דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
    #805

    ילדים מיוחדים נשמות טהורות
    ועשרות מתנדבים בחורי ישיבות
    מגעים לשמוח וגם לשמח
    רוקדים במרץ עד כלות הכוח.

    רוקדים אתו על הידיים
    מרימים אותו על הכתפיים
    העיקר שהחיוכים ייזלו כמים
    השמחה פה פורצת גבולות
    כולם פה מחייכים היא חודרת לבבות

    לראות את הזמרים שבמסירות מופעים
    לראות אותם שמחים
    כשהצליחו להעלות חיוכים
    להביא שמחה ואושר לילדים מיוחדים

    לא יודע מה אתכם אבל אותי זה ריגש
    אשריכם בלב אחד
    אשריכם מתנדבים מסורים
    תודה לכם זמרים גדולים עם לב עוד יותר גדול

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #806

      שוכחים לאוהב,
      מאבדים תטעם הטוב.
      שוכחים לשמוח ,
      להרים עם כל הכוח.
      שוכחים שמניסיונות,
      אפשר גם לצמוח.
      שוכחים להתעניין,
      לגעת לכל אח בלב.
      שוכחים להביט למעלה,
      לצעוק תפילה אמיתית
      לאבא.
      שוכחים להודות,
       כן, גם על הנפילות.

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • מוכשרת עלמ מנותק
        מוכשרת עלמ מנותק
        מוכשרת על
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #807

        יום עולה יום יורדת,
        מרגישה בסרט
        כבר מזמן...

        יום מצליחה יום נפסלת,
        בשירים מעלעלת
        כמו יומן..

        יומן על חיים,
        הכתוב ביצירות.
        יומן על מעשים,
        ניסיונות ומחשבות.

        כדי לראות האם צלחתי המהמורות,
        ולשמור בליבי את אותן ההצלחות.
        והכי - לא לשכוח להעריך,
        את כל מה שיהיה צריך...!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • איזה קטעא מנותק
          איזה קטעא מנותק
          איזה קטע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
          #808

          תקשיבו הפורום הזה פורח
          העיצוב-ממש זורח
          והפירגון... ממש בורח!

          אין ולא יהיה עוד כזה פורום בתבל
          כבר אי אפשר עם פורום אחר להתבלבל
          מקצב זה כבר ליגה, הוא כוכב
          אין עוד פורום שיוכל להיכנס לו למרחב

          לא ראיתי כזה פורום מושלם
          מעוצב, יפיפה, נקי ומסונן
          תודה ענקית לצוות פיקוח ולמנהלים
          שאת כל המצוות שבפורום, הם בעצם מקיימים

          וואי ראיתי ת'עיצוב והתלהבתי
          @אייצ-ית תפתחי לזה נושא במיוחד
          בבקשה!!!

          יש שני סוגי מוזיקה-
          מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
          תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          15
          • פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
            #809

            קטע שהתחלתי לכתוב בהשראת עוקר הרים של שולי רנד
            לא באתי לעולם כדי להיות פה כמו כולם
            לא באתי לעולם כדי להיות מושלם
            לא באתי לעולם לחיות חיים קלים
            לא באתי לעולם לרצות פה חברים
            לא באתי לעולם כדי לזרום עם החיים
            באתי לעבוד קשה אני רוצה
            לא רוצה לנוח כמו זקן עצל
            נשבעתי אעבוד לא אותר עד כלות כוחי
            עד נשמתי האחרונה אתן לך
            לא באתי לעולם כדי להיות עצוב
            בן של מלך לעולם לא יהיה עזוב
            לא באתי לעולם כדי לדאוג את הדאגה של המחר
            אם יש לי אבא שאותי לבן בחר
            באתי לעבוד את השם בשמחה
            לקים מצוה עוד מצוה אחת
            נשבעתי אעבוד לא אותר עד כלות כוחי
            עד נשמתי האחרונה אתן לך

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #810

              תמיד אני צחקתי
              על הזמרים
              שמוציאים שירים
              כאלה מוזרים

              על הגלים שבים
              על לילה שנדם
              על שמש שזורחת
              על חיים בלי נחת

              למה אין משמעות
              כל כך הרבה רדידות
              ואין בשיר רוחניות
              רק הבל בלי אצילות

              אבל נכון כך העולם
              מאז הבריאה הוא קיים
              הזדהות עם השיר
              היא החלק העשיר

              ומה לעשות ובדורנו
              כה חוטאים אנחנו
              ומזדהים עם דברים
              שבדר"כ לא מחוברים?

              המבין יבין למה התכוונתי בשיר....
              בציפיה לגאולה מהר מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

              טוב להציץ
              https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • מוכשרת עלמ מנותק
                מוכשרת עלמ מנותק
                מוכשרת על
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #811

                ד' הכין לי דרך ייחודית
                דרך שהיא רק שלי
                דרך אתגרית

                ומי יודע ולמה -
                כך זה תוכנן??
                רק הוא - אדון העולם.

                והדרך מלאה בחתחתים
                לא סטנדרטית -
                כמו לכל האנשים.

                כי
                ד' הכין לי דרך ייחודית
                דרך שהיא רק שלי
                דרך אתגרית

                ואם אגיע ליעד
                זה תלוי רק בי.
                האם אאשים את כולם
                בהשלכות של עצמי?!!

                מכירים את זה שנתקעים במחסומים והכל נדפק?! ואז מגיעים כל מיני מחשבות שאפשר לעשות הכל.. ושכולם יישאו בתוצאות שגרמו כביכול.. אבל זה לא נכון!! כל אחד אחראי לעצמו באתגרים שהוא קיבל!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #812

                  פסח כבר נגמר
                  לא עוד מצה מחר
                  שוב חמץ שוב שגרה
                  מקווה שלא החמצתי מטרה.

                  מה אני יכול לקחת איתי
                  ששוב לא יחמיץ ליבי
                  שלא אגיע לשנה הבאה
                  והלב בחמץ יתמלא.

                  איך אצליח לקרוע את הים
                  איך אצליח לקפוץ אל המים
                  אנא אבא גלה לי
                  מה הוא הים שלי
                  מה עלי לעשות.

                  ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • פודרה 0פ פודרה 0

                    פסח כבר נגמר
                    לא עוד מצה מחר
                    שוב חמץ שוב שגרה
                    מקווה שלא החמצתי מטרה.

                    מה אני יכול לקחת איתי
                    ששוב לא יחמיץ ליבי
                    שלא אגיע לשנה הבאה
                    והלב בחמץ יתמלא.

                    איך אצליח לקרוע את הים
                    איך אצליח לקפוץ אל המים
                    אנא אבא גלה לי
                    מה הוא הים שלי
                    מה עלי לעשות.

                    ד מנותק
                    ד מנותק
                    דודו
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #813

                    @פודרה-0 אהבתי את הרעיון של השיר אני ינסה לכתוב קצת מהמבט שלי

                    זה הזמן לדבר
                    על חמץ מול מצה
                    על מיצוי מול החמצה
                    גם בלי נר ונוצה

                    זה הזמן לעשות
                    לא לשבת ולרצות
                    לא עת לחשות
                    את הים שוב לחצות

                    לצאת עם שלל
                    מחג כה רווי
                    לא ללכת שולל
                    לא ללכת שבוי

                    אמונה פשוטה-טהורה
                    עוברת מדור לדור
                    מול תרבות נאורה
                    מצליחה היא לחדור

                    חסל סידור פסח
                    חסל מצה ומרור
                    אך אצלינו זה נצח
                    עד נזכה שוב לדרור

                    ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                      אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                      אוהבת מוזיקה 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #814

                      זמן של שקט
                      כיבוי צלילים
                      זמן של נתק
                      זכירת נופלים

                      ששגו בלשונם
                      הלבינו חבר
                      שפשפו את חרבם
                      להוריד עוד אחר

                      זמן לזכירה
                      להפסיק ללכלך
                      בדור של שנאה
                      לזכור לחייך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                        #815

                        בס"ד
                        "הבורקס של מחר"

                        ערב פסח תשפ"ב:
                        התפרסמה מודעה
                        שוליפא בבניני האומה
                        זה יהיה מדהים
                        הופעה של פעם בחיים
                        ואני לרגע לא חשבתי
                        כרטיס VIP קניתי

                        יום ג' חול המועד:
                        והערב הגיע בבניני האומה
                        האולם מתמלא ההופעה מתחילה
                        ואני לא מכיר מילה כ"ש מנגינה
                        ההרגשה נוראה בקיצור אכזבה.

                        מוצש"ק מוצאי פסח:
                        הבורקס של מחר יותר טעים מתמיד
                        כי כחה זה תמיד שמתאפקים מתגעגעים
                        זהו כלל גדול לחיים מאושרים
                        מדחית סיפוקים לא מפסידים
                        אם ראית בפרסומות אל תרוץ מיד לקנות
                        רק תרויח אם תחכה כמה דקות.

                        יום ראשון8:30:
                        קמתי אל המחשב רצתי
                        אבל בסוף התאפקתי
                        קודם תתפלל לאן אתה ממהר
                        זה לא יברח מבטיח זה יישאר.
                        10:00
                        והנה השיר מוכן כאן לפניכם
                        אך איזה תענוג יש באיפוק!!
                        וספרו לי אל תשכחו איך היה הבורקס שלכם 🤒
                        @איצלה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • EtiE מנותק
                          EtiE מנותק
                          Eti
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #816

                          רק לפני זמן מועט
                          עוד ספרתי ת'דקות
                          אז, לפני חודש כמעט
                          חיכיתי רק לגמור.

                          כמו תינוק, או בוגרת
                          רציתי לצאת לחופש
                          מעבודה או בית ספר
                          להשתחרר וללכת.

                          עוד לא אמרתי פסח
                          וכבר ספרנו שבע
                          עוד לא עבר לו יֶרַח
                          וכבר אין חופשה 😐

                          איך מתחת לידיים
                          היא ברחה ונגמרה
                          ולפני שפקחתי עיניים
                          כבר צריך לחזור לשגרה....

                          סתם משו, לתאר קצת מה אני מרגישה עכשיו....
                          מוקדש לכל מי שחוזר/ת מחר:)

                          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #817

                            הלכתי פעם אחת לתומי ברחוב
                            לפתע ראיתי מחזה כה טוב
                            ילדות קטנות משתוללות
                            אין להן בחייהן שום דאגות

                            מביאים להן וופלה? שמחות
                            לא מחפשות ממתק יותר שווה
                            הן מתחלקות עם האחות
                            ולא רבות על עוד הוופלה

                            ואז חשבתי ש:

                            אני בכלל לא נמנית עם הקנאים
                            אבל גם לי בא להיות לפעמים
                            אחת שלא יודעת כלום מהחיים
                            וכולם דואגים לה ומסירים מכשולים

                            להיות פעם אחת
                            אולי אפילו שבוע
                            ילדונת קטנטונת
                            נסיכה של אמא

                            טוב להציץ
                            https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • שירליש מנותק
                              שירליש מנותק
                              שירלי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #818

                              לא פעם הרגשתי
                              שאני נשחק
                              כל מי שאהבתי
                              פתאום תפס מרחק
                              כל מה שידעתי
                              לפינה נדחק
                              כל מה שעשיתי
                              כאילו ונמחק
                              כל מה שרציתי
                              עודנו נחשק
                              ועדיין לא הבנתי
                              את כללי המשחק
                              אבל אף פעם לא שכחתי
                              על הכל עוד נצחק

                              הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                              זה - להמשיך לישון...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                #819

                                הכאב שימצא לו חברים
                                משפט של הרבה אנשים
                                שאיתו הולכים , נאבדים, 
                                מתאבדים.
                                צורם לשמוע על כאלו מקרים,
                                וכל זה בגלל אנשים מסוימים -
                                שאין להם מעצורים ..
                                הלוואי ויהיה להם כוח 
                                לצלול לעולם שיהיה בו נוח,
                                לגדול ולצמוח.
                                לעלות במדרגות הגבוהות 
                                ולהגיע שוב אל הפסגות 💪

                                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                שומע נסתרות הלב 💜

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                  היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                  היידה מיוזיק 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי היידה מיוזיק 0
                                  #820

                                  משהו ספונטני שרשמתי לתקופה זו--😉


                                  בין אדם לחברו

                                  לפעמים אפשר להיפגע,
                                  מחץ שאלינו נשלח ופגע,
                                  הותיר אחריו פצע כואב ופתוח,
                                  מה שמשאיר חותם וקושי לסלוח,
                                  איך נוכל להמשיך לאהוב ואחורה לא להסתכל?
                                  בזמן שהאגו עולה ואותי מנצל--
                                  איך נוכל לסלוח לשני באמת ובתמים?
                                  להמשיך קדימה ולא במקום להישאר נטועים?
                                  אמנם הקושי הוא רב, אך נדע להסתכל במבט רחב,
                                  ונבין שאלינו להגיע היה צריך,
                                  הכל משמיים, לאט לאט להתרומם ולהמשיך,
                                  אך על חשבון נפש לא נוותר!
                                  אולי אצלי משהו חסר?
                                  כן גם אצלינו, לפעמים אין לנו מעצורים,
                                  המילים בורחות בלי שליטה לאחרים--
                                  פוצעות פוגעות ומכאיבות,
                                  על השני מותירות צלקות,
                                  על כן וודאי שעלינו להיזהר!
                                  בייחוד בתקופה זו -תקופת העומר,
                                  בין אדם לחברו כמה שזה חשוב ונצרך,
                                  "ואהבת לרעך כמוך"- פשוט לאהוב את השני כמו אח!
                                  🤔 😉

                                  כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                                  תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                                  (עקיבא תורג'מן)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • יעל ק.י מנותק
                                    יעל ק.י מנותק
                                    יעל ק.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                    #821

                                    אח
                                    כמה שהייתי נותנת
                                    כדי לחזור אחורה 
                                    לבחור אחרת 
                                    לשנות את הטבע
                                    להשמיד עוד מחברת
                                    לכבות את השקר
                                    לגעת בכוכבי הלכת
                                    של פנים הנשמה 
                                    זו המשתוקקת
                                    רק לעוד דקה,
                                    דקה של שקט


                                    יעל#

                                    יש דלת, ויש חלון,
                                    ויש חור גדול שאין לו שם,
                                    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • טיטוט טיטו התייחס לנושא זה ב
                                    • רבקהר מנותק
                                      רבקהר מנותק
                                      רבקה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #822

                                      מובסת

                                      התקדמתי בצעד, לבד,
                                      מסתכלת בחשש לאחור.
                                      למה מרגישה כל-כך בדד,
                                      אמרו לי שכאן שוכן האור.

                                      רק עוד פסע קטן, קדימה.
                                      אתה לוחש לי באוזן, מלטף.
                                      את יכולה ילדה, עלי למעלה,
                                      כאן על יידך, בקושי משתתף.

                                      אני יודעת, אתה פה.
                                      מרגיש את הכאב.
                                      רק אצלי זה עדיין 'לא'.
                                      הייצר כובש את הלב.

                                      אז... זהו? ככה תמיד?
                                      אתמרן בין זירות נסיונות,
                                      בהן צדקי אתה תעיד -
                                      שבאמת נשבר לי מירידות.

                                      אני יודעת, אתה איתי,
                                      מרגיש את החולשה.
                                      רק אצלי נשאר ה'אני',
                                      אנוכית כלפיך, חצופה.

                                      אבל -

                                      מבטיחה שרוצה לשנות,
                                      אתה הרי בוחן כליות ולב.
                                      נשמתי כלואה בין להבות,
                                      של רצון, ייצר הרע, וכאב.

                                      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • כוכב לכתכ מנותק
                                        כוכב לכתכ מנותק
                                        כוכב לכת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #823

                                        העולם כל כך עפל ומסתתר
                                        נמאס כבר לרדוף אחרי הצל
                                        מלא פחדים וחרדות
                                        קשה כל כך לחיות
                                        אז---
                                        בא נשמע שירים
                                        נצא לטיולים
                                        נהנה מהחיים
                                        כך נהפוך להיות שמחים
                                        נהיה כמו החיות
                                        בלי שום דאגות

                                        אבל שום דבר לא יעזור יותר מ---
                                        שנאמין רק בו -
                                        שהוא המלך
                                        נשתדל תמיד ללכת על פי הדרך
                                        לבטוח בחסדו
                                        כי הוא עוזר ויעזור
                                        ובאמת הוא ישפיע עלינו
                                        שפע שמחה וששון

                                        אין דבר שלם מלב שבור,
                                        קרוב ד' לנשברי לב
                                        קרוב ד' לנשברי לב!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • EtiE מנותק
                                          EtiE מנותק
                                          Eti
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                          #824

                                          פסיעה אחת להתקדם
                                          נבהלת נסוגה.
                                          רוצה כל כך להתקרב
                                          להשאר קשורה.

                                          מנסה לצאת מהרגלים
                                          מהביצה של הנוחות
                                          נקרעת כולי מבפנים
                                          והכל חתום, סגור

                                          מיהו זה שכך עטף
                                          את הלב שלי חומה
                                          מיהו זה שאותי קטף
                                          עקר רגלי מהחממה

                                          מתי אצליח ואפריח
                                          שממות קוצניות
                                          מתי אֶפְתח, ואֶפַּתח
                                          לטיפה של רוחניות.

                                          חוצבת רק עוד צעד
                                          בעיניים עצומות
                                          מתקדמת אל היעד
                                          למול רוחות שורקות

                                          כי כל התקדמות קטנה
                                          גם לה ערך מיוחד
                                          מחזיקה חזק באמונה
                                          לפי הצער – השכר.

                                          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול