דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 790.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • EtiE מנותק
    EtiE מנותק
    Eti
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
    #798

    הוא מבעבע כולו, רוחש ולוחש
    האש תחתיו שולחת לשונות, בוערת.
    הלחץ מתגבר, האיום כמעט מתרחש
    עוד רגע יגלוש. השליטה כבר משתחררת---

    מנסה בכל כוחי את הבלתי נמנע לעצור,
    בכל הכח עומדת, מחזיקה חזק. שומרת.
    מהדקת מכסה, מנסה חומה או סכר ליצור
    אך הוא מסרב להתחשב, לא מראה צמרמורת.

    כמה כבר ניסיתי לטפל, לעצור ואולי לשלוט
    על הכעס הזה, שבוער בתוכי בלי הגיון ומטרה.
    לא יכול להיות שעדיין לא אצליח אותו לשחוט
    וגם עם כל ההתגברות – לא אעצור את הבעירה.

    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • מנאשששמ מנותק
      מנאשששמ מנותק
      מנאששש
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
      #799

      לא שלי

      קִימַת תִמָהון
      חושֶך ילֵל ישִימון
      וְהַלְמות. זֵעָה קָרָה.

      יְקִיצָה בָאָה הלום
      והנה אך חלום,
      מטלטלת הכרה.

      באחת.
      אין אנחה
      אך נאקת רווחה
      ורוגע פושט כמו יין

      ואנו שם, בעיצומו של בלהות,
      ותלאות, ודמעות
      וגלות, עדיין. עדיין.

      עוד קָט וְנָקִיץ פתאום
      והר של זַיִת יֵהום
      ונעלה.

      עִם אֵם עִם אָב
      לְבֵית תכלת וזהב
      אז, שחוק נמלא.

      ברגע שמתחברים למוזיקה,
      הטכניקה באה מעצמה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • טיטוט מנותק
        טיטוט מנותק
        טיטו
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #800

        דקה לפני חג הגאולה כתבתי שיר להשם שהוא אבא אוהב שיגאל אותנו כל אחד מהדברים שהוא צריך ובעזרת השם גם בגאולה השלמה בקרוב אמן.

        אוהב אותך, אוהב!!!

        לב סוער בתוך כוס מים
        מחלחל אל עצמי
        מנגן לי עוד שיר בנתיים
        לחשוב אין על מי

        כייס זרוק ברחוב
        עוד חיוך מעובר אורח
        אבל אני לא מצליח לחשוב
        איך אצליח לשמוח

        שומע שיר על חיים טובים
        על קרבה לאלוקים
        רואה צייר שמצייר ת'נוף
        ואנשים מסתכלים

        ואני לא מתקרב להיות
        פשוט אדם
        שוב קורא לאלוקים
        שברא את כולם

        אבא תעזור לי תעזור לבן שלך
        גם כשאני רחוק אתה אוהב
        ולא משנה מה אומר אתה יודע
        שאני אוהב אותך, אוהב.
        אבא תן לי עצה איך לשמוח
        אבא תעזור לי להתקרב
        להרגיש אותך כמו פעם
        כי אני אוהב אותך, אוהב.

        מחשבות רצות כמו בתחרות
        אבל רק אחת מנצחת
        זאת שצועקת כשכולם ישנים
        את הדממה מפלחת

        שעות אחרי שקמתי
        עדיין במיטה
        מדמיין את החיים
        בונה אותם

        בקול דממה קורא אליך
        ואתה שומע
        לא אפסיק להתפלל אליך
        בלב דומע

        לא צריך ת'שטויות
        לא צריך בקשות
        רק רוצה להתקרב
        להיות איתך

        אבא תעזור לי תעזור לבן שלך
        תציל אותי מצרה
        גם אם נפלתי קמתי אל ידייך
        אני אוהב אותך אוהב

        אני לא עצמי.
        תכף אשוב...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • פודרה 0פ מנותק
          פודרה 0פ מנותק
          פודרה 0
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #801

          רקע לשיר: בשעה טובה ומוצלחת נולדה לי אחיינית עם תסמונת דאון נחשפתי למכתב תנחומים שאחותי קיבלה
          והנה התגובה שלי בשמה.

          אל תרחמו אל תעודדו אל תנחמו
          תתפללו תשאלו ואם צריך תעזרו.
          אל תחשבו שאני מסכנה
          כי כך השם רצה
          בטוח זה לטובה
          נכון זה אתגר אני מסכימה
          אולי גם קצת קושי בהתחלה
          אבל נתמודד בהצלחה
          לא נותר נדלג כל מהמורה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          16
          • טיטוט מנותק
            טיטוט מנותק
            טיטו
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
            #802

            דיי נמאס לי
            נמאס מהריבים
            נמאס ממחלוקות מעצבים
            רוצה רק לברוח לחיות את החיים
            לא רוצה להשאר
            רוצה חיים טובים יותר
            רוצה לראות למה אתם קוראים אושר
            ואני לא מבין מתי הוא יבוא
            רק מאמין למה שאמרתם
            מתרחק מתרחק בגלל שאכזבתם
            צועקים כועסים לא מכירים טובה
            אתם קרובים אליי ואף פעם לא שמעתי תודה
            כן זה כואב לי ואתם לא יודעים
            אני מבואס ומחייך מחפש לי אחרים
            למה אני לא יכול להיות בסדר בשבילכם
            למה אני לא יכול לספק
            עם כל מה שעשיתי תמיד אני זה ש׳דופק׳
            כן למה רק תענו לי למה
            למה אני למה אני למה אני
            וזה תמיד אני ולא אף אחד אחר
            ואני שותק לא בועט שלא יכאב למישהו אחר
            אבל זה כואב והכאב כבר מסחרר
            זהירות יש לי לב והוא עלול להשבר
            יש לי רגשות לא רק לכם
            וכמוני כמוכם גם אני יכול לבכות.
            גם אני יכול מבפנים לדממם
            רק תנסו מתוך השקט לשמוע את הצרחות
            אולי בסוף תראו שהמקלחת שלי היא דמעות.

            אני לא עצמי.
            תכף אשוב...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            13
            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #803

              עוד מעט ספירת העומר
              אסור לשמוע שירים
              אולי נעשה לזה ספירת הגומר
              נפצח בשירה וריקודים

              רק ווקאלי וגם לא זה למחמירים
              עד ל"ג בעומר או עד סוף חמישים
              המונים נפטרו במגיפה זה לא צחוק
              עוד לא ראו איך מעז יצא מתוק

              אז לכן נקווה כולם ונייחל
              לראות במהרה בבוא הגואל
              לא נדע עוד צער מגיפה ומלחמה
              לא נצטרך לקבל נחמה

              מוזיקה נשמע בלי סוף עד שנמאס
              נחגוג כל היום בלי להרגיש שנהרס
              נשמע באוזניים את שירת הלוויים
              ונהיה כולנו בעולם הכי מאושרים!!!

              טוב להציץ
              https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • EtiE מנותק
                EtiE מנותק
                Eti
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                #804

                פעם פעם, לפני ממש הרבה שנים (😉) עלה פה בפורום איזה אתגר, בו היה צריך לכתוב שיר שיכלול את המשפט:
                כמו מים שקופים זה מסתדר תלחם, תוותר !!
                באותו זמן לא הייתי פעילה בפורום, וראיתי את האתגר באקראיות לפני בערך חודש.
                עכשיו, לא ברור לי מה עבר עלי:) ופשוט עלה לי המשפט בראש, ואיכשהו גם שיר....
                אז שם, נראה לי לא כ"כ לעניין להעלות, עבר זמנו 😜 והוא מתאים גם לפה...
                אז, אחרי כל ההקדמות.... מקווה שתאהבו...
                הנה:

                לפעמים אני מרגיש כמו האי בקצה העולם
                אותו אחד חסר שם וזיהוי. ללא שימוש ותוחלת.
                זה שאותו מתארים להם ספרי הילדים כולם
                על השממה שבו, על הריקנות המתנחלת.

                לפעמים מרגיש דווקא כמו מי הים העוטפים.
                אותם המקיפים את האדמה שתקעה יתד
                רובצים בדממה סביב. סתם מים. שקופים.
                לא שייכים, לא חשובים. גם בזמני שפל.

                לפעמים מרגיש כמו גלגל ים מזמין, נפוח.
                שנעזב, והושלך. נשאר ללא יחס, ורוחצים.
                נסחף לו עמוק אל המרחב הגדול, הפתוח.
                צבעוני, מסוגל. ובעצם חסר צבע, וקופצים.

                אבל לפעמים לא יכול יותר, משהו בי צורח.
                נאחז בענפים הצומחים סביב, תופס משוט,
                מנסה לבעוט, להתמרד. להלחם גם בלי כוח.
                לא מוותר, איני שקוף, גם לי יש יכולות.

                מנסה להתנחם, יודע שבסוף זה יסתדר
                יודע שהכל תלוי בי, מבין שאוכל לשנות.
                רק עוד טיפה של ביטחון, בעצמי ובאחר
                ואצליח להעביר הילוך, לגבוה, להיראות.

                אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                  #805

                  ילדים מיוחדים נשמות טהורות
                  ועשרות מתנדבים בחורי ישיבות
                  מגעים לשמוח וגם לשמח
                  רוקדים במרץ עד כלות הכוח.

                  רוקדים אתו על הידיים
                  מרימים אותו על הכתפיים
                  העיקר שהחיוכים ייזלו כמים
                  השמחה פה פורצת גבולות
                  כולם פה מחייכים היא חודרת לבבות

                  לראות את הזמרים שבמסירות מופעים
                  לראות אותם שמחים
                  כשהצליחו להעלות חיוכים
                  להביא שמחה ואושר לילדים מיוחדים

                  לא יודע מה אתכם אבל אותי זה ריגש
                  אשריכם בלב אחד
                  אשריכם מתנדבים מסורים
                  תודה לכם זמרים גדולים עם לב עוד יותר גדול

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #806

                    שוכחים לאוהב,
                    מאבדים תטעם הטוב.
                    שוכחים לשמוח ,
                    להרים עם כל הכוח.
                    שוכחים שמניסיונות,
                    אפשר גם לצמוח.
                    שוכחים להתעניין,
                    לגעת לכל אח בלב.
                    שוכחים להביט למעלה,
                    לצעוק תפילה אמיתית
                    לאבא.
                    שוכחים להודות,
                     כן, גם על הנפילות.

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת על
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #807

                      יום עולה יום יורדת,
                      מרגישה בסרט
                      כבר מזמן...

                      יום מצליחה יום נפסלת,
                      בשירים מעלעלת
                      כמו יומן..

                      יומן על חיים,
                      הכתוב ביצירות.
                      יומן על מעשים,
                      ניסיונות ומחשבות.

                      כדי לראות האם צלחתי המהמורות,
                      ולשמור בליבי את אותן ההצלחות.
                      והכי - לא לשכוח להעריך,
                      את כל מה שיהיה צריך...!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • איזה קטעא מנותק
                        איזה קטעא מנותק
                        איזה קטע
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                        #808

                        תקשיבו הפורום הזה פורח
                        העיצוב-ממש זורח
                        והפירגון... ממש בורח!

                        אין ולא יהיה עוד כזה פורום בתבל
                        כבר אי אפשר עם פורום אחר להתבלבל
                        מקצב זה כבר ליגה, הוא כוכב
                        אין עוד פורום שיוכל להיכנס לו למרחב

                        לא ראיתי כזה פורום מושלם
                        מעוצב, יפיפה, נקי ומסונן
                        תודה ענקית לצוות פיקוח ולמנהלים
                        שאת כל המצוות שבפורום, הם בעצם מקיימים

                        וואי ראיתי ת'עיצוב והתלהבתי
                        @אייצ-ית תפתחי לזה נושא במיוחד
                        בבקשה!!!

                        יש שני סוגי מוזיקה-
                        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        15
                        • פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                          #809

                          קטע שהתחלתי לכתוב בהשראת עוקר הרים של שולי רנד
                          לא באתי לעולם כדי להיות פה כמו כולם
                          לא באתי לעולם כדי להיות מושלם
                          לא באתי לעולם לחיות חיים קלים
                          לא באתי לעולם לרצות פה חברים
                          לא באתי לעולם כדי לזרום עם החיים
                          באתי לעבוד קשה אני רוצה
                          לא רוצה לנוח כמו זקן עצל
                          נשבעתי אעבוד לא אותר עד כלות כוחי
                          עד נשמתי האחרונה אתן לך
                          לא באתי לעולם כדי להיות עצוב
                          בן של מלך לעולם לא יהיה עזוב
                          לא באתי לעולם כדי לדאוג את הדאגה של המחר
                          אם יש לי אבא שאותי לבן בחר
                          באתי לעבוד את השם בשמחה
                          לקים מצוה עוד מצוה אחת
                          נשבעתי אעבוד לא אותר עד כלות כוחי
                          עד נשמתי האחרונה אתן לך

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #810

                            תמיד אני צחקתי
                            על הזמרים
                            שמוציאים שירים
                            כאלה מוזרים

                            על הגלים שבים
                            על לילה שנדם
                            על שמש שזורחת
                            על חיים בלי נחת

                            למה אין משמעות
                            כל כך הרבה רדידות
                            ואין בשיר רוחניות
                            רק הבל בלי אצילות

                            אבל נכון כך העולם
                            מאז הבריאה הוא קיים
                            הזדהות עם השיר
                            היא החלק העשיר

                            ומה לעשות ובדורנו
                            כה חוטאים אנחנו
                            ומזדהים עם דברים
                            שבדר"כ לא מחוברים?

                            המבין יבין למה התכוונתי בשיר....
                            בציפיה לגאולה מהר מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

                            טוב להציץ
                            https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת על
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #811

                              ד' הכין לי דרך ייחודית
                              דרך שהיא רק שלי
                              דרך אתגרית

                              ומי יודע ולמה -
                              כך זה תוכנן??
                              רק הוא - אדון העולם.

                              והדרך מלאה בחתחתים
                              לא סטנדרטית -
                              כמו לכל האנשים.

                              כי
                              ד' הכין לי דרך ייחודית
                              דרך שהיא רק שלי
                              דרך אתגרית

                              ואם אגיע ליעד
                              זה תלוי רק בי.
                              האם אאשים את כולם
                              בהשלכות של עצמי?!!

                              מכירים את זה שנתקעים במחסומים והכל נדפק?! ואז מגיעים כל מיני מחשבות שאפשר לעשות הכל.. ושכולם יישאו בתוצאות שגרמו כביכול.. אבל זה לא נכון!! כל אחד אחראי לעצמו באתגרים שהוא קיבל!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #812

                                פסח כבר נגמר
                                לא עוד מצה מחר
                                שוב חמץ שוב שגרה
                                מקווה שלא החמצתי מטרה.

                                מה אני יכול לקחת איתי
                                ששוב לא יחמיץ ליבי
                                שלא אגיע לשנה הבאה
                                והלב בחמץ יתמלא.

                                איך אצליח לקרוע את הים
                                איך אצליח לקפוץ אל המים
                                אנא אבא גלה לי
                                מה הוא הים שלי
                                מה עלי לעשות.

                                ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • פודרה 0פ פודרה 0

                                  פסח כבר נגמר
                                  לא עוד מצה מחר
                                  שוב חמץ שוב שגרה
                                  מקווה שלא החמצתי מטרה.

                                  מה אני יכול לקחת איתי
                                  ששוב לא יחמיץ ליבי
                                  שלא אגיע לשנה הבאה
                                  והלב בחמץ יתמלא.

                                  איך אצליח לקרוע את הים
                                  איך אצליח לקפוץ אל המים
                                  אנא אבא גלה לי
                                  מה הוא הים שלי
                                  מה עלי לעשות.

                                  ד מנותק
                                  ד מנותק
                                  דודו
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #813

                                  @פודרה-0 אהבתי את הרעיון של השיר אני ינסה לכתוב קצת מהמבט שלי

                                  זה הזמן לדבר
                                  על חמץ מול מצה
                                  על מיצוי מול החמצה
                                  גם בלי נר ונוצה

                                  זה הזמן לעשות
                                  לא לשבת ולרצות
                                  לא עת לחשות
                                  את הים שוב לחצות

                                  לצאת עם שלל
                                  מחג כה רווי
                                  לא ללכת שולל
                                  לא ללכת שבוי

                                  אמונה פשוטה-טהורה
                                  עוברת מדור לדור
                                  מול תרבות נאורה
                                  מצליחה היא לחדור

                                  חסל סידור פסח
                                  חסל מצה ומרור
                                  אך אצלינו זה נצח
                                  עד נזכה שוב לדרור

                                  ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                    אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                    אוהבת מוזיקה 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #814

                                    זמן של שקט
                                    כיבוי צלילים
                                    זמן של נתק
                                    זכירת נופלים

                                    ששגו בלשונם
                                    הלבינו חבר
                                    שפשפו את חרבם
                                    להוריד עוד אחר

                                    זמן לזכירה
                                    להפסיק ללכלך
                                    בדור של שנאה
                                    לזכור לחייך

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                      #815

                                      בס"ד
                                      "הבורקס של מחר"

                                      ערב פסח תשפ"ב:
                                      התפרסמה מודעה
                                      שוליפא בבניני האומה
                                      זה יהיה מדהים
                                      הופעה של פעם בחיים
                                      ואני לרגע לא חשבתי
                                      כרטיס VIP קניתי

                                      יום ג' חול המועד:
                                      והערב הגיע בבניני האומה
                                      האולם מתמלא ההופעה מתחילה
                                      ואני לא מכיר מילה כ"ש מנגינה
                                      ההרגשה נוראה בקיצור אכזבה.

                                      מוצש"ק מוצאי פסח:
                                      הבורקס של מחר יותר טעים מתמיד
                                      כי כחה זה תמיד שמתאפקים מתגעגעים
                                      זהו כלל גדול לחיים מאושרים
                                      מדחית סיפוקים לא מפסידים
                                      אם ראית בפרסומות אל תרוץ מיד לקנות
                                      רק תרויח אם תחכה כמה דקות.

                                      יום ראשון8:30:
                                      קמתי אל המחשב רצתי
                                      אבל בסוף התאפקתי
                                      קודם תתפלל לאן אתה ממהר
                                      זה לא יברח מבטיח זה יישאר.
                                      10:00
                                      והנה השיר מוכן כאן לפניכם
                                      אך איזה תענוג יש באיפוק!!
                                      וספרו לי אל תשכחו איך היה הבורקס שלכם 🤒
                                      @איצלה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • EtiE מנותק
                                        EtiE מנותק
                                        Eti
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #816

                                        רק לפני זמן מועט
                                        עוד ספרתי ת'דקות
                                        אז, לפני חודש כמעט
                                        חיכיתי רק לגמור.

                                        כמו תינוק, או בוגרת
                                        רציתי לצאת לחופש
                                        מעבודה או בית ספר
                                        להשתחרר וללכת.

                                        עוד לא אמרתי פסח
                                        וכבר ספרנו שבע
                                        עוד לא עבר לו יֶרַח
                                        וכבר אין חופשה 😐

                                        איך מתחת לידיים
                                        היא ברחה ונגמרה
                                        ולפני שפקחתי עיניים
                                        כבר צריך לחזור לשגרה....

                                        סתם משו, לתאר קצת מה אני מרגישה עכשיו....
                                        מוקדש לכל מי שחוזר/ת מחר:)

                                        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #817

                                          הלכתי פעם אחת לתומי ברחוב
                                          לפתע ראיתי מחזה כה טוב
                                          ילדות קטנות משתוללות
                                          אין להן בחייהן שום דאגות

                                          מביאים להן וופלה? שמחות
                                          לא מחפשות ממתק יותר שווה
                                          הן מתחלקות עם האחות
                                          ולא רבות על עוד הוופלה

                                          ואז חשבתי ש:

                                          אני בכלל לא נמנית עם הקנאים
                                          אבל גם לי בא להיות לפעמים
                                          אחת שלא יודעת כלום מהחיים
                                          וכולם דואגים לה ומסירים מכשולים

                                          להיות פעם אחת
                                          אולי אפילו שבוע
                                          ילדונת קטנטונת
                                          נסיכה של אמא

                                          טוב להציץ
                                          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול