דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
    מוכן תמיד לעזור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #862

    נפלאות הבורא
    בשמיים יש מלא עננים
    ובראש מחשבות
    רוצה להרפות מכל העניינים
    רק להביט ולראות
    את נפלאות הבורא
    ולהרגיש
    איך כל מה שקורה
    לכל איש ואיש
    זה רק ממנו הוא האבא
    ואם שכחנו נזכור להבא
    שהשם אחד
    תמיד איתנו
    לא משאיר אף אחד לבד
    הוא אבינו
    אז קח אויר ותתעודד
    תרפה ותעצור
    בוא אחי ותתמודד
    כי יש מי שיעזור
    תביט אל השמיים ותראה
    איך הכל מנפלאות הבורא

    לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • יעל ק.י מנותק
      יעל ק.י מנותק
      יעל ק.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #863

      נקלעתי בזמן הצפירה היום ליד הר הרצל, וכשכולם עמדו שם בשקט הבנתי משהו גדול
      חשוב לי להדגיש- זה אמנם מדבר על מתים אך לפעמים זה הגעגוע של כל אחד לעצמו ולא רק למי שהיה ולא כאן...

      אני ואתה:

      כל אחד ודמותו
      המרצדת מול עיניו 
      כל אחד ונרו
      והאיש שהוא מתגעגע איליו

      כל אדם ותפילתו
      לאיש שהיה ונעלם
      כל אדם ותשוקתו
      לראותו רק עוד פעם

      כל אדם וזכרונו
      המתעתע מולו תדיר
      הנה ההוא שמזכיר לי שוב אותו
      כשהיינו אז בעיר,

      כל אדם ושתיקתו
      מול דרך העולם
      כל אדם וזכותו 
      לכאוב עד דמעות בלי טעם

      כל אדם וקברו
      ומצבת האבן שעליו
      כל אחד ומתו
      שמתאגדים כולם עכשיו

      ובור גדול נפער
      ולשם כל הדמויות פניהן
      זה המקום שעדיין לא נשבר
      זה כוח היכולת להתבונן

      במה שהיה ועבר
      ובמה שזועקת כל עין
      זה אני אתה וכל אחד שנשאר
      זה הביחד שיוצר יש מאין---


      יעל#

      יש דלת, ויש חלון,
      ויש חור גדול שאין לו שם,
      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      19
      • מוח שליט על הלבמ מנותק
        מוח שליט על הלבמ מנותק
        מוח שליט על הלב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #864

        שיר על יום הזיכרון!


        היום זה יום זכר
        ולא אמור להיות
        שינוי של עמידה
        בין חרדים לחילונים
        אפילו בצפירה
        נקרא פרקי תהילים
        נקווה לימים יותר טובים
        את חללי צה'ל אנו לא שוכחים
        כי הם אלא שמוסרים את חייהם נלחמים
        והכל זה עבורינו
        אפ' כשזה נראה נגדינו


        אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • פודרה 0פ מנותק
          פודרה 0פ מנותק
          פודרה 0
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #865

          השם בשמים רק הוא מזוג זיווגים
          לא נראה לי שמשנה לו מקום הלימודים
          השם בשמים מפרנס כל יצורים
          לא מעניין אותו איך אתם נראים
          אם נבין את זה ונפנים
          שלא המראה ולא המקום קובעים
          רק את הלב אוהב אלוקים
          אם נסתכל פחות על החוץ יותר על הפנים
          אזי יהו לנו חיים טובים ויפים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • EtiE מנותק
            EtiE מנותק
            Eti
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #866

            זה לא השיר שהייתי בוחרת להשמיע
            זו לא המנגינה שרציתי שתתנגן
            אם היו נותנים לי לבחור הייתי מורדת
            מחליפה את התווים, משנה את הקצב.

            מישהו אחר את מנגינת חיי הטמיע
            מישהו שעלי רק רוצה להגן
            וזה לא משתלם לשנות, או לרדת
            כי את הטוב המוחלט לי הוא מעצב.

            אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            13
            • ת תמר מהמרכז התייחס לנושא זה ב
            • פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #867

              "עצמאות"
              רק אני לבד אני יכול
              אני רוצה כמו גדול
              לא רוצה לא ביקשתי
              לא צריך על תעזרו לי

              צריכים אתם כולכם לדעת
              אני מושלם ויהיה לעד
              גם אם אני חסר
              לא אספר אחביא אסתתר

              רציתי לספר לך חבר
              מושלם יש רק בעולם אחר
              לבקש עזרה זאת לא בושה
              בדיוק להפך זאת גבורה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • אייצ'יתא מנותק
                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'ית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                #868

                מפתח:

                אם זה היה בידי
                אולי הייתי שמח כל הזמן
                אבל זה הולך לצידי
                ואני רק שואל עד מתי ולאן

                מולי יש חרב
                ואני מחפש לי מחבוא
                אף לעת ערב
                מחכה לאנדרנלין שיבוא

                כבר נגמרו הכוחות
                אזלו המילים
                עושה שוב טעויות
                בוכה ת'חיים
                מתחיל עם הלילות
                שורף ת'ימים
                מייצר עוד שאלות
                מסתיר ת'פנים
                כבר אין מה לעשות
                אז איפה אלוקים?????

                אם הייתי טיפה חכם
                זה היה אחרת
                אולי בכל זאת הייתי קם
                ומחליף אדרת

                כרגע אני בורח
                לא יודע לאן
                מחפש את המפתח
                וגומר על הזמן...

                --

                מוקדש לכל אלו שלא מפסיקים לשאול שאלות על החיים-
                ובכל זאת מחפשים עדיין את המקום שלהם....
                תדעו שבסוף יש אור.... גם כשזה לא נראה....

                @אייצ'ית...

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                14
                • אייצ'יתא אייצ'ית

                  מפתח:

                  אם זה היה בידי
                  אולי הייתי שמח כל הזמן
                  אבל זה הולך לצידי
                  ואני רק שואל עד מתי ולאן

                  מולי יש חרב
                  ואני מחפש לי מחבוא
                  אף לעת ערב
                  מחכה לאנדרנלין שיבוא

                  כבר נגמרו הכוחות
                  אזלו המילים
                  עושה שוב טעויות
                  בוכה ת'חיים
                  מתחיל עם הלילות
                  שורף ת'ימים
                  מייצר עוד שאלות
                  מסתיר ת'פנים
                  כבר אין מה לעשות
                  אז איפה אלוקים?????

                  אם הייתי טיפה חכם
                  זה היה אחרת
                  אולי בכל זאת הייתי קם
                  ומחליף אדרת

                  כרגע אני בורח
                  לא יודע לאן
                  מחפש את המפתח
                  וגומר על הזמן...

                  --

                  מוקדש לכל אלו שלא מפסיקים לשאול שאלות על החיים-
                  ובכל זאת מחפשים עדיין את המקום שלהם....
                  תדעו שבסוף יש אור.... גם כשזה לא נראה....

                  @אייצ'ית...

                  ברוריהב מנותק
                  ברוריהב מנותק
                  ברוריה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #869
                  פוסט זה נמחק!
                  אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ברוריהב ברוריה

                    פוסט זה נמחק!

                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'ית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #870

                    @ברוריה אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                    @אייצ-ית אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                    אז איפה אלוהים?????

                    מה זה השאלה הזאת??

                    הייתי בכיף עונה לך על השאלה-
                    אבל זה לא המקום המתאים.

                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                      #871

                      ארבעת השירים הנ"ל נכתבו בהשראת המצב (הוספתי עוד 3 של חברות)
                      כותבות- גאולה בלב 🤞 😍
                      קצת ארוך , אבל שווה קריאה!

                      זהו, נמאס
                      לא רוצה לבכות עוד מכאב .
                      לדעת מכל מה שהולך.
                      אני רגישה , זה נשבר מהר
                      כמה סטירות אפשר לקבל-
                      ועוד מבלי להתעורר? 
                      המצב פה רק מתחרפן .
                      לחשוב על הילדים הקטנים
                       שב'רחובות..
                      על הלב שפועם שם- ללא הפסקות!


                      קרה מקרה כל כך כואב
                      הלב מסרב לעכל
                      לא נתפס לנו
                      איך זה קרה לנו
                      צרחות בהלות
                      אמבולנסים משטרות
                      המחבלים ברחו
                      בלי בושה ליערות
                      המסוקים באויר
                      לנסות לתופסם
                      את הרשעים האלה
                      ימח שימם
                      כל זה קרה
                      דווקא ביום העצמאות
                      דווקא ביום שבו
                      יש חגיגות
                      לא סתם זה קרה היום
                      אנשים חוגגים
                      ושוכחים את אלוקים
                      שוכחים שנפטרו
                      עשרים וארבע אלף תלמידים
                      ובכל זאת שמים מוזיקה ושירים
                      לא סתם הפיגוע היה בפארק
                      שמה היה את החגיגות והריקודים
                      לכל כדור יש כתובת
                      הכל מכוון מלמעלה
                      בורא עולם מעורר אותנו
                      שנעשה תשובה שנחזור
                      אליו הוא מחכה לנו
                      הוא רוצה לגאול אותנו
                      בשביל זה אנחנו צריכים
                      רק תפילות והלוואי שנשמע
                      רק בשורות טובות❤❤


                      פיגועים, אסונות
                      איבוד דם כמו דמעות
                      אנו מאבדים מהמשפחה
                      אחים בלב היהודי
                      בעקבות כל הצרות
                      כמה קרוב זה יכול להיות
                      לא דימיינתי
                      תמיד בירושלים והשטחים זה יכול לקרות
                      כך שמעתי
                      תמיד חשבתי שזה רחוק מכל מה שאני מכירה
                      ועד להיות לשעה 8 וחצי בלילה
                      כשהמקרה קרה
                      אז כע זה נורא לדעת שאנחנו לא רואים סימנים
                      סימנים מאבא שאותם אנו מפספסים
                      מעבירים הלאה כחלק מהשגרה
                      ושוכחים שלכל מקרה יש מטרה
                      מטרה שאנו צריכים להבין
                      מטרה שצריכה לחדור לבפנים
                      ואנו כהרגלנו
                      ממשיכים בשגרת חיינו
                      זה נורא להכיר את מי שאבד
                      לדעת שאיתנו הוא כבר לא יהיה לעד
                      לדעת שהוא נפטר ע"י השונאים
                      ע"י בני עשיו הערורים
                      שאין להם כל טיפת לב ורגשות
                      רק הרג, חנק ורק אלא המחשבות
                      לעשות פיגוע ירי, או לינץ'
                      העיקר להרוג
                      וכן זה ממש כואבב לדעת שאנו לא מבינים
                      לא סתם קרו כל הפיגועים
                      ירושלים, חדרה
                      בני ברק, ובאר שבע
                      עכשיו עוד נקודה חדשה סומנה
                      אלעד
                      לאיפה נגיע עם כל הצרות?
                      עד מתי נתמודד עם כל האסונות?
                      איך אנחנו לא שמים לב לסימנים?
                      ולמה אחרי יום מהאסון נשארים אדישים?
                      ממשיכים בחיים
                      ושוכחים שיש אבא
                      ושהכל כתוב מלמעלה
                      הוא מכתיב לנו מה יקרה
                      ואנחנו בובות על חוטים
                      עושים את מה שהוא רוצה
                      אז בואו נחשוב קצת יותר עמוק
                      בואו נרגיש את זה קרוב! לא רחוק
                      נתפלל לאבא שבשמיים
                      ונבקש ממנו שיעזור משמיים
                      שיעזור לנו ללכת בדרך הנכונה
                      שיעזור לנו להתמודד ויביא תגאולה
                      שיעזור לנו עם הנסיונות הרבים
                      ושיעזור לנו לעובדו לאורך כל השנים
                      בלי שאלות
                      בלי טענות
                      רק לעבוד אותו! את אבא שלנו
                      הוא אוהב, ותמיד שומר עלינו
                      הוא גורם לאושר ולשמחה
                      או להפך לעצב והבכיה
                      ואסור לשכוח שהכל לטובה
                      גם אם מרגיש רע ואין תקוה
                      אסור לשכוח וחובה לזכור
                      אם נאמין באבא את הכל נעבור.


                      משמחה לאבלות
                      עד מתי הגלות
                      רוצים גאולה
                      במהרה
                      שנצא מעבדות
                      לעצמאות
                      עוד חג נהפך לזיכרון
                      עוד יום שנהפך לשחור
                      רק אתמול היינו בדיכאון
                      ועכשיו המשך לזיכרון
                      עד מתי הצרות
                      עד מתי הבכיות
                      יתומים ואלמנות
                      כמות הדמעות
                      די אבא בבקשה
                      די אבא רוצים גאולה
                      רוצים משיח
                      שכבר יצמיח
                      את כולם
                      את העולם
                      מתחננים אבא
                      בוכים בזעקה
                      שחורה
                      מזעקה של הלב
                      די לכאב
                      מתחננים
                      משוועים
                      לעזרתך
                      אין עוד מלבדך
                      אנו יודעים
                      רוצים לעבוד אותך רק בשמחה
                      רק בצהלה
                      לא במרה שחורה
                      לא בעצבות
                      רק שמחה
                      ועצמאות...

                      חברים חייבים להתעורר!!
                      נמאס לשמוע על כל הזוועות שהולכות. כואב😥 😥
                      כל יום שעובר ואנחנו בחיים, בריאים, זה מתנה ענקית מאלוקים!
                      שכל אחד יעשה משו קטן , יקריב מעצמו למען האחר , כדי שנהיה שם כולם ביחד..💔💔💔

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      16
                      • א.ה. 2א מנותק
                        א.ה. 2א מנותק
                        א.ה. 2
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                        #872

                        ... קובייה. ...
                        צועד חושב
                        על האבסורד
                        אני כ"כ אוהב
                        "תן עוד".

                        על מה יצא הקצף
                        והשוקולד..

                        על מה יצאו לאסוף יותר מאלף
                        מסטיק על מרבד.

                        סלמנולה
                        וסלומון
                        וגרנולה
                        המון.
                        (זהו נגמרו לי החרוזים...)

                        נחמד, לא?.........

                        מוזיקה.
                        התרופה הטובה ביותר👌🎧

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • EtiE מנותק
                          EtiE מנותק
                          Eti
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                          #873

                          את השיר הזה כתבתי עכשיו, די בהשראת השיר של @אייצ-ית והדיון שהתפתח פה
                          לא בטוח שיש קשר, אבל זו ההשראה שלי...


                          נקרעת בין שבילים
                          כולם נראים נכונים
                          יודעת שלא כל הדרכים
                          מובילות אליך, אלוקים.

                          רוצה רק להתקרב
                          ומסתבכת בין נתיבים
                          רוצה בשביל הנכון ללכת
                          ולא מוצאת סימנים

                          מחפשת כוחות
                          במאגרים מרוקנים
                          אבודה בין מחשבות
                          שמיידות בי אבנים.

                          הולכת וחוזרת
                          תועה בין המסלולים.
                          דמעה מטשטשת
                          את גודל המכשולים.

                          לא מפסיקה לשניה
                          הלב פועם על מאתיים
                          ורק החיפוש שנשנה
                          הוא התוצאה בינתיים.

                          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          13
                          • יעל ק.י מנותק
                            יעל ק.י מנותק
                            יעל ק.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #874

                            עוד פיגוע וצמרמורת חוזרת:

                            אפלה:

                            שקט
                            סערה דוממת
                            חיים מקופלים 
                            ארץ מדממת

                            כתרים
                            נשמטים מאדרת
                            הכל סוערים
                            האדישות מכרסמת

                            מהות
                            גוועת בארשת
                            נשרפות המחשבות
                            בטרוף של עצרת

                            ואפלה
                            שמיים מחשכת
                            עוד נשמה 
                            מעצמה מתנתקת

                            וגאולה 
                            מאליה  מזדעקת
                            מתי מלוכה
                            כבר תזכה לרשת?

                            וממתינה
                            לא מתייאשת
                            נשבעת שאלחם
                            עד לבוא ריח קטורת


                            יעל#

                            יש דלת, ויש חלון,
                            ויש חור גדול שאין לו שם,
                            ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            14
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #875

                              זה זמן להתעורר
                              לא להישבר
                              למרות שזה קל
                              צריך המון רחמים
                              להתפלל ולהעתיר
                              למען ישכון לבטח
                              ושתבוא הגאולה
                              די לא יכולים יותר
                              כמה אפשר
                              עוד יתומים ואלמנות
                              עוד חג שנגמר בצורה כזאת
                              די לחדשות הרעות
                              ולקלות הפגיעה בלב
                              נותר רק להתחזק
                              וה' ייקום דמם

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                #876

                                אירוע ועוד פיגוע
                                נהפך כבר לשגרה
                                יתום ועוד אלמנה
                                והרגש כבר כהה

                                חיוך על הפנים
                                והיתומים עדיין בוכים
                                לאבא שישוב מחכים
                                האם ניהנו אדישים

                                פתח לי את הלב
                                רוצה להרגיש כאב
                                וגם להצטרף לשמחה
                                ואהבת לרעך כמוך

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • תהילושת מנותק
                                  תהילושת מנותק
                                  תהילוש
                                  כתב מקצב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילוש
                                  #877

                                  הוא היה שם, הגן עליו בגופו,
                                  הגן על ילדיו, ומשפחתו

                                  הוא היה שם, הגן על תינוקו
                                  הגן על ילדיו, בנפשו.

                                  בגרזן, בנשק קר
                                  נגדעו חיים שלמים.

                                  הם עכשיו שם
                                  ואנחנו פה
                                  יושבים בוכים
                                  ומתאבלים שנים.

                                  גדולה צעקתנו
                                  ומתי תנקום נקמתנו
                                  תפל נא
                                  תחינתנו לפניך
                                  ורק תושיע שוב
                                  את בנך.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  15
                                  • שירליש מנותק
                                    שירליש מנותק
                                    שירלי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #878

                                    שומעים בחדשות
                                    על פיגועים ורציחות
                                    גרזנים ויריות
                                    באריאל, בבאר שבע,
                                    בבני ברק, בחדרה,
                                    וכעת גם באלעד
                                    כל תושב נרעד
                                    קשה להישאר רגועים
                                    החששות מכרסמים
                                    מחבלים מסתובבים
                                    כשהם חופשיים
                                    אבל אסור לנו לשכוח
                                    שעוד יגיע היום
                                    והכל יבוא על מקומו בשלום
                                    כל הרע יגמר
                                    ורק הטובה תישאר
                                    אנחנו נסתכל לאחור
                                    ונראה איך מתבהר השחור,
                                    אנחנו נצחק על כל הרע
                                    ונבין שלהכל היתה מטרה.

                                    וזו לא סתם קלישאה
                                    זו האמת לאמיתה
                                    רק תחכו עוד שעה
                                    תראו שתעלם הבעתה
                                    ובמקומה תמצאו שמחה ורווחה
                                    כי הכל הכל בהשגחה!

                                    הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                                    זה - להמשיך לישון...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • EtiE מנותק
                                      EtiE מנותק
                                      Eti
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                      #879

                                      ת'אמת שזה ממש באיחור, אבל הייתי חייבת להעלות---


                                      חץ שפילח מצד אל צד
                                      חרב משספת ת'בשר
                                      הלב פצוע, מצולק.
                                      מדמם, וכולו נשבר.

                                      פצע שמסרב להתאחות
                                      נפתח פעם ועוד פעם
                                      גלד שלא מספיק להיות
                                      וכבר פורץ הדם מחדש.

                                      כבר אין מקום בלב ליותר
                                      ובינתיים הוא מדחיק הכל
                                      אדישות משמימה משתלטת
                                      בעיניים אין יותר דמעות.

                                      ומי יתן, שלא נשמע עוד
                                      שצער וכאב שוב לא נדע
                                      שמחזות מזוויעים ושכול
                                      יכלו ביחד עם כל הרשעה.

                                      אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
                                        #880

                                        עם ישראל
                                        פונים לקל
                                        עד מתי
                                        כל אחד שואל,
                                        אלוקיי
                                        אמור כבר לצרותינו
                                        דיייי
                                        כי נגמר הכוח
                                        רוצים לשמוח
                                        די לצרות
                                        בכיות ודמעות
                                        לא יכולים לראות עוד דם
                                        נשפך ברחובות
                                        תציל אותנו מידם
                                        הרשעות!!!
                                        אלמנות ויתומים
                                        אליך זועקים
                                        בדמעות ובקריאות
                                        די כבר לצרות
                                        אבא תעזור
                                        את גל הטרור
                                        תעצור
                                        כי בכי של צער
                                        זה לא עוד דבר
                                        זה יתומים רכים
                                        לך מבכים
                                        וכולם מחכים
                                        לשמוע קולו של שופר
                                        הכל כבר נגמר
                                        בקרוב, אנחנו נגאלים!!!!!

                                        השיר נכתב בדמעות ובתקווה וציפייה למשיח שיבוא כבר!!!!!!! ולא יהיו יותר צרות בעמ"י

                                        לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #881
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול