דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. קניית קלידים ?!?

קניית קלידים ?!?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר קלידים
105 פוסטים 13 כותבים 5.3k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Anonymous123123A מנותק
    Anonymous123123A מנותק
    Anonymous123123
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #35

    @חכם_בלילה
    מזכיר על שערי שמיים

    חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • Anonymous123123A Anonymous123123

      @חכם_בלילה
      מזכיר על שערי שמיים

      חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילה
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #36

      @Anonymous123123 ב"ה קניתי את הSX 600
      אני יקליט לך מחדש בSX 600 ואז גם תשמע את האיכות של הSX 600

      "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

      Anonymous123123A תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • למדןל למדן

        @Anonymous123123
        אתן לך קצת רקע

        דגימות זה קובץ שמייצאים מהמחשב ורוב הסטים הטובים מתחילים מחצי גיגה לכן על ה 600 לא יעבוד יש שם פחות מחצי גיגה לדגימות

        לגבי מקצבים אפשר מאונקי
        צור איתי קשר לגבי הקניה

        מייבין באקורדיםמ מנותק
        מייבין באקורדיםמ מנותק
        מייבין באקורדים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #37

        שים לב!!!!
        אם אתה לא קונה סט אל תקנה יאמהה כי לא יהיה לך מאיפה לקבל את הדגימות הבסיסייות אבל לקןרג אפשר להשיג די בקלות דברים מדהימים בחנם בשיטת חבר מביא חבר כולל כמובן םדים וכו' [ההבדל נעוץ בשוני בתכנות בין שתי האורגנים]

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חכם_בלילהח חכם_בלילה

          @Anonymous123123 ב"ה קניתי את הSX 600
          אני יקליט לך מחדש בSX 600 ואז גם תשמע את האיכות של הSX 600

          Anonymous123123A מנותק
          Anonymous123123A מנותק
          Anonymous123123
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #38

          @חכם_בלילה
          תודה רבה רבה!
          אשמח שתעדכן רק אם זה יהיה היום שאדע אם לחכות ...
          אגב איפה קנית את האורגן ?
          והאם @מייבין-באקורדים אמר דברים נכונים?

          חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Anonymous123123A Anonymous123123

            @חכם_בלילה
            תודה רבה רבה!
            אשמח שתעדכן רק אם זה יהיה היום שאדע אם לחכות ...
            אגב איפה קנית את האורגן ?
            והאם @מייבין-באקורדים אמר דברים נכונים?

            חכם_בלילהח מנותק
            חכם_בלילהח מנותק
            חכם_בלילה
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #39

            @Anonymous123123 ואו הרבה שאלות 😊
            1.היום לצערי זה לא היה אני מאמין שאו מחר או ברביעי
            2. קניתי אותו בכלי זמר סניף רמת גן אצל יהודה בן משה (ההוא מהקלידנים) ממליץ לקנות שמה וממנו בחום!
            3. והאם ה @מייבין-באקורדים אמר דברים נכון? לא בהכרח יש הרבה מקצבים לימאהה שמסתובבים בפורום ובעוד פורומים (כגון פרוג)
            לגבי סט נדיר למצוא אבל קיימים פה ושם...
            בכל מקרה אני אומר לך רק ימאהה!! אל תקשיב למי שאומר לך קורג (אלא א"כ אתה רוצה להקשיב 😃😁)

            "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

            yossefiY Anonymous123123A 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • חכם_בלילהח חכם_בלילה

              @Anonymous123123 ואו הרבה שאלות 😊
              1.היום לצערי זה לא היה אני מאמין שאו מחר או ברביעי
              2. קניתי אותו בכלי זמר סניף רמת גן אצל יהודה בן משה (ההוא מהקלידנים) ממליץ לקנות שמה וממנו בחום!
              3. והאם ה @מייבין-באקורדים אמר דברים נכון? לא בהכרח יש הרבה מקצבים לימאהה שמסתובבים בפורום ובעוד פורומים (כגון פרוג)
              לגבי סט נדיר למצוא אבל קיימים פה ושם...
              בכל מקרה אני אומר לך רק ימאהה!! אל תקשיב למי שאומר לך קורג (אלא א"כ אתה רוצה להקשיב 😃😁)

              yossefiY מנותק
              yossefiY מנותק
              yossefi
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #40

              @חכם_בלילה לי יש קורג ומוציא סאונדים ומקצבים שיאממה מתקשה להוציא

              חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • yossefiY yossefi

                @חכם_בלילה לי יש קורג ומוציא סאונדים ומקצבים שיאממה מתקשה להוציא

                חכם_בלילהח מנותק
                חכם_בלילהח מנותק
                חכם_בלילה
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #41

                @yossefi לא נריב על זה עכשיו....

                "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • חכם_בלילהח חכם_בלילה

                  @Anonymous123123 ואו הרבה שאלות 😊
                  1.היום לצערי זה לא היה אני מאמין שאו מחר או ברביעי
                  2. קניתי אותו בכלי זמר סניף רמת גן אצל יהודה בן משה (ההוא מהקלידנים) ממליץ לקנות שמה וממנו בחום!
                  3. והאם ה @מייבין-באקורדים אמר דברים נכון? לא בהכרח יש הרבה מקצבים לימאהה שמסתובבים בפורום ובעוד פורומים (כגון פרוג)
                  לגבי סט נדיר למצוא אבל קיימים פה ושם...
                  בכל מקרה אני אומר לך רק ימאהה!! אל תקשיב למי שאומר לך קורג (אלא א"כ אתה רוצה להקשיב 😃😁)

                  Anonymous123123A מנותק
                  Anonymous123123A מנותק
                  Anonymous123123
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #42

                  @חכם_בלילה
                  הבנתי ...
                  שתי שאלות אם אני יודע רק אקורדים שווה לי לקנות אורגן "חסידי" .
                  דבר שני ממש אשמח שתשלח לי את השיר ( לפחות באורגן הישן) אבל אם זה גורם בעיה אחכה ...

                  תודה רבה על כל העזרה!!!!!

                  yossefiY תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Anonymous123123A Anonymous123123

                    @חכם_בלילה
                    הבנתי ...
                    שתי שאלות אם אני יודע רק אקורדים שווה לי לקנות אורגן "חסידי" .
                    דבר שני ממש אשמח שתשלח לי את השיר ( לפחות באורגן הישן) אבל אם זה גורם בעיה אחכה ...

                    תודה רבה על כל העזרה!!!!!

                    yossefiY מנותק
                    yossefiY מנותק
                    yossefi
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #43

                    @Anonymous123123 אם אתה יודע רק אקורדים על תקנה אורגן עד שתדע....

                    Anonymous123123A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • yossefiY yossefi

                      @Anonymous123123 אם אתה יודע רק אקורדים על תקנה אורגן עד שתדע....

                      Anonymous123123A מנותק
                      Anonymous123123A מנותק
                      Anonymous123123
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #44

                      @yossefi
                      לא הבנתי .
                      אני יודע אקורדים טוב . סולו פתיחה ומעברים עובד על זה

                      yossefiY תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Anonymous123123A Anonymous123123

                        @yossefi
                        לא הבנתי .
                        אני יודע אקורדים טוב . סולו פתיחה ומעברים עובד על זה

                        yossefiY מנותק
                        yossefiY מנותק
                        yossefi
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #45

                        @Anonymous123123 אתה יודע לנגן יד ימין כל שיר?

                        Anonymous123123A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • yossefiY yossefi

                          @Anonymous123123 אתה יודע לנגן יד ימין כל שיר?

                          Anonymous123123A מנותק
                          Anonymous123123A מנותק
                          Anonymous123123
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anonymous123123
                          #46

                          @yossefi לא .
                          אבל ללוות אקורדים יודע די טוב

                          yossefiY תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Anonymous123123A Anonymous123123

                            @yossefi לא .
                            אבל ללוות אקורדים יודע די טוב

                            yossefiY מנותק
                            yossefiY מנותק
                            yossefi
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #47

                            @Anonymous123123 אז אתה צריך ללמוד ואז לקנות
                            זה לא עוובד ככה

                            מייבין באקורדיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • yossefiY yossefi

                              @Anonymous123123 אז אתה צריך ללמוד ואז לקנות
                              זה לא עוובד ככה

                              מייבין באקורדיםמ מנותק
                              מייבין באקורדיםמ מנותק
                              מייבין באקורדים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #48

                              @yossefi בלי קשראין דרך כמעט להשיג דגימות ליאמהה!!!!!!!!!!!!!!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • Anonymous123123A מנותק
                                Anonymous123123A מנותק
                                Anonymous123123
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #49

                                @חכם_בלילה
                                🙃מזכיר

                                Anonymous123123A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Anonymous123123A Anonymous123123

                                  @חכם_בלילה
                                  🙃מזכיר

                                  Anonymous123123A מנותק
                                  Anonymous123123A מנותק
                                  Anonymous123123
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #50

                                  @Anonymous123123
                                  @חכם_בלילה סליחה שאני חופר אבל אשמח לזה

                                  חכם_בלילהח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Anonymous123123A Anonymous123123

                                    @Anonymous123123
                                    @חכם_בלילה סליחה שאני חופר אבל אשמח לזה

                                    חכם_בלילהח מנותק
                                    חכם_בלילהח מנותק
                                    חכם_בלילה
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #51

                                    @Anonymous123123
                                    אני מבין שאתה מאוד רוצה את זה 😊😁😎
                                    תמשיך להזכיר לי ואני ב"ה ישלח לך

                                    אני לא שולח לך את זה עד עכשיו כי זה במחשב השני וזה סיפור להעביר את זה ממחשב למחשב...(אין למחשב אינטרנט והמחשב הזה לא מקבל USB..

                                    "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Anonymous123123A Anonymous123123

                                      @Anonymous123123
                                      @חכם_בלילה סליחה שאני חופר אבל אשמח לזה

                                      חכם_בלילהח מנותק
                                      חכם_בלילהח מנותק
                                      חכם_בלילה
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #52

                                      @Anonymous123123 בדקתי במחשב השני ובסוף גילתי שלא הקלטתי את זה...
                                      אני יקליט בשבוע הקרוב ויעלה לערוץ שלי ככה שכולם יהנו מזה.....

                                      "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                      Anonymous123123A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • Anonymous123123A Anonymous123123

                                        שלום לכולם .
                                        אני מתלבט אם לקנות קלידים ( אם בכלל ) אני יודע אקורדים די טוב ( לא משמיע )
                                        ( היום אני מנגן בפסנתר "p-125")
                                        אני יודע ללוות סבבה על פסנתר מאקורדים ( טיפה ממש סולו משמיעה ; פתיחה של שירים ואפילו לא ) אבל אקורדים די טוב +

                                        האם שווה לי לקנות אורגן , אם אני יעשה נגיד הרקדה וזה זה תמיד יהיה עם זמר ככה שלדעתי ( תתקנו אותי אם אני טועה ) הסולו זה פחות בעיה.
                                        הז'אנר שאני מנגן הוא חסידי בלבד , חסידי אם ההייתי הולך לפי זמר אריק דביר ...
                                        עכשיו אם שווה לי לקנות מה ההיתם ממליצים עד בערך כ4000 ש"ח +-
                                        YAMAHA SX 600 | KORG PA 600 | Dante ZEN Medeli
                                        ( המדלי הוא דגם חדש דגם החדש ל-AKX10)
                                        ובוודאי שאני מעדיף אורגן עם סטים "מסתובבים" בחינם / בזול .
                                        כןכן ... אני יודע שהכי טוב לקנות ... אבל בנתיים...

                                        ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חיימקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #53

                                        @Anonymous123123 לא יודע מה אמרו לך
                                        אבל נראה לי לא שווה בכלל לקנות את הSX600 הוא עם בקושי מקום לדגימות וזה אומר שיהא לך שם בקושי מקצבים
                                        אני הכי ממליץ אם אתה לא קונה מקצבים רק קורג ששם יש לך מקצבים חינמים המון מסתובבים בשוק
                                        (לא דוווקא בפורמים אלא אצל חברים וכו') בימהה קשה מאוד להשיג עד אין בכלל
                                        אמנם הוא יותר יקר
                                        אם אתה מתעקש על הימהה אז תקנה רק בחניות שאתה מקבל גם מקצבים כמו ברמת גן
                                        ובכל אופן הייתי ממליץ לך לבדוק את המדלי הוא אורגן ברמה מאוד גבוהה מבחינת סאונד ויכולות ודגימות מעולות (יש כאלו שטוענים שזה חיכוי של SX900 -- לא נראה לי עד כדי כך אבל זה ברמה גבוהה)
                                        אמנם לא יהא לך בו הרבה מקצבים חינמים אבל הוא מגיע אם מקצבים קצת חסידיים ככה זכור לי - הם בונים לו בארץ
                                        ולענין האם שווה לקנות אני חושב שכן כי רק שיש לך אורגן טוב אתה מתקדם יותר

                                        לי אישית יש את SX900 והיה לי לפני זה קורגPA600

                                        חכם_בלילהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ח חיימקה

                                          @Anonymous123123 לא יודע מה אמרו לך
                                          אבל נראה לי לא שווה בכלל לקנות את הSX600 הוא עם בקושי מקום לדגימות וזה אומר שיהא לך שם בקושי מקצבים
                                          אני הכי ממליץ אם אתה לא קונה מקצבים רק קורג ששם יש לך מקצבים חינמים המון מסתובבים בשוק
                                          (לא דוווקא בפורמים אלא אצל חברים וכו') בימהה קשה מאוד להשיג עד אין בכלל
                                          אמנם הוא יותר יקר
                                          אם אתה מתעקש על הימהה אז תקנה רק בחניות שאתה מקבל גם מקצבים כמו ברמת גן
                                          ובכל אופן הייתי ממליץ לך לבדוק את המדלי הוא אורגן ברמה מאוד גבוהה מבחינת סאונד ויכולות ודגימות מעולות (יש כאלו שטוענים שזה חיכוי של SX900 -- לא נראה לי עד כדי כך אבל זה ברמה גבוהה)
                                          אמנם לא יהא לך בו הרבה מקצבים חינמים אבל הוא מגיע אם מקצבים קצת חסידיים ככה זכור לי - הם בונים לו בארץ
                                          ולענין האם שווה לקנות אני חושב שכן כי רק שיש לך אורגן טוב אתה מתקדם יותר

                                          לי אישית יש את SX900 והיה לי לפני זה קורגPA600

                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילהח מנותק
                                          חכם_בלילה
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
                                          #54

                                          @חיימקה מילא אתה אומר לא שלא יגיע בימאהה אני עוד איכשהו מחליק את זה
                                          אבל להגיד לו לקחת את המלודי???!!! אתה רציני??
                                          האורגן הזה הוא חיקוי סיני וזול שלהופיע איתו זה חלום רחוק....
                                          מעדיף שתמליץ לא על הקורג ולא עליו (ואני בדקתי אותו אישית...)
                                          אני יסביר יותר מזה:
                                          אתה לא יכול להשוות בין שני האורגים האלה...
                                          לך יש את הSX 900 נכון?? איזה דגימות יש לימאהה אה?? המלודי כלום לעומתם..
                                          ואם אתה רוצה לקנות למלודי סט יש לך 2 אופציות

                                          1. עדי נתנאלי (שזה עולה 2000 ש"ח + 4250 הSX 600) סה"כ מחיר שיותר מהSX 600!!
                                          2. עמי כהן
                                            וזהו! אתה יודע כמה מתכנתים יש לו לימאהה?? יש לו מבחר ענק!

                                          סורי שאני תקיף אבל תבין, חבל לי שהוא יקנה וידפק עם האורגן הזה...

                                          "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול