דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
    #854

    לפעמים מרגיש לנו שאנחנו קרובים ממש למה שרצינו , וברגע האחרון -- הכל מתפקשש ..
    אנחנו צריכים לזכור תמיד לא להתייאש, לא משנה באיזה מצב נמצאים!!!
    לדעת ולהאמין בלב שלם שאבא איתנו , שומר ומוביל אותנו לדרך הכי ישרה והכי טובה שיכולה להיות  בשביל כל אחד , ובסוף נגיע לטוב בעז"ה 🙏 🙏

    כל מה שידעת- לא הספיק
    כל מה שניסית- החליק 
    אתה תמיד מנסה ,
    הולך  וממשיך ,
    מתי זה כבר יקרה?
    אתה רוצה רק להאמין ..
    אני זוכר עוד תתחושה 
    שהלב רוצה מעט נחמה.  

    אחי , אל תיפול
    כי יש אלוקים גדול , 
    שאותך תמיד ישמור 
    אתה לא לבד -
    יש למעלה אבא, הוא איתך, 
    אתה לא לבד -
    גם אני הייתי שם נשמה טהורה. 
    תזכור שיש אותו, הולך איתך ,
    ולוחש - שבסוף יהיה טוב 
    הוא יוביל אותך ..

    נכון, הדרך ארוכה.
    תאמין, תמשיך להילחם,
     אתה עוד תגיע לפסגה ,
    שפוך לך מעט מהאמונה 
    שאספת בדרכך, היא תדביק
    אותך למטרה, גם שזה לא נראה,
    בסוף אתה תגיע לדרך הישרה.

    אחי, אל תיפול..

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    12
    • פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #855

      ברגל ימין התחיל זמני
      מקרב ליבי מודה אני
      על הבינה להבחין שנתת בי
      שמיושבי בית המדרש ששמת חלקי

      ריבונו של עולם
      אחת היא שאילתי
      שבבית השם יהיה שבתי
      לא לפחד לא להתייאש
      שבליבי תבער תמיד האש

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • טיטוט מנותק
        טיטוט מנותק
        טיטו
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
        #856

        יש שירים שלא צריכים הקדמה ויש שירים שהקדמה לא תעזור מה שבטוח זה שההזדהות תגיע ממי שמרגיש את המילים וההקדמה לא משנה...

        זעזוע חודר עמוק
        מצולק הייטב כחץ
        נפש ניתלת בשוק
        בין שמים לארץ

        הארץ בת הינם
        והשמיים שמיי גן
        קשר דם אל שניהם
        כאשר וריד הוא המאגן

        הטלאות, טלאות פנימיות
        תנודות מוניטור בחשש
        והגלולות, הגלולות משתקות
        אך הכאב בלב עוד מורגש

        רואה אנשים מרוחקים
        שקרובים רק פיזית
        צווחה קורעת שחקים
        והד של שקט חוזר ומצמית

        שסע מצד אל צד
        יוצר ללב חדר שלישי
        החדר שבו הרגש נלכד
        ומשחרר צער אמיתי

        מאיים בהפסקת אש
        האש שבוערת בליבי
        טעם אבק שריפה יבש
        נבלע עם הכח אחרון שבי

        וולקאם טו יואור ריל לייף
        נכתב על סף עילפון
        מוצא את עצמי מדמם
        את הנשמה בספא בסלון

        אני לא עצמי.
        תכף אשוב...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
          מוכן תמיד לעזור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
          #857

          במבט לאחור
          על כל מה שהיה
          רוצה לחזור
          אל אותה התקופה
          בה תום של ילדות
          משתקף מפנינו
          בלי שום טעות
          אור נשפך מעינינו
          כמה הייתי מוכן לשלם
          לחזור אל אותם רגעים
          בהם העולם היה לי שלם
          לא הכרתי את החיים......
          מסתובב מסתקרן
          רוצה רק לדעת
          מפניי אור קורן
          בשמיים לגעת
          אם רק אחזור לרגע
          אל התקופה המתוקה
          בלי כל הידע
          אל צחוק שבקע
          בשמחה אמיתית
          ואושר צרוף
          של ילד קטן
          שרוצה רק לעוף
          עם משובה ילדותית
          שגרמה לחיוך
          גדול אמיתי
          לא קטן ומעוך.....
          עם עיניים בורקות
          ומרץ נעורים
          בשנים כה מתוקות
          רוצה לחזור לאותם ימים
          הלוואי ונזכה באמת
          לחזור לתקופה
          בה לא טעמנו טעמו של חטא
          תקופה כה יפה,

          מוקדש לכל מי שמתגעגע לתקופות האלה 😊 (כמוני)

          לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • מיתרמ מנותק
            מיתרמ מנותק
            מיתר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
            #858

            סוף סוף מצאתי את הדרך
            מצאתי את השביל
            שאל בית המלך
            אותי הוא יוביל

            רק אשא תפילה
            שתמיד בו אצעד
            שלא אדע שום נפילה
            ויותר לא אמעד

            אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • EtiE מנותק
              EtiE מנותק
              Eti
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
              #859

              לילה.
              שקט שמתמשך.
              דממה מהדהדת.

              אפילה.
              חושך שמערפל.
              מסך שחור מעמעם.

              בדידות.
              כשכולם נעלמים.
              נמצא רק עם עצמי.

              זה הזמן,
              בו אוכל להביט אלי פנימה.
              להכיר עוד לעומק. להיבנות.

              שיר שכתבתי בלילה שקט וחשוך - ומלא השראה...

              אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • זברהז מנותק
                זברהז מנותק
                זברה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי זברה
                #860

                כתבתי את זה סתם ברגע של געגוע, כזה שמציף את כולך ואין מה לעשות רק- להתגעגע...


                געגוע.
                למה שהיה,
                ונגמר.
                זיכרון שעדיין,
                נשמר.
                כבר שבוע.
                הלב מתעקש,
                להרעיש.
                הדף מתקשקש,
                מתיש...

                געגוע.
                רק עוד פעם,
                לחזור,
                קצת לדבר,
                לסגור.
                לא רגוע,
                הראש חושב,
                מבלבל.
                הזמן לא עוזב,
                מתסכל...

                ומנגינה שמתפזרת,
                בשקט... נוגעת.
                עוד רגש שוזרת,
                אני, מ ת ג ע ג ע ת...

                אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                14
                • טיטוט מנותק
                  טיטוט מנותק
                  טיטו
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #861

                  כעת נשמע צליל דק
                  של הקשת מקלדת
                  חדר חשוך
                  ואור מסך.

                  ועל עיניים עייפות
                  תמונה עומדת
                  מילים מרצדות
                  על המחשך

                  ראש חסר חלום
                  ושאיפה בודדת
                  של ילד ער
                  בשעה עייפה

                  ובחוץ- הלילה
                  והרוח מרקדת
                  ריקודה עדין
                  יחפה

                  ועוד רגע קט
                  והעין נעצמת
                  והחלום יביאהו ימה

                  והנה כמעט
                  הריאה נושמת
                  משֹיחה ללב "נומה"

                  האצבעות מקלידות
                  והרגל נרדמת
                  הוא ער, ולבו ישן

                  רחוק מדם שה
                  על מזוזת הבית
                  רחוק מן ההר העשן

                  ובגדיו הדלוחים
                  על גופו מונחים
                  וגופו על נפשו
                  בכבדות

                  וקרעים וטלאים
                  ושריטות ופצעים
                  על ליבו וראשו
                  לעדות

                  על קול מים זכים
                  ויערות רחוקים
                  ודשא רווי אגלי טל

                  ולילות וימים
                  היינו כחולמים
                  וזכרם לעד לא יבוטל
                  .

                  אז היה, הזיה
                  ובלילה חשוך
                  אור מסך
                  כבה.

                  אני לא עצמי.
                  תכף אשוב...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                    מוכן תמיד לעזור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #862

                    נפלאות הבורא
                    בשמיים יש מלא עננים
                    ובראש מחשבות
                    רוצה להרפות מכל העניינים
                    רק להביט ולראות
                    את נפלאות הבורא
                    ולהרגיש
                    איך כל מה שקורה
                    לכל איש ואיש
                    זה רק ממנו הוא האבא
                    ואם שכחנו נזכור להבא
                    שהשם אחד
                    תמיד איתנו
                    לא משאיר אף אחד לבד
                    הוא אבינו
                    אז קח אויר ותתעודד
                    תרפה ותעצור
                    בוא אחי ותתמודד
                    כי יש מי שיעזור
                    תביט אל השמיים ותראה
                    איך הכל מנפלאות הבורא

                    לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • יעל ק.י מנותק
                      יעל ק.י מנותק
                      יעל ק.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #863

                      נקלעתי בזמן הצפירה היום ליד הר הרצל, וכשכולם עמדו שם בשקט הבנתי משהו גדול
                      חשוב לי להדגיש- זה אמנם מדבר על מתים אך לפעמים זה הגעגוע של כל אחד לעצמו ולא רק למי שהיה ולא כאן...

                      אני ואתה:

                      כל אחד ודמותו
                      המרצדת מול עיניו 
                      כל אחד ונרו
                      והאיש שהוא מתגעגע איליו

                      כל אדם ותפילתו
                      לאיש שהיה ונעלם
                      כל אדם ותשוקתו
                      לראותו רק עוד פעם

                      כל אדם וזכרונו
                      המתעתע מולו תדיר
                      הנה ההוא שמזכיר לי שוב אותו
                      כשהיינו אז בעיר,

                      כל אדם ושתיקתו
                      מול דרך העולם
                      כל אדם וזכותו 
                      לכאוב עד דמעות בלי טעם

                      כל אדם וקברו
                      ומצבת האבן שעליו
                      כל אחד ומתו
                      שמתאגדים כולם עכשיו

                      ובור גדול נפער
                      ולשם כל הדמויות פניהן
                      זה המקום שעדיין לא נשבר
                      זה כוח היכולת להתבונן

                      במה שהיה ועבר
                      ובמה שזועקת כל עין
                      זה אני אתה וכל אחד שנשאר
                      זה הביחד שיוצר יש מאין---


                      יעל#

                      יש דלת, ויש חלון,
                      ויש חור גדול שאין לו שם,
                      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      19
                      • מוח שליט על הלבמ מנותק
                        מוח שליט על הלבמ מנותק
                        מוח שליט על הלב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #864

                        שיר על יום הזיכרון!


                        היום זה יום זכר
                        ולא אמור להיות
                        שינוי של עמידה
                        בין חרדים לחילונים
                        אפילו בצפירה
                        נקרא פרקי תהילים
                        נקווה לימים יותר טובים
                        את חללי צה'ל אנו לא שוכחים
                        כי הם אלא שמוסרים את חייהם נלחמים
                        והכל זה עבורינו
                        אפ' כשזה נראה נגדינו


                        אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #865

                          השם בשמים רק הוא מזוג זיווגים
                          לא נראה לי שמשנה לו מקום הלימודים
                          השם בשמים מפרנס כל יצורים
                          לא מעניין אותו איך אתם נראים
                          אם נבין את זה ונפנים
                          שלא המראה ולא המקום קובעים
                          רק את הלב אוהב אלוקים
                          אם נסתכל פחות על החוץ יותר על הפנים
                          אזי יהו לנו חיים טובים ויפים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • EtiE מנותק
                            EtiE מנותק
                            Eti
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #866

                            זה לא השיר שהייתי בוחרת להשמיע
                            זו לא המנגינה שרציתי שתתנגן
                            אם היו נותנים לי לבחור הייתי מורדת
                            מחליפה את התווים, משנה את הקצב.

                            מישהו אחר את מנגינת חיי הטמיע
                            מישהו שעלי רק רוצה להגן
                            וזה לא משתלם לשנות, או לרדת
                            כי את הטוב המוחלט לי הוא מעצב.

                            אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            13
                            • ת תמר מהמרכז התייחס לנושא זה ב
                            • פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #867

                              "עצמאות"
                              רק אני לבד אני יכול
                              אני רוצה כמו גדול
                              לא רוצה לא ביקשתי
                              לא צריך על תעזרו לי

                              צריכים אתם כולכם לדעת
                              אני מושלם ויהיה לעד
                              גם אם אני חסר
                              לא אספר אחביא אסתתר

                              רציתי לספר לך חבר
                              מושלם יש רק בעולם אחר
                              לבקש עזרה זאת לא בושה
                              בדיוק להפך זאת גבורה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'ית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                                #868

                                מפתח:

                                אם זה היה בידי
                                אולי הייתי שמח כל הזמן
                                אבל זה הולך לצידי
                                ואני רק שואל עד מתי ולאן

                                מולי יש חרב
                                ואני מחפש לי מחבוא
                                אף לעת ערב
                                מחכה לאנדרנלין שיבוא

                                כבר נגמרו הכוחות
                                אזלו המילים
                                עושה שוב טעויות
                                בוכה ת'חיים
                                מתחיל עם הלילות
                                שורף ת'ימים
                                מייצר עוד שאלות
                                מסתיר ת'פנים
                                כבר אין מה לעשות
                                אז איפה אלוקים?????

                                אם הייתי טיפה חכם
                                זה היה אחרת
                                אולי בכל זאת הייתי קם
                                ומחליף אדרת

                                כרגע אני בורח
                                לא יודע לאן
                                מחפש את המפתח
                                וגומר על הזמן...

                                --

                                מוקדש לכל אלו שלא מפסיקים לשאול שאלות על החיים-
                                ובכל זאת מחפשים עדיין את המקום שלהם....
                                תדעו שבסוף יש אור.... גם כשזה לא נראה....

                                @אייצ'ית...

                                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                14
                                • אייצ'יתא אייצ'ית

                                  מפתח:

                                  אם זה היה בידי
                                  אולי הייתי שמח כל הזמן
                                  אבל זה הולך לצידי
                                  ואני רק שואל עד מתי ולאן

                                  מולי יש חרב
                                  ואני מחפש לי מחבוא
                                  אף לעת ערב
                                  מחכה לאנדרנלין שיבוא

                                  כבר נגמרו הכוחות
                                  אזלו המילים
                                  עושה שוב טעויות
                                  בוכה ת'חיים
                                  מתחיל עם הלילות
                                  שורף ת'ימים
                                  מייצר עוד שאלות
                                  מסתיר ת'פנים
                                  כבר אין מה לעשות
                                  אז איפה אלוקים?????

                                  אם הייתי טיפה חכם
                                  זה היה אחרת
                                  אולי בכל זאת הייתי קם
                                  ומחליף אדרת

                                  כרגע אני בורח
                                  לא יודע לאן
                                  מחפש את המפתח
                                  וגומר על הזמן...

                                  --

                                  מוקדש לכל אלו שלא מפסיקים לשאול שאלות על החיים-
                                  ובכל זאת מחפשים עדיין את המקום שלהם....
                                  תדעו שבסוף יש אור.... גם כשזה לא נראה....

                                  @אייצ'ית...

                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #869
                                  פוסט זה נמחק!
                                  אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ברוריהב ברוריה

                                    פוסט זה נמחק!

                                    אייצ'יתא מנותק
                                    אייצ'יתא מנותק
                                    אייצ'ית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #870

                                    @ברוריה אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                    @אייצ-ית אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                    אז איפה אלוהים?????

                                    מה זה השאלה הזאת??

                                    הייתי בכיף עונה לך על השאלה-
                                    אבל זה לא המקום המתאים.

                                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                      #871

                                      ארבעת השירים הנ"ל נכתבו בהשראת המצב (הוספתי עוד 3 של חברות)
                                      כותבות- גאולה בלב 🤞 😍
                                      קצת ארוך , אבל שווה קריאה!

                                      זהו, נמאס
                                      לא רוצה לבכות עוד מכאב .
                                      לדעת מכל מה שהולך.
                                      אני רגישה , זה נשבר מהר
                                      כמה סטירות אפשר לקבל-
                                      ועוד מבלי להתעורר? 
                                      המצב פה רק מתחרפן .
                                      לחשוב על הילדים הקטנים
                                       שב'רחובות..
                                      על הלב שפועם שם- ללא הפסקות!


                                      קרה מקרה כל כך כואב
                                      הלב מסרב לעכל
                                      לא נתפס לנו
                                      איך זה קרה לנו
                                      צרחות בהלות
                                      אמבולנסים משטרות
                                      המחבלים ברחו
                                      בלי בושה ליערות
                                      המסוקים באויר
                                      לנסות לתופסם
                                      את הרשעים האלה
                                      ימח שימם
                                      כל זה קרה
                                      דווקא ביום העצמאות
                                      דווקא ביום שבו
                                      יש חגיגות
                                      לא סתם זה קרה היום
                                      אנשים חוגגים
                                      ושוכחים את אלוקים
                                      שוכחים שנפטרו
                                      עשרים וארבע אלף תלמידים
                                      ובכל זאת שמים מוזיקה ושירים
                                      לא סתם הפיגוע היה בפארק
                                      שמה היה את החגיגות והריקודים
                                      לכל כדור יש כתובת
                                      הכל מכוון מלמעלה
                                      בורא עולם מעורר אותנו
                                      שנעשה תשובה שנחזור
                                      אליו הוא מחכה לנו
                                      הוא רוצה לגאול אותנו
                                      בשביל זה אנחנו צריכים
                                      רק תפילות והלוואי שנשמע
                                      רק בשורות טובות❤❤


                                      פיגועים, אסונות
                                      איבוד דם כמו דמעות
                                      אנו מאבדים מהמשפחה
                                      אחים בלב היהודי
                                      בעקבות כל הצרות
                                      כמה קרוב זה יכול להיות
                                      לא דימיינתי
                                      תמיד בירושלים והשטחים זה יכול לקרות
                                      כך שמעתי
                                      תמיד חשבתי שזה רחוק מכל מה שאני מכירה
                                      ועד להיות לשעה 8 וחצי בלילה
                                      כשהמקרה קרה
                                      אז כע זה נורא לדעת שאנחנו לא רואים סימנים
                                      סימנים מאבא שאותם אנו מפספסים
                                      מעבירים הלאה כחלק מהשגרה
                                      ושוכחים שלכל מקרה יש מטרה
                                      מטרה שאנו צריכים להבין
                                      מטרה שצריכה לחדור לבפנים
                                      ואנו כהרגלנו
                                      ממשיכים בשגרת חיינו
                                      זה נורא להכיר את מי שאבד
                                      לדעת שאיתנו הוא כבר לא יהיה לעד
                                      לדעת שהוא נפטר ע"י השונאים
                                      ע"י בני עשיו הערורים
                                      שאין להם כל טיפת לב ורגשות
                                      רק הרג, חנק ורק אלא המחשבות
                                      לעשות פיגוע ירי, או לינץ'
                                      העיקר להרוג
                                      וכן זה ממש כואבב לדעת שאנו לא מבינים
                                      לא סתם קרו כל הפיגועים
                                      ירושלים, חדרה
                                      בני ברק, ובאר שבע
                                      עכשיו עוד נקודה חדשה סומנה
                                      אלעד
                                      לאיפה נגיע עם כל הצרות?
                                      עד מתי נתמודד עם כל האסונות?
                                      איך אנחנו לא שמים לב לסימנים?
                                      ולמה אחרי יום מהאסון נשארים אדישים?
                                      ממשיכים בחיים
                                      ושוכחים שיש אבא
                                      ושהכל כתוב מלמעלה
                                      הוא מכתיב לנו מה יקרה
                                      ואנחנו בובות על חוטים
                                      עושים את מה שהוא רוצה
                                      אז בואו נחשוב קצת יותר עמוק
                                      בואו נרגיש את זה קרוב! לא רחוק
                                      נתפלל לאבא שבשמיים
                                      ונבקש ממנו שיעזור משמיים
                                      שיעזור לנו ללכת בדרך הנכונה
                                      שיעזור לנו להתמודד ויביא תגאולה
                                      שיעזור לנו עם הנסיונות הרבים
                                      ושיעזור לנו לעובדו לאורך כל השנים
                                      בלי שאלות
                                      בלי טענות
                                      רק לעבוד אותו! את אבא שלנו
                                      הוא אוהב, ותמיד שומר עלינו
                                      הוא גורם לאושר ולשמחה
                                      או להפך לעצב והבכיה
                                      ואסור לשכוח שהכל לטובה
                                      גם אם מרגיש רע ואין תקוה
                                      אסור לשכוח וחובה לזכור
                                      אם נאמין באבא את הכל נעבור.


                                      משמחה לאבלות
                                      עד מתי הגלות
                                      רוצים גאולה
                                      במהרה
                                      שנצא מעבדות
                                      לעצמאות
                                      עוד חג נהפך לזיכרון
                                      עוד יום שנהפך לשחור
                                      רק אתמול היינו בדיכאון
                                      ועכשיו המשך לזיכרון
                                      עד מתי הצרות
                                      עד מתי הבכיות
                                      יתומים ואלמנות
                                      כמות הדמעות
                                      די אבא בבקשה
                                      די אבא רוצים גאולה
                                      רוצים משיח
                                      שכבר יצמיח
                                      את כולם
                                      את העולם
                                      מתחננים אבא
                                      בוכים בזעקה
                                      שחורה
                                      מזעקה של הלב
                                      די לכאב
                                      מתחננים
                                      משוועים
                                      לעזרתך
                                      אין עוד מלבדך
                                      אנו יודעים
                                      רוצים לעבוד אותך רק בשמחה
                                      רק בצהלה
                                      לא במרה שחורה
                                      לא בעצבות
                                      רק שמחה
                                      ועצמאות...

                                      חברים חייבים להתעורר!!
                                      נמאס לשמוע על כל הזוועות שהולכות. כואב😥 😥
                                      כל יום שעובר ואנחנו בחיים, בריאים, זה מתנה ענקית מאלוקים!
                                      שכל אחד יעשה משו קטן , יקריב מעצמו למען האחר , כדי שנהיה שם כולם ביחד..💔💔💔

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      16
                                      • א.ה. 2א מנותק
                                        א.ה. 2א מנותק
                                        א.ה. 2
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                                        #872

                                        ... קובייה. ...
                                        צועד חושב
                                        על האבסורד
                                        אני כ"כ אוהב
                                        "תן עוד".

                                        על מה יצא הקצף
                                        והשוקולד..

                                        על מה יצאו לאסוף יותר מאלף
                                        מסטיק על מרבד.

                                        סלמנולה
                                        וסלומון
                                        וגרנולה
                                        המון.
                                        (זהו נגמרו לי החרוזים...)

                                        נחמד, לא?.........

                                        מוזיקה.
                                        התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • EtiE מנותק
                                          EtiE מנותק
                                          Eti
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                          #873

                                          את השיר הזה כתבתי עכשיו, די בהשראת השיר של @אייצ-ית והדיון שהתפתח פה
                                          לא בטוח שיש קשר, אבל זו ההשראה שלי...


                                          נקרעת בין שבילים
                                          כולם נראים נכונים
                                          יודעת שלא כל הדרכים
                                          מובילות אליך, אלוקים.

                                          רוצה רק להתקרב
                                          ומסתבכת בין נתיבים
                                          רוצה בשביל הנכון ללכת
                                          ולא מוצאת סימנים

                                          מחפשת כוחות
                                          במאגרים מרוקנים
                                          אבודה בין מחשבות
                                          שמיידות בי אבנים.

                                          הולכת וחוזרת
                                          תועה בין המסלולים.
                                          דמעה מטשטשת
                                          את גודל המכשולים.

                                          לא מפסיקה לשניה
                                          הלב פועם על מאתיים
                                          ורק החיפוש שנשנה
                                          הוא התוצאה בינתיים.

                                          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          13

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול