קניית קלידים ?!?
-
@Anonymous123123
שבוע טוב
תודה שהזכרת לי
אני יבדוק אם יש לי את זה במחשב השני...
אם לא אני יקלט לך או היום או מחר@חכם_בלילה
מזכיר 🫣 -
@חכם_בלילה
מזכיר על שערי שמיים -
@חכם_בלילה
מזכיר על שערי שמיים@Anonymous123123 ב"ה קניתי את הSX 600
אני יקליט לך מחדש בSX 600 ואז גם תשמע את האיכות של הSX 600 -
@Anonymous123123
אתן לך קצת רקעדגימות זה קובץ שמייצאים מהמחשב ורוב הסטים הטובים מתחילים מחצי גיגה לכן על ה 600 לא יעבוד יש שם פחות מחצי גיגה לדגימות
לגבי מקצבים אפשר מאונקי
צור איתי קשר לגבי הקניהשים לב!!!!
אם אתה לא קונה סט אל תקנה יאמהה כי לא יהיה לך מאיפה לקבל את הדגימות הבסיסייות אבל לקןרג אפשר להשיג די בקלות דברים מדהימים בחנם בשיטת חבר מביא חבר כולל כמובן םדים וכו' [ההבדל נעוץ בשוני בתכנות בין שתי האורגנים] -
@Anonymous123123 ב"ה קניתי את הSX 600
אני יקליט לך מחדש בSX 600 ואז גם תשמע את האיכות של הSX 600@חכם_בלילה
תודה רבה רבה!
אשמח שתעדכן רק אם זה יהיה היום שאדע אם לחכות ...
אגב איפה קנית את האורגן ?
והאם @מייבין-באקורדים אמר דברים נכונים? -
@חכם_בלילה
תודה רבה רבה!
אשמח שתעדכן רק אם זה יהיה היום שאדע אם לחכות ...
אגב איפה קנית את האורגן ?
והאם @מייבין-באקורדים אמר דברים נכונים?@Anonymous123123 ואו הרבה שאלות

1.היום לצערי זה לא היה אני מאמין שאו מחר או ברביעי
2. קניתי אותו בכלי זמר סניף רמת גן אצל יהודה בן משה (ההוא מהקלידנים) ממליץ לקנות שמה וממנו בחום!
3. והאם ה @מייבין-באקורדים אמר דברים נכון? לא בהכרח יש הרבה מקצבים לימאהה שמסתובבים בפורום ובעוד פורומים (כגון פרוג)
לגבי סט נדיר למצוא אבל קיימים פה ושם...
בכל מקרה אני אומר לך רק ימאהה!! אל תקשיב למי שאומר לך קורג (אלא א"כ אתה רוצה להקשיב
) -
@Anonymous123123 ואו הרבה שאלות

1.היום לצערי זה לא היה אני מאמין שאו מחר או ברביעי
2. קניתי אותו בכלי זמר סניף רמת גן אצל יהודה בן משה (ההוא מהקלידנים) ממליץ לקנות שמה וממנו בחום!
3. והאם ה @מייבין-באקורדים אמר דברים נכון? לא בהכרח יש הרבה מקצבים לימאהה שמסתובבים בפורום ובעוד פורומים (כגון פרוג)
לגבי סט נדיר למצוא אבל קיימים פה ושם...
בכל מקרה אני אומר לך רק ימאהה!! אל תקשיב למי שאומר לך קורג (אלא א"כ אתה רוצה להקשיב
)@חכם_בלילה לי יש קורג ומוציא סאונדים ומקצבים שיאממה מתקשה להוציא
-
@חכם_בלילה לי יש קורג ומוציא סאונדים ומקצבים שיאממה מתקשה להוציא
-
@Anonymous123123 ואו הרבה שאלות

1.היום לצערי זה לא היה אני מאמין שאו מחר או ברביעי
2. קניתי אותו בכלי זמר סניף רמת גן אצל יהודה בן משה (ההוא מהקלידנים) ממליץ לקנות שמה וממנו בחום!
3. והאם ה @מייבין-באקורדים אמר דברים נכון? לא בהכרח יש הרבה מקצבים לימאהה שמסתובבים בפורום ובעוד פורומים (כגון פרוג)
לגבי סט נדיר למצוא אבל קיימים פה ושם...
בכל מקרה אני אומר לך רק ימאהה!! אל תקשיב למי שאומר לך קורג (אלא א"כ אתה רוצה להקשיב
)@חכם_בלילה
הבנתי ...
שתי שאלות אם אני יודע רק אקורדים שווה לי לקנות אורגן "חסידי" .
דבר שני ממש אשמח שתשלח לי את השיר ( לפחות באורגן הישן) אבל אם זה גורם בעיה אחכה ...תודה רבה על כל העזרה!!!!!
-
@חכם_בלילה
הבנתי ...
שתי שאלות אם אני יודע רק אקורדים שווה לי לקנות אורגן "חסידי" .
דבר שני ממש אשמח שתשלח לי את השיר ( לפחות באורגן הישן) אבל אם זה גורם בעיה אחכה ...תודה רבה על כל העזרה!!!!!
@Anonymous123123 אם אתה יודע רק אקורדים על תקנה אורגן עד שתדע....
-
@Anonymous123123 אם אתה יודע רק אקורדים על תקנה אורגן עד שתדע....
@yossefi
לא הבנתי .
אני יודע אקורדים טוב . סולו פתיחה ומעברים עובד על זה -
@yossefi
לא הבנתי .
אני יודע אקורדים טוב . סולו פתיחה ומעברים עובד על זה@Anonymous123123 אתה יודע לנגן יד ימין כל שיר?
-
@Anonymous123123 אתה יודע לנגן יד ימין כל שיר?
@yossefi לא .
אבל ללוות אקורדים יודע די טוב -
@yossefi לא .
אבל ללוות אקורדים יודע די טוב@Anonymous123123 אז אתה צריך ללמוד ואז לקנות
זה לא עוובד ככה -
@Anonymous123123 אז אתה צריך ללמוד ואז לקנות
זה לא עוובד ככה@yossefi בלי קשראין דרך כמעט להשיג דגימות ליאמהה!!!!!!!!!!!!!!
-
@חכם_בלילה
מזכיר -
@חכם_בלילה
מזכיר@Anonymous123123
@חכם_בלילה סליחה שאני חופר אבל אשמח לזה -
@Anonymous123123
@חכם_בלילה סליחה שאני חופר אבל אשמח לזה@Anonymous123123
אני מבין שאתה מאוד רוצה את זה


תמשיך להזכיר לי ואני ב"ה ישלח לךאני לא שולח לך את זה עד עכשיו כי זה במחשב השני וזה סיפור להעביר את זה ממחשב למחשב...(אין למחשב אינטרנט והמחשב הזה לא מקבל USB..
-
@Anonymous123123
@חכם_בלילה סליחה שאני חופר אבל אשמח לזה@Anonymous123123 בדקתי במחשב השני ובסוף גילתי שלא הקלטתי את זה...
אני יקליט בשבוע הקרוב ויעלה לערוץ שלי ככה שכולם יהנו מזה..... -
שלום לכולם .
אני מתלבט אם לקנות קלידים ( אם בכלל ) אני יודע אקורדים די טוב ( לא משמיע )
( היום אני מנגן בפסנתר "p-125")
אני יודע ללוות סבבה על פסנתר מאקורדים ( טיפה ממש סולו משמיעה ; פתיחה של שירים ואפילו לא ) אבל אקורדים די טוב +האם שווה לי לקנות אורגן , אם אני יעשה נגיד הרקדה וזה זה תמיד יהיה עם זמר ככה שלדעתי ( תתקנו אותי אם אני טועה ) הסולו זה פחות בעיה.
הז'אנר שאני מנגן הוא חסידי בלבד , חסידי אם ההייתי הולך לפי זמר אריק דביר ...
עכשיו אם שווה לי לקנות מה ההיתם ממליצים עד בערך כ4000 ש"ח +-
YAMAHA SX 600 | KORG PA 600 | Dante ZEN Medeli
( המדלי הוא דגם חדש דגם החדש ל-AKX10)
ובוודאי שאני מעדיף אורגן עם סטים "מסתובבים" בחינם / בזול .
כןכן ... אני יודע שהכי טוב לקנות ... אבל בנתיים...@Anonymous123123 לא יודע מה אמרו לך
אבל נראה לי לא שווה בכלל לקנות את הSX600 הוא עם בקושי מקום לדגימות וזה אומר שיהא לך שם בקושי מקצבים
אני הכי ממליץ אם אתה לא קונה מקצבים רק קורג ששם יש לך מקצבים חינמים המון מסתובבים בשוק
(לא דוווקא בפורמים אלא אצל חברים וכו') בימהה קשה מאוד להשיג עד אין בכלל
אמנם הוא יותר יקר
אם אתה מתעקש על הימהה אז תקנה רק בחניות שאתה מקבל גם מקצבים כמו ברמת גן
ובכל אופן הייתי ממליץ לך לבדוק את המדלי הוא אורגן ברמה מאוד גבוהה מבחינת סאונד ויכולות ודגימות מעולות (יש כאלו שטוענים שזה חיכוי של SX900 -- לא נראה לי עד כדי כך אבל זה ברמה גבוהה)
אמנם לא יהא לך בו הרבה מקצבים חינמים אבל הוא מגיע אם מקצבים קצת חסידיים ככה זכור לי - הם בונים לו בארץ
ולענין האם שווה לקנות אני חושב שכן כי רק שיש לך אורגן טוב אתה מתקדם יותרלי אישית יש את SX900 והיה לי לפני זה קורגPA600
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות