Eti
-
pix עזרה -
pix עזרהעד כמה שאני יודעת, קובץ pix א"א להמיר אותו לקובץ רגיל.
זה סוג של וירוס...
אצלי בנגן יש בעיה - כל שיר הוא מייצר לו העתק של pix.
אם מישהו מכיר פתרון כללי לבעיה הזאת של ה pix - זה ממש יעזור, גם ל @שמעון-2 -
שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריהכותבת אותך
בעיניים שנשארות יבשות
זוכרת אותך
מתמכרת לאותן התמונות.רוצה אותך
גם בימים מלאים כאב
חושבת אותך
בגעגוע שצורב את הלב.אוהבת אותך
למרות שנים שעברו
שומעת אותך
ת'מילים שמעולם לא נאמרורואה אותך
גם אם שנים לא נפגשנו
מדמיינת אותך
ועוד הרבה דברים ששכחנוומשתוקקת,
ולא שוכחת,
ומתגעגעת---- -
נספח | ביקורת קליפים | עונה שלישית מורחבת |וואו!
@תהילוש @אילנית אחלה ביקורת!!!!
מושלמת, עם פספוסים מגניבים, ובכלל זווית ראיה מעניינת.
נהניתי מאד!!!!
ו@המבין אמר בנספח | ביקורת קליפים | עונה שלישית מורחבת |:
יש לי טאטע של רולי דיקמן
ממש רעיון טוב!!!! אני אהבתי.....

מצטרפת לבקשה....... אשמח שתעשו על זה ביקורת.
תודה!!!! -
תוצאות מצעד שיר החודש - סיוון תשפ"באחלה מצעד!!!!!
בין החודשים הבודדים שבאמת התחברתי לתוצאות (יחסית, כן?)
הפספוס היחיד זה תעצרו את העולם של שמואל פרדניק- שיר מטורף!!
מתנגן אצלי בלופים מאז שהוא יצא, ומבחינתי הוא בשלישייה בטוח!
אבל הוא שם לא כ"כמוכר, והגיוני שאנשים פחות מכירים ולכן לא שמעו את השיר. -
סקר | סגנון מוזיקהאני בחרתי במשה קליין - בדרך אל האור. שיר שכיף לשמוע, ישראלי קלאסי כזה....
ובאבי פודולינסקי - בנים שלך. שיר מגניב, כמו כל השירים שלו
וברונן קסלמן - משהו טוב באוויר.
ת'אמת, שלא העפתי שום מבט לשיר הזה, עוד זמר לא מוכר..........
אבל שמעתי אותו בלילה מנצח וממש אהבתי!
אבל תכל'ס, כמו שכולם אמרו פה - השירים כולם לא משו נדיר.... נחמדים ולא מעבר.
ואלו היפים מכולם.... לדעתי:) -
שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריהרק תתנו לי לנשום,
תנו לרוח בי לנשוב,
שכבר אוכל לשכוח.רק תתנו לי מקום,
תנו לי בשקט לחשוב,
שלא אצטרך לברוח.רק תתנו לי אותי,
תנו לי ערך אמיתי,
שארגיש שיש לי כח.רק תתנו לי אתכם,
תנו לי ת'הקשבה שלכם,
שאוכל לפרוח....שרק תהיה לי תשובה
שרק אשאר אני
שלא אאבד את התקווה
שאדע מה טוב בשבילי. -
חנן בן ארי - תוכן בלבד!@yaakov אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:
מי מוכר תה חם ברחובות
(חנניה)
בלי פנקס אדום ובלי טובות
(חנניה)
מי זה בא אליי בחלומות
בחגים בשבתות
מי שומר עליי בלילהחנניה
חנניהאין אצלו אשראי רק מזומן
(חנניה)
השטרות מתחת למזרן
(חנניה)
מי עבד השם לא עבד זמן
תל אביב אפגניסטן
לא תמצא עוד כמו חנניה
מי עבד השם לא עבד זמן
תל אביב אפגניסטן
לא תמצא עוד כמו חנניהחנניה
חנניה
כל המלאכים מזמרים בפמליה
חנניה
ואתה יושב מחייך מלמעלהאין אחד בפה אחד בלב
בלי מילים והוא אוהב
רק מבט וכבר ידעת
ציוני יותר מבן גוריון
לא משחק בקוביות
רק יגעת ומצאתחליפה של שנות החמישים
שוק התקווה כל שלישי
יד ביד בפארק עם סבתא
מתהלכים בדרך השלום
ק״נ מזמורים כל יום
ותיקון חצות בלילהחנניה
חנניה
כל המלאכים מזמרים בפמליה
חנניה
ואתה יושב מחייך מלמעלהמי יודע יום פטירתו
מי קורא את שמע על מיטתו
מי תגן עלינו זכותו
הלוואי אהיה כמותו
קצת כמו סבא חנניה
מי תגן עלינו זכותו
הלוואי אהיה כמותו
קצת כמו סבא חנניה -
סקר | סקופים לשווא.@שרת-הרוק אמר בסקר | סקופים לשווא.:
לדעתי האמירה שהזמר לא חייב לנו כלום היא מוטעית, כי זמר מחוייב לציבור (בלי הציבור הזמר הוא לא זמר...) כי כל ההצלחה שלו נובעת מהקהל שיגיע להופעות, שיקנה אלבומים, צפיות ביוטיוב וכדו'. זה אמור להיות ברור מאליו לא למרוח אנשים שבזכותם אתה מצליח.
לי לא אמור להיות אכפת, כי רוב הזמרים שאני שומעת לא מפיצים סקופים למיניהם,אבל לדעתי זה משהו בסיסי של יושר והגינות,
אין חומרים? אל תשקר!כל מילה!! באמת!
אני חושבת שזמר, שהעבודה שלו היא בעצם מול הקהל ובשבילו - צריך להתייחס לקהל שלו בכבוד מינימלי.
ובכלל זה הוא צריך לעמוד מאחורי המילה שלו, ולא לשגע אנשים סתם.
זו דעתי, ולכן בחרתי מעצבן - גם אם לי אישית זה פחות מפריע - זו התנהלות מעצבנת. -
אבי פודולינסקי@רבקה אמר באבי פודולינסקי:
בעונת הראיונות החדשה, הראיון הראשון הוא עם אבי פודולינסקי. [כבר רואיין]. אז... גם לזה יש לצפות:)
איזה כיף לראות שהראיונות שלך הולכים לחזור!!!
באמת אחד הדברים שהיו חסרים פה בתקופה האחרונה....
ועם אבי פודולינסקי נשמע ממש מעניין!!
בקיצור - מחכה לזה כבר.... תודה על ההשקעה!! -
בקשות שיריםאפשר את השיר קרב יום של משה פלד ב MP3. תודה!!!!!
-
אתגר כתיבה 17 : )קצת באיחור......

בחרתי את תמונת הפרופיל של @תהילוש (קרדיט לאיציק דדיה
)נשארתי בלי קול
מתרפקת על מתכת קרה
נותרתי בלי כל
עם בועה אחרונה שנדקרה.כל הדרך טוויתי חלומות
שיחקתי עם שאיפות ועתיד
בראשי הצטיירו, מושלמות
תוכניותי, בסדר אחיד.לא חשבתי על בעיות
לא בחנתי אפשרויות
חשבתי שאין טעויות
ומה כבר יכול להיות.השער נעול.
נמסה לשלולית של תקוות
ודמעות בה צולפות, קרות.
מסתחררת בתוך המחשבות
מיואשת. לא מוצאת ת'אורות.כן, הוא נעול.
כי זו הדרך שלך ליעד
זו המטרה, שתתקרבי עוד צעד.
רוצה אותך איתי, לידי
רוצה שתאמיני רק בי, לבדי. -
מישהי מכירה רון שולמית? -
בקשות שירים@מוזיקה-זה-הדיבור בכיף!
https://send.magicode.me/send-file/file/***2f010f83b8ae47a2301ed776acef2c13605fc43b/viewאיזה כיף שהזכרת לי ת'שיר הזה

אחד היפים שאהבתי פעם---
תודה!! -
מישהי מכירה רון שולמית?@Miryam אמר במישהי מכירה רון שולמית?:
אשמח אם יש אפשרות לקשר בינינו.
תודהבינך לבינה? לא בטוחה שזה אפשרי...
אבל כמו שאמרתי לך היא מאד מקצועית. ועושה רושם שזה מקום מאד מקצועי.
איזה כלי את רוצה ללמוד? כי אני יכולה לשאול אותה אם היא יודעת על הכלי ספציפית,
ועל הרמה שם היום (היא למדה פעם... אני חושבת שפסנתר.) -
נספח | ביקורת קליפים | עונה שלישית מורחבת |@אילנית העיקר היה פיספוס... מה זה משנה מאיזה כיוון

-
שירים לסוף שנה:)@אוהבת-מוזיקה-3 תן לי יד ב MP3:
תן לי יד I אמני FDD בשיר אחדות לשנה החדשה DownMP3.net.mp3
דווקא ממש יכול להתאים -
מישהי מכירה רון שולמית?@Miryam לא יודעת בדיוק איזה פרטים את צריכה, אבל אני מכירה אחת שלמדה שם, והיא ממש ממש מקצועית.
אם יש לך שאלה ספציפית אני יכולה לשאול אותה.
האתר שלהם, אם יעזור לך: https://ronshulamit.org/ -
רולי דיקמן@יואל-שג לא.
יואלי עיבד שיר לברק, ועשה שם קולות, וגם קטע ראפ.
וזו היתה הכוונה.ועדיף לא מדי להתעסק פה עם יואלי, זה לא הנושא שלו...:)
-
רולי דיקמן@יואל-שג הוא שר סוגשל ראפ בשיר "לא לוותר" של ברק כהן.