דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טיטוט מנותק
    טיטוט מנותק
    טיטו
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
    #856

    יש שירים שלא צריכים הקדמה ויש שירים שהקדמה לא תעזור מה שבטוח זה שההזדהות תגיע ממי שמרגיש את המילים וההקדמה לא משנה...

    זעזוע חודר עמוק
    מצולק הייטב כחץ
    נפש ניתלת בשוק
    בין שמים לארץ

    הארץ בת הינם
    והשמיים שמיי גן
    קשר דם אל שניהם
    כאשר וריד הוא המאגן

    הטלאות, טלאות פנימיות
    תנודות מוניטור בחשש
    והגלולות, הגלולות משתקות
    אך הכאב בלב עוד מורגש

    רואה אנשים מרוחקים
    שקרובים רק פיזית
    צווחה קורעת שחקים
    והד של שקט חוזר ומצמית

    שסע מצד אל צד
    יוצר ללב חדר שלישי
    החדר שבו הרגש נלכד
    ומשחרר צער אמיתי

    מאיים בהפסקת אש
    האש שבוערת בליבי
    טעם אבק שריפה יבש
    נבלע עם הכח אחרון שבי

    וולקאם טו יואור ריל לייף
    נכתב על סף עילפון
    מוצא את עצמי מדמם
    את הנשמה בספא בסלון

    אני לא עצמי.
    תכף אשוב...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
      מוכן תמיד לעזור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
      #857

      במבט לאחור
      על כל מה שהיה
      רוצה לחזור
      אל אותה התקופה
      בה תום של ילדות
      משתקף מפנינו
      בלי שום טעות
      אור נשפך מעינינו
      כמה הייתי מוכן לשלם
      לחזור אל אותם רגעים
      בהם העולם היה לי שלם
      לא הכרתי את החיים......
      מסתובב מסתקרן
      רוצה רק לדעת
      מפניי אור קורן
      בשמיים לגעת
      אם רק אחזור לרגע
      אל התקופה המתוקה
      בלי כל הידע
      אל צחוק שבקע
      בשמחה אמיתית
      ואושר צרוף
      של ילד קטן
      שרוצה רק לעוף
      עם משובה ילדותית
      שגרמה לחיוך
      גדול אמיתי
      לא קטן ומעוך.....
      עם עיניים בורקות
      ומרץ נעורים
      בשנים כה מתוקות
      רוצה לחזור לאותם ימים
      הלוואי ונזכה באמת
      לחזור לתקופה
      בה לא טעמנו טעמו של חטא
      תקופה כה יפה,

      מוקדש לכל מי שמתגעגע לתקופות האלה 😊 (כמוני)

      לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • מיתרמ מנותק
        מיתרמ מנותק
        מיתר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
        #858

        סוף סוף מצאתי את הדרך
        מצאתי את השביל
        שאל בית המלך
        אותי הוא יוביל

        רק אשא תפילה
        שתמיד בו אצעד
        שלא אדע שום נפילה
        ויותר לא אמעד

        אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • EtiE מנותק
          EtiE מנותק
          Eti
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
          #859

          לילה.
          שקט שמתמשך.
          דממה מהדהדת.

          אפילה.
          חושך שמערפל.
          מסך שחור מעמעם.

          בדידות.
          כשכולם נעלמים.
          נמצא רק עם עצמי.

          זה הזמן,
          בו אוכל להביט אלי פנימה.
          להכיר עוד לעומק. להיבנות.

          שיר שכתבתי בלילה שקט וחשוך - ומלא השראה...

          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • זברהז מנותק
            זברהז מנותק
            זברה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי זברה
            #860

            כתבתי את זה סתם ברגע של געגוע, כזה שמציף את כולך ואין מה לעשות רק- להתגעגע...


            געגוע.
            למה שהיה,
            ונגמר.
            זיכרון שעדיין,
            נשמר.
            כבר שבוע.
            הלב מתעקש,
            להרעיש.
            הדף מתקשקש,
            מתיש...

            געגוע.
            רק עוד פעם,
            לחזור,
            קצת לדבר,
            לסגור.
            לא רגוע,
            הראש חושב,
            מבלבל.
            הזמן לא עוזב,
            מתסכל...

            ומנגינה שמתפזרת,
            בשקט... נוגעת.
            עוד רגש שוזרת,
            אני, מ ת ג ע ג ע ת...

            אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
            אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            14
            • טיטוט מנותק
              טיטוט מנותק
              טיטו
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #861

              כעת נשמע צליל דק
              של הקשת מקלדת
              חדר חשוך
              ואור מסך.

              ועל עיניים עייפות
              תמונה עומדת
              מילים מרצדות
              על המחשך

              ראש חסר חלום
              ושאיפה בודדת
              של ילד ער
              בשעה עייפה

              ובחוץ- הלילה
              והרוח מרקדת
              ריקודה עדין
              יחפה

              ועוד רגע קט
              והעין נעצמת
              והחלום יביאהו ימה

              והנה כמעט
              הריאה נושמת
              משֹיחה ללב "נומה"

              האצבעות מקלידות
              והרגל נרדמת
              הוא ער, ולבו ישן

              רחוק מדם שה
              על מזוזת הבית
              רחוק מן ההר העשן

              ובגדיו הדלוחים
              על גופו מונחים
              וגופו על נפשו
              בכבדות

              וקרעים וטלאים
              ושריטות ופצעים
              על ליבו וראשו
              לעדות

              על קול מים זכים
              ויערות רחוקים
              ודשא רווי אגלי טל

              ולילות וימים
              היינו כחולמים
              וזכרם לעד לא יבוטל
              .

              אז היה, הזיה
              ובלילה חשוך
              אור מסך
              כבה.

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                מוכן תמיד לעזור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #862

                נפלאות הבורא
                בשמיים יש מלא עננים
                ובראש מחשבות
                רוצה להרפות מכל העניינים
                רק להביט ולראות
                את נפלאות הבורא
                ולהרגיש
                איך כל מה שקורה
                לכל איש ואיש
                זה רק ממנו הוא האבא
                ואם שכחנו נזכור להבא
                שהשם אחד
                תמיד איתנו
                לא משאיר אף אחד לבד
                הוא אבינו
                אז קח אויר ותתעודד
                תרפה ותעצור
                בוא אחי ותתמודד
                כי יש מי שיעזור
                תביט אל השמיים ותראה
                איך הכל מנפלאות הבורא

                לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • יעל ק.י מנותק
                  יעל ק.י מנותק
                  יעל ק.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #863

                  נקלעתי בזמן הצפירה היום ליד הר הרצל, וכשכולם עמדו שם בשקט הבנתי משהו גדול
                  חשוב לי להדגיש- זה אמנם מדבר על מתים אך לפעמים זה הגעגוע של כל אחד לעצמו ולא רק למי שהיה ולא כאן...

                  אני ואתה:

                  כל אחד ודמותו
                  המרצדת מול עיניו 
                  כל אחד ונרו
                  והאיש שהוא מתגעגע איליו

                  כל אדם ותפילתו
                  לאיש שהיה ונעלם
                  כל אדם ותשוקתו
                  לראותו רק עוד פעם

                  כל אדם וזכרונו
                  המתעתע מולו תדיר
                  הנה ההוא שמזכיר לי שוב אותו
                  כשהיינו אז בעיר,

                  כל אדם ושתיקתו
                  מול דרך העולם
                  כל אדם וזכותו 
                  לכאוב עד דמעות בלי טעם

                  כל אדם וקברו
                  ומצבת האבן שעליו
                  כל אחד ומתו
                  שמתאגדים כולם עכשיו

                  ובור גדול נפער
                  ולשם כל הדמויות פניהן
                  זה המקום שעדיין לא נשבר
                  זה כוח היכולת להתבונן

                  במה שהיה ועבר
                  ובמה שזועקת כל עין
                  זה אני אתה וכל אחד שנשאר
                  זה הביחד שיוצר יש מאין---


                  יעל#

                  יש דלת, ויש חלון,
                  ויש חור גדול שאין לו שם,
                  ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  19
                  • מוח שליט על הלבמ מנותק
                    מוח שליט על הלבמ מנותק
                    מוח שליט על הלב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #864

                    שיר על יום הזיכרון!


                    היום זה יום זכר
                    ולא אמור להיות
                    שינוי של עמידה
                    בין חרדים לחילונים
                    אפילו בצפירה
                    נקרא פרקי תהילים
                    נקווה לימים יותר טובים
                    את חללי צה'ל אנו לא שוכחים
                    כי הם אלא שמוסרים את חייהם נלחמים
                    והכל זה עבורינו
                    אפ' כשזה נראה נגדינו


                    אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #865

                      השם בשמים רק הוא מזוג זיווגים
                      לא נראה לי שמשנה לו מקום הלימודים
                      השם בשמים מפרנס כל יצורים
                      לא מעניין אותו איך אתם נראים
                      אם נבין את זה ונפנים
                      שלא המראה ולא המקום קובעים
                      רק את הלב אוהב אלוקים
                      אם נסתכל פחות על החוץ יותר על הפנים
                      אזי יהו לנו חיים טובים ויפים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • EtiE מנותק
                        EtiE מנותק
                        Eti
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #866

                        זה לא השיר שהייתי בוחרת להשמיע
                        זו לא המנגינה שרציתי שתתנגן
                        אם היו נותנים לי לבחור הייתי מורדת
                        מחליפה את התווים, משנה את הקצב.

                        מישהו אחר את מנגינת חיי הטמיע
                        מישהו שעלי רק רוצה להגן
                        וזה לא משתלם לשנות, או לרדת
                        כי את הטוב המוחלט לי הוא מעצב.

                        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        13
                        • ת תמר מהמרכז התייחס לנושא זה ב
                        • פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #867

                          "עצמאות"
                          רק אני לבד אני יכול
                          אני רוצה כמו גדול
                          לא רוצה לא ביקשתי
                          לא צריך על תעזרו לי

                          צריכים אתם כולכם לדעת
                          אני מושלם ויהיה לעד
                          גם אם אני חסר
                          לא אספר אחביא אסתתר

                          רציתי לספר לך חבר
                          מושלם יש רק בעולם אחר
                          לבקש עזרה זאת לא בושה
                          בדיוק להפך זאת גבורה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • אייצ'יתא מנותק
                            אייצ'יתא מנותק
                            אייצ'ית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                            #868

                            מפתח:

                            אם זה היה בידי
                            אולי הייתי שמח כל הזמן
                            אבל זה הולך לצידי
                            ואני רק שואל עד מתי ולאן

                            מולי יש חרב
                            ואני מחפש לי מחבוא
                            אף לעת ערב
                            מחכה לאנדרנלין שיבוא

                            כבר נגמרו הכוחות
                            אזלו המילים
                            עושה שוב טעויות
                            בוכה ת'חיים
                            מתחיל עם הלילות
                            שורף ת'ימים
                            מייצר עוד שאלות
                            מסתיר ת'פנים
                            כבר אין מה לעשות
                            אז איפה אלוקים?????

                            אם הייתי טיפה חכם
                            זה היה אחרת
                            אולי בכל זאת הייתי קם
                            ומחליף אדרת

                            כרגע אני בורח
                            לא יודע לאן
                            מחפש את המפתח
                            וגומר על הזמן...

                            --

                            מוקדש לכל אלו שלא מפסיקים לשאול שאלות על החיים-
                            ובכל זאת מחפשים עדיין את המקום שלהם....
                            תדעו שבסוף יש אור.... גם כשזה לא נראה....

                            @אייצ'ית...

                            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                            ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            14
                            • אייצ'יתא אייצ'ית

                              מפתח:

                              אם זה היה בידי
                              אולי הייתי שמח כל הזמן
                              אבל זה הולך לצידי
                              ואני רק שואל עד מתי ולאן

                              מולי יש חרב
                              ואני מחפש לי מחבוא
                              אף לעת ערב
                              מחכה לאנדרנלין שיבוא

                              כבר נגמרו הכוחות
                              אזלו המילים
                              עושה שוב טעויות
                              בוכה ת'חיים
                              מתחיל עם הלילות
                              שורף ת'ימים
                              מייצר עוד שאלות
                              מסתיר ת'פנים
                              כבר אין מה לעשות
                              אז איפה אלוקים?????

                              אם הייתי טיפה חכם
                              זה היה אחרת
                              אולי בכל זאת הייתי קם
                              ומחליף אדרת

                              כרגע אני בורח
                              לא יודע לאן
                              מחפש את המפתח
                              וגומר על הזמן...

                              --

                              מוקדש לכל אלו שלא מפסיקים לשאול שאלות על החיים-
                              ובכל זאת מחפשים עדיין את המקום שלהם....
                              תדעו שבסוף יש אור.... גם כשזה לא נראה....

                              @אייצ'ית...

                              ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #869
                              פוסט זה נמחק!
                              אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ברוריהב ברוריה

                                פוסט זה נמחק!

                                אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'ית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #870

                                @ברוריה אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                @אייצ-ית אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                אז איפה אלוהים?????

                                מה זה השאלה הזאת??

                                הייתי בכיף עונה לך על השאלה-
                                אבל זה לא המקום המתאים.

                                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                  #871

                                  ארבעת השירים הנ"ל נכתבו בהשראת המצב (הוספתי עוד 3 של חברות)
                                  כותבות- גאולה בלב 🤞 😍
                                  קצת ארוך , אבל שווה קריאה!

                                  זהו, נמאס
                                  לא רוצה לבכות עוד מכאב .
                                  לדעת מכל מה שהולך.
                                  אני רגישה , זה נשבר מהר
                                  כמה סטירות אפשר לקבל-
                                  ועוד מבלי להתעורר? 
                                  המצב פה רק מתחרפן .
                                  לחשוב על הילדים הקטנים
                                   שב'רחובות..
                                  על הלב שפועם שם- ללא הפסקות!


                                  קרה מקרה כל כך כואב
                                  הלב מסרב לעכל
                                  לא נתפס לנו
                                  איך זה קרה לנו
                                  צרחות בהלות
                                  אמבולנסים משטרות
                                  המחבלים ברחו
                                  בלי בושה ליערות
                                  המסוקים באויר
                                  לנסות לתופסם
                                  את הרשעים האלה
                                  ימח שימם
                                  כל זה קרה
                                  דווקא ביום העצמאות
                                  דווקא ביום שבו
                                  יש חגיגות
                                  לא סתם זה קרה היום
                                  אנשים חוגגים
                                  ושוכחים את אלוקים
                                  שוכחים שנפטרו
                                  עשרים וארבע אלף תלמידים
                                  ובכל זאת שמים מוזיקה ושירים
                                  לא סתם הפיגוע היה בפארק
                                  שמה היה את החגיגות והריקודים
                                  לכל כדור יש כתובת
                                  הכל מכוון מלמעלה
                                  בורא עולם מעורר אותנו
                                  שנעשה תשובה שנחזור
                                  אליו הוא מחכה לנו
                                  הוא רוצה לגאול אותנו
                                  בשביל זה אנחנו צריכים
                                  רק תפילות והלוואי שנשמע
                                  רק בשורות טובות❤❤


                                  פיגועים, אסונות
                                  איבוד דם כמו דמעות
                                  אנו מאבדים מהמשפחה
                                  אחים בלב היהודי
                                  בעקבות כל הצרות
                                  כמה קרוב זה יכול להיות
                                  לא דימיינתי
                                  תמיד בירושלים והשטחים זה יכול לקרות
                                  כך שמעתי
                                  תמיד חשבתי שזה רחוק מכל מה שאני מכירה
                                  ועד להיות לשעה 8 וחצי בלילה
                                  כשהמקרה קרה
                                  אז כע זה נורא לדעת שאנחנו לא רואים סימנים
                                  סימנים מאבא שאותם אנו מפספסים
                                  מעבירים הלאה כחלק מהשגרה
                                  ושוכחים שלכל מקרה יש מטרה
                                  מטרה שאנו צריכים להבין
                                  מטרה שצריכה לחדור לבפנים
                                  ואנו כהרגלנו
                                  ממשיכים בשגרת חיינו
                                  זה נורא להכיר את מי שאבד
                                  לדעת שאיתנו הוא כבר לא יהיה לעד
                                  לדעת שהוא נפטר ע"י השונאים
                                  ע"י בני עשיו הערורים
                                  שאין להם כל טיפת לב ורגשות
                                  רק הרג, חנק ורק אלא המחשבות
                                  לעשות פיגוע ירי, או לינץ'
                                  העיקר להרוג
                                  וכן זה ממש כואבב לדעת שאנו לא מבינים
                                  לא סתם קרו כל הפיגועים
                                  ירושלים, חדרה
                                  בני ברק, ובאר שבע
                                  עכשיו עוד נקודה חדשה סומנה
                                  אלעד
                                  לאיפה נגיע עם כל הצרות?
                                  עד מתי נתמודד עם כל האסונות?
                                  איך אנחנו לא שמים לב לסימנים?
                                  ולמה אחרי יום מהאסון נשארים אדישים?
                                  ממשיכים בחיים
                                  ושוכחים שיש אבא
                                  ושהכל כתוב מלמעלה
                                  הוא מכתיב לנו מה יקרה
                                  ואנחנו בובות על חוטים
                                  עושים את מה שהוא רוצה
                                  אז בואו נחשוב קצת יותר עמוק
                                  בואו נרגיש את זה קרוב! לא רחוק
                                  נתפלל לאבא שבשמיים
                                  ונבקש ממנו שיעזור משמיים
                                  שיעזור לנו ללכת בדרך הנכונה
                                  שיעזור לנו להתמודד ויביא תגאולה
                                  שיעזור לנו עם הנסיונות הרבים
                                  ושיעזור לנו לעובדו לאורך כל השנים
                                  בלי שאלות
                                  בלי טענות
                                  רק לעבוד אותו! את אבא שלנו
                                  הוא אוהב, ותמיד שומר עלינו
                                  הוא גורם לאושר ולשמחה
                                  או להפך לעצב והבכיה
                                  ואסור לשכוח שהכל לטובה
                                  גם אם מרגיש רע ואין תקוה
                                  אסור לשכוח וחובה לזכור
                                  אם נאמין באבא את הכל נעבור.


                                  משמחה לאבלות
                                  עד מתי הגלות
                                  רוצים גאולה
                                  במהרה
                                  שנצא מעבדות
                                  לעצמאות
                                  עוד חג נהפך לזיכרון
                                  עוד יום שנהפך לשחור
                                  רק אתמול היינו בדיכאון
                                  ועכשיו המשך לזיכרון
                                  עד מתי הצרות
                                  עד מתי הבכיות
                                  יתומים ואלמנות
                                  כמות הדמעות
                                  די אבא בבקשה
                                  די אבא רוצים גאולה
                                  רוצים משיח
                                  שכבר יצמיח
                                  את כולם
                                  את העולם
                                  מתחננים אבא
                                  בוכים בזעקה
                                  שחורה
                                  מזעקה של הלב
                                  די לכאב
                                  מתחננים
                                  משוועים
                                  לעזרתך
                                  אין עוד מלבדך
                                  אנו יודעים
                                  רוצים לעבוד אותך רק בשמחה
                                  רק בצהלה
                                  לא במרה שחורה
                                  לא בעצבות
                                  רק שמחה
                                  ועצמאות...

                                  חברים חייבים להתעורר!!
                                  נמאס לשמוע על כל הזוועות שהולכות. כואב😥 😥
                                  כל יום שעובר ואנחנו בחיים, בריאים, זה מתנה ענקית מאלוקים!
                                  שכל אחד יעשה משו קטן , יקריב מעצמו למען האחר , כדי שנהיה שם כולם ביחד..💔💔💔

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  16
                                  • א.ה. 2א מנותק
                                    א.ה. 2א מנותק
                                    א.ה. 2
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                                    #872

                                    ... קובייה. ...
                                    צועד חושב
                                    על האבסורד
                                    אני כ"כ אוהב
                                    "תן עוד".

                                    על מה יצא הקצף
                                    והשוקולד..

                                    על מה יצאו לאסוף יותר מאלף
                                    מסטיק על מרבד.

                                    סלמנולה
                                    וסלומון
                                    וגרנולה
                                    המון.
                                    (זהו נגמרו לי החרוזים...)

                                    נחמד, לא?.........

                                    מוזיקה.
                                    התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • EtiE מנותק
                                      EtiE מנותק
                                      Eti
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                      #873

                                      את השיר הזה כתבתי עכשיו, די בהשראת השיר של @אייצ-ית והדיון שהתפתח פה
                                      לא בטוח שיש קשר, אבל זו ההשראה שלי...


                                      נקרעת בין שבילים
                                      כולם נראים נכונים
                                      יודעת שלא כל הדרכים
                                      מובילות אליך, אלוקים.

                                      רוצה רק להתקרב
                                      ומסתבכת בין נתיבים
                                      רוצה בשביל הנכון ללכת
                                      ולא מוצאת סימנים

                                      מחפשת כוחות
                                      במאגרים מרוקנים
                                      אבודה בין מחשבות
                                      שמיידות בי אבנים.

                                      הולכת וחוזרת
                                      תועה בין המסלולים.
                                      דמעה מטשטשת
                                      את גודל המכשולים.

                                      לא מפסיקה לשניה
                                      הלב פועם על מאתיים
                                      ורק החיפוש שנשנה
                                      הוא התוצאה בינתיים.

                                      אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      13
                                      • יעל ק.י מנותק
                                        יעל ק.י מנותק
                                        יעל ק.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #874

                                        עוד פיגוע וצמרמורת חוזרת:

                                        אפלה:

                                        שקט
                                        סערה דוממת
                                        חיים מקופלים 
                                        ארץ מדממת

                                        כתרים
                                        נשמטים מאדרת
                                        הכל סוערים
                                        האדישות מכרסמת

                                        מהות
                                        גוועת בארשת
                                        נשרפות המחשבות
                                        בטרוף של עצרת

                                        ואפלה
                                        שמיים מחשכת
                                        עוד נשמה 
                                        מעצמה מתנתקת

                                        וגאולה 
                                        מאליה  מזדעקת
                                        מתי מלוכה
                                        כבר תזכה לרשת?

                                        וממתינה
                                        לא מתייאשת
                                        נשבעת שאלחם
                                        עד לבוא ריח קטורת


                                        יעל#

                                        יש דלת, ויש חלון,
                                        ויש חור גדול שאין לו שם,
                                        ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        14
                                        • ברוריהב מנותק
                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #875

                                          זה זמן להתעורר
                                          לא להישבר
                                          למרות שזה קל
                                          צריך המון רחמים
                                          להתפלל ולהעתיר
                                          למען ישכון לבטח
                                          ושתבוא הגאולה
                                          די לא יכולים יותר
                                          כמה אפשר
                                          עוד יתומים ואלמנות
                                          עוד חג שנגמר בצורה כזאת
                                          די לחדשות הרעות
                                          ולקלות הפגיעה בלב
                                          נותר רק להתחזק
                                          וה' ייקום דמם

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול