דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רבקהר רבקה

    את החיבור הזה כתבתי, מתוך ראשה של בחורה 'שקצת קשה לה'--- כזו שונה מכולם, לא משנה באיזה נושא.
    אבל היא שונה, ולאחרים זה קצת 'צורם'....
    זהו השיח שלה - כלפיי אלו שלא חושבים כמותה ודואגים לה מאד מאחורי הגב, במקום להניח שם משענת.

    כמובן שניתן להמיר ללשון זכר;). וואו כמה יש מהם---


    דברו, ואני במקומי מונחת

    אני אחת כזו,
    שלא אכפת לה.
    מין בחורה כזו,
    שמדברים עליה.

    אבל כבר למדתי,
    לשתוק, לאטום.
    מזמן שהורגלתי,
    שפתיי בכח לחתום.

    לפעמים באלי לצעוק,
    'לא טוב לי'. הפסיקו!
    אבל מה יעזור לזעוק,
    הרי לעולם לא תפסיקו.

    אז דברו. שחררו,
    לשונכם כחרצובה..
    תרכלו, כן, תאמרו,
    שאני עוד איזו בחורה.

    אתם טובים יותר,
    אני ה'היא' השונה.
    פיכם את השטן מעורר,
    מלחש לשון הרע.

    ואני אמשיך לעמוד,
    בדום, כך זקופה.
    ניצוצות חוזק אאגוד,
    ממשנת הגאווה.

    חלום לגדולח מנותק
    חלום לגדולח מנותק
    חלום לגדול
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #839

    כשהאירה השמש
    התפזרו העננים
    האפלה מאמש
    נבהלה מהגלים

    הבטתי סביב
    את האושר חיפשתי
    את פריחת האביב
    אך במקום השתזפתי

    הים סער
    ובחוף דגל אדום
    החול בער
    לא עמדתי בחום

    דשא קצוץ
    ערימות של תבן
    פרח מצוץ
    נותר על האבן

    יש מישהו כאן
    שמוכן לומר לי
    היכן האושר לן
    מתי יתעורר בי

    היכן הוא מסתתר
    אני לא רואה
    ואם הסלע ישתחרר
    נגלה שם מערה

    והיכן הוא האור
    היפה המושלם
    כי כאן יש חור
    האושר כה מופנם

    ומתי את עיניי אפקח
    את האושר אגלה
    בליבי באמת אשמח
    אל השם אקווה

    ואאמין ואבטח
    ואליו אקרא
    הוא רוצה שאשמח
    ובאמת אדע

    ואראה את היופי שבחיי
    כי טבולים בצבע הם ימיי
    ביופי אינסופי שהוא נותן בעצמו
    אז אפתח בשיר ואודה- לכבודו

    צלילים יוצרים מנגינה
    רק כשיש ביניהם
    גם עליות וגם ירידות.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • משורר מבולבלמ מנותק
      משורר מבולבלמ מנותק
      משורר מבולבל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #840

      יוֹם חַמִּים שֶׁל שִׁלְהֵי נִיסָן.
      הָיִיתִי נִשְׁעָן עַל הַמַּעֲקֶה
      אַדְוָה קוֹהֵרֶנְטִית שֶׁכָּמוֹהָ
      עִקְצְצָה אֶת הנְּחִירָיִּים
      בִּמְלִיחוּת מְעֻדֶּנֶת מָה.
      קֶסֶם הַגַּלִּים עוֹשֶׂה אֶת שֶׁלּוֹ
      מְשׁוֹטֵט בֵּין עַרְפִלֵּי הַמַּחֲשָׁבָה
      הַחַמָּה,
      אוֹי הַחַמָּה
      מְשַׁלַּחַת קַרְנֵי סַנְוֵרִים
      זֶה רַק אֲנִי
      וְהַלְּבַד שֶׁלִּי.
      גַּל תִּמְהוֹנִי מִתְנַפֵּץ בֵּין חַגְוֵי הַסֶּלַע
      מְפַנֶּה אֶת הַתּוֹר לְזֶה שֶׁאַחֲרָיו
      מַזְכִּיר לִי אֶת נַפְשִׁי
      שֶׁנּוֹלְדָה לְהִתְרַסֵּק.
      שְׁאוֹן הַיָּם
      שַׁלְוָה שֶׁכָּזוֹ.

      אָז עַל מָה הַקֶּצֶף
      אֲנִי שׁוֹאֵל
      וְנַעֲנָה
      בְּשֶׁקֶט מְשֻׁנֶּה

      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
      סימן שהשמש שוקעת!
      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • EtiE מנותק
        EtiE מנותק
        Eti
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
        #841

        ניצב זקוף ואיתן
        למול רוח שורקת.
        לא נע ולא זע
        כאשר השמש יוקדת.

        למה שאשנה דעה
        כי אמרתם אחרת
        יש לי הכרעה
        יצוקה כעופרת.

        לא רואה בעיניים
        עמוד שדרה זקוף
        לא חושב פעמיים
        אמיתות מנסה לעקוף.

        ויום אחד הבנתי,
        בהבזק מטלטל.
        ההפסד יהיה כולו שלי,
        אם את דעת האחר אבטל.

        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #842

          יום רודף יום
          לילה רודף שחר
          מישהו פעם אמר לי
          שתמיד יש מחר

          הכל אותו דבר
          שגרה אפורה משעממת
          כל עניין נגמר
          החופשה מזמן דוממת

          מבחנים ושיעורים
          חברות מול מורות
          עמוסים הילקוטים
          מתמלאים המחברות

          ולפני שמגיע דיכאון
          יש באופק עוד תקווה
          הידד אחרי יום הזיכרון
          מגיעה יום אחד חופשה!!!

          טוב להציץ
          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • משורר מבולבלמ מנותק
            משורר מבולבלמ מנותק
            משורר מבולבל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
            #843

            שבוע טוב,
            השיר הבא נכתב בהשראת כל האנשים שעושים המון "רוח" בשביל לזכות
            למעט תשומת לב (פוליטיקאים, "כוכבי" רשת וסתם אנשים...)

            כמה רעש אי אפשר לחשוב
            על מה המהומה אפשר לחשוב
            על לא מאומה הלוך ושוב
            כמה טיפשים שרוצים קצת משוב

            איסתרא בלגינא קיש קיש מקרקש
            להחצין טיפשותו לעולם הוא מתעקש
            המטבע בחלל כה ריקן נוקש
            תשומת לב בגרוש זועק ומבקש

            גם אויל מחריש לחכם יחשב
            אינסוף אויר ריק במוחו מנשב
            על הגיון כבר מזמן התחייב בהשב
            אולי יבוא יום והשכל יתיישב

            ליקוי מאורות- אנחה כבדה בוקעת
            הלבנה אף היא ברגליה רוקעת
            כי כשאנשים קטנים עושים צל גדול
            סימן שהשמש שוקעת!

            כשאנשים קטנים עושים צל גדול
            סימן שהשמש שוקעת!
            ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            18
            • פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
              #844

              מדברת איתך
              שופכת הכל
              גם בלי מילים
              מרימה את עיני
              למרומים
              כי אתה אדון הכל
              מקשיב ועוזר
              אבא אוהב

              רציתי שתדע
              שגם שקשה לי
              אני תמיד איתך,
              הולכת בדרכך
              לא נשברת
              גם שמתחילה
              פתאום הסערה

              חושבת תמיד
              מהי המטרה
              גם שקשה
              מאמינה בך,
              בכוחות שלך
              כי אין עוד מלבדך
              אתה הכתר
              של המלוכה

              רציתי שתדע
              שגם שקשה לי
              אני תמיד איתך,
              הולכת בדרכך
              לא נשברת
              גם שמתחילה
              פתאום סערה...

              איתך אבא!!

              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
              שומע נסתרות הלב 💜

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              15
              • פודרה 0פ מנותק
                פודרה 0פ מנותק
                פודרה 0
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                #845

                עוד שבת עברה לה שבת
                שבת שלום שבת מנוחה
                שבת של שינה עמוקה
                פרחה לה נשמה יתרה.

                אבא שבשמים
                הער אותי משנתי היא לא ערבה
                כמה זמן אפשר להיות במיטה
                הטעמני טעם שבת קדשך

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • משורר מבולבלמ מנותק
                  משורר מבולבלמ מנותק
                  משורר מבולבל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #846

                  אפרופו שינה...
                  @פודרה-0

                  מִין בְּרִיחָה כֹּה מְשֻׁנָּה
                  לְהַפְקִיד רוּחַ בְּיַד שׁוֹכֵן מְעוֹנָה
                  שָׁנָה וְעוֹד שָׁנָה כָּל עֵת וְעוֹנָה
                  דָּבָר לֹא הִשְׁתַּנָּה- זְמַן שֵׁנָה

                  מִין בְּרִיחָה לְמָחוֹז אַחֵר
                  אֵין כָּל מוֹעֵד הַכֹּל מִתְאַחֵר
                  עוֹלָמוֹת וְרֻדִּים לְעַצְמוֹ הוּא בּוֹחֵר
                  דָּבָר אֵינוֹ זוֹכֵר- זְמַן הַנּוֹחֵר

                  מִין בְּרִיחָה לְעוֹלָם עָלוּם
                  חֲלוֹמוֹת תֵּבֵל אוֹצָר בָּלוּם
                  רְגָשׁוֹת וּמוּעָקוֹת בָּאָרוֹן יִנְעָלוּם
                  דָּבָר גָּדוּשׁ בִּכְלוּם- זְמַן הָלוּם

                  מִין בְּרִיחָה מֵאִי שְׁפִיּוּת
                  לְאִי קָסוּם מִלִּים וּפִיּוּט
                  שִׁירַת חַיִּים בֵּין דִּמְיוֹן לִמְצִיאוּת
                  דָּבָר פָּעוּט- זְמַן מָלֵא בְּחֹסֶר מַשְׁמָעוּת

                  כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                  סימן שהשמש שוקעת!
                  ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                    #847

                    חברים פעם ראשונה שאני כותב שיר, בסדר אני לא אלוף אין צורך לכתוב את זה

                    מָרָן לֹא נִשְׁאַר
                    מֵירוֹן מָה כְּבָר נִשְׁאַר
                    מָהֳרָ"ן מָתַי כְּבָר יִהְיֶה אֶפְשָׁר
                    מִיּוֹן מִי עֲדַיִן לֹא הָיָה כְּבָר
                    אֲוִיר כַּמָּה כְּבָר נִשְׁאַר

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    15
                    • S מנותק
                      S מנותק
                      shin
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                      #848

                      COOL ההתחלות קשות
                      וכל הקשות בהתחלה
                      אני עומד שוב, אותו הבניין
                      כלום לא השתנה..
                      רצונות שאיפות והמון רצון טוב לגדול
                      כמה זמן תחזיק אופטימיות מול שעון החול
                      זה התחיל ממזמן... כשנולדתי בערך
                      ועכשיו.. מה לעשות עובר את הדרך
                      נפצע מקוצים טועה בשבילים
                      בשביל זה יש תהילים..
                      מתפלל וממשיך ללכת
                      חורף גשם סתיו שלכת...
                      הזמן מתקדם ורץ ורץ
                      אני מתלבט אם זה הוא או אני שגודל...
                      את גורלי הוא חרץ
                      אני השפוט משתולל...
                      קם שוב בבוקר שוטף ת'פנים
                      יום חדש, משהו אחר ממה שאני מכיר כי הלכו העננים....
                      הזמן לא עצר, אך הפעם בי האיץ,
                      אחרי חצי שנה פלוס.. זמן הקיץ !

                      נכתב בעין וחצי ויד וחצי
                      העין השניה נחה מעט לקראת מחר, והיד השניה לוחצת את המזוודה כמה שאפשר...
                      למה לא ניסגר הריץ' רץ' הזה אוווף מרגיז,

                      "ספויילר למה, יש לך זמן אהה... איך אתה מעיז"..

                      לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                      https://www.youtube.com/@ishaishin

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      15
                      • פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #849

                        בס"ד ל' ניסן תשפ"ב
                        "זמן קיץ"

                        זמן קיץ התחלה חדשה
                        הזדמנות נוספת להגיע לפסגה
                        לשקיעות בתורה להתחמם לאורה
                        לעלות מעלה להידבק בשכינה.

                        חם בחוץ הזעה נוטפת
                        פנים בבית מדרש דלוק המזגן
                        אבל האוירה שם רותחת
                        שאלה ותשובה האצבע מתנופפת

                        עזור לי אבא תן לי כוח
                        לא להתייאש להמשיך לפרוח
                        לא להסתכל על הסביבה
                        להיות ממוקד במטרה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • משורר מבולבלמ מנותק
                          משורר מבולבלמ מנותק
                          משורר מבולבל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                          #850

                          קצת עלינו...

                          כָּל אֶחָד וְהַדֵּעָה שֶׁלּוֹ
                          כָּל אֶחָד וּבְעָיָתוֹ בְּסַלּוֹ
                          חֵלֶק מוּדָעִים וְחֵלֶק כְּבָר לֹא
                          מִקְצָת הַבְּעָיוֹת מוּלָדוֹת וְחֶלְקָן אָדָם וּפֹעֲלוֹ

                          יֵשׁ כָּל כָּךְ הַרְבֵּה שְׁפוּטִים
                          בְּהַגְדָּרוֹת מִקְצוֹעִיּוֹת הֵם לְפוּתִים
                          אַפָּתִים וְסוֹצְיוֹפָּתִים וְגַם אַנְטִיפָּתִים
                          אֵינְסוֹף נַרְקִיסִיסְטִים וּפְסִיכוֹפָּתִים וּמְעַט אַמְפָּתִּים

                          יוֹתֵר מִדַּי רְגָשׁוֹת מְעֹרָבִים
                          כָּל כָּךְ שׁוֹנִים אַךְ גַּם שָׁוִים
                          אַקְטִיבִים וּפָּסִיבִים כֻּלָּם אוֹבְּסֵסִיבִים
                          אַגְרֵסִיבִים וּמָסִיבִים רוֹמְסִים אֶת הַנָּאִיבִים

                          קָשֶׁה לָתֵת בְּכֻלָּם סִימָנִים
                          בּוֹרוֹת נִשְׁבָּרִים בְּתוֹכָם טְמוּנִים
                          מֵגָלוֹמָנִים וְנַרְקוֹמָנִים אַנְטִי הוּמָנִים
                          אַנְשֵׁי בַּעַר פִירוֹמֵנִים חֲצִי סְכִיזוֹפְרֵנִים

                          הַגְּרוּעִים מִכֻּלָּם אִידֵאוֹלוֹגִים מוּסָתִים
                          עוֹבְדוֹת וַאֲמִתּוֹת מֵעֵינֵיהֶם מְסִיטִים
                          סוֹצְיָאלִיסְטִים קַפִּיטָלִיסְטִים קוֹמוּנִיסְטִים וּפָשִׁיסְטִים
                          פּוֹפּוּלִיסְטִים וּמַרְקְסִיסְיטִים הַצַּד הַשָּׁוֶה לְכֻלָּם- אֵגוֹאִיסְטִים

                          כִּי לְכָל אֶחָד יֵשׁ אֵיזֶה סְעִיף
                          קָטָן אוֹ גָּדוֹל שֶׁאוֹתוֹ כֹּה מַטְרִיף
                          סִימָן חָרוּךְ עַל מִצְחוֹ- בְּמָה זֶה כָּרוּךְ
                          אֹרַח חַיִּים הוּא אוֹ כָּל הַשֻּׁלְחָן עָרוּךְ

                          כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                          סימן שהשמש שוקעת!
                          ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          16
                          • מוכשרת עלמ מנותק
                            מוכשרת עלמ מנותק
                            מוכשרת על
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                            #851
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • יעל ק.י מנותק
                              יעל ק.י מנותק
                              יעל ק.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                              #852

                              כמו הרבה פעמים גם אתמול הלכתי להירגע על גשר המיתרים, הפעם הצטיידתי בבקבוק שתיה אהוב והמון המון זמן בהיה...
                              אלו התוצאות:)


                              עמיד:

                              תהיתי אותי
                              על גשר עמוס מיתרים
                              דימיתי עצמי
                              לאותם אלפי צבעים
                              משתנים

                              ראיתי אותי
                              בין הצבעוניות המתחלפת
                              כחול סגול אדום
                              וצהלת כוכבים בלבן בוהקת
                              מתלהטת

                              נשמתי אותי
                              בין כל צלילי האור
                              עצרתי לשתוק
                              את מימדי הסחור
                              לסהור

                              צבעתי אותי
                              בכל אותם גווני עומק
                              כל כך אני-
                              חסרת הגדרה וסומק

                              וכך גיליתי אותי
                              מלאת מהמורות ותוואי חלק
                              מוזרה עד כדי שפיות
                              חסרת אומץ, עם מדליה בשק

                              וכך ניגנתי אותי
                              פורטת כלום והכל
                              מקשתת את חיי במנגינות
                              ומתעדת עוד רגע של אני וסגול---


                              יעל#

                              יש דלת, ויש חלון,
                              ויש חור גדול שאין לו שם,
                              ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • איזה קטעא מנותק
                                איזה קטעא מנותק
                                איזה קטע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                #853

                                גם אם תעיתי
                                בדרך הנכונה לא הלכתי
                                שוב אל התהום נפלתי
                                וכמעט התרסקתי

                                גם אם נתקעתי
                                מהמרוץ עצרתי
                                ולרגע שכחתי
                                את מה שרציתי

                                אני לא מתייאשת
                                אני נאבקת ונלחמת
                                אני יודעת שאני אנצח
                                כי יש בי את הכח!!!

                                גם אם שוב התבלבלתי
                                גם אם את המטרה קצת הזנחתי
                                גם אם את הכלים שוב שברתי
                                ואל החושך הגעתי

                                גם אם עשיתי כל טעות שקיימת
                                גם אם העדפתי על פני החיים את המוות
                                גם אם שקעתי במים עד הצוואר
                                ואני עכשיו מרגישה רע ומר

                                אני לא מתייאשת
                                אני נאבקת ונלחמת
                                אני יודעת שאני אנצח
                                כי יש בי את הכח!!!

                                ולא רק לי, לכולם יש הכח
                                לא להתייאש, לא לנוח
                                להתרומם מעל כל ההריסות
                                גם אם קרו כבר 7 נפילות

                                מוקדש באהבה לכל אלו שלא מתייאשים!

                                יש שני סוגי מוזיקה-
                                מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                  #854

                                  לפעמים מרגיש לנו שאנחנו קרובים ממש למה שרצינו , וברגע האחרון -- הכל מתפקשש ..
                                  אנחנו צריכים לזכור תמיד לא להתייאש, לא משנה באיזה מצב נמצאים!!!
                                  לדעת ולהאמין בלב שלם שאבא איתנו , שומר ומוביל אותנו לדרך הכי ישרה והכי טובה שיכולה להיות  בשביל כל אחד , ובסוף נגיע לטוב בעז"ה 🙏 🙏

                                  כל מה שידעת- לא הספיק
                                  כל מה שניסית- החליק 
                                  אתה תמיד מנסה ,
                                  הולך  וממשיך ,
                                  מתי זה כבר יקרה?
                                  אתה רוצה רק להאמין ..
                                  אני זוכר עוד תתחושה 
                                  שהלב רוצה מעט נחמה.  

                                  אחי , אל תיפול
                                  כי יש אלוקים גדול , 
                                  שאותך תמיד ישמור 
                                  אתה לא לבד -
                                  יש למעלה אבא, הוא איתך, 
                                  אתה לא לבד -
                                  גם אני הייתי שם נשמה טהורה. 
                                  תזכור שיש אותו, הולך איתך ,
                                  ולוחש - שבסוף יהיה טוב 
                                  הוא יוביל אותך ..

                                  נכון, הדרך ארוכה.
                                  תאמין, תמשיך להילחם,
                                   אתה עוד תגיע לפסגה ,
                                  שפוך לך מעט מהאמונה 
                                  שאספת בדרכך, היא תדביק
                                  אותך למטרה, גם שזה לא נראה,
                                  בסוף אתה תגיע לדרך הישרה.

                                  אחי, אל תיפול..

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  12
                                  • פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #855

                                    ברגל ימין התחיל זמני
                                    מקרב ליבי מודה אני
                                    על הבינה להבחין שנתת בי
                                    שמיושבי בית המדרש ששמת חלקי

                                    ריבונו של עולם
                                    אחת היא שאילתי
                                    שבבית השם יהיה שבתי
                                    לא לפחד לא להתייאש
                                    שבליבי תבער תמיד האש

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • טיטוט מנותק
                                      טיטוט מנותק
                                      טיטו
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                      #856

                                      יש שירים שלא צריכים הקדמה ויש שירים שהקדמה לא תעזור מה שבטוח זה שההזדהות תגיע ממי שמרגיש את המילים וההקדמה לא משנה...

                                      זעזוע חודר עמוק
                                      מצולק הייטב כחץ
                                      נפש ניתלת בשוק
                                      בין שמים לארץ

                                      הארץ בת הינם
                                      והשמיים שמיי גן
                                      קשר דם אל שניהם
                                      כאשר וריד הוא המאגן

                                      הטלאות, טלאות פנימיות
                                      תנודות מוניטור בחשש
                                      והגלולות, הגלולות משתקות
                                      אך הכאב בלב עוד מורגש

                                      רואה אנשים מרוחקים
                                      שקרובים רק פיזית
                                      צווחה קורעת שחקים
                                      והד של שקט חוזר ומצמית

                                      שסע מצד אל צד
                                      יוצר ללב חדר שלישי
                                      החדר שבו הרגש נלכד
                                      ומשחרר צער אמיתי

                                      מאיים בהפסקת אש
                                      האש שבוערת בליבי
                                      טעם אבק שריפה יבש
                                      נבלע עם הכח אחרון שבי

                                      וולקאם טו יואור ריל לייף
                                      נכתב על סף עילפון
                                      מוצא את עצמי מדמם
                                      את הנשמה בספא בסלון

                                      אני לא עצמי.
                                      תכף אשוב...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
                                        #857

                                        במבט לאחור
                                        על כל מה שהיה
                                        רוצה לחזור
                                        אל אותה התקופה
                                        בה תום של ילדות
                                        משתקף מפנינו
                                        בלי שום טעות
                                        אור נשפך מעינינו
                                        כמה הייתי מוכן לשלם
                                        לחזור אל אותם רגעים
                                        בהם העולם היה לי שלם
                                        לא הכרתי את החיים......
                                        מסתובב מסתקרן
                                        רוצה רק לדעת
                                        מפניי אור קורן
                                        בשמיים לגעת
                                        אם רק אחזור לרגע
                                        אל התקופה המתוקה
                                        בלי כל הידע
                                        אל צחוק שבקע
                                        בשמחה אמיתית
                                        ואושר צרוף
                                        של ילד קטן
                                        שרוצה רק לעוף
                                        עם משובה ילדותית
                                        שגרמה לחיוך
                                        גדול אמיתי
                                        לא קטן ומעוך.....
                                        עם עיניים בורקות
                                        ומרץ נעורים
                                        בשנים כה מתוקות
                                        רוצה לחזור לאותם ימים
                                        הלוואי ונזכה באמת
                                        לחזור לתקופה
                                        בה לא טעמנו טעמו של חטא
                                        תקופה כה יפה,

                                        מוקדש לכל מי שמתגעגע לתקופות האלה 😊 (כמוני)

                                        לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • מיתרמ מנותק
                                          מיתרמ מנותק
                                          מיתר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                                          #858

                                          סוף סוף מצאתי את הדרך
                                          מצאתי את השביל
                                          שאל בית המלך
                                          אותי הוא יוביל

                                          רק אשא תפילה
                                          שתמיד בו אצעד
                                          שלא אדע שום נפילה
                                          ויותר לא אמעד

                                          אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול