דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעל ק.י מנותק
    יעל ק.י מנותק
    יעל ק.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
    #852

    כמו הרבה פעמים גם אתמול הלכתי להירגע על גשר המיתרים, הפעם הצטיידתי בבקבוק שתיה אהוב והמון המון זמן בהיה...
    אלו התוצאות:)


    עמיד:

    תהיתי אותי
    על גשר עמוס מיתרים
    דימיתי עצמי
    לאותם אלפי צבעים
    משתנים

    ראיתי אותי
    בין הצבעוניות המתחלפת
    כחול סגול אדום
    וצהלת כוכבים בלבן בוהקת
    מתלהטת

    נשמתי אותי
    בין כל צלילי האור
    עצרתי לשתוק
    את מימדי הסחור
    לסהור

    צבעתי אותי
    בכל אותם גווני עומק
    כל כך אני-
    חסרת הגדרה וסומק

    וכך גיליתי אותי
    מלאת מהמורות ותוואי חלק
    מוזרה עד כדי שפיות
    חסרת אומץ, עם מדליה בשק

    וכך ניגנתי אותי
    פורטת כלום והכל
    מקשתת את חיי במנגינות
    ומתעדת עוד רגע של אני וסגול---


    יעל#

    יש דלת, ויש חלון,
    ויש חור גדול שאין לו שם,
    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • איזה קטעא מנותק
      איזה קטעא מנותק
      איזה קטע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
      #853

      גם אם תעיתי
      בדרך הנכונה לא הלכתי
      שוב אל התהום נפלתי
      וכמעט התרסקתי

      גם אם נתקעתי
      מהמרוץ עצרתי
      ולרגע שכחתי
      את מה שרציתי

      אני לא מתייאשת
      אני נאבקת ונלחמת
      אני יודעת שאני אנצח
      כי יש בי את הכח!!!

      גם אם שוב התבלבלתי
      גם אם את המטרה קצת הזנחתי
      גם אם את הכלים שוב שברתי
      ואל החושך הגעתי

      גם אם עשיתי כל טעות שקיימת
      גם אם העדפתי על פני החיים את המוות
      גם אם שקעתי במים עד הצוואר
      ואני עכשיו מרגישה רע ומר

      אני לא מתייאשת
      אני נאבקת ונלחמת
      אני יודעת שאני אנצח
      כי יש בי את הכח!!!

      ולא רק לי, לכולם יש הכח
      לא להתייאש, לא לנוח
      להתרומם מעל כל ההריסות
      גם אם קרו כבר 7 נפילות

      מוקדש באהבה לכל אלו שלא מתייאשים!

      יש שני סוגי מוזיקה-
      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
        #854

        לפעמים מרגיש לנו שאנחנו קרובים ממש למה שרצינו , וברגע האחרון -- הכל מתפקשש ..
        אנחנו צריכים לזכור תמיד לא להתייאש, לא משנה באיזה מצב נמצאים!!!
        לדעת ולהאמין בלב שלם שאבא איתנו , שומר ומוביל אותנו לדרך הכי ישרה והכי טובה שיכולה להיות  בשביל כל אחד , ובסוף נגיע לטוב בעז"ה 🙏 🙏

        כל מה שידעת- לא הספיק
        כל מה שניסית- החליק 
        אתה תמיד מנסה ,
        הולך  וממשיך ,
        מתי זה כבר יקרה?
        אתה רוצה רק להאמין ..
        אני זוכר עוד תתחושה 
        שהלב רוצה מעט נחמה.  

        אחי , אל תיפול
        כי יש אלוקים גדול , 
        שאותך תמיד ישמור 
        אתה לא לבד -
        יש למעלה אבא, הוא איתך, 
        אתה לא לבד -
        גם אני הייתי שם נשמה טהורה. 
        תזכור שיש אותו, הולך איתך ,
        ולוחש - שבסוף יהיה טוב 
        הוא יוביל אותך ..

        נכון, הדרך ארוכה.
        תאמין, תמשיך להילחם,
         אתה עוד תגיע לפסגה ,
        שפוך לך מעט מהאמונה 
        שאספת בדרכך, היא תדביק
        אותך למטרה, גם שזה לא נראה,
        בסוף אתה תגיע לדרך הישרה.

        אחי, אל תיפול..

        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
        שומע נסתרות הלב 💜

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        12
        • פודרה 0פ מנותק
          פודרה 0פ מנותק
          פודרה 0
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #855

          ברגל ימין התחיל זמני
          מקרב ליבי מודה אני
          על הבינה להבחין שנתת בי
          שמיושבי בית המדרש ששמת חלקי

          ריבונו של עולם
          אחת היא שאילתי
          שבבית השם יהיה שבתי
          לא לפחד לא להתייאש
          שבליבי תבער תמיד האש

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • טיטוט מנותק
            טיטוט מנותק
            טיטו
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
            #856

            יש שירים שלא צריכים הקדמה ויש שירים שהקדמה לא תעזור מה שבטוח זה שההזדהות תגיע ממי שמרגיש את המילים וההקדמה לא משנה...

            זעזוע חודר עמוק
            מצולק הייטב כחץ
            נפש ניתלת בשוק
            בין שמים לארץ

            הארץ בת הינם
            והשמיים שמיי גן
            קשר דם אל שניהם
            כאשר וריד הוא המאגן

            הטלאות, טלאות פנימיות
            תנודות מוניטור בחשש
            והגלולות, הגלולות משתקות
            אך הכאב בלב עוד מורגש

            רואה אנשים מרוחקים
            שקרובים רק פיזית
            צווחה קורעת שחקים
            והד של שקט חוזר ומצמית

            שסע מצד אל צד
            יוצר ללב חדר שלישי
            החדר שבו הרגש נלכד
            ומשחרר צער אמיתי

            מאיים בהפסקת אש
            האש שבוערת בליבי
            טעם אבק שריפה יבש
            נבלע עם הכח אחרון שבי

            וולקאם טו יואור ריל לייף
            נכתב על סף עילפון
            מוצא את עצמי מדמם
            את הנשמה בספא בסלון

            אני לא עצמי.
            תכף אשוב...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
              #857

              במבט לאחור
              על כל מה שהיה
              רוצה לחזור
              אל אותה התקופה
              בה תום של ילדות
              משתקף מפנינו
              בלי שום טעות
              אור נשפך מעינינו
              כמה הייתי מוכן לשלם
              לחזור אל אותם רגעים
              בהם העולם היה לי שלם
              לא הכרתי את החיים......
              מסתובב מסתקרן
              רוצה רק לדעת
              מפניי אור קורן
              בשמיים לגעת
              אם רק אחזור לרגע
              אל התקופה המתוקה
              בלי כל הידע
              אל צחוק שבקע
              בשמחה אמיתית
              ואושר צרוף
              של ילד קטן
              שרוצה רק לעוף
              עם משובה ילדותית
              שגרמה לחיוך
              גדול אמיתי
              לא קטן ומעוך.....
              עם עיניים בורקות
              ומרץ נעורים
              בשנים כה מתוקות
              רוצה לחזור לאותם ימים
              הלוואי ונזכה באמת
              לחזור לתקופה
              בה לא טעמנו טעמו של חטא
              תקופה כה יפה,

              מוקדש לכל מי שמתגעגע לתקופות האלה 😊 (כמוני)

              לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • מיתרמ מנותק
                מיתרמ מנותק
                מיתר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                #858

                סוף סוף מצאתי את הדרך
                מצאתי את השביל
                שאל בית המלך
                אותי הוא יוביל

                רק אשא תפילה
                שתמיד בו אצעד
                שלא אדע שום נפילה
                ויותר לא אמעד

                אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • EtiE מנותק
                  EtiE מנותק
                  Eti
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                  #859

                  לילה.
                  שקט שמתמשך.
                  דממה מהדהדת.

                  אפילה.
                  חושך שמערפל.
                  מסך שחור מעמעם.

                  בדידות.
                  כשכולם נעלמים.
                  נמצא רק עם עצמי.

                  זה הזמן,
                  בו אוכל להביט אלי פנימה.
                  להכיר עוד לעומק. להיבנות.

                  שיר שכתבתי בלילה שקט וחשוך - ומלא השראה...

                  אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • זברהז מנותק
                    זברהז מנותק
                    זברה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי זברה
                    #860

                    כתבתי את זה סתם ברגע של געגוע, כזה שמציף את כולך ואין מה לעשות רק- להתגעגע...


                    געגוע.
                    למה שהיה,
                    ונגמר.
                    זיכרון שעדיין,
                    נשמר.
                    כבר שבוע.
                    הלב מתעקש,
                    להרעיש.
                    הדף מתקשקש,
                    מתיש...

                    געגוע.
                    רק עוד פעם,
                    לחזור,
                    קצת לדבר,
                    לסגור.
                    לא רגוע,
                    הראש חושב,
                    מבלבל.
                    הזמן לא עוזב,
                    מתסכל...

                    ומנגינה שמתפזרת,
                    בשקט... נוגעת.
                    עוד רגש שוזרת,
                    אני, מ ת ג ע ג ע ת...

                    אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                    אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    14
                    • טיטוט מנותק
                      טיטוט מנותק
                      טיטו
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #861

                      כעת נשמע צליל דק
                      של הקשת מקלדת
                      חדר חשוך
                      ואור מסך.

                      ועל עיניים עייפות
                      תמונה עומדת
                      מילים מרצדות
                      על המחשך

                      ראש חסר חלום
                      ושאיפה בודדת
                      של ילד ער
                      בשעה עייפה

                      ובחוץ- הלילה
                      והרוח מרקדת
                      ריקודה עדין
                      יחפה

                      ועוד רגע קט
                      והעין נעצמת
                      והחלום יביאהו ימה

                      והנה כמעט
                      הריאה נושמת
                      משֹיחה ללב "נומה"

                      האצבעות מקלידות
                      והרגל נרדמת
                      הוא ער, ולבו ישן

                      רחוק מדם שה
                      על מזוזת הבית
                      רחוק מן ההר העשן

                      ובגדיו הדלוחים
                      על גופו מונחים
                      וגופו על נפשו
                      בכבדות

                      וקרעים וטלאים
                      ושריטות ופצעים
                      על ליבו וראשו
                      לעדות

                      על קול מים זכים
                      ויערות רחוקים
                      ודשא רווי אגלי טל

                      ולילות וימים
                      היינו כחולמים
                      וזכרם לעד לא יבוטל
                      .

                      אז היה, הזיה
                      ובלילה חשוך
                      אור מסך
                      כבה.

                      אני לא עצמי.
                      תכף אשוב...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                        מוכן תמיד לעזור
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #862

                        נפלאות הבורא
                        בשמיים יש מלא עננים
                        ובראש מחשבות
                        רוצה להרפות מכל העניינים
                        רק להביט ולראות
                        את נפלאות הבורא
                        ולהרגיש
                        איך כל מה שקורה
                        לכל איש ואיש
                        זה רק ממנו הוא האבא
                        ואם שכחנו נזכור להבא
                        שהשם אחד
                        תמיד איתנו
                        לא משאיר אף אחד לבד
                        הוא אבינו
                        אז קח אויר ותתעודד
                        תרפה ותעצור
                        בוא אחי ותתמודד
                        כי יש מי שיעזור
                        תביט אל השמיים ותראה
                        איך הכל מנפלאות הבורא

                        לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • יעל ק.י מנותק
                          יעל ק.י מנותק
                          יעל ק.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #863

                          נקלעתי בזמן הצפירה היום ליד הר הרצל, וכשכולם עמדו שם בשקט הבנתי משהו גדול
                          חשוב לי להדגיש- זה אמנם מדבר על מתים אך לפעמים זה הגעגוע של כל אחד לעצמו ולא רק למי שהיה ולא כאן...

                          אני ואתה:

                          כל אחד ודמותו
                          המרצדת מול עיניו 
                          כל אחד ונרו
                          והאיש שהוא מתגעגע איליו

                          כל אדם ותפילתו
                          לאיש שהיה ונעלם
                          כל אדם ותשוקתו
                          לראותו רק עוד פעם

                          כל אדם וזכרונו
                          המתעתע מולו תדיר
                          הנה ההוא שמזכיר לי שוב אותו
                          כשהיינו אז בעיר,

                          כל אדם ושתיקתו
                          מול דרך העולם
                          כל אדם וזכותו 
                          לכאוב עד דמעות בלי טעם

                          כל אדם וקברו
                          ומצבת האבן שעליו
                          כל אחד ומתו
                          שמתאגדים כולם עכשיו

                          ובור גדול נפער
                          ולשם כל הדמויות פניהן
                          זה המקום שעדיין לא נשבר
                          זה כוח היכולת להתבונן

                          במה שהיה ועבר
                          ובמה שזועקת כל עין
                          זה אני אתה וכל אחד שנשאר
                          זה הביחד שיוצר יש מאין---


                          יעל#

                          יש דלת, ויש חלון,
                          ויש חור גדול שאין לו שם,
                          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          19
                          • מוח שליט על הלבמ מנותק
                            מוח שליט על הלבמ מנותק
                            מוח שליט על הלב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #864

                            שיר על יום הזיכרון!


                            היום זה יום זכר
                            ולא אמור להיות
                            שינוי של עמידה
                            בין חרדים לחילונים
                            אפילו בצפירה
                            נקרא פרקי תהילים
                            נקווה לימים יותר טובים
                            את חללי צה'ל אנו לא שוכחים
                            כי הם אלא שמוסרים את חייהם נלחמים
                            והכל זה עבורינו
                            אפ' כשזה נראה נגדינו


                            אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #865

                              השם בשמים רק הוא מזוג זיווגים
                              לא נראה לי שמשנה לו מקום הלימודים
                              השם בשמים מפרנס כל יצורים
                              לא מעניין אותו איך אתם נראים
                              אם נבין את זה ונפנים
                              שלא המראה ולא המקום קובעים
                              רק את הלב אוהב אלוקים
                              אם נסתכל פחות על החוץ יותר על הפנים
                              אזי יהו לנו חיים טובים ויפים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • EtiE מנותק
                                EtiE מנותק
                                Eti
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #866

                                זה לא השיר שהייתי בוחרת להשמיע
                                זו לא המנגינה שרציתי שתתנגן
                                אם היו נותנים לי לבחור הייתי מורדת
                                מחליפה את התווים, משנה את הקצב.

                                מישהו אחר את מנגינת חיי הטמיע
                                מישהו שעלי רק רוצה להגן
                                וזה לא משתלם לשנות, או לרדת
                                כי את הטוב המוחלט לי הוא מעצב.

                                אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                13
                                • ת תמר מהמרכז התייחס לנושא זה ב
                                • פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #867

                                  "עצמאות"
                                  רק אני לבד אני יכול
                                  אני רוצה כמו גדול
                                  לא רוצה לא ביקשתי
                                  לא צריך על תעזרו לי

                                  צריכים אתם כולכם לדעת
                                  אני מושלם ויהיה לעד
                                  גם אם אני חסר
                                  לא אספר אחביא אסתתר

                                  רציתי לספר לך חבר
                                  מושלם יש רק בעולם אחר
                                  לבקש עזרה זאת לא בושה
                                  בדיוק להפך זאת גבורה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • אייצ'יתא מנותק
                                    אייצ'יתא מנותק
                                    אייצ'ית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                                    #868

                                    מפתח:

                                    אם זה היה בידי
                                    אולי הייתי שמח כל הזמן
                                    אבל זה הולך לצידי
                                    ואני רק שואל עד מתי ולאן

                                    מולי יש חרב
                                    ואני מחפש לי מחבוא
                                    אף לעת ערב
                                    מחכה לאנדרנלין שיבוא

                                    כבר נגמרו הכוחות
                                    אזלו המילים
                                    עושה שוב טעויות
                                    בוכה ת'חיים
                                    מתחיל עם הלילות
                                    שורף ת'ימים
                                    מייצר עוד שאלות
                                    מסתיר ת'פנים
                                    כבר אין מה לעשות
                                    אז איפה אלוקים?????

                                    אם הייתי טיפה חכם
                                    זה היה אחרת
                                    אולי בכל זאת הייתי קם
                                    ומחליף אדרת

                                    כרגע אני בורח
                                    לא יודע לאן
                                    מחפש את המפתח
                                    וגומר על הזמן...

                                    --

                                    מוקדש לכל אלו שלא מפסיקים לשאול שאלות על החיים-
                                    ובכל זאת מחפשים עדיין את המקום שלהם....
                                    תדעו שבסוף יש אור.... גם כשזה לא נראה....

                                    @אייצ'ית...

                                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                    ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    14
                                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                                      מפתח:

                                      אם זה היה בידי
                                      אולי הייתי שמח כל הזמן
                                      אבל זה הולך לצידי
                                      ואני רק שואל עד מתי ולאן

                                      מולי יש חרב
                                      ואני מחפש לי מחבוא
                                      אף לעת ערב
                                      מחכה לאנדרנלין שיבוא

                                      כבר נגמרו הכוחות
                                      אזלו המילים
                                      עושה שוב טעויות
                                      בוכה ת'חיים
                                      מתחיל עם הלילות
                                      שורף ת'ימים
                                      מייצר עוד שאלות
                                      מסתיר ת'פנים
                                      כבר אין מה לעשות
                                      אז איפה אלוקים?????

                                      אם הייתי טיפה חכם
                                      זה היה אחרת
                                      אולי בכל זאת הייתי קם
                                      ומחליף אדרת

                                      כרגע אני בורח
                                      לא יודע לאן
                                      מחפש את המפתח
                                      וגומר על הזמן...

                                      --

                                      מוקדש לכל אלו שלא מפסיקים לשאול שאלות על החיים-
                                      ובכל זאת מחפשים עדיין את המקום שלהם....
                                      תדעו שבסוף יש אור.... גם כשזה לא נראה....

                                      @אייצ'ית...

                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #869
                                      פוסט זה נמחק!
                                      אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ברוריהב ברוריה

                                        פוסט זה נמחק!

                                        אייצ'יתא מנותק
                                        אייצ'יתא מנותק
                                        אייצ'ית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #870

                                        @ברוריה אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                        @אייצ-ית אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                        אז איפה אלוהים?????

                                        מה זה השאלה הזאת??

                                        הייתי בכיף עונה לך על השאלה-
                                        אבל זה לא המקום המתאים.

                                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                          #871

                                          ארבעת השירים הנ"ל נכתבו בהשראת המצב (הוספתי עוד 3 של חברות)
                                          כותבות- גאולה בלב 🤞 😍
                                          קצת ארוך , אבל שווה קריאה!

                                          זהו, נמאס
                                          לא רוצה לבכות עוד מכאב .
                                          לדעת מכל מה שהולך.
                                          אני רגישה , זה נשבר מהר
                                          כמה סטירות אפשר לקבל-
                                          ועוד מבלי להתעורר? 
                                          המצב פה רק מתחרפן .
                                          לחשוב על הילדים הקטנים
                                           שב'רחובות..
                                          על הלב שפועם שם- ללא הפסקות!


                                          קרה מקרה כל כך כואב
                                          הלב מסרב לעכל
                                          לא נתפס לנו
                                          איך זה קרה לנו
                                          צרחות בהלות
                                          אמבולנסים משטרות
                                          המחבלים ברחו
                                          בלי בושה ליערות
                                          המסוקים באויר
                                          לנסות לתופסם
                                          את הרשעים האלה
                                          ימח שימם
                                          כל זה קרה
                                          דווקא ביום העצמאות
                                          דווקא ביום שבו
                                          יש חגיגות
                                          לא סתם זה קרה היום
                                          אנשים חוגגים
                                          ושוכחים את אלוקים
                                          שוכחים שנפטרו
                                          עשרים וארבע אלף תלמידים
                                          ובכל זאת שמים מוזיקה ושירים
                                          לא סתם הפיגוע היה בפארק
                                          שמה היה את החגיגות והריקודים
                                          לכל כדור יש כתובת
                                          הכל מכוון מלמעלה
                                          בורא עולם מעורר אותנו
                                          שנעשה תשובה שנחזור
                                          אליו הוא מחכה לנו
                                          הוא רוצה לגאול אותנו
                                          בשביל זה אנחנו צריכים
                                          רק תפילות והלוואי שנשמע
                                          רק בשורות טובות❤❤


                                          פיגועים, אסונות
                                          איבוד דם כמו דמעות
                                          אנו מאבדים מהמשפחה
                                          אחים בלב היהודי
                                          בעקבות כל הצרות
                                          כמה קרוב זה יכול להיות
                                          לא דימיינתי
                                          תמיד בירושלים והשטחים זה יכול לקרות
                                          כך שמעתי
                                          תמיד חשבתי שזה רחוק מכל מה שאני מכירה
                                          ועד להיות לשעה 8 וחצי בלילה
                                          כשהמקרה קרה
                                          אז כע זה נורא לדעת שאנחנו לא רואים סימנים
                                          סימנים מאבא שאותם אנו מפספסים
                                          מעבירים הלאה כחלק מהשגרה
                                          ושוכחים שלכל מקרה יש מטרה
                                          מטרה שאנו צריכים להבין
                                          מטרה שצריכה לחדור לבפנים
                                          ואנו כהרגלנו
                                          ממשיכים בשגרת חיינו
                                          זה נורא להכיר את מי שאבד
                                          לדעת שאיתנו הוא כבר לא יהיה לעד
                                          לדעת שהוא נפטר ע"י השונאים
                                          ע"י בני עשיו הערורים
                                          שאין להם כל טיפת לב ורגשות
                                          רק הרג, חנק ורק אלא המחשבות
                                          לעשות פיגוע ירי, או לינץ'
                                          העיקר להרוג
                                          וכן זה ממש כואבב לדעת שאנו לא מבינים
                                          לא סתם קרו כל הפיגועים
                                          ירושלים, חדרה
                                          בני ברק, ובאר שבע
                                          עכשיו עוד נקודה חדשה סומנה
                                          אלעד
                                          לאיפה נגיע עם כל הצרות?
                                          עד מתי נתמודד עם כל האסונות?
                                          איך אנחנו לא שמים לב לסימנים?
                                          ולמה אחרי יום מהאסון נשארים אדישים?
                                          ממשיכים בחיים
                                          ושוכחים שיש אבא
                                          ושהכל כתוב מלמעלה
                                          הוא מכתיב לנו מה יקרה
                                          ואנחנו בובות על חוטים
                                          עושים את מה שהוא רוצה
                                          אז בואו נחשוב קצת יותר עמוק
                                          בואו נרגיש את זה קרוב! לא רחוק
                                          נתפלל לאבא שבשמיים
                                          ונבקש ממנו שיעזור משמיים
                                          שיעזור לנו ללכת בדרך הנכונה
                                          שיעזור לנו להתמודד ויביא תגאולה
                                          שיעזור לנו עם הנסיונות הרבים
                                          ושיעזור לנו לעובדו לאורך כל השנים
                                          בלי שאלות
                                          בלי טענות
                                          רק לעבוד אותו! את אבא שלנו
                                          הוא אוהב, ותמיד שומר עלינו
                                          הוא גורם לאושר ולשמחה
                                          או להפך לעצב והבכיה
                                          ואסור לשכוח שהכל לטובה
                                          גם אם מרגיש רע ואין תקוה
                                          אסור לשכוח וחובה לזכור
                                          אם נאמין באבא את הכל נעבור.


                                          משמחה לאבלות
                                          עד מתי הגלות
                                          רוצים גאולה
                                          במהרה
                                          שנצא מעבדות
                                          לעצמאות
                                          עוד חג נהפך לזיכרון
                                          עוד יום שנהפך לשחור
                                          רק אתמול היינו בדיכאון
                                          ועכשיו המשך לזיכרון
                                          עד מתי הצרות
                                          עד מתי הבכיות
                                          יתומים ואלמנות
                                          כמות הדמעות
                                          די אבא בבקשה
                                          די אבא רוצים גאולה
                                          רוצים משיח
                                          שכבר יצמיח
                                          את כולם
                                          את העולם
                                          מתחננים אבא
                                          בוכים בזעקה
                                          שחורה
                                          מזעקה של הלב
                                          די לכאב
                                          מתחננים
                                          משוועים
                                          לעזרתך
                                          אין עוד מלבדך
                                          אנו יודעים
                                          רוצים לעבוד אותך רק בשמחה
                                          רק בצהלה
                                          לא במרה שחורה
                                          לא בעצבות
                                          רק שמחה
                                          ועצמאות...

                                          חברים חייבים להתעורר!!
                                          נמאס לשמוע על כל הזוועות שהולכות. כואב😥 😥
                                          כל יום שעובר ואנחנו בחיים, בריאים, זה מתנה ענקית מאלוקים!
                                          שכל אחד יעשה משו קטן , יקריב מעצמו למען האחר , כדי שנהיה שם כולם ביחד..💔💔💔

                                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                          שומע נסתרות הלב 💜

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          16

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול