דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 790.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעל ק.י מנותק
    יעל ק.י מנותק
    יעל ק.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #793

    שיר כואב עם המון המון עומק...
    תקראו שוב...


    לא פשוט:

    לא פשוט
    להיות ילד קטן
    בעולם כל כך גדול
    להיות כבשה שחורה
    בין מתיימרי דגל לבן- כחול

    לא פשוט
    להיות צעיר
    עם רוח זיקנה
    להיות ילד כאפות
    עם פנים יפות כמו אחרי לידה

    לא פשוט
    להיות ירח לבן
    בצל שמש בוערת
    להיות הרוח החיה
    אך גם זו המקררת

    לא פשוט
    להיות הצודק הבודד
    לעומת המוני טועים
    להיות פצצה מתקתקת
    אך בשורת כל האויבים

    לא פשוט
    לחיות בצדק גמור
    אך בשקר גס מול העיניים
    ללטף את עצמי
    ולגלות שאלו לא ידיים

    לא פשוט
    לחיות בעולם כה משונה
    שהטוב הוא בעצם רע
    ומה שמשנה הוא רק
    מאיזה צד אתה בא---


    יעל#

    יש דלת, ויש חלון,
    ויש חור גדול שאין לו שם,
    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • ברוריהב מנותק
      ברוריהב מנותק
      ברוריה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #794

      בלילה לבן
      לאור המנורה
      אחרי היום הארוך
      שלא נגמר
      ועדיין לא מוצאת מנוחה
      לא עייפה
      נהנת מהשקט
      בחוץ הכל דממה
      קול לא ישמע
      כולם ישנים
      זה כמו בראשית
      עולם שקט דומם
      כוכבים זורחים ממעל
      מחכה שהליל לא יגמר
      זה יפה וטוב לי ככה
      קצת לאגור עוד כוחות
      ליום הבא שיבוא ויאיר

      שירה מעומק הנשמה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • אסתר. ה.א מנותק
        אסתר. ה.א מנותק
        אסתר. ה.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #795

        ריח הגאולה

        ריח הגאולה באוויר
        אין אחד שלא מרגיש
        המשיח קרוב לעיר
        ונבואות הקדושים
        שלפני מאות שנים
        כעת מתממשות ובאות...

        כל אחד יקח חלק
        את הגאולה לקרב
        זה בתפילה, השני במעשים
        וקול שופר ישמע ממרומים

        רק באחדות
        בלי תחרות
        יבוא גואל ברחמים
        רק בשמחה
        יותר אחוה
        ישלח גואל ממרומים

        ואז---
        לא יהיה עוד שנאה וקרבות
        בא השקט והשלווה לו קיווינו
        אלפיים שנות דור עברנו
        על כל המכשולים בגבורה עמדנו
        וכעת---
        נשאר רק לחכות
        ובאהבה להרבות
        ...

        מהשבר- גדלים
        מהקושי- מתבגרים
        עוד תראה : מעז יצא מתוק

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • תמר החיה בסרטת מנותק
          תמר החיה בסרטת מנותק
          תמר החיה בסרט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #796

          לגולשי מקצב היקרים
          רציתי לאמר לכם מספר מילים
          אפילו שאמרום האמנים
          אבל עכשיו זה בלי אינטרסים
          של שירים

          לא חידוש שפסח מתקרב
          אז אני מאחלת מכל הלב
          שהחג יהיה כשר וגם שמח
          לא משנה אם אתה אורח או מארח
          או לבד

          שחמץ אצלכם בלב ד' לא ימצא
          שלא תשבר לכם אפילו לא מצה
          והעיקר עיקרים שכשהסדר נהיה
          ניפגש כולנו בירושלים הבנויה
          עם המשיח

          מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • מנאשששמ מנותק
            מנאשששמ מנותק
            מנאששש
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #797

            לא שלי

            מי זה ידע
            כזו מין חידה
            מי יעוץ לי עצה
            של עולם מבולבל
            של רֶשע שגדל
            של אויב שנמצא

            של אנשי מעלה
            המציאות מגלה
            מסכנים אומללים
            אין דיצה
            רק דעי וזכרי
            כי כל מה שתראי
            לעולם הנך רק
            מצידה,
            התמונה היא גדולה
            ומתוך כל כולה
            ראית רק בקושי
            פיסה...

            ברגע שמתחברים למוזיקה,
            הטכניקה באה מעצמה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • EtiE מנותק
              EtiE מנותק
              Eti
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
              #798

              הוא מבעבע כולו, רוחש ולוחש
              האש תחתיו שולחת לשונות, בוערת.
              הלחץ מתגבר, האיום כמעט מתרחש
              עוד רגע יגלוש. השליטה כבר משתחררת---

              מנסה בכל כוחי את הבלתי נמנע לעצור,
              בכל הכח עומדת, מחזיקה חזק. שומרת.
              מהדקת מכסה, מנסה חומה או סכר ליצור
              אך הוא מסרב להתחשב, לא מראה צמרמורת.

              כמה כבר ניסיתי לטפל, לעצור ואולי לשלוט
              על הכעס הזה, שבוער בתוכי בלי הגיון ומטרה.
              לא יכול להיות שעדיין לא אצליח אותו לשחוט
              וגם עם כל ההתגברות – לא אעצור את הבעירה.

              אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • מנאשששמ מנותק
                מנאשששמ מנותק
                מנאששש
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                #799

                לא שלי

                קִימַת תִמָהון
                חושֶך ילֵל ישִימון
                וְהַלְמות. זֵעָה קָרָה.

                יְקִיצָה בָאָה הלום
                והנה אך חלום,
                מטלטלת הכרה.

                באחת.
                אין אנחה
                אך נאקת רווחה
                ורוגע פושט כמו יין

                ואנו שם, בעיצומו של בלהות,
                ותלאות, ודמעות
                וגלות, עדיין. עדיין.

                עוד קָט וְנָקִיץ פתאום
                והר של זַיִת יֵהום
                ונעלה.

                עִם אֵם עִם אָב
                לְבֵית תכלת וזהב
                אז, שחוק נמלא.

                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                הטכניקה באה מעצמה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • טיטוט מנותק
                  טיטוט מנותק
                  טיטו
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #800

                  דקה לפני חג הגאולה כתבתי שיר להשם שהוא אבא אוהב שיגאל אותנו כל אחד מהדברים שהוא צריך ובעזרת השם גם בגאולה השלמה בקרוב אמן.

                  אוהב אותך, אוהב!!!

                  לב סוער בתוך כוס מים
                  מחלחל אל עצמי
                  מנגן לי עוד שיר בנתיים
                  לחשוב אין על מי

                  כייס זרוק ברחוב
                  עוד חיוך מעובר אורח
                  אבל אני לא מצליח לחשוב
                  איך אצליח לשמוח

                  שומע שיר על חיים טובים
                  על קרבה לאלוקים
                  רואה צייר שמצייר ת'נוף
                  ואנשים מסתכלים

                  ואני לא מתקרב להיות
                  פשוט אדם
                  שוב קורא לאלוקים
                  שברא את כולם

                  אבא תעזור לי תעזור לבן שלך
                  גם כשאני רחוק אתה אוהב
                  ולא משנה מה אומר אתה יודע
                  שאני אוהב אותך, אוהב.
                  אבא תן לי עצה איך לשמוח
                  אבא תעזור לי להתקרב
                  להרגיש אותך כמו פעם
                  כי אני אוהב אותך, אוהב.

                  מחשבות רצות כמו בתחרות
                  אבל רק אחת מנצחת
                  זאת שצועקת כשכולם ישנים
                  את הדממה מפלחת

                  שעות אחרי שקמתי
                  עדיין במיטה
                  מדמיין את החיים
                  בונה אותם

                  בקול דממה קורא אליך
                  ואתה שומע
                  לא אפסיק להתפלל אליך
                  בלב דומע

                  לא צריך ת'שטויות
                  לא צריך בקשות
                  רק רוצה להתקרב
                  להיות איתך

                  אבא תעזור לי תעזור לבן שלך
                  תציל אותי מצרה
                  גם אם נפלתי קמתי אל ידייך
                  אני אוהב אותך אוהב

                  אני לא עצמי.
                  תכף אשוב...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #801

                    רקע לשיר: בשעה טובה ומוצלחת נולדה לי אחיינית עם תסמונת דאון נחשפתי למכתב תנחומים שאחותי קיבלה
                    והנה התגובה שלי בשמה.

                    אל תרחמו אל תעודדו אל תנחמו
                    תתפללו תשאלו ואם צריך תעזרו.
                    אל תחשבו שאני מסכנה
                    כי כך השם רצה
                    בטוח זה לטובה
                    נכון זה אתגר אני מסכימה
                    אולי גם קצת קושי בהתחלה
                    אבל נתמודד בהצלחה
                    לא נותר נדלג כל מהמורה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    16
                    • טיטוט מנותק
                      טיטוט מנותק
                      טיטו
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                      #802

                      דיי נמאס לי
                      נמאס מהריבים
                      נמאס ממחלוקות מעצבים
                      רוצה רק לברוח לחיות את החיים
                      לא רוצה להשאר
                      רוצה חיים טובים יותר
                      רוצה לראות למה אתם קוראים אושר
                      ואני לא מבין מתי הוא יבוא
                      רק מאמין למה שאמרתם
                      מתרחק מתרחק בגלל שאכזבתם
                      צועקים כועסים לא מכירים טובה
                      אתם קרובים אליי ואף פעם לא שמעתי תודה
                      כן זה כואב לי ואתם לא יודעים
                      אני מבואס ומחייך מחפש לי אחרים
                      למה אני לא יכול להיות בסדר בשבילכם
                      למה אני לא יכול לספק
                      עם כל מה שעשיתי תמיד אני זה ש׳דופק׳
                      כן למה רק תענו לי למה
                      למה אני למה אני למה אני
                      וזה תמיד אני ולא אף אחד אחר
                      ואני שותק לא בועט שלא יכאב למישהו אחר
                      אבל זה כואב והכאב כבר מסחרר
                      זהירות יש לי לב והוא עלול להשבר
                      יש לי רגשות לא רק לכם
                      וכמוני כמוכם גם אני יכול לבכות.
                      גם אני יכול מבפנים לדממם
                      רק תנסו מתוך השקט לשמוע את הצרחות
                      אולי בסוף תראו שהמקלחת שלי היא דמעות.

                      אני לא עצמי.
                      תכף אשוב...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      13
                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #803

                        עוד מעט ספירת העומר
                        אסור לשמוע שירים
                        אולי נעשה לזה ספירת הגומר
                        נפצח בשירה וריקודים

                        רק ווקאלי וגם לא זה למחמירים
                        עד ל"ג בעומר או עד סוף חמישים
                        המונים נפטרו במגיפה זה לא צחוק
                        עוד לא ראו איך מעז יצא מתוק

                        אז לכן נקווה כולם ונייחל
                        לראות במהרה בבוא הגואל
                        לא נדע עוד צער מגיפה ומלחמה
                        לא נצטרך לקבל נחמה

                        מוזיקה נשמע בלי סוף עד שנמאס
                        נחגוג כל היום בלי להרגיש שנהרס
                        נשמע באוזניים את שירת הלוויים
                        ונהיה כולנו בעולם הכי מאושרים!!!

                        טוב להציץ
                        https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • EtiE מנותק
                          EtiE מנותק
                          Eti
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                          #804

                          פעם פעם, לפני ממש הרבה שנים (😉) עלה פה בפורום איזה אתגר, בו היה צריך לכתוב שיר שיכלול את המשפט:
                          כמו מים שקופים זה מסתדר תלחם, תוותר !!
                          באותו זמן לא הייתי פעילה בפורום, וראיתי את האתגר באקראיות לפני בערך חודש.
                          עכשיו, לא ברור לי מה עבר עלי:) ופשוט עלה לי המשפט בראש, ואיכשהו גם שיר....
                          אז שם, נראה לי לא כ"כ לעניין להעלות, עבר זמנו 😜 והוא מתאים גם לפה...
                          אז, אחרי כל ההקדמות.... מקווה שתאהבו...
                          הנה:

                          לפעמים אני מרגיש כמו האי בקצה העולם
                          אותו אחד חסר שם וזיהוי. ללא שימוש ותוחלת.
                          זה שאותו מתארים להם ספרי הילדים כולם
                          על השממה שבו, על הריקנות המתנחלת.

                          לפעמים מרגיש דווקא כמו מי הים העוטפים.
                          אותם המקיפים את האדמה שתקעה יתד
                          רובצים בדממה סביב. סתם מים. שקופים.
                          לא שייכים, לא חשובים. גם בזמני שפל.

                          לפעמים מרגיש כמו גלגל ים מזמין, נפוח.
                          שנעזב, והושלך. נשאר ללא יחס, ורוחצים.
                          נסחף לו עמוק אל המרחב הגדול, הפתוח.
                          צבעוני, מסוגל. ובעצם חסר צבע, וקופצים.

                          אבל לפעמים לא יכול יותר, משהו בי צורח.
                          נאחז בענפים הצומחים סביב, תופס משוט,
                          מנסה לבעוט, להתמרד. להלחם גם בלי כוח.
                          לא מוותר, איני שקוף, גם לי יש יכולות.

                          מנסה להתנחם, יודע שבסוף זה יסתדר
                          יודע שהכל תלוי בי, מבין שאוכל לשנות.
                          רק עוד טיפה של ביטחון, בעצמי ובאחר
                          ואצליח להעביר הילוך, לגבוה, להיראות.

                          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                            #805

                            ילדים מיוחדים נשמות טהורות
                            ועשרות מתנדבים בחורי ישיבות
                            מגעים לשמוח וגם לשמח
                            רוקדים במרץ עד כלות הכוח.

                            רוקדים אתו על הידיים
                            מרימים אותו על הכתפיים
                            העיקר שהחיוכים ייזלו כמים
                            השמחה פה פורצת גבולות
                            כולם פה מחייכים היא חודרת לבבות

                            לראות את הזמרים שבמסירות מופעים
                            לראות אותם שמחים
                            כשהצליחו להעלות חיוכים
                            להביא שמחה ואושר לילדים מיוחדים

                            לא יודע מה אתכם אבל אותי זה ריגש
                            אשריכם בלב אחד
                            אשריכם מתנדבים מסורים
                            תודה לכם זמרים גדולים עם לב עוד יותר גדול

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננה
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #806

                              שוכחים לאוהב,
                              מאבדים תטעם הטוב.
                              שוכחים לשמוח ,
                              להרים עם כל הכוח.
                              שוכחים שמניסיונות,
                              אפשר גם לצמוח.
                              שוכחים להתעניין,
                              לגעת לכל אח בלב.
                              שוכחים להביט למעלה,
                              לצעוק תפילה אמיתית
                              לאבא.
                              שוכחים להודות,
                               כן, גם על הנפילות.

                              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                              שומע נסתרות הלב 💜

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת על
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #807

                                יום עולה יום יורדת,
                                מרגישה בסרט
                                כבר מזמן...

                                יום מצליחה יום נפסלת,
                                בשירים מעלעלת
                                כמו יומן..

                                יומן על חיים,
                                הכתוב ביצירות.
                                יומן על מעשים,
                                ניסיונות ומחשבות.

                                כדי לראות האם צלחתי המהמורות,
                                ולשמור בליבי את אותן ההצלחות.
                                והכי - לא לשכוח להעריך,
                                את כל מה שיהיה צריך...!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                  #808

                                  תקשיבו הפורום הזה פורח
                                  העיצוב-ממש זורח
                                  והפירגון... ממש בורח!

                                  אין ולא יהיה עוד כזה פורום בתבל
                                  כבר אי אפשר עם פורום אחר להתבלבל
                                  מקצב זה כבר ליגה, הוא כוכב
                                  אין עוד פורום שיוכל להיכנס לו למרחב

                                  לא ראיתי כזה פורום מושלם
                                  מעוצב, יפיפה, נקי ומסונן
                                  תודה ענקית לצוות פיקוח ולמנהלים
                                  שאת כל המצוות שבפורום, הם בעצם מקיימים

                                  וואי ראיתי ת'עיצוב והתלהבתי
                                  @אייצ-ית תפתחי לזה נושא במיוחד
                                  בבקשה!!!

                                  יש שני סוגי מוזיקה-
                                  מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                  תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  15
                                  • פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                    #809

                                    קטע שהתחלתי לכתוב בהשראת עוקר הרים של שולי רנד
                                    לא באתי לעולם כדי להיות פה כמו כולם
                                    לא באתי לעולם כדי להיות מושלם
                                    לא באתי לעולם לחיות חיים קלים
                                    לא באתי לעולם לרצות פה חברים
                                    לא באתי לעולם כדי לזרום עם החיים
                                    באתי לעבוד קשה אני רוצה
                                    לא רוצה לנוח כמו זקן עצל
                                    נשבעתי אעבוד לא אותר עד כלות כוחי
                                    עד נשמתי האחרונה אתן לך
                                    לא באתי לעולם כדי להיות עצוב
                                    בן של מלך לעולם לא יהיה עזוב
                                    לא באתי לעולם כדי לדאוג את הדאגה של המחר
                                    אם יש לי אבא שאותי לבן בחר
                                    באתי לעבוד את השם בשמחה
                                    לקים מצוה עוד מצוה אחת
                                    נשבעתי אעבוד לא אותר עד כלות כוחי
                                    עד נשמתי האחרונה אתן לך

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    12
                                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #810

                                      תמיד אני צחקתי
                                      על הזמרים
                                      שמוציאים שירים
                                      כאלה מוזרים

                                      על הגלים שבים
                                      על לילה שנדם
                                      על שמש שזורחת
                                      על חיים בלי נחת

                                      למה אין משמעות
                                      כל כך הרבה רדידות
                                      ואין בשיר רוחניות
                                      רק הבל בלי אצילות

                                      אבל נכון כך העולם
                                      מאז הבריאה הוא קיים
                                      הזדהות עם השיר
                                      היא החלק העשיר

                                      ומה לעשות ובדורנו
                                      כה חוטאים אנחנו
                                      ומזדהים עם דברים
                                      שבדר"כ לא מחוברים?

                                      המבין יבין למה התכוונתי בשיר....
                                      בציפיה לגאולה מהר מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

                                      טוב להציץ
                                      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת על
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #811

                                        ד' הכין לי דרך ייחודית
                                        דרך שהיא רק שלי
                                        דרך אתגרית

                                        ומי יודע ולמה -
                                        כך זה תוכנן??
                                        רק הוא - אדון העולם.

                                        והדרך מלאה בחתחתים
                                        לא סטנדרטית -
                                        כמו לכל האנשים.

                                        כי
                                        ד' הכין לי דרך ייחודית
                                        דרך שהיא רק שלי
                                        דרך אתגרית

                                        ואם אגיע ליעד
                                        זה תלוי רק בי.
                                        האם אאשים את כולם
                                        בהשלכות של עצמי?!!

                                        מכירים את זה שנתקעים במחסומים והכל נדפק?! ואז מגיעים כל מיני מחשבות שאפשר לעשות הכל.. ושכולם יישאו בתוצאות שגרמו כביכול.. אבל זה לא נכון!! כל אחד אחראי לעצמו באתגרים שהוא קיבל!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #812

                                          פסח כבר נגמר
                                          לא עוד מצה מחר
                                          שוב חמץ שוב שגרה
                                          מקווה שלא החמצתי מטרה.

                                          מה אני יכול לקחת איתי
                                          ששוב לא יחמיץ ליבי
                                          שלא אגיע לשנה הבאה
                                          והלב בחמץ יתמלא.

                                          איך אצליח לקרוע את הים
                                          איך אצליח לקפוץ אל המים
                                          אנא אבא גלה לי
                                          מה הוא הים שלי
                                          מה עלי לעשות.

                                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול