דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
אוהבת מוזיקה 0א

אוהבת מוזיקה 0

@אוהבת מוזיקה 0
הפסקת מעקב מעקב
אודות
פוסטים
76
נושאים
0
שיתופים
0
קבוצות
0
עוקבים
2
עוקב אחרי
1

פוסטים

פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

  • שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה
    אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

    עת משבר אבד כבודה
    נהפך הפקר צניעותה
    בצד נותרה מתבוננת
    מתמודדת

    העולם עוד המשיך להסתובב
    העוברים לא חודלו לרכל
    מרוץ החיים המשיך במרוצה

    אנשים המשיכו לפקפק
    מבטים בחרו להתחמק
    כאילו אויר נמצא בכלל
    כאילו אין פה שום בן אדם

    היא הרגישה אבודה
    כאילו מישהו מחק את שמה
    אין איש בא לעזור
    והיא רק זעקה בלי קול

    אחת שתבוא תגאל
    תקשיב תלטף
    שכבות תקלף
    שתציץ לעברה

    אחת רק אחת!

    שירים לכתיבה

  • "הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע"
    אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

    @ארי-6-0 אמר ב"הדואטים המוצלחים ודואטים שהייתם רוצים לשמוע":

    מרגשים
    אבי פודולינסקי ומתניה, לשתיהם קולות מרגשים אבל שונים לגמרי לאחד יש יותר בס לשני יש יותר סאונד.
    וואו חלום.
    ואם טריו הייתי מכניסה את דוד בן ארזה בגלל האומנות שלושתם אומנים.

    במת הדיונים

  • יעקב שוואקי
    אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

    https://www.youtube.com/watch?v=q44p4dbG2GI

    לפי אמנים

  • משה קליין
    אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

    https://www.youtube.com/watch?v=5bl3zqikStQ
    החדש של קלין וגד אלבז

    לפי אמנים

  • אתגר כתיבה --- 20 !!!!!!!!
    אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

    גיבורה נשרת שפופה לבדה
    הכל לא הולך לה בתלם
    נגמר לה הצחוק,תמימות שאבדה
    זיכרון רק נשאר לה, מטרם

    גיבורה עזבה את כל התסכול
    החלה בגפיה ללכת
    אבל עדין לא עובד העיכול
    מגופפת עדין ברפת

    גיבורה הגיעה לפיסגה של אושר:
    כסף, "סיפור הצלחה"
    חושבת כבשה היא את סוד היקום
    בסופו את הדרך צלחה

    גיבורה זאת נמצאת בסופו של סיפור
    עם ראש על המים נשארת
    בסוף יום מול מראה תוריד האיפור
    תראה דמעתה הלוחשת.

    אתגר לכתיבה

  • שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה
    אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

    השכל נדחק לקצה הפינה
    פה עובד רק הרגש
    פתיון שנזרק על פה הדגה
    והופ נבלע לו הטרף

    רגע אחד הכל מרגש
    הינה רואה היא מה טוב
    אבל מאוחר פתאום תתעורר
    תראה היא גוססת על חול

    תפרפר בבטנה תקשקש בזנב
    רוצה היא לחזור על הים
    אבל מה חבל מידי מאוחר
    הנעשה אין להחזיר לאחור

    שירים לכתיבה

  • שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה
    אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

    עישון משמים לעוד רגע חולף
    חלף לו שנים ללא סדר
    עוד דור נעלם לרגע נדיר
    ונדיר שנשמר פה התדר

    במחי יד נעלם עוד עוקב לעמוד
    המוד שיהיה פה בסדר
    אחד מכבד השני בקלות
    קל שנשבר לי הערב

    איך נשמר פה גוף אדם
    אדם נברא בצלם
    צילו של אחד שהקים העולם
    עולם ששוקע לגלם

    מוכתבות האליל שחשב וכתב
    הנכתב אין מבין אף אחד
    איך כל אחד יכול לברוא
    בריאה שרק אחד אמר ונבוא

    לו יהי שנבין את סופו של ציור
    ציור המתקשקש לו בסוף
    סופו של דבר נבין הסיפור
    סיפורו של עולם האין סוף

    שירים לכתיבה

  • אבי פודולינסקי
    אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

    מה עם שילוב שלאבי פודלינסקי עם נתנאל ברדא?

    לפי אמנים אבי פודולנסקי

  • שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה
    אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

    גיבור:
    אחד הרואה את השני
    הוא המנמיך עצמו להראות נופו לאחרים
    אחד המביא לשני משלו
    כזה שכוסו מלאה כדי למלות אחרים
    גיבור זה אחד שגם אם לא רואים את פניו רואים את ליבו
    הוא המביא את חכתו לאחרים
    גיבור הוא מי שיכול לבכות בלילה כדי לקבל ביום.

    שירים לכתיבה

  • עזרה | זמרים כשרים - קצת מורכב...
    אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

    אברומי וינברג לא מופיע מעורב

    עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה

  • איזה שיר תשמעו ברגעים הכי קשים?
    אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

    "שלח לי כח"
    אברהם פריד- שיר אדיר ומנחם.

    במת הדיונים

  • אתגר כתיבה 18 : )
    אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

    טוב אני העלתי את השיר הזה במקום אחר פעם אבל הוא מתאים בול לפה אז:

    טָרִי נוֹגֵעַ

    מְצַפְצֵף נוֹסֵעַ

    תּוֹר, הַקָּפָה

    שִׁעֲמוּם בְּהַעֲדָפה

    אוֹהֵב אֶת הָאָרֶץ

    רַק כְּשֶׁהוּא בְּחוּ"ל

    וּכְּשֶנוֹחֵת

    כַּפַּיִם עַל מַּסְלוּל

    קִטַרְנוּ הִתְמַרְמַרְנוּ

    הִתְלוֹנַנוּ דַּי

    הִתְקַשְׁקַשְׁנוּ הִתְבַרְבַּרְנוּ

    יִשְׂרְאֵלִי לְמַדַּי

    כִּי רַק פֹּה תֵּרָאֶה

    חֶסֶד ָאֱמֶת הַַשְׁרָאָה

    ַיֹּפִי, הָאֹפִי

    כֵּן, גַּם דוּגְרִי, יֹפִי בְּשׁוּפִי.

    נִפְגָּשִׁים עִם זָרִים

    בִּשְׁנִיָּה כְּמוֹ אַחִים

    עוֹזְרִים נֶעֱזָרִים

    תַכְלֶס' יְהוּדִים.

    אממ

    יְהוּדִים יִשְׂרְאֵלִים.

    אתגר לכתיבה

  • אתגר כתיבה 15 : )
    אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

    דבר לא ידוע
    משאיר אותי כלוא
    גוף מלא חרדות
    נשאר רק הדחקות

    מה יהיה מחר?
    הפחד בי בחר
    כל נימי שותקים
    מפני זלזול אחרים

    שמה יבטל מקשיב
    את סודות ליבי יחריב
    ואני מלא תעיות
    מי יענה לשאלות

    מי יקשיב אל הפחדים
    יחבק איתי את החיים
    הגיגי כה בודדים
    ואני רק שותק, מדמים

    נכתב בעקבות שלכולנו יש פחדים, להמון אפילו אותו דבר, אבל אנחנו מפחדים להגיד אותם,להוציא. מפחד שיזלזלו בנו

    אתגר לכתיבה

  • שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה
    אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

    חרב מושחזת
    רצפות מרוחות
    שקט מחריש
    מת כבר האיש

    איה אבי
    זועקת בלי קול
    ההלך בלי פרדה
    מי יקח את העול

    עד מתי עוד יבכו
    שואלת אותך
    עברנו הכל
    יש כבר תקיעה?

    עברנו השנה: פיגועים, אסון מירון, קורונה, אסון קרלין וכו....

    שירים לכתיבה

  • אתגר כתיבה 13 : )
    אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

    נבראנו לעולם קטנטנות תינוקות
    נבראנו למלא חלקים בתמונות
    נבראנו כדי להעביר את מסרינו
    נבראנו בשל לבצע תפקידנו

    ייחד עם זה בא נסיונות
    ייחד עם זה יש נפילות
    יחד עם זה יש גם שמחות
    ייחד עם זה בא השפלות

    עם הכאב קיבלנו ריפוד
    עם הריק נכנס המילוי
    עם השמחה בא הביטוי
    עם הפצעים בא הריפוי

    מוזיקה כדי לבטא שמחתינו
    מוזיקה כדי למלא את נפשינו
    מוזיקה כדי להרגיע רוחינו
    מוזיקה כדי לעזור במילוי תפקידנו

    אתגר לכתיבה

  • שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה
    אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

    זמן של שקט
    כיבוי צלילים
    זמן של נתק
    זכירת נופלים

    ששגו בלשונם
    הלבינו חבר
    שפשפו את חרבם
    להוריד עוד אחר

    זמן לזכירה
    להפסיק ללכלך
    בדור של שנאה
    לזכור לחייך

    שירים לכתיבה

  • שולי רנד
    אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

    @ר-כהן אמר בשולי רנד:

    קישור לשידור החי של המופע היום בבניני האומה עם ליפא מהאתר של רדיו קול חי
    יש למישהו קישור ליוטיוב?

    נ.ב. המופע עוד לא התחיל....

    https://www.kore.co.il/viewArticle/103457
    וגם בשיא לייב,
    אני מאמינה שגם בקול חי.
    התחיל

    לפי אמנים

  • הופעות בין הזמנים פסח תשפ"ב
    אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

    ראיתי שמכניסים נשים לדשא
    (מבחינה חוקית נראה לי אסור לסגור לנשים לכן מאפשרים לדשא בצד)
    חוץ מזה המוזיקה שומעים בכל העיר)

    מוזיקה חדשה ומתעדכנת מאת המשתמשים

  • זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון
    אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

    @מוישי-2 מוזמן, יש הרבה מה לעשות אפשר למלות 3,4,5....

    לפי אמנים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • דף הבית
  • לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול