דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת על
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
    #851
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • יעל ק.י מנותק
      יעל ק.י מנותק
      יעל ק.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
      #852

      כמו הרבה פעמים גם אתמול הלכתי להירגע על גשר המיתרים, הפעם הצטיידתי בבקבוק שתיה אהוב והמון המון זמן בהיה...
      אלו התוצאות:)


      עמיד:

      תהיתי אותי
      על גשר עמוס מיתרים
      דימיתי עצמי
      לאותם אלפי צבעים
      משתנים

      ראיתי אותי
      בין הצבעוניות המתחלפת
      כחול סגול אדום
      וצהלת כוכבים בלבן בוהקת
      מתלהטת

      נשמתי אותי
      בין כל צלילי האור
      עצרתי לשתוק
      את מימדי הסחור
      לסהור

      צבעתי אותי
      בכל אותם גווני עומק
      כל כך אני-
      חסרת הגדרה וסומק

      וכך גיליתי אותי
      מלאת מהמורות ותוואי חלק
      מוזרה עד כדי שפיות
      חסרת אומץ, עם מדליה בשק

      וכך ניגנתי אותי
      פורטת כלום והכל
      מקשתת את חיי במנגינות
      ומתעדת עוד רגע של אני וסגול---


      יעל#

      יש דלת, ויש חלון,
      ויש חור גדול שאין לו שם,
      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • איזה קטעא מנותק
        איזה קטעא מנותק
        איזה קטע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
        #853

        גם אם תעיתי
        בדרך הנכונה לא הלכתי
        שוב אל התהום נפלתי
        וכמעט התרסקתי

        גם אם נתקעתי
        מהמרוץ עצרתי
        ולרגע שכחתי
        את מה שרציתי

        אני לא מתייאשת
        אני נאבקת ונלחמת
        אני יודעת שאני אנצח
        כי יש בי את הכח!!!

        גם אם שוב התבלבלתי
        גם אם את המטרה קצת הזנחתי
        גם אם את הכלים שוב שברתי
        ואל החושך הגעתי

        גם אם עשיתי כל טעות שקיימת
        גם אם העדפתי על פני החיים את המוות
        גם אם שקעתי במים עד הצוואר
        ואני עכשיו מרגישה רע ומר

        אני לא מתייאשת
        אני נאבקת ונלחמת
        אני יודעת שאני אנצח
        כי יש בי את הכח!!!

        ולא רק לי, לכולם יש הכח
        לא להתייאש, לא לנוח
        להתרומם מעל כל ההריסות
        גם אם קרו כבר 7 נפילות

        מוקדש באהבה לכל אלו שלא מתייאשים!

        יש שני סוגי מוזיקה-
        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
          #854

          לפעמים מרגיש לנו שאנחנו קרובים ממש למה שרצינו , וברגע האחרון -- הכל מתפקשש ..
          אנחנו צריכים לזכור תמיד לא להתייאש, לא משנה באיזה מצב נמצאים!!!
          לדעת ולהאמין בלב שלם שאבא איתנו , שומר ומוביל אותנו לדרך הכי ישרה והכי טובה שיכולה להיות  בשביל כל אחד , ובסוף נגיע לטוב בעז"ה 🙏 🙏

          כל מה שידעת- לא הספיק
          כל מה שניסית- החליק 
          אתה תמיד מנסה ,
          הולך  וממשיך ,
          מתי זה כבר יקרה?
          אתה רוצה רק להאמין ..
          אני זוכר עוד תתחושה 
          שהלב רוצה מעט נחמה.  

          אחי , אל תיפול
          כי יש אלוקים גדול , 
          שאותך תמיד ישמור 
          אתה לא לבד -
          יש למעלה אבא, הוא איתך, 
          אתה לא לבד -
          גם אני הייתי שם נשמה טהורה. 
          תזכור שיש אותו, הולך איתך ,
          ולוחש - שבסוף יהיה טוב 
          הוא יוביל אותך ..

          נכון, הדרך ארוכה.
          תאמין, תמשיך להילחם,
           אתה עוד תגיע לפסגה ,
          שפוך לך מעט מהאמונה 
          שאספת בדרכך, היא תדביק
          אותך למטרה, גם שזה לא נראה,
          בסוף אתה תגיע לדרך הישרה.

          אחי, אל תיפול..

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #855

            ברגל ימין התחיל זמני
            מקרב ליבי מודה אני
            על הבינה להבחין שנתת בי
            שמיושבי בית המדרש ששמת חלקי

            ריבונו של עולם
            אחת היא שאילתי
            שבבית השם יהיה שבתי
            לא לפחד לא להתייאש
            שבליבי תבער תמיד האש

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • טיטוט מנותק
              טיטוט מנותק
              טיטו
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
              #856

              יש שירים שלא צריכים הקדמה ויש שירים שהקדמה לא תעזור מה שבטוח זה שההזדהות תגיע ממי שמרגיש את המילים וההקדמה לא משנה...

              זעזוע חודר עמוק
              מצולק הייטב כחץ
              נפש ניתלת בשוק
              בין שמים לארץ

              הארץ בת הינם
              והשמיים שמיי גן
              קשר דם אל שניהם
              כאשר וריד הוא המאגן

              הטלאות, טלאות פנימיות
              תנודות מוניטור בחשש
              והגלולות, הגלולות משתקות
              אך הכאב בלב עוד מורגש

              רואה אנשים מרוחקים
              שקרובים רק פיזית
              צווחה קורעת שחקים
              והד של שקט חוזר ומצמית

              שסע מצד אל צד
              יוצר ללב חדר שלישי
              החדר שבו הרגש נלכד
              ומשחרר צער אמיתי

              מאיים בהפסקת אש
              האש שבוערת בליבי
              טעם אבק שריפה יבש
              נבלע עם הכח אחרון שבי

              וולקאם טו יואור ריל לייף
              נכתב על סף עילפון
              מוצא את עצמי מדמם
              את הנשמה בספא בסלון

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                מוכן תמיד לעזור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
                #857

                במבט לאחור
                על כל מה שהיה
                רוצה לחזור
                אל אותה התקופה
                בה תום של ילדות
                משתקף מפנינו
                בלי שום טעות
                אור נשפך מעינינו
                כמה הייתי מוכן לשלם
                לחזור אל אותם רגעים
                בהם העולם היה לי שלם
                לא הכרתי את החיים......
                מסתובב מסתקרן
                רוצה רק לדעת
                מפניי אור קורן
                בשמיים לגעת
                אם רק אחזור לרגע
                אל התקופה המתוקה
                בלי כל הידע
                אל צחוק שבקע
                בשמחה אמיתית
                ואושר צרוף
                של ילד קטן
                שרוצה רק לעוף
                עם משובה ילדותית
                שגרמה לחיוך
                גדול אמיתי
                לא קטן ומעוך.....
                עם עיניים בורקות
                ומרץ נעורים
                בשנים כה מתוקות
                רוצה לחזור לאותם ימים
                הלוואי ונזכה באמת
                לחזור לתקופה
                בה לא טעמנו טעמו של חטא
                תקופה כה יפה,

                מוקדש לכל מי שמתגעגע לתקופות האלה 😊 (כמוני)

                לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • מיתרמ מנותק
                  מיתרמ מנותק
                  מיתר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                  #858

                  סוף סוף מצאתי את הדרך
                  מצאתי את השביל
                  שאל בית המלך
                  אותי הוא יוביל

                  רק אשא תפילה
                  שתמיד בו אצעד
                  שלא אדע שום נפילה
                  ויותר לא אמעד

                  אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • EtiE מנותק
                    EtiE מנותק
                    Eti
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                    #859

                    לילה.
                    שקט שמתמשך.
                    דממה מהדהדת.

                    אפילה.
                    חושך שמערפל.
                    מסך שחור מעמעם.

                    בדידות.
                    כשכולם נעלמים.
                    נמצא רק עם עצמי.

                    זה הזמן,
                    בו אוכל להביט אלי פנימה.
                    להכיר עוד לעומק. להיבנות.

                    שיר שכתבתי בלילה שקט וחשוך - ומלא השראה...

                    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • זברהז מנותק
                      זברהז מנותק
                      זברה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי זברה
                      #860

                      כתבתי את זה סתם ברגע של געגוע, כזה שמציף את כולך ואין מה לעשות רק- להתגעגע...


                      געגוע.
                      למה שהיה,
                      ונגמר.
                      זיכרון שעדיין,
                      נשמר.
                      כבר שבוע.
                      הלב מתעקש,
                      להרעיש.
                      הדף מתקשקש,
                      מתיש...

                      געגוע.
                      רק עוד פעם,
                      לחזור,
                      קצת לדבר,
                      לסגור.
                      לא רגוע,
                      הראש חושב,
                      מבלבל.
                      הזמן לא עוזב,
                      מתסכל...

                      ומנגינה שמתפזרת,
                      בשקט... נוגעת.
                      עוד רגש שוזרת,
                      אני, מ ת ג ע ג ע ת...

                      אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                      אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      14
                      • טיטוט מנותק
                        טיטוט מנותק
                        טיטו
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #861

                        כעת נשמע צליל דק
                        של הקשת מקלדת
                        חדר חשוך
                        ואור מסך.

                        ועל עיניים עייפות
                        תמונה עומדת
                        מילים מרצדות
                        על המחשך

                        ראש חסר חלום
                        ושאיפה בודדת
                        של ילד ער
                        בשעה עייפה

                        ובחוץ- הלילה
                        והרוח מרקדת
                        ריקודה עדין
                        יחפה

                        ועוד רגע קט
                        והעין נעצמת
                        והחלום יביאהו ימה

                        והנה כמעט
                        הריאה נושמת
                        משֹיחה ללב "נומה"

                        האצבעות מקלידות
                        והרגל נרדמת
                        הוא ער, ולבו ישן

                        רחוק מדם שה
                        על מזוזת הבית
                        רחוק מן ההר העשן

                        ובגדיו הדלוחים
                        על גופו מונחים
                        וגופו על נפשו
                        בכבדות

                        וקרעים וטלאים
                        ושריטות ופצעים
                        על ליבו וראשו
                        לעדות

                        על קול מים זכים
                        ויערות רחוקים
                        ודשא רווי אגלי טל

                        ולילות וימים
                        היינו כחולמים
                        וזכרם לעד לא יבוטל
                        .

                        אז היה, הזיה
                        ובלילה חשוך
                        אור מסך
                        כבה.

                        אני לא עצמי.
                        תכף אשוב...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                          מוכן תמיד לעזור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #862

                          נפלאות הבורא
                          בשמיים יש מלא עננים
                          ובראש מחשבות
                          רוצה להרפות מכל העניינים
                          רק להביט ולראות
                          את נפלאות הבורא
                          ולהרגיש
                          איך כל מה שקורה
                          לכל איש ואיש
                          זה רק ממנו הוא האבא
                          ואם שכחנו נזכור להבא
                          שהשם אחד
                          תמיד איתנו
                          לא משאיר אף אחד לבד
                          הוא אבינו
                          אז קח אויר ותתעודד
                          תרפה ותעצור
                          בוא אחי ותתמודד
                          כי יש מי שיעזור
                          תביט אל השמיים ותראה
                          איך הכל מנפלאות הבורא

                          לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • יעל ק.י מנותק
                            יעל ק.י מנותק
                            יעל ק.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #863

                            נקלעתי בזמן הצפירה היום ליד הר הרצל, וכשכולם עמדו שם בשקט הבנתי משהו גדול
                            חשוב לי להדגיש- זה אמנם מדבר על מתים אך לפעמים זה הגעגוע של כל אחד לעצמו ולא רק למי שהיה ולא כאן...

                            אני ואתה:

                            כל אחד ודמותו
                            המרצדת מול עיניו 
                            כל אחד ונרו
                            והאיש שהוא מתגעגע איליו

                            כל אדם ותפילתו
                            לאיש שהיה ונעלם
                            כל אדם ותשוקתו
                            לראותו רק עוד פעם

                            כל אדם וזכרונו
                            המתעתע מולו תדיר
                            הנה ההוא שמזכיר לי שוב אותו
                            כשהיינו אז בעיר,

                            כל אדם ושתיקתו
                            מול דרך העולם
                            כל אדם וזכותו 
                            לכאוב עד דמעות בלי טעם

                            כל אדם וקברו
                            ומצבת האבן שעליו
                            כל אחד ומתו
                            שמתאגדים כולם עכשיו

                            ובור גדול נפער
                            ולשם כל הדמויות פניהן
                            זה המקום שעדיין לא נשבר
                            זה כוח היכולת להתבונן

                            במה שהיה ועבר
                            ובמה שזועקת כל עין
                            זה אני אתה וכל אחד שנשאר
                            זה הביחד שיוצר יש מאין---


                            יעל#

                            יש דלת, ויש חלון,
                            ויש חור גדול שאין לו שם,
                            ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            19
                            • מוח שליט על הלבמ מנותק
                              מוח שליט על הלבמ מנותק
                              מוח שליט על הלב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #864

                              שיר על יום הזיכרון!


                              היום זה יום זכר
                              ולא אמור להיות
                              שינוי של עמידה
                              בין חרדים לחילונים
                              אפילו בצפירה
                              נקרא פרקי תהילים
                              נקווה לימים יותר טובים
                              את חללי צה'ל אנו לא שוכחים
                              כי הם אלא שמוסרים את חייהם נלחמים
                              והכל זה עבורינו
                              אפ' כשזה נראה נגדינו


                              אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #865

                                השם בשמים רק הוא מזוג זיווגים
                                לא נראה לי שמשנה לו מקום הלימודים
                                השם בשמים מפרנס כל יצורים
                                לא מעניין אותו איך אתם נראים
                                אם נבין את זה ונפנים
                                שלא המראה ולא המקום קובעים
                                רק את הלב אוהב אלוקים
                                אם נסתכל פחות על החוץ יותר על הפנים
                                אזי יהו לנו חיים טובים ויפים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • EtiE מנותק
                                  EtiE מנותק
                                  Eti
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #866

                                  זה לא השיר שהייתי בוחרת להשמיע
                                  זו לא המנגינה שרציתי שתתנגן
                                  אם היו נותנים לי לבחור הייתי מורדת
                                  מחליפה את התווים, משנה את הקצב.

                                  מישהו אחר את מנגינת חיי הטמיע
                                  מישהו שעלי רק רוצה להגן
                                  וזה לא משתלם לשנות, או לרדת
                                  כי את הטוב המוחלט לי הוא מעצב.

                                  אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  13
                                  • ת תמר מהמרכז התייחס לנושא זה ב
                                  • פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #867

                                    "עצמאות"
                                    רק אני לבד אני יכול
                                    אני רוצה כמו גדול
                                    לא רוצה לא ביקשתי
                                    לא צריך על תעזרו לי

                                    צריכים אתם כולכם לדעת
                                    אני מושלם ויהיה לעד
                                    גם אם אני חסר
                                    לא אספר אחביא אסתתר

                                    רציתי לספר לך חבר
                                    מושלם יש רק בעולם אחר
                                    לבקש עזרה זאת לא בושה
                                    בדיוק להפך זאת גבורה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'ית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                                      #868

                                      מפתח:

                                      אם זה היה בידי
                                      אולי הייתי שמח כל הזמן
                                      אבל זה הולך לצידי
                                      ואני רק שואל עד מתי ולאן

                                      מולי יש חרב
                                      ואני מחפש לי מחבוא
                                      אף לעת ערב
                                      מחכה לאנדרנלין שיבוא

                                      כבר נגמרו הכוחות
                                      אזלו המילים
                                      עושה שוב טעויות
                                      בוכה ת'חיים
                                      מתחיל עם הלילות
                                      שורף ת'ימים
                                      מייצר עוד שאלות
                                      מסתיר ת'פנים
                                      כבר אין מה לעשות
                                      אז איפה אלוקים?????

                                      אם הייתי טיפה חכם
                                      זה היה אחרת
                                      אולי בכל זאת הייתי קם
                                      ומחליף אדרת

                                      כרגע אני בורח
                                      לא יודע לאן
                                      מחפש את המפתח
                                      וגומר על הזמן...

                                      --

                                      מוקדש לכל אלו שלא מפסיקים לשאול שאלות על החיים-
                                      ובכל זאת מחפשים עדיין את המקום שלהם....
                                      תדעו שבסוף יש אור.... גם כשזה לא נראה....

                                      @אייצ'ית...

                                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                      ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      14
                                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                                        מפתח:

                                        אם זה היה בידי
                                        אולי הייתי שמח כל הזמן
                                        אבל זה הולך לצידי
                                        ואני רק שואל עד מתי ולאן

                                        מולי יש חרב
                                        ואני מחפש לי מחבוא
                                        אף לעת ערב
                                        מחכה לאנדרנלין שיבוא

                                        כבר נגמרו הכוחות
                                        אזלו המילים
                                        עושה שוב טעויות
                                        בוכה ת'חיים
                                        מתחיל עם הלילות
                                        שורף ת'ימים
                                        מייצר עוד שאלות
                                        מסתיר ת'פנים
                                        כבר אין מה לעשות
                                        אז איפה אלוקים?????

                                        אם הייתי טיפה חכם
                                        זה היה אחרת
                                        אולי בכל זאת הייתי קם
                                        ומחליף אדרת

                                        כרגע אני בורח
                                        לא יודע לאן
                                        מחפש את המפתח
                                        וגומר על הזמן...

                                        --

                                        מוקדש לכל אלו שלא מפסיקים לשאול שאלות על החיים-
                                        ובכל זאת מחפשים עדיין את המקום שלהם....
                                        תדעו שבסוף יש אור.... גם כשזה לא נראה....

                                        @אייצ'ית...

                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #869
                                        פוסט זה נמחק!
                                        אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ברוריהב ברוריה

                                          פוסט זה נמחק!

                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'ית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #870

                                          @ברוריה אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                          @אייצ-ית אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                          אז איפה אלוהים?????

                                          מה זה השאלה הזאת??

                                          הייתי בכיף עונה לך על השאלה-
                                          אבל זה לא המקום המתאים.

                                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול