoval כתבתי פה משהו https://miktzav.com/post/216889
                  אפשר להרחיב או להוסיף

                  S מנותק
                  S מנותק
                  shoval
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #24

                  @אריה-93 בול פגיעה!!!
                  שכחתי מהשיר הזה 😇
                  אם הייתי יכולה הייתי מלייקת אותו שוב...

                  אני צריכה משהו קצת יותר ארוך, אז זה יהיה בסיס מצויין. תודה רבה!

                  .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                  המחבל המחופשה א 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • S shoval

                    @אריה-93 בול פגיעה!!!
                    שכחתי מהשיר הזה 😇
                    אם הייתי יכולה הייתי מלייקת אותו שוב...

                    אני צריכה משהו קצת יותר ארוך, אז זה יהיה בסיס מצויין. תודה רבה!

                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                    #25

                    הצילו התחלתי שיר והוא נישאר באמצע בלי הסוף
                    חייבת תעזרה שלכם דחוף!!!

                    עומד אדם
                    מחייך לכולם
                    נראה שמח ומאושר
                    שהכול טוב לו
                    פה בעולם.

                    כולם חושבים
                    שלו החיים תותים
                    אין אתגרים
                    וגם לא נפילות.

                    שמגיעה הביתה
                    ההורים שואלים
                    איפה היית
                    היה כיף
                    היה מושלם.

                    הם בטוחים
                    שטוב לו בחברה
                    שיש לו הצלחה.

                    שמגיעה הלילה
                    המסכה מתקלפת
                    מתחת לשמיכה
                    הכרית מחובקת
                    רטובה בדמעות.

                    זהו נחסם לי
                    אני חייבת שתעזרו לי לסיים.
                    ועוד משהו יש לי פה בעיה דקדוקית שמחרפנת אותי
                    המשפט איפה ההיתה איך כותבים תמילה שניה בצורה תקנית בלשון זכר
                    שברתי תמח ולא ידעתי איך לכתוב
                    אז אשמח לעזרה ממכם.תודה!!!

                    "קשה לשכוח אנשים
                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                      הצילו התחלתי שיר והוא נישאר באמצע בלי הסוף
                      חייבת תעזרה שלכם דחוף!!!

                      עומד אדם
                      מחייך לכולם
                      נראה שמח ומאושר
                      שהכול טוב לו
                      פה בעולם.

                      כולם חושבים
                      שלו החיים תותים
                      אין אתגרים
                      וגם לא נפילות.

                      שמגיעה הביתה
                      ההורים שואלים
                      איפה היית
                      היה כיף
                      היה מושלם.

                      הם בטוחים
                      שטוב לו בחברה
                      שיש לו הצלחה.

                      שמגיעה הלילה
                      המסכה מתקלפת
                      מתחת לשמיכה
                      הכרית מחובקת
                      רטובה בדמעות.

                      זהו נחסם לי
                      אני חייבת שתעזרו לי לסיים.
                      ועוד משהו יש לי פה בעיה דקדוקית שמחרפנת אותי
                      המשפט איפה ההיתה איך כותבים תמילה שניה בצורה תקנית בלשון זכר
                      שברתי תמח ולא ידעתי איך לכתוב
                      אז אשמח לעזרה ממכם.תודה!!!

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אריה 93
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #26

                      @המחבל-המחופש כותבים היית

                      מי יספר להם
                      לכל הבטוחים
                      שמתחת לחיוך
                      הפצעים פתוחים

                      שהוא מתחנן לשמיים
                      כל לילה מחדש
                      שמישהו ידע
                      שהוא לפעמים גם
                      חלש

                      אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                      אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                      כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                      אֲנִי נִשְׁבַּר

                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • א אריה 93

                        @המחבל-המחופש כותבים היית

                        מי יספר להם
                        לכל הבטוחים
                        שמתחת לחיוך
                        הפצעים פתוחים

                        שהוא מתחנן לשמיים
                        כל לילה מחדש
                        שמישהו ידע
                        שהוא לפעמים גם
                        חלש

                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #27

                        @אריה-93 ואווו אחלה
                        אני לא יודעת מה קרה לי
                        אבל תכלס נתקעה לי המילה ולא הצלחתי
                        לומר אותה בלשון זכר
                        ואוון תודה רבה
                        ההמשך מדהים ממש פצה
                        סגרת לי תפינה
                        תודה על המהירות
                        איזה כיף שיש את מי לשאול ושיעזרו לי בזה

                        ואין על השירים שלך
                        מחכה להם ממש כל פעם!!

                        "קשה לשכוח אנשים
                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • S shoval

                          @אריה-93 בול פגיעה!!!
                          שכחתי מהשיר הזה 😇
                          אם הייתי יכולה הייתי מלייקת אותו שוב...

                          אני צריכה משהו קצת יותר ארוך, אז זה יהיה בסיס מצויין. תודה רבה!

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אריה 93
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #28

                          @shoval מה יצא עם השיר על האחים? מסקרן...

                          אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                          אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                          כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                          אֲנִי נִשְׁבַּר

                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אריה 93

                            @shoval מה יצא עם השיר על האחים? מסקרן...

                            S מנותק
                            S מנותק
                            shoval
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #29

                            @אריה-93 מחר הוא יבוא לידי שימוש בעז"ה!

                            ביקשתי אותו לצורך נאום בנושא הנ"ל וזה יקרה מחר בעז"ה.
                            לאחר מחשבה החלטתי להשאיר אותו כמו שהוא. הוא פשוט יפהפה , ומעביר את המסר בצורה חזקה.
                            וגם כשניסיתי להוסיף לו קטע ,זה יצא לא משהו....
                            כללית,אני כמעט ולא מצליחה אף פעם להוסיף משלי על משהו קיים. רק לבנות מחדש...

                            .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אילן פא אילן פ

                              @ארי-גולד
                              יש לי כבר כיוון ללחן של השיר שלך -- בעז"ה אחרי העומר

                              א מנותק
                              א מנותק
                              ארי גולד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #30

                              @אילן-פ אמר בעזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜:

                              @ארי-גולד
                              יש לי כבר כיוון ללחן של השיר שלך -- בעז"ה אחרי העומר

                              וואו הגיע הזמן סוף סוף מעניין אותי לשמוע איך התקדם לך...

                              הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                              אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א ארי גולד

                                @אילן-פ אמר בעזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜:

                                @ארי-גולד
                                יש לי כבר כיוון ללחן של השיר שלך -- בעז"ה אחרי העומר

                                וואו הגיע הזמן סוף סוף מעניין אותי לשמוע איך התקדם לך...

                                אילן פא מנותק
                                אילן פא מנותק
                                אילן פ
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #31

                                @ארי-גולד
                                מחר ב"נ מעלה את השיר שלנו
                                יצא לדעתי מיוחד ביותר - גם המילים וגם הלחן
                                אחרי שאני יעלה בעז"ה -- תעלה את המילים של השיר ב"שירים לכתיבה "
                                ראיתי שעפים על שירים שלך
                                ותכתב שזה שיתוף פעולה ביננו --ותעשה קישור ללחן

                                הדריה א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • אילן פא אילן פ

                                  @ארי-גולד
                                  מחר ב"נ מעלה את השיר שלנו
                                  יצא לדעתי מיוחד ביותר - גם המילים וגם הלחן
                                  אחרי שאני יעלה בעז"ה -- תעלה את המילים של השיר ב"שירים לכתיבה "
                                  ראיתי שעפים על שירים שלך
                                  ותכתב שזה שיתוף פעולה ביננו --ותעשה קישור ללחן

                                  הדריה מנותק
                                  הדריה מנותק
                                  הדרי
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #32
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אילן פא אילן פ

                                    @ארי-גולד
                                    מחר ב"נ מעלה את השיר שלנו
                                    יצא לדעתי מיוחד ביותר - גם המילים וגם הלחן
                                    אחרי שאני יעלה בעז"ה -- תעלה את המילים של השיר ב"שירים לכתיבה "
                                    ראיתי שעפים על שירים שלך
                                    ותכתב שזה שיתוף פעולה ביננו --ותעשה קישור ללחן

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    ארי גולד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #33

                                    @אילן-פ אמר בעזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜:

                                    @ארי-גולד
                                    מחר ב"נ מעלה את השיר שלנו
                                    יצא לדעתי מיוחד ביותר - גם המילים וגם הלחן
                                    אחרי שאני יעלה בעז"ה -- תעלה את המילים של השיר ב"שירים לכתיבה "
                                    ראיתי שעפים על שירים שלך
                                    ותכתב שזה שיתוף פעולה ביננו --ותעשה קישור ללחן

                                    תודה על כל המחמאות, ואגב אל תצטנע ראיתי שמעריצים פה את הלחנים שלך...
                                    ותאמת שכבר העליתי את השיר הזה באתגר 38 אז אני לא יודע אם כדאי לעלות אותו שוב

                                    אולי אני יעלה רק קישור שלו עם קישור ללחן, מה אתה אומר?

                                    הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                                    אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א ארי גולד

                                      @אילן-פ אמר בעזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜:

                                      @ארי-גולד
                                      מחר ב"נ מעלה את השיר שלנו
                                      יצא לדעתי מיוחד ביותר - גם המילים וגם הלחן
                                      אחרי שאני יעלה בעז"ה -- תעלה את המילים של השיר ב"שירים לכתיבה "
                                      ראיתי שעפים על שירים שלך
                                      ותכתב שזה שיתוף פעולה ביננו --ותעשה קישור ללחן

                                      תודה על כל המחמאות, ואגב אל תצטנע ראיתי שמעריצים פה את הלחנים שלך...
                                      ותאמת שכבר העליתי את השיר הזה באתגר 38 אז אני לא יודע אם כדאי לעלות אותו שוב

                                      אולי אני יעלה רק קישור שלו עם קישור ללחן, מה אתה אומר?

                                      אילן פא מנותק
                                      אילן פא מנותק
                                      אילן פ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #34

                                      @ארי-גולד
                                      קצת מעוכב עם ההקלטה של השיר -- מקווה להעלות ביומיים הקרובים בעז"ה
                                      לדעתי תשאיר את המילים בשלמות ב"אתגר כתיבה" --אבל תעלה את השיר בקיצור -- בית 1 ופזמון 1
                                      לשירים לכתיבה --- ותעשה את הקישורים ללחן ולמילים בשלמות -- נראה לך ?

                                      אני גם יכול לעשות את זה --אבל אני רוצה שהקרדיט מילים ישאר שלך

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • א ארי גולד

                                        @אילן-פ אמר בעזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜:

                                        @ארי-גולד
                                        מחר ב"נ מעלה את השיר שלנו
                                        יצא לדעתי מיוחד ביותר - גם המילים וגם הלחן
                                        אחרי שאני יעלה בעז"ה -- תעלה את המילים של השיר ב"שירים לכתיבה "
                                        ראיתי שעפים על שירים שלך
                                        ותכתב שזה שיתוף פעולה ביננו --ותעשה קישור ללחן

                                        תודה על כל המחמאות, ואגב אל תצטנע ראיתי שמעריצים פה את הלחנים שלך...
                                        ותאמת שכבר העליתי את השיר הזה באתגר 38 אז אני לא יודע אם כדאי לעלות אותו שוב

                                        אולי אני יעלה רק קישור שלו עם קישור ללחן, מה אתה אומר?

                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #35
                                        פוסט זה נמחק!
                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אילן פא אילן פ

                                          פוסט זה נמחק!

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          ארי גולד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #36

                                          @אילן-פ
                                          לא הצלחתי להבין איך זה ישמע אם המנגינה אתה יכול לשלוח סקיצה
                                          (המילים ממש יפות)

                                          הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                                          אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול