דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #834

    על מה אכתוב היום?
    על עוד יום שעבר
    על הלב שנשבר
    על החפץ שאבד?.
    לא!!! היום לא אכתוב על עצב
    היום לא אכתוב על כאב
    היום אכתוב על תקווה
    היום אכתוב על שמחה
    מה אכתוב איני יודע
    אני יודע זה עוד יגיע

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • ד מנותק
      ד מנותק
      דודו
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #835

      את השיר הבא כבר העליתי בעבר, אבל אז הוא הוא הועלה בהקשר שגרם הוא ימחק [אגב למפרע אני מסכים למחיקה], אך השיר כשלעצמו מצוין, וכיון שהוא מתאים לתקופה אני מעלה אותו.

      יש קרבן יחיד
      יש קרבן ציבור
      יש קרבן תמיד
      זה קרבן דיבור

      מוטב לו לאדם
      יפיל עצמו לאש
      ואל יפסיד עולם
      כשאי מי יבייש

      פזמון:
      לשון הרע יותר
      אלי לא ידבר
      לשון הרע סותר
      הורס ומשבר

      ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • אילניתא מנותק
        אילניתא מנותק
        אילנית
        כתב מקצב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילנית
        #836

        עד אשר---

        היום הזה כמעט ועבר,
        אבל רגע לפני שהוא עובר---
        שיר אחד קטנטן לזכרו.
        לזכרם.

        וחמת המלך
        לא תשכך
        עד אשר
        יוכה
        ובכה
        יבכה
        כל בן
        כאוב,
        כל אח

        עד אשר
        תחנק כל
        עיירה
        מאדי
        שנאה
        רעילים
        עד אשר
        ישרפו
        יהלכו
        וישלטו
        בליבו, בגופו
        כל יהודי
        שועלים

        עד אשר
        יכלו עדי
        עולם
        זאבים לבושי
        מדים
        עד אשר
        אני ואתה
        ואת
        וכולם
        לא יליטו
        ראש
        מקריעת ילדים

        עד אשר
        טלאי הבושה
        ינוחו על
        צווארי
        הרוצחים
        עד אשר
        מזבח
        של קדושה
        ישא על
        כפיו
        דורות
        ניצולים
        תאבי נקמה-
        מובטחים.

        עד אשר
        תנוח חרב
        וינוחו דמע
        ודם
        עד אשר
        יכונה בשם
        רק הראוי
        לתואר
        הנכסף

        "אדם"

        "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
        #משפטשאהבתי.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • ד מנותק
          ד מנותק
          דודו
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #837

          ניסיתי לכתוב על היום הזה, באמת, אבל זה מה שיצא לי שתיקה

          אין מה לומר
          אין מה לכתוב
          והמשכיל בעת ההיא ידום
          שתיקה

          הפה לא מסוגל לבטא
          הלב לא מעיז לחשוב
          העט לא מסכים לרשום
          שתיקה

          המבט אומר הכל
          ניצחתי את השטן
          דור המשך ובגדול
          הוצאתי אותו קטן

          אך לחזור אחור
          הלב לא נותן
          שחור החור
          לא מתקטן

          רק קדימה מביט
          לא להרגיש מועקה
          רק לצאת מהטיט
          שתיקה

          ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #838

            על מזבח העקדה
            הועלו שישים מליון
            גברים ונשים מכל עדה
            נכחו שם בכליון
            אומה שלמה
            הוכנסה למשרפה
            בכל גיל
            בכל שפה
            עם כתונת פסים
            כמו יוסף
            הוטלו לבור
            ע"י רשעים ארורים
            רכבות רכבות
            ללא סוף
            ללא תכלית

            שירה מעומק הנשמה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • רבקהר רבקה

              את החיבור הזה כתבתי, מתוך ראשה של בחורה 'שקצת קשה לה'--- כזו שונה מכולם, לא משנה באיזה נושא.
              אבל היא שונה, ולאחרים זה קצת 'צורם'....
              זהו השיח שלה - כלפיי אלו שלא חושבים כמותה ודואגים לה מאד מאחורי הגב, במקום להניח שם משענת.

              כמובן שניתן להמיר ללשון זכר;). וואו כמה יש מהם---


              דברו, ואני במקומי מונחת

              אני אחת כזו,
              שלא אכפת לה.
              מין בחורה כזו,
              שמדברים עליה.

              אבל כבר למדתי,
              לשתוק, לאטום.
              מזמן שהורגלתי,
              שפתיי בכח לחתום.

              לפעמים באלי לצעוק,
              'לא טוב לי'. הפסיקו!
              אבל מה יעזור לזעוק,
              הרי לעולם לא תפסיקו.

              אז דברו. שחררו,
              לשונכם כחרצובה..
              תרכלו, כן, תאמרו,
              שאני עוד איזו בחורה.

              אתם טובים יותר,
              אני ה'היא' השונה.
              פיכם את השטן מעורר,
              מלחש לשון הרע.

              ואני אמשיך לעמוד,
              בדום, כך זקופה.
              ניצוצות חוזק אאגוד,
              ממשנת הגאווה.

              חלום לגדולח מנותק
              חלום לגדולח מנותק
              חלום לגדול
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #839

              כשהאירה השמש
              התפזרו העננים
              האפלה מאמש
              נבהלה מהגלים

              הבטתי סביב
              את האושר חיפשתי
              את פריחת האביב
              אך במקום השתזפתי

              הים סער
              ובחוף דגל אדום
              החול בער
              לא עמדתי בחום

              דשא קצוץ
              ערימות של תבן
              פרח מצוץ
              נותר על האבן

              יש מישהו כאן
              שמוכן לומר לי
              היכן האושר לן
              מתי יתעורר בי

              היכן הוא מסתתר
              אני לא רואה
              ואם הסלע ישתחרר
              נגלה שם מערה

              והיכן הוא האור
              היפה המושלם
              כי כאן יש חור
              האושר כה מופנם

              ומתי את עיניי אפקח
              את האושר אגלה
              בליבי באמת אשמח
              אל השם אקווה

              ואאמין ואבטח
              ואליו אקרא
              הוא רוצה שאשמח
              ובאמת אדע

              ואראה את היופי שבחיי
              כי טבולים בצבע הם ימיי
              ביופי אינסופי שהוא נותן בעצמו
              אז אפתח בשיר ואודה- לכבודו

              צלילים יוצרים מנגינה
              רק כשיש ביניהם
              גם עליות וגם ירידות.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #840

                יוֹם חַמִּים שֶׁל שִׁלְהֵי נִיסָן.
                הָיִיתִי נִשְׁעָן עַל הַמַּעֲקֶה
                אַדְוָה קוֹהֵרֶנְטִית שֶׁכָּמוֹהָ
                עִקְצְצָה אֶת הנְּחִירָיִּים
                בִּמְלִיחוּת מְעֻדֶּנֶת מָה.
                קֶסֶם הַגַּלִּים עוֹשֶׂה אֶת שֶׁלּוֹ
                מְשׁוֹטֵט בֵּין עַרְפִלֵּי הַמַּחֲשָׁבָה
                הַחַמָּה,
                אוֹי הַחַמָּה
                מְשַׁלַּחַת קַרְנֵי סַנְוֵרִים
                זֶה רַק אֲנִי
                וְהַלְּבַד שֶׁלִּי.
                גַּל תִּמְהוֹנִי מִתְנַפֵּץ בֵּין חַגְוֵי הַסֶּלַע
                מְפַנֶּה אֶת הַתּוֹר לְזֶה שֶׁאַחֲרָיו
                מַזְכִּיר לִי אֶת נַפְשִׁי
                שֶׁנּוֹלְדָה לְהִתְרַסֵּק.
                שְׁאוֹן הַיָּם
                שַׁלְוָה שֶׁכָּזוֹ.

                אָז עַל מָה הַקֶּצֶף
                אֲנִי שׁוֹאֵל
                וְנַעֲנָה
                בְּשֶׁקֶט מְשֻׁנֶּה

                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                סימן שהשמש שוקעת!
                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • EtiE מנותק
                  EtiE מנותק
                  Eti
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                  #841

                  ניצב זקוף ואיתן
                  למול רוח שורקת.
                  לא נע ולא זע
                  כאשר השמש יוקדת.

                  למה שאשנה דעה
                  כי אמרתם אחרת
                  יש לי הכרעה
                  יצוקה כעופרת.

                  לא רואה בעיניים
                  עמוד שדרה זקוף
                  לא חושב פעמיים
                  אמיתות מנסה לעקוף.

                  ויום אחד הבנתי,
                  בהבזק מטלטל.
                  ההפסד יהיה כולו שלי,
                  אם את דעת האחר אבטל.

                  אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #842

                    יום רודף יום
                    לילה רודף שחר
                    מישהו פעם אמר לי
                    שתמיד יש מחר

                    הכל אותו דבר
                    שגרה אפורה משעממת
                    כל עניין נגמר
                    החופשה מזמן דוממת

                    מבחנים ושיעורים
                    חברות מול מורות
                    עמוסים הילקוטים
                    מתמלאים המחברות

                    ולפני שמגיע דיכאון
                    יש באופק עוד תקווה
                    הידד אחרי יום הזיכרון
                    מגיעה יום אחד חופשה!!!

                    טוב להציץ
                    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • משורר מבולבלמ מנותק
                      משורר מבולבלמ מנותק
                      משורר מבולבל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                      #843

                      שבוע טוב,
                      השיר הבא נכתב בהשראת כל האנשים שעושים המון "רוח" בשביל לזכות
                      למעט תשומת לב (פוליטיקאים, "כוכבי" רשת וסתם אנשים...)

                      כמה רעש אי אפשר לחשוב
                      על מה המהומה אפשר לחשוב
                      על לא מאומה הלוך ושוב
                      כמה טיפשים שרוצים קצת משוב

                      איסתרא בלגינא קיש קיש מקרקש
                      להחצין טיפשותו לעולם הוא מתעקש
                      המטבע בחלל כה ריקן נוקש
                      תשומת לב בגרוש זועק ומבקש

                      גם אויל מחריש לחכם יחשב
                      אינסוף אויר ריק במוחו מנשב
                      על הגיון כבר מזמן התחייב בהשב
                      אולי יבוא יום והשכל יתיישב

                      ליקוי מאורות- אנחה כבדה בוקעת
                      הלבנה אף היא ברגליה רוקעת
                      כי כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                      סימן שהשמש שוקעת!

                      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                      סימן שהשמש שוקעת!
                      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      18
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                        #844

                        מדברת איתך
                        שופכת הכל
                        גם בלי מילים
                        מרימה את עיני
                        למרומים
                        כי אתה אדון הכל
                        מקשיב ועוזר
                        אבא אוהב

                        רציתי שתדע
                        שגם שקשה לי
                        אני תמיד איתך,
                        הולכת בדרכך
                        לא נשברת
                        גם שמתחילה
                        פתאום הסערה

                        חושבת תמיד
                        מהי המטרה
                        גם שקשה
                        מאמינה בך,
                        בכוחות שלך
                        כי אין עוד מלבדך
                        אתה הכתר
                        של המלוכה

                        רציתי שתדע
                        שגם שקשה לי
                        אני תמיד איתך,
                        הולכת בדרכך
                        לא נשברת
                        גם שמתחילה
                        פתאום סערה...

                        איתך אבא!!

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        15
                        • פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                          #845

                          עוד שבת עברה לה שבת
                          שבת שלום שבת מנוחה
                          שבת של שינה עמוקה
                          פרחה לה נשמה יתרה.

                          אבא שבשמים
                          הער אותי משנתי היא לא ערבה
                          כמה זמן אפשר להיות במיטה
                          הטעמני טעם שבת קדשך

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • משורר מבולבלמ מנותק
                            משורר מבולבלמ מנותק
                            משורר מבולבל
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #846

                            אפרופו שינה...
                            @פודרה-0

                            מִין בְּרִיחָה כֹּה מְשֻׁנָּה
                            לְהַפְקִיד רוּחַ בְּיַד שׁוֹכֵן מְעוֹנָה
                            שָׁנָה וְעוֹד שָׁנָה כָּל עֵת וְעוֹנָה
                            דָּבָר לֹא הִשְׁתַּנָּה- זְמַן שֵׁנָה

                            מִין בְּרִיחָה לְמָחוֹז אַחֵר
                            אֵין כָּל מוֹעֵד הַכֹּל מִתְאַחֵר
                            עוֹלָמוֹת וְרֻדִּים לְעַצְמוֹ הוּא בּוֹחֵר
                            דָּבָר אֵינוֹ זוֹכֵר- זְמַן הַנּוֹחֵר

                            מִין בְּרִיחָה לְעוֹלָם עָלוּם
                            חֲלוֹמוֹת תֵּבֵל אוֹצָר בָּלוּם
                            רְגָשׁוֹת וּמוּעָקוֹת בָּאָרוֹן יִנְעָלוּם
                            דָּבָר גָּדוּשׁ בִּכְלוּם- זְמַן הָלוּם

                            מִין בְּרִיחָה מֵאִי שְׁפִיּוּת
                            לְאִי קָסוּם מִלִּים וּפִיּוּט
                            שִׁירַת חַיִּים בֵּין דִּמְיוֹן לִמְצִיאוּת
                            דָּבָר פָּעוּט- זְמַן מָלֵא בְּחֹסֶר מַשְׁמָעוּת

                            כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                            סימן שהשמש שוקעת!
                            ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • שמעון 2ש מנותק
                              שמעון 2ש מנותק
                              שמעון 2
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                              #847

                              חברים פעם ראשונה שאני כותב שיר, בסדר אני לא אלוף אין צורך לכתוב את זה

                              מָרָן לֹא נִשְׁאַר
                              מֵירוֹן מָה כְּבָר נִשְׁאַר
                              מָהֳרָ"ן מָתַי כְּבָר יִהְיֶה אֶפְשָׁר
                              מִיּוֹן מִי עֲדַיִן לֹא הָיָה כְּבָר
                              אֲוִיר כַּמָּה כְּבָר נִשְׁאַר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              15
                              • S מנותק
                                S מנותק
                                shin
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                                #848

                                COOL ההתחלות קשות
                                וכל הקשות בהתחלה
                                אני עומד שוב, אותו הבניין
                                כלום לא השתנה..
                                רצונות שאיפות והמון רצון טוב לגדול
                                כמה זמן תחזיק אופטימיות מול שעון החול
                                זה התחיל ממזמן... כשנולדתי בערך
                                ועכשיו.. מה לעשות עובר את הדרך
                                נפצע מקוצים טועה בשבילים
                                בשביל זה יש תהילים..
                                מתפלל וממשיך ללכת
                                חורף גשם סתיו שלכת...
                                הזמן מתקדם ורץ ורץ
                                אני מתלבט אם זה הוא או אני שגודל...
                                את גורלי הוא חרץ
                                אני השפוט משתולל...
                                קם שוב בבוקר שוטף ת'פנים
                                יום חדש, משהו אחר ממה שאני מכיר כי הלכו העננים....
                                הזמן לא עצר, אך הפעם בי האיץ,
                                אחרי חצי שנה פלוס.. זמן הקיץ !

                                נכתב בעין וחצי ויד וחצי
                                העין השניה נחה מעט לקראת מחר, והיד השניה לוחצת את המזוודה כמה שאפשר...
                                למה לא ניסגר הריץ' רץ' הזה אוווף מרגיז,

                                "ספויילר למה, יש לך זמן אהה... איך אתה מעיז"..

                                לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                https://www.youtube.com/@ishaishin

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                15
                                • פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #849

                                  בס"ד ל' ניסן תשפ"ב
                                  "זמן קיץ"

                                  זמן קיץ התחלה חדשה
                                  הזדמנות נוספת להגיע לפסגה
                                  לשקיעות בתורה להתחמם לאורה
                                  לעלות מעלה להידבק בשכינה.

                                  חם בחוץ הזעה נוטפת
                                  פנים בבית מדרש דלוק המזגן
                                  אבל האוירה שם רותחת
                                  שאלה ותשובה האצבע מתנופפת

                                  עזור לי אבא תן לי כוח
                                  לא להתייאש להמשיך לפרוח
                                  לא להסתכל על הסביבה
                                  להיות ממוקד במטרה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • משורר מבולבלמ מנותק
                                    משורר מבולבלמ מנותק
                                    משורר מבולבל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                    #850

                                    קצת עלינו...

                                    כָּל אֶחָד וְהַדֵּעָה שֶׁלּוֹ
                                    כָּל אֶחָד וּבְעָיָתוֹ בְּסַלּוֹ
                                    חֵלֶק מוּדָעִים וְחֵלֶק כְּבָר לֹא
                                    מִקְצָת הַבְּעָיוֹת מוּלָדוֹת וְחֶלְקָן אָדָם וּפֹעֲלוֹ

                                    יֵשׁ כָּל כָּךְ הַרְבֵּה שְׁפוּטִים
                                    בְּהַגְדָּרוֹת מִקְצוֹעִיּוֹת הֵם לְפוּתִים
                                    אַפָּתִים וְסוֹצְיוֹפָּתִים וְגַם אַנְטִיפָּתִים
                                    אֵינְסוֹף נַרְקִיסִיסְטִים וּפְסִיכוֹפָּתִים וּמְעַט אַמְפָּתִּים

                                    יוֹתֵר מִדַּי רְגָשׁוֹת מְעֹרָבִים
                                    כָּל כָּךְ שׁוֹנִים אַךְ גַּם שָׁוִים
                                    אַקְטִיבִים וּפָּסִיבִים כֻּלָּם אוֹבְּסֵסִיבִים
                                    אַגְרֵסִיבִים וּמָסִיבִים רוֹמְסִים אֶת הַנָּאִיבִים

                                    קָשֶׁה לָתֵת בְּכֻלָּם סִימָנִים
                                    בּוֹרוֹת נִשְׁבָּרִים בְּתוֹכָם טְמוּנִים
                                    מֵגָלוֹמָנִים וְנַרְקוֹמָנִים אַנְטִי הוּמָנִים
                                    אַנְשֵׁי בַּעַר פִירוֹמֵנִים חֲצִי סְכִיזוֹפְרֵנִים

                                    הַגְּרוּעִים מִכֻּלָּם אִידֵאוֹלוֹגִים מוּסָתִים
                                    עוֹבְדוֹת וַאֲמִתּוֹת מֵעֵינֵיהֶם מְסִיטִים
                                    סוֹצְיָאלִיסְטִים קַפִּיטָלִיסְטִים קוֹמוּנִיסְטִים וּפָשִׁיסְטִים
                                    פּוֹפּוּלִיסְטִים וּמַרְקְסִיסְיטִים הַצַּד הַשָּׁוֶה לְכֻלָּם- אֵגוֹאִיסְטִים

                                    כִּי לְכָל אֶחָד יֵשׁ אֵיזֶה סְעִיף
                                    קָטָן אוֹ גָּדוֹל שֶׁאוֹתוֹ כֹּה מַטְרִיף
                                    סִימָן חָרוּךְ עַל מִצְחוֹ- בְּמָה זֶה כָּרוּךְ
                                    אֹרַח חַיִּים הוּא אוֹ כָּל הַשֻּׁלְחָן עָרוּךְ

                                    כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                    סימן שהשמש שוקעת!
                                    ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    16
                                    • מוכשרת עלמ מנותק
                                      מוכשרת עלמ מנותק
                                      מוכשרת על
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                      #851
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • יעל ק.י מנותק
                                        יעל ק.י מנותק
                                        יעל ק.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                        #852

                                        כמו הרבה פעמים גם אתמול הלכתי להירגע על גשר המיתרים, הפעם הצטיידתי בבקבוק שתיה אהוב והמון המון זמן בהיה...
                                        אלו התוצאות:)


                                        עמיד:

                                        תהיתי אותי
                                        על גשר עמוס מיתרים
                                        דימיתי עצמי
                                        לאותם אלפי צבעים
                                        משתנים

                                        ראיתי אותי
                                        בין הצבעוניות המתחלפת
                                        כחול סגול אדום
                                        וצהלת כוכבים בלבן בוהקת
                                        מתלהטת

                                        נשמתי אותי
                                        בין כל צלילי האור
                                        עצרתי לשתוק
                                        את מימדי הסחור
                                        לסהור

                                        צבעתי אותי
                                        בכל אותם גווני עומק
                                        כל כך אני-
                                        חסרת הגדרה וסומק

                                        וכך גיליתי אותי
                                        מלאת מהמורות ותוואי חלק
                                        מוזרה עד כדי שפיות
                                        חסרת אומץ, עם מדליה בשק

                                        וכך ניגנתי אותי
                                        פורטת כלום והכל
                                        מקשתת את חיי במנגינות
                                        ומתעדת עוד רגע של אני וסגול---


                                        יעל#

                                        יש דלת, ויש חלון,
                                        ויש חור גדול שאין לו שם,
                                        ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • איזה קטעא מנותק
                                          איזה קטעא מנותק
                                          איזה קטע
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                          #853

                                          גם אם תעיתי
                                          בדרך הנכונה לא הלכתי
                                          שוב אל התהום נפלתי
                                          וכמעט התרסקתי

                                          גם אם נתקעתי
                                          מהמרוץ עצרתי
                                          ולרגע שכחתי
                                          את מה שרציתי

                                          אני לא מתייאשת
                                          אני נאבקת ונלחמת
                                          אני יודעת שאני אנצח
                                          כי יש בי את הכח!!!

                                          גם אם שוב התבלבלתי
                                          גם אם את המטרה קצת הזנחתי
                                          גם אם את הכלים שוב שברתי
                                          ואל החושך הגעתי

                                          גם אם עשיתי כל טעות שקיימת
                                          גם אם העדפתי על פני החיים את המוות
                                          גם אם שקעתי במים עד הצוואר
                                          ואני עכשיו מרגישה רע ומר

                                          אני לא מתייאשת
                                          אני נאבקת ונלחמת
                                          אני יודעת שאני אנצח
                                          כי יש בי את הכח!!!

                                          ולא רק לי, לכולם יש הכח
                                          לא להתייאש, לא לנוח
                                          להתרומם מעל כל ההריסות
                                          גם אם קרו כבר 7 נפילות

                                          מוקדש באהבה לכל אלו שלא מתייאשים!

                                          יש שני סוגי מוזיקה-
                                          מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                          תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול