דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S מנותק
    S מנותק
    shin
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
    #848

    COOL ההתחלות קשות
    וכל הקשות בהתחלה
    אני עומד שוב, אותו הבניין
    כלום לא השתנה..
    רצונות שאיפות והמון רצון טוב לגדול
    כמה זמן תחזיק אופטימיות מול שעון החול
    זה התחיל ממזמן... כשנולדתי בערך
    ועכשיו.. מה לעשות עובר את הדרך
    נפצע מקוצים טועה בשבילים
    בשביל זה יש תהילים..
    מתפלל וממשיך ללכת
    חורף גשם סתיו שלכת...
    הזמן מתקדם ורץ ורץ
    אני מתלבט אם זה הוא או אני שגודל...
    את גורלי הוא חרץ
    אני השפוט משתולל...
    קם שוב בבוקר שוטף ת'פנים
    יום חדש, משהו אחר ממה שאני מכיר כי הלכו העננים....
    הזמן לא עצר, אך הפעם בי האיץ,
    אחרי חצי שנה פלוס.. זמן הקיץ !

    נכתב בעין וחצי ויד וחצי
    העין השניה נחה מעט לקראת מחר, והיד השניה לוחצת את המזוודה כמה שאפשר...
    למה לא ניסגר הריץ' רץ' הזה אוווף מרגיז,

    "ספויילר למה, יש לך זמן אהה... איך אתה מעיז"..

    לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
    https://www.youtube.com/@ishaishin

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    15
    • פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #849

      בס"ד ל' ניסן תשפ"ב
      "זמן קיץ"

      זמן קיץ התחלה חדשה
      הזדמנות נוספת להגיע לפסגה
      לשקיעות בתורה להתחמם לאורה
      לעלות מעלה להידבק בשכינה.

      חם בחוץ הזעה נוטפת
      פנים בבית מדרש דלוק המזגן
      אבל האוירה שם רותחת
      שאלה ותשובה האצבע מתנופפת

      עזור לי אבא תן לי כוח
      לא להתייאש להמשיך לפרוח
      לא להסתכל על הסביבה
      להיות ממוקד במטרה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • משורר מבולבלמ מנותק
        משורר מבולבלמ מנותק
        משורר מבולבל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
        #850

        קצת עלינו...

        כָּל אֶחָד וְהַדֵּעָה שֶׁלּוֹ
        כָּל אֶחָד וּבְעָיָתוֹ בְּסַלּוֹ
        חֵלֶק מוּדָעִים וְחֵלֶק כְּבָר לֹא
        מִקְצָת הַבְּעָיוֹת מוּלָדוֹת וְחֶלְקָן אָדָם וּפֹעֲלוֹ

        יֵשׁ כָּל כָּךְ הַרְבֵּה שְׁפוּטִים
        בְּהַגְדָּרוֹת מִקְצוֹעִיּוֹת הֵם לְפוּתִים
        אַפָּתִים וְסוֹצְיוֹפָּתִים וְגַם אַנְטִיפָּתִים
        אֵינְסוֹף נַרְקִיסִיסְטִים וּפְסִיכוֹפָּתִים וּמְעַט אַמְפָּתִּים

        יוֹתֵר מִדַּי רְגָשׁוֹת מְעֹרָבִים
        כָּל כָּךְ שׁוֹנִים אַךְ גַּם שָׁוִים
        אַקְטִיבִים וּפָּסִיבִים כֻּלָּם אוֹבְּסֵסִיבִים
        אַגְרֵסִיבִים וּמָסִיבִים רוֹמְסִים אֶת הַנָּאִיבִים

        קָשֶׁה לָתֵת בְּכֻלָּם סִימָנִים
        בּוֹרוֹת נִשְׁבָּרִים בְּתוֹכָם טְמוּנִים
        מֵגָלוֹמָנִים וְנַרְקוֹמָנִים אַנְטִי הוּמָנִים
        אַנְשֵׁי בַּעַר פִירוֹמֵנִים חֲצִי סְכִיזוֹפְרֵנִים

        הַגְּרוּעִים מִכֻּלָּם אִידֵאוֹלוֹגִים מוּסָתִים
        עוֹבְדוֹת וַאֲמִתּוֹת מֵעֵינֵיהֶם מְסִיטִים
        סוֹצְיָאלִיסְטִים קַפִּיטָלִיסְטִים קוֹמוּנִיסְטִים וּפָשִׁיסְטִים
        פּוֹפּוּלִיסְטִים וּמַרְקְסִיסְיטִים הַצַּד הַשָּׁוֶה לְכֻלָּם- אֵגוֹאִיסְטִים

        כִּי לְכָל אֶחָד יֵשׁ אֵיזֶה סְעִיף
        קָטָן אוֹ גָּדוֹל שֶׁאוֹתוֹ כֹּה מַטְרִיף
        סִימָן חָרוּךְ עַל מִצְחוֹ- בְּמָה זֶה כָּרוּךְ
        אֹרַח חַיִּים הוּא אוֹ כָּל הַשֻּׁלְחָן עָרוּךְ

        כשאנשים קטנים עושים צל גדול
        סימן שהשמש שוקעת!
        ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        16
        • מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת על
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
          #851
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • יעל ק.י מנותק
            יעל ק.י מנותק
            יעל ק.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
            #852

            כמו הרבה פעמים גם אתמול הלכתי להירגע על גשר המיתרים, הפעם הצטיידתי בבקבוק שתיה אהוב והמון המון זמן בהיה...
            אלו התוצאות:)


            עמיד:

            תהיתי אותי
            על גשר עמוס מיתרים
            דימיתי עצמי
            לאותם אלפי צבעים
            משתנים

            ראיתי אותי
            בין הצבעוניות המתחלפת
            כחול סגול אדום
            וצהלת כוכבים בלבן בוהקת
            מתלהטת

            נשמתי אותי
            בין כל צלילי האור
            עצרתי לשתוק
            את מימדי הסחור
            לסהור

            צבעתי אותי
            בכל אותם גווני עומק
            כל כך אני-
            חסרת הגדרה וסומק

            וכך גיליתי אותי
            מלאת מהמורות ותוואי חלק
            מוזרה עד כדי שפיות
            חסרת אומץ, עם מדליה בשק

            וכך ניגנתי אותי
            פורטת כלום והכל
            מקשתת את חיי במנגינות
            ומתעדת עוד רגע של אני וסגול---


            יעל#

            יש דלת, ויש חלון,
            ויש חור גדול שאין לו שם,
            ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • איזה קטעא מנותק
              איזה קטעא מנותק
              איזה קטע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
              #853

              גם אם תעיתי
              בדרך הנכונה לא הלכתי
              שוב אל התהום נפלתי
              וכמעט התרסקתי

              גם אם נתקעתי
              מהמרוץ עצרתי
              ולרגע שכחתי
              את מה שרציתי

              אני לא מתייאשת
              אני נאבקת ונלחמת
              אני יודעת שאני אנצח
              כי יש בי את הכח!!!

              גם אם שוב התבלבלתי
              גם אם את המטרה קצת הזנחתי
              גם אם את הכלים שוב שברתי
              ואל החושך הגעתי

              גם אם עשיתי כל טעות שקיימת
              גם אם העדפתי על פני החיים את המוות
              גם אם שקעתי במים עד הצוואר
              ואני עכשיו מרגישה רע ומר

              אני לא מתייאשת
              אני נאבקת ונלחמת
              אני יודעת שאני אנצח
              כי יש בי את הכח!!!

              ולא רק לי, לכולם יש הכח
              לא להתייאש, לא לנוח
              להתרומם מעל כל ההריסות
              גם אם קרו כבר 7 נפילות

              מוקדש באהבה לכל אלו שלא מתייאשים!

              יש שני סוגי מוזיקה-
              מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
              תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                #854

                לפעמים מרגיש לנו שאנחנו קרובים ממש למה שרצינו , וברגע האחרון -- הכל מתפקשש ..
                אנחנו צריכים לזכור תמיד לא להתייאש, לא משנה באיזה מצב נמצאים!!!
                לדעת ולהאמין בלב שלם שאבא איתנו , שומר ומוביל אותנו לדרך הכי ישרה והכי טובה שיכולה להיות  בשביל כל אחד , ובסוף נגיע לטוב בעז"ה 🙏 🙏

                כל מה שידעת- לא הספיק
                כל מה שניסית- החליק 
                אתה תמיד מנסה ,
                הולך  וממשיך ,
                מתי זה כבר יקרה?
                אתה רוצה רק להאמין ..
                אני זוכר עוד תתחושה 
                שהלב רוצה מעט נחמה.  

                אחי , אל תיפול
                כי יש אלוקים גדול , 
                שאותך תמיד ישמור 
                אתה לא לבד -
                יש למעלה אבא, הוא איתך, 
                אתה לא לבד -
                גם אני הייתי שם נשמה טהורה. 
                תזכור שיש אותו, הולך איתך ,
                ולוחש - שבסוף יהיה טוב 
                הוא יוביל אותך ..

                נכון, הדרך ארוכה.
                תאמין, תמשיך להילחם,
                 אתה עוד תגיע לפסגה ,
                שפוך לך מעט מהאמונה 
                שאספת בדרכך, היא תדביק
                אותך למטרה, גם שזה לא נראה,
                בסוף אתה תגיע לדרך הישרה.

                אחי, אל תיפול..

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                12
                • פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #855

                  ברגל ימין התחיל זמני
                  מקרב ליבי מודה אני
                  על הבינה להבחין שנתת בי
                  שמיושבי בית המדרש ששמת חלקי

                  ריבונו של עולם
                  אחת היא שאילתי
                  שבבית השם יהיה שבתי
                  לא לפחד לא להתייאש
                  שבליבי תבער תמיד האש

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • טיטוט מנותק
                    טיטוט מנותק
                    טיטו
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                    #856

                    יש שירים שלא צריכים הקדמה ויש שירים שהקדמה לא תעזור מה שבטוח זה שההזדהות תגיע ממי שמרגיש את המילים וההקדמה לא משנה...

                    זעזוע חודר עמוק
                    מצולק הייטב כחץ
                    נפש ניתלת בשוק
                    בין שמים לארץ

                    הארץ בת הינם
                    והשמיים שמיי גן
                    קשר דם אל שניהם
                    כאשר וריד הוא המאגן

                    הטלאות, טלאות פנימיות
                    תנודות מוניטור בחשש
                    והגלולות, הגלולות משתקות
                    אך הכאב בלב עוד מורגש

                    רואה אנשים מרוחקים
                    שקרובים רק פיזית
                    צווחה קורעת שחקים
                    והד של שקט חוזר ומצמית

                    שסע מצד אל צד
                    יוצר ללב חדר שלישי
                    החדר שבו הרגש נלכד
                    ומשחרר צער אמיתי

                    מאיים בהפסקת אש
                    האש שבוערת בליבי
                    טעם אבק שריפה יבש
                    נבלע עם הכח אחרון שבי

                    וולקאם טו יואור ריל לייף
                    נכתב על סף עילפון
                    מוצא את עצמי מדמם
                    את הנשמה בספא בסלון

                    אני לא עצמי.
                    תכף אשוב...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                      מוכן תמיד לעזור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
                      #857

                      במבט לאחור
                      על כל מה שהיה
                      רוצה לחזור
                      אל אותה התקופה
                      בה תום של ילדות
                      משתקף מפנינו
                      בלי שום טעות
                      אור נשפך מעינינו
                      כמה הייתי מוכן לשלם
                      לחזור אל אותם רגעים
                      בהם העולם היה לי שלם
                      לא הכרתי את החיים......
                      מסתובב מסתקרן
                      רוצה רק לדעת
                      מפניי אור קורן
                      בשמיים לגעת
                      אם רק אחזור לרגע
                      אל התקופה המתוקה
                      בלי כל הידע
                      אל צחוק שבקע
                      בשמחה אמיתית
                      ואושר צרוף
                      של ילד קטן
                      שרוצה רק לעוף
                      עם משובה ילדותית
                      שגרמה לחיוך
                      גדול אמיתי
                      לא קטן ומעוך.....
                      עם עיניים בורקות
                      ומרץ נעורים
                      בשנים כה מתוקות
                      רוצה לחזור לאותם ימים
                      הלוואי ונזכה באמת
                      לחזור לתקופה
                      בה לא טעמנו טעמו של חטא
                      תקופה כה יפה,

                      מוקדש לכל מי שמתגעגע לתקופות האלה 😊 (כמוני)

                      לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • מיתרמ מנותק
                        מיתרמ מנותק
                        מיתר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                        #858

                        סוף סוף מצאתי את הדרך
                        מצאתי את השביל
                        שאל בית המלך
                        אותי הוא יוביל

                        רק אשא תפילה
                        שתמיד בו אצעד
                        שלא אדע שום נפילה
                        ויותר לא אמעד

                        אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • EtiE מנותק
                          EtiE מנותק
                          Eti
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                          #859

                          לילה.
                          שקט שמתמשך.
                          דממה מהדהדת.

                          אפילה.
                          חושך שמערפל.
                          מסך שחור מעמעם.

                          בדידות.
                          כשכולם נעלמים.
                          נמצא רק עם עצמי.

                          זה הזמן,
                          בו אוכל להביט אלי פנימה.
                          להכיר עוד לעומק. להיבנות.

                          שיר שכתבתי בלילה שקט וחשוך - ומלא השראה...

                          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • זברהז מנותק
                            זברהז מנותק
                            זברה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי זברה
                            #860

                            כתבתי את זה סתם ברגע של געגוע, כזה שמציף את כולך ואין מה לעשות רק- להתגעגע...


                            געגוע.
                            למה שהיה,
                            ונגמר.
                            זיכרון שעדיין,
                            נשמר.
                            כבר שבוע.
                            הלב מתעקש,
                            להרעיש.
                            הדף מתקשקש,
                            מתיש...

                            געגוע.
                            רק עוד פעם,
                            לחזור,
                            קצת לדבר,
                            לסגור.
                            לא רגוע,
                            הראש חושב,
                            מבלבל.
                            הזמן לא עוזב,
                            מתסכל...

                            ומנגינה שמתפזרת,
                            בשקט... נוגעת.
                            עוד רגש שוזרת,
                            אני, מ ת ג ע ג ע ת...

                            אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                            אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            14
                            • טיטוט מנותק
                              טיטוט מנותק
                              טיטו
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #861

                              כעת נשמע צליל דק
                              של הקשת מקלדת
                              חדר חשוך
                              ואור מסך.

                              ועל עיניים עייפות
                              תמונה עומדת
                              מילים מרצדות
                              על המחשך

                              ראש חסר חלום
                              ושאיפה בודדת
                              של ילד ער
                              בשעה עייפה

                              ובחוץ- הלילה
                              והרוח מרקדת
                              ריקודה עדין
                              יחפה

                              ועוד רגע קט
                              והעין נעצמת
                              והחלום יביאהו ימה

                              והנה כמעט
                              הריאה נושמת
                              משֹיחה ללב "נומה"

                              האצבעות מקלידות
                              והרגל נרדמת
                              הוא ער, ולבו ישן

                              רחוק מדם שה
                              על מזוזת הבית
                              רחוק מן ההר העשן

                              ובגדיו הדלוחים
                              על גופו מונחים
                              וגופו על נפשו
                              בכבדות

                              וקרעים וטלאים
                              ושריטות ופצעים
                              על ליבו וראשו
                              לעדות

                              על קול מים זכים
                              ויערות רחוקים
                              ודשא רווי אגלי טל

                              ולילות וימים
                              היינו כחולמים
                              וזכרם לעד לא יבוטל
                              .

                              אז היה, הזיה
                              ובלילה חשוך
                              אור מסך
                              כבה.

                              אני לא עצמי.
                              תכף אשוב...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                מוכן תמיד לעזור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #862

                                נפלאות הבורא
                                בשמיים יש מלא עננים
                                ובראש מחשבות
                                רוצה להרפות מכל העניינים
                                רק להביט ולראות
                                את נפלאות הבורא
                                ולהרגיש
                                איך כל מה שקורה
                                לכל איש ואיש
                                זה רק ממנו הוא האבא
                                ואם שכחנו נזכור להבא
                                שהשם אחד
                                תמיד איתנו
                                לא משאיר אף אחד לבד
                                הוא אבינו
                                אז קח אויר ותתעודד
                                תרפה ותעצור
                                בוא אחי ותתמודד
                                כי יש מי שיעזור
                                תביט אל השמיים ותראה
                                איך הכל מנפלאות הבורא

                                לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • יעל ק.י מנותק
                                  יעל ק.י מנותק
                                  יעל ק.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #863

                                  נקלעתי בזמן הצפירה היום ליד הר הרצל, וכשכולם עמדו שם בשקט הבנתי משהו גדול
                                  חשוב לי להדגיש- זה אמנם מדבר על מתים אך לפעמים זה הגעגוע של כל אחד לעצמו ולא רק למי שהיה ולא כאן...

                                  אני ואתה:

                                  כל אחד ודמותו
                                  המרצדת מול עיניו 
                                  כל אחד ונרו
                                  והאיש שהוא מתגעגע איליו

                                  כל אדם ותפילתו
                                  לאיש שהיה ונעלם
                                  כל אדם ותשוקתו
                                  לראותו רק עוד פעם

                                  כל אדם וזכרונו
                                  המתעתע מולו תדיר
                                  הנה ההוא שמזכיר לי שוב אותו
                                  כשהיינו אז בעיר,

                                  כל אדם ושתיקתו
                                  מול דרך העולם
                                  כל אדם וזכותו 
                                  לכאוב עד דמעות בלי טעם

                                  כל אדם וקברו
                                  ומצבת האבן שעליו
                                  כל אחד ומתו
                                  שמתאגדים כולם עכשיו

                                  ובור גדול נפער
                                  ולשם כל הדמויות פניהן
                                  זה המקום שעדיין לא נשבר
                                  זה כוח היכולת להתבונן

                                  במה שהיה ועבר
                                  ובמה שזועקת כל עין
                                  זה אני אתה וכל אחד שנשאר
                                  זה הביחד שיוצר יש מאין---


                                  יעל#

                                  יש דלת, ויש חלון,
                                  ויש חור גדול שאין לו שם,
                                  ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  19
                                  • מוח שליט על הלבמ מנותק
                                    מוח שליט על הלבמ מנותק
                                    מוח שליט על הלב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #864

                                    שיר על יום הזיכרון!


                                    היום זה יום זכר
                                    ולא אמור להיות
                                    שינוי של עמידה
                                    בין חרדים לחילונים
                                    אפילו בצפירה
                                    נקרא פרקי תהילים
                                    נקווה לימים יותר טובים
                                    את חללי צה'ל אנו לא שוכחים
                                    כי הם אלא שמוסרים את חייהם נלחמים
                                    והכל זה עבורינו
                                    אפ' כשזה נראה נגדינו


                                    אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #865

                                      השם בשמים רק הוא מזוג זיווגים
                                      לא נראה לי שמשנה לו מקום הלימודים
                                      השם בשמים מפרנס כל יצורים
                                      לא מעניין אותו איך אתם נראים
                                      אם נבין את זה ונפנים
                                      שלא המראה ולא המקום קובעים
                                      רק את הלב אוהב אלוקים
                                      אם נסתכל פחות על החוץ יותר על הפנים
                                      אזי יהו לנו חיים טובים ויפים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • EtiE מנותק
                                        EtiE מנותק
                                        Eti
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #866

                                        זה לא השיר שהייתי בוחרת להשמיע
                                        זו לא המנגינה שרציתי שתתנגן
                                        אם היו נותנים לי לבחור הייתי מורדת
                                        מחליפה את התווים, משנה את הקצב.

                                        מישהו אחר את מנגינת חיי הטמיע
                                        מישהו שעלי רק רוצה להגן
                                        וזה לא משתלם לשנות, או לרדת
                                        כי את הטוב המוחלט לי הוא מעצב.

                                        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • ת תמר מהמרכז התייחס לנושא זה ב
                                        • פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #867

                                          "עצמאות"
                                          רק אני לבד אני יכול
                                          אני רוצה כמו גדול
                                          לא רוצה לא ביקשתי
                                          לא צריך על תעזרו לי

                                          צריכים אתם כולכם לדעת
                                          אני מושלם ויהיה לעד
                                          גם אם אני חסר
                                          לא אספר אחביא אסתתר

                                          רציתי לספר לך חבר
                                          מושלם יש רק בעולם אחר
                                          לבקש עזרה זאת לא בושה
                                          בדיוק להפך זאת גבורה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול