דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • margalitM מנותק
    margalitM מנותק
    margalit
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #882

    תמיד היא מגיעה בדיוק כשצריך
    תומכת, מרגיעה, עוזרת לי בתהליך
    מחייכת גם כשנראה שהמצב בלתי הפיך
    היא תמיד מופיעה בזמן הנכון

    היא כל כך מלטפת, מרגיעה ועוטפת
    עם חיוך מגיעה, אותו היא לא מזייפת
    את סודותיי שומרת לי בתוך כספת
    ולכל בעייה נותנת פתרון

    אותי היא מרגישה ואת רגשותיי היא מזהה
    לרגש משמעות נותנת ואיתו מזדהה
    כל מפגש איתה, לנפש זה החייאה
    היא בשבילי כמגן, כשריון

    סולמות
    מגביהים את הקול שלך

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    13
    • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
      אוהבת מוזיקה 0א מנותק
      אוהבת מוזיקה 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
      #883

      חרב מושחזת
      רצפות מרוחות
      שקט מחריש
      מת כבר האיש

      איה אבי
      זועקת בלי קול
      ההלך בלי פרדה
      מי יקח את העול

      עד מתי עוד יבכו
      שואלת אותך
      עברנו הכל
      יש כבר תקיעה?

      עברנו השנה: פיגועים, אסון מירון, קורונה, אסון קרלין וכו....

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • איזה קטעא מנותק
        איזה קטעא מנותק
        איזה קטע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
        #884

        נצח ישראל לא ישקר!

        שיר שנכתב קצת באיחור כיוון שלא הצלחתי להתחבר לפורום.

        הערבים עושים פיגועים
        ולצערינו יש הרוגים
        אבל אנחנו לא מפחדים
        כי איתנו האלוקים

        עם ישראל חי והערבים שיתפוצצו
        הם לא הראשונים שלכחדו ניסו
        היו עוד רבים ורעים שניסו כבר קודם
        ונצח ישראל לא שיקר והמשיך להתקיים

        הלוואי שיבוא כבר המשיח ושנזכה
        הלוואי שבנקמה בגויים נחזה
        ובואו נוסיף לבינתיים
        איזה פרק תהילים או שניים

        לרפואת הפצועים ולעילוי נשמת ההרוגים מכל הפיגועים ובפרט מהפיגוע באלעד (שם לצערי הייתי ממש קרוב כיוון שאני גרה שם)

        יש שני סוגי מוזיקה-
        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • EtiE מנותק
          EtiE מנותק
          Eti
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
          #885

          זה שיר שכתבתי ביום אחד מבולגן שלא מצאתי לי מקום, והרגשתי קצת חסרת תוחלת....
          אי אפשר לומר שיש בו חריזה מדויקת או מקצב מושלם...
          פשוט מה שיצא לי אז מהלב.


          משרכת רגליים
          מחפשת תשובה
          בין ערמות בוץ
          טובעני.

          ביצות ישנות
          שעברתי מזמן
          פוערות מלתעות למולי
          לועגות.

          שלא אחשוב שניצחתי
          שלא אחלום שגדלתי.

          אבק מכסה ת'פנים
          עולם שנצבע באפור
          משכיח הבטחות.
          עתיקות.

          אפסה לי תקווה
          טומנת ראש,
          ביאוש.
          ונגמר לי.
          ואין כבר כח.
          ותכלית.

          ויום יבוא.
          וכף גדולה,
          תאחז בידי הקטנה.
          ותחלץ,
          מבוץ ועפר.
          מאבק ומדם.
          ומכאב.
          של גלות.

          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
            #886

            שיר שנכתב על התומים מאלעד ובכלל..

            נכתב לאחר סרטון מזעזע של אחת האלמנות מהפיגוע בוכה וצועקת {מצמרר} שנוספו עוד ילדים יתומים, השם ישמור... מה שמשך אותי להוריד דמעות ולכאוב יחד איתה . וזה מה שיצא--

            אבא, אותך יותר כבר לא אראה.
            אולי רק בחלום אליי תתגלה.
            בזמן בכי, מכאוב, תמיד היית לצידי.
            עוטף בחום, ולוחש מה עובר עליך בני.
            רוצה את הכי טוב שיכול להיות עבורי.
            בזמן צחוק , צחקת איתי
            השארת תחושה שיש מישהו שתמיד איתי .
            הבאת מקום לרגשותיי להביע את עמדתם.
            ועכשיו שאתה לא כאן- רוצה לומר כבר דיי! 
            אבל הקול שלך לחש לי שיש את אבא ,
            אב יתומים, אבא של כולם והוא בשמיים שומר,
            הולך וילך איתי לאורך כל הזמן.
            מבטיח להחזיק חזק , ללכת איתך, בדרכך, כל חיי .
            מתגעגע.
            געגועים לבני אדם ...
            💔💔💔

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • טיטוט מנותק
              טיטוט מנותק
              טיטו
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
              #887

              My soul is like junk on the floor
              Let me go and close the door
              i cant see that. And also
              not to believe. I cant?

              What if I'm bad for that?
              What if I die from that?
              what if I cant love that
              What if I hate that

              How can I run in the noise
              i feel like an idiot and a tin
              can No one can do anything again Crying and the guitar echoing in my head

              What if I'm bad for that?
              What if I die from that?
              What if I cant love that
              what if I hate that

              i have a hard time thinking about it
              I will never lose the point
              but now I dont know what to do
              Maybe just leave me alone?

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #888

                בני ברק וחדרה
                אלעד ותל אביב
                רב השונה
                על המשותף
                עזבו מחלוקות
                כיפות או לא
                עתיד אחד לכולנו
                הם חושבים שאנחנו דומים
                לא כל כך מבדילים
                אבל אותנו הכי קל לזהות
                עם כיפה ופאות
                לצערנו יותר קל לפגוע
                צרכים להאמין
                אם רק נדע ונבין
                שכולנו באותה סירה
                ומנהיג אחד לבירה

                שירה מעומק הנשמה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                  מוכן תמיד לעזור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #889

                  יומיים בלי מקצב
                  פתאום חשבתי לעצמי
                  זה לא מובן מאליו
                  מה שעשה לי הפורום הזה
                  הרגשתי קצת מאוכזב
                  שנכנסתי ושוב
                  זה לא עבד
                  היה קצת עצוב
                  בלעדיו
                  ככה זה שמתרגלים לטוב
                  פתאום קולטים ומתחילים להעריך
                  את כל הטוב שהפורום הזה ממשיך
                  והיה לי קצת קשה
                  בלי הפורום הזה
                  אך התמודדתי וקיוויתי
                  שיחזור לפעולה!
                  והנה תפילתי
                  נענתה והתקבלה

                  ||אולי זה נשמע קצת מוזר אבל באמת חברים!!! יומיים בלי מקצב והיה לי כל כך קשה!!!! פתאום למדתי להעריך ולהבין שזה לא מובן מאליו וצריך להודות לצוות ולהנהלה וגם כמובן למשתמשים היקרים והאהובים אז קבלו את תודתי!!! ואם יש משהו שמסוגל קצת לחפות על החוסר של המוזיקה ולהנעים את ימי ספירת העומר זה הפורום התותח הזה מקצב!!!!! אני מודה להשם כל יום שגיליתי את הפורום הזה!!!! ||

                  לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                    היידה מיוזיק 0ה מנותק
                    היידה מיוזיק 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי היידה מיוזיק 0
                    #890

                    אמונה
                    ופעמים שיוצא לי לחשוב,
                    איך ניתן לראות את הטוב?
                    איך להפנים להבין, להאמין,
                    שכל תזוזה בעולם מאיתו,
                    בלי לחשב חשבונות--
                    כי צדק אמיתו,
                    ולדעת בתוך תוכי,
                    כי גם ה"רע" הוא טוב אלוקי,
                    נסתר אמנם ולא גלוי,
                    אך מי אני? וכי בי הכל תלוי?
                    ואז אני מבינה--
                    כל ניסיון- הוא חלק מתמונה,
                    פאזל הוא שמתחבר,
                    פעמים לוקח חודש או שנה,
                    ופעמים שאין ביכולתי לראותה שלימה,
                    גם אם זה מרגיש קצת חוסר אונים, שממה--
                    אך אז--
                    ברגעים שכאלה מתעוררת האמונה,
                    בוערת, חזקה מתמיד,
                    מצמיחה משהו חדש,
                    אולי לתמיד?
                    ונדמה כי דווקא ברגע זה אפול,
                    אך מנסה בכח להמשיך בלי לשאול,
                    ליצור שינוי בתוך תוכי,
                    כזה שיהיה מועיל ומהותי,
                    ורק ה' שיושב ממעל,
                    הוא זה שיתמוך ויוביל-
                    צעד אחר צעד בדרכי.
                    🤔 😉

                    לפעמים אנחנו מרגישים חוסר אונים ולא מבינים למה הדבר קרה לנו--
                    צריך לזכור שהכל מאיתו ושום דבר לא במקרה,
                    ולזכור- הכל זה טוב!! גם כשלא תמיד נראה לנו..
                    בהצלחה😉

                    כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                    תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                    (עקיבא תורג'מן)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • אסתר. ה.א מנותק
                      אסתר. ה.א מנותק
                      אסתר. ה.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #891

                      רק עכשיו מרגישה בטוחה להעלות, אחרי שהטראומה מהמראות והצעקות אט אט חולפות
                      את חלק מהשיריבינו רק תושבי אלעד, ומהשאני כתבתי זה רק מקצתה..

                      פחד אלוקים,
                      אין הבטחה
                      מי למוות, מי לחיים

                      מתח וחרדה
                      עוטפים כל אחד
                      בגלל בן עוולה
                      פושע נתעב!

                      אנשים גדולים
                      איבדנו
                      מאנשי חסדים
                      התיתמנו!!

                      רעש המסוק לא פוסק
                      הלב ממשיך בחוזקה לפעום
                      והכתב? קמעה רועד
                      והעניים? צורבות מדמעות
                      של כאב
                      של לב נשבר ונדכא
                      על יתומים ואלמנות
                      וכלה אחת
                      שאבא לא ילווה אותה לחופה...

                      אחינו,
                      איך אותך איבדנו?
                      מאיר פנים ושמח תמיד
                      לא הפסקת לפרגן ולהאיר
                      נתת מעצמך
                      גם שלא היה לך
                      אחינו,
                      מחובר אל צדיק האמת
                      בכל רגע, בכל עת

                      ואני אמשיך לשאול
                      למה?
                      אומנם כך יאמר הגויים
                      אך הלב עדיין ממאן להנחם
                      רק מבקשת ממך אלוקים
                      "רחם עלינו אבא, הושיענו"!!

                      סורי שזה היה ארוך קצת, פשוט זה נכתב בלי תכנון
                      רץ לי על המקלדת מהלב..😰 😢 😥

                      מהשבר- גדלים
                      מהקושי- מתבגרים
                      עוד תראה : מעז יצא מתוק

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                        #892

                        מתקרבים לל"ג בעומר , להילולת ר' שמעון בר יוחאי והיום שבו קרה האסון הגדול ... שמחה ועצב מעורבבים יחד . שיר קצר מהזיכרונות שנשארו ....הכאב , השינוי והאחדות של עמ"י.

                        לא יאמן שעברה שנה,
                        מהאסון שבהר קרה.
                        לחזור לאותם רגעים ,
                        למראות הקשים,
                        הרגשנו בסרטים של סיוטים .
                        לילדים הקטנים שנהיו באותו
                        לילה יתומים .
                        אלו שאיבדו אחים,
                        חברים , בנים, אבל תמיד
                        נשארים איתנו, בלב, חרוטים.
                        השם לקח ת'טובים,
                        רצה אותם אליו קרובים.
                        לנו זה כאב בפנים,
                        קיבלנו באותם רגעים
                        מכה חזקה לפנים.
                        לא עיכלנו ...
                        ו-ואי
                        כמה קבלות קיבלנו .
                        כמה יצרים כבשנו .
                        כדי להיות יותר טובים ,
                        להתחזק באמת מבפנים
                        לחיות חיים אמיתיים ,
                        שלמים ומאוחדים.

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • זברהז מנותק
                          זברהז מנותק
                          זברה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #893

                          כמו כולם גם אני,
                          שורד.
                          עוד תמונה על קיר,
                          עובד, מורד.

                          כמו שמש גם אני,
                          שורף.
                          ועוד ענן שעובר,
                          מסתיר, דוחף.

                          לא יכל עוד לחכות,
                          יש רכבת, נוסעת...
                          נשבר לי משתיקות,
                          וממילה ששוסעת...

                          יום נגמר ואני סוגר,
                          ת'מחברת.
                          שורט, בועט בשורות,
                          שומר למזכרת.

                          מנסה לתפוס בתמונה,
                          שאבדה.
                          מחפש אחר תשובות,
                          למציאות שבגדה.

                          ואם יש טיפה של כוח,
                          תראה לי סימן.
                          נמאס לי ממך לברוח,
                          כבר לא'ידע לאן...

                          אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                          אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                            אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                            אוהבת מוזיקה 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #894
                            פוסט זה נמחק!
                            מוזיקה זה הדיבורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

                              פוסט זה נמחק!

                              מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                              מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                              מוזיקה זה הדיבור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #895
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • EtiE מנותק
                                EtiE מנותק
                                Eti
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #896

                                סתם
                                כי לא חשבתי
                                סתם
                                כי לא נשארתי
                                סתם
                                יושבת ואוכלת ת'לב
                                סתם
                                מבזבזת דמעות וכאב
                                סתם
                                בגלל החלטה שגויה
                                סתם
                                בגלל מחשבה פזיזה
                                סתם
                                בפספוס של החיים
                                סתם
                                רק מתוך הרגלים.

                                זה לא סתם,
                                כי אתה את דרכי מכוון
                                זה לא סתם,
                                מאמינה שאפשר לתקן.

                                אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                מוזיקה זה הדיבורמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                10
                                • EtiE Eti

                                  סתם
                                  כי לא חשבתי
                                  סתם
                                  כי לא נשארתי
                                  סתם
                                  יושבת ואוכלת ת'לב
                                  סתם
                                  מבזבזת דמעות וכאב
                                  סתם
                                  בגלל החלטה שגויה
                                  סתם
                                  בגלל מחשבה פזיזה
                                  סתם
                                  בפספוס של החיים
                                  סתם
                                  רק מתוך הרגלים.

                                  זה לא סתם,
                                  כי אתה את דרכי מכוון
                                  זה לא סתם,
                                  מאמינה שאפשר לתקן.

                                  מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                  מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                  מוזיקה זה הדיבור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #897
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • EtiE Eti

                                    סתם
                                    כי לא חשבתי
                                    סתם
                                    כי לא נשארתי
                                    סתם
                                    יושבת ואוכלת ת'לב
                                    סתם
                                    מבזבזת דמעות וכאב
                                    סתם
                                    בגלל החלטה שגויה
                                    סתם
                                    בגלל מחשבה פזיזה
                                    סתם
                                    בפספוס של החיים
                                    סתם
                                    רק מתוך הרגלים.

                                    זה לא סתם,
                                    כי אתה את דרכי מכוון
                                    זה לא סתם,
                                    מאמינה שאפשר לתקן.

                                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                    מוזיקה זה הדיבור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #898
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #899
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                        מוזיקה זה הדיבור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #900
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • יעל ק.י מנותק
                                          יעל ק.י מנותק
                                          יעל ק.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                          #901

                                          תג שוטרת:

                                          פוסעת לאיטי
                                          במורדות הררי שלכת
                                          עלים יבשים מתנפצים
                                          תחת רגשותי המגואלות במתכת

                                          שוכחת את עצמי
                                          במורדות שמי תכלת
                                          גלים מתים מופיעים
                                          מול עיני המתקדרות עם אשמורת

                                          מסתנוורת מדמותי
                                          במורדות שמש סוררת
                                          ימים כעננים עפים
                                          ועודני בתום- בתקווה מתנחמת

                                          מסתגרת בשלמותי
                                          במורדות חיי עופרת
                                          מחפשת שוב עדים
                                          לאותם תגי כתובת

                                          ושוב צועדת לתומי
                                          במורדות דמויות שותקת
                                          מאתרת את כל אותם נעדרים
                                          בסריקת עין מתמודדת

                                          מוצאת אותם בדרכי
                                          במורדות אותה מערבולת
                                          אח, הלוואי ויכולתי
                                          לעצור אותם בצד ולהוציא תג שוטרת---


                                          יעל#

                                          יש דלת, ויש חלון,
                                          ויש חור גדול שאין לו שם,
                                          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול