דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 821.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • orlyO מנותק
    orlyO מנותק
    orly
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
    #923

    ואנחנו בידיו,
    בידי אבא חנון ורחום.
    ואנחנו חוסים בצל כנפיו,
    בצילו של אבא ענק ועצום.

    אבא שמלווה אותנו בכל נפילה וכאב,
    אבא שיודע מה מסתתר עמוק בלב,
    אבא שדואג, שומר ולא עוזב.

    הוא זה שמרים אותנו על כתפיו,
    הוא זה שלעולם לא נוטש את בניו,
    הוא זה שנמצא איתנו במקומות הכי פנימיים,
    ברגעים הכי שמחים, ברגעים הכי קשים.

    הוא,אבא שלנו!
    אבא, מלך מלכי המלכים!
    ולנו, אין מילים בפינו,
    כדי להודות לו על חסדיו ורחמיו העצומים.

    "ומבלעדיך אין לנו מלך אלא אתה!"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • י מנותק
      י מנותק
      יוסי יוסי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי יוסי
      #924

      שיר משנה שעברה אחרי האסון הנורא:

      בס"ד
      מירון, מילה שטומנת בתוכה
      ישועות דבקות ותפילה
      מירון, סמל למקום שמחה
      איכה הפכה ליגון ויללה

      רשב"י, מושג של חיבור ואחדות
      כל אדם מרגיש שייך
      ממנו שואבים הצלה ופדות
      הפך למקום אסון, היאך

      ראש חודש, ליל שישי, מוצאי שבת
      עולים ונוסעים מירונה
      חלאקעס, ח"י רוטל לידת בן ובת
      הומרה השירה בקינה

      ל"ג בעומר, אלפי שנים
      בנערינו ובזקנינו
      שמחים ורוקדים אבות על בנים
      ועתה, נהפך לאבל מחולינו

      כל העדות מכל עמך ישראל
      חוגגים יד ביד
      בציציות השני אין שואל
      וכעת, אסון נורא כולם ביחד

      איכה נספר ואיך נשחזר
      בלתי ניתן להבנה
      מ"ה יהלומים עוטרו בנזר
      דודי ירד וליקט שושנה

      ילדים וזקנים יחדיו חוברו
      עלה המוות בחלוננו
      המראות אשר עינינו ראו
      אוי מה היה לנו

      איך ננחם ואיך נמשיך
      העולם עמד מלכת
      יום בצהריים החשיך
      נותרנו כעצים בשלכת

      אבינו מלכינו אלינו מדבר
      ואנו, אותו לא מבינים
      מי בחנק ומי בדבר
      טאטע הושיעה בנים

      כדאי הוא ר' שמעון לסמוך
      עליו בשעת הדחק
      אנא ריבונו של עולם בנו תתמוך
      כשיום השמחה נמחק

      קדושי מירון, קרבנות ציבור
      לא נשכחכם כל כך מהר
      ננצל את הזמן, את הלב השבור
      לא לחינם נגזר עלינו כאן להשאר

      אבא שבשמים, האר אלינו פניך
      קרבינו אליך הכי קרוב שאפשר
      אתה אבינו ואנו בניך
      העם הכי מאושר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #925
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • S מנותק
          S מנותק
          shin
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
          #926

          מקווה שזה המקום. לא מצאתי מקום אחר.. אז אעלה את זה כאן:
          יום למחרת האסון התארחתי בבית שמש אצל קרובי משפחה בבניין של הבחור חיים ראק זצ''ל שנהרג באסון,
          האוירה הייתה מאוד לא שיגרתית ועצובה מאוד כיאה לא רק לאירוע בסדר גודל כזה אלא למשפחה שאיבדה בן.
          בחרתי לכתוב את השיר הזה ואף הלחנתי עליו לחן מעניין, אך הבנתי שלחן על אסון מירון לא יתפוס,
          אז תהנו (לא בדיוק הנאה אלא הכרה ואולי זוית עצובה קצת על האירוע שאמור להיות יום שמחה) מהמילים....

          א. אין עוד מילים לתאר, ולא אויר לנשום,
          אייכה אוכל לעורר, בדברי תפילותי שארשום,
          אש ותמרות עשן בלהבות.. אש תמיד שלא פוסקת,
          שמחה של אמת בלבבות.. את מקומה יירש השקט,
          פז': ומי ינחם את האלמנות, המשפחות השכולות האבלות,
          ומי ירחם בלי רחל מבכה, בכי תמרורים, בניה קוראים, בניה כורעים,
          המשיכי לבכות.. המשיכי לבכות.. כי כלו בנו כוחות, ולא נותרו דמעות,
          מלא זכיות... שומע תפילות... מה לומר לפניך, מ"ה לומר,
          ב. געגוע קורא שואב, כולם רוצים להתקרב,
          מטף ועד זקן, בערה אש קודש בלב,
          קרבת אלוקים לי טוב.. וברוב עם הדרת מלך,
          דמעות של שמחה בהלוך.. ובחזור בוכה הדרך,
          פז': ומי ינחם את האלמנות וכו'...
          ג. בנים רחימין עולו עולו לשמי מרומים, לארצות החיים,
          הפכה לאבל ויגון שמחת באי עולי מירון,
          מה לומר ביום כזה מ"ה...
          כדאי הוא ר' שמעון, עוברים לפניו כבני מרון,
          י''ח באייר, הכאב עוד נשאר, מאשפ"ת ירים אביון...
          (י''ח באייר תשפ''א)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #927
             "תקן את הגדרות"
            

            הסדקים התרחבו הגדרות נפרצו
            החבל רופף החוטים נפרמו
            חייבים למתוח לגדור הפרצות
            את הדלת לנעול לקנות מפתחות.

            אמרתי נכנס לכמה דקות
            נשארתי כלוא לכמה שעות
            ושוב פעם נכנסתי לא למדתי
            החלטתי הבטחתי ולא הצלחתי.

            עזור להיות איתן בדעתי
            לקבל החלטות להיות אמתי
            מאחורי הפחד לא להתחבאות
            אנא אבא תן לי כוחות

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • איילהא מנותק
              איילהא מנותק
              איילה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי איילה
              #928

              וחשבתי שכבר יבש אצלי מעיין הדמעות
              והייתי בטוחה שאני לא יודעת לבכות
              והשנה שחלפה טשטשה את הכאב
              ורק למשפחות יש חור ענק בלב

              אבל גיליתי
              שהכאב עוד חזק גם אצלי
              והדמעות לא עזבו את העיניים שלי
              וכשאני מדפדפת בתמונות ורואה
              עוד אחד ועוד אחד-
              ארבעים וחמישה

              אני מקווה, מייחלת ומתפללת
              שהלקח נלמד
              ולא נקריב עוד קורבנות לשווא
              כי נכון הם קורבנות ציבור
              וזו גזירה שנגזרה ואין לערער
              אבל אף אחד לא רוצה להיות קדוש
              ואף אחד לא רוצה להיות התמונה הבאה בעיתון...

              מירון תשפ"ב תשמרו על עצמכם! 🙏

              לא אני כתבתי אבל הייתי חייבת לשתף😥

              👊 ...Never say never

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                #929

                בין ההרוגים יש מישהו הקהילה שלנו קוראים לו ר' יוסף גרינבוים ז"ל כואב הלב על אברך צעיר מי יתן שה' יאמר לצרותינו די
                בכל מקום שאתם נמצאים תזהרו לא לדחוף ובפרט במירון

                עוד רגע ידלק הניצוק
                תובער הלהבה
                וכולנו נזכור מה קרה
                בשנה שעברה
                איך הילולה כול כך שמחה
                נהפכה ללויה
                איך קהל של המונים שמח ואושר
                נהפך לים של דמעות עם יגון עצום
                פחד בהלה ודממה כבדה
                לא כך הכרנו את ההר והזמן
                בל"ג בעור לא זמן לצער וכאב
                איך נוכל להמשיך לשמוח
                למרות מה שקרה
                איך נוכל לא להיזכר בה שקרה
                הרי זה כל כך טרי
                לא יאומן שרק עברה שנה
                נדמה שזה קרה רק אתמול
                45 קדושים ביום ההילולה נעקדו
                אסור לתת לזמן לעשות את שלו
                לא לתת למתים להשתכח מן הלב
                הם הרי בנינו הקדושים
                נזכור להדליק נרות
                לעילוי הנשמות
                ויחד עם זה נקווה
                שיבוא השיח מהר
                כי אין לנו כוח יותר

                שירה מעומק הנשמה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #930

                  היום ל"ג בעומר
                  פסקה מגיפת התלמידים
                  אפשר כבר לשמוע שירים

                  היום, נפטר רבי שמעון
                  השאיר לנו את מורשתו
                  ויש המון מדורות שנדלקות לזכרו

                  היום קרה אסון
                  בעיר הקודש מירון
                  שם נפטרו ביום ההילולה
                  צדיקים, תמימים, ארבעים וחמישה

                  איך זה יכול להיות
                  שביום שקרו כל כך הרבה דברים טובים
                  קרה האסון שהותירו המומים?

                  בואו נגיד ביחד:
                  אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                  ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #931

                    זה קצת מוזר ולא מציאותי
                    וזה גם אפילו מצחיק אותי
                    שבמקום לבכות שנלקח לנו תנא
                    אנו חוגגים עם מדורה של שנה

                    שאלתי שאלה ביקשתי הסבר
                    משהו במוחי לא התבהר
                    ואז ענו לי חכמים ונבונים
                    חתיכת מצחיקה-לא על זה שרים!

                    שרים על זה שהתגלו סודות עולם
                    על זה שנכתב ספר טמיר ונעלם
                    האווירה הקדושה שביום זה נהיית
                    נוצרה רק מאחדות של אמת

                    אין מה לבכות וחובה לשמוח
                    כל יהודי בחג זה מצליח
                    סגולה להצלחה בלימוד התורה
                    רשב"י משפיע שפע ברכה!!!

                    טוב להציץ
                    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • EtiE מנותק
                      EtiE מנותק
                      Eti
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                      #932

                      המראה של המדורות שבערו היום בכל פינה אפשרית, נתן לי את ההשראה לשיר הבא:

                      חושך מסתיר ומערפל
                      אפילה משתלטת, מעמעמת.
                      מסך שחור שמשתפל
                      מטשטש כל אפשרות קיימת.

                      רק ניצוץ קטן בתוך האופל
                      בכוחו להאיר, להבהיר
                      לתת כוח לזנוח את הטפל
                      ורק את העיקר להשאיר.

                      ואז שלהבת מתלהטת
                      קורעת בקול את העלטה
                      אחת ועוד אחת ניצתת
                      מאפשרת לקבל החלטה.

                      אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי התייחס לנושא זה ב
                      • מישהי רגשניתמ מנותק
                        מישהי רגשניתמ מנותק
                        מישהי רגשנית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי רגשנית
                        #933

                        @מישהי-רגשנית אמר במשמעת עצמית ביהדות היא פרס:

                        לא הייתה לי משמעת עצמית
                        וכלפי חוץ לא היה אכפת לי
                        אני שיחקתי אותה נהנתנית
                        אבל בלב קצת זהכאב לי
                        אי אפשר להיות מכור לתאוות
                        זה העונש הכי קשה שיכול להיות.
                        עבר זמן, חזרתי בתשובה,
                        ופתאום נדרשתי לבחור בין טוב לרע
                        פתאום נאלצתי להתאפק ולחכות
                        פתאום הרגשתי כמה טוב יכול להיות
                        בתחילה היה לי קשה נורא
                        התייאשתי ורציתי להפסיק החזרה
                        אבל חברה טובה לי אמרה
                        שה' מקבל כל תשובה
                        וכמה שנפלתי
                        תמיד נצרתי
                        בכיתי ושבתי
                        וגם אם לסורי חזרתי
                        עדיין לא הייתי
                        אותו הדבר
                        כי למדתי
                        קצת להתגבר
                        והתחזקתי
                        וככל שהזמן עבר
                        חיכיתי יותר
                        וראיתי
                        איזה כיף להתגבר...
                        אני מרחמת על חברות מהעבר
                        איך הן חיות בלי שום דבר
                        מכורות לתאוות
                        עושות כל מה שהן רוצות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • איזה קטעא מנותק
                          איזה קטעא מנותק
                          איזה קטע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #934
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • יעל ק.י מנותק
                            יעל ק.י מנותק
                            יעל ק.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                            #935

                            מעגל צמוד
                            ידיים על שכמות 
                            שיר מצמרר מתלהט
                            ובתווך כמעט חמישים נרות

                            ריח מוות שוב עולה
                            ומותר היה לכאוב
                            לתת לכלום שבחזה
                            לפעום חזק ובקושי לסחוב

                            וכלו העיניים המצטמצמות 
                            והדמעות והחיבוקים
                            האש שמנחמת
                            ושירת העשבים

                            וכלו הדמויות 
                            החיים ממשיכים
                            והיום שאחרי 
                            מביא איתו את הכי הרבה כאבים---


                            יעל#

                            יש דלת, ויש חלון,
                            ויש חור גדול שאין לו שם,
                            ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                              הרגשתי צורך לכתוב על כל מה שהולך בימים האחרונים ברחובות , אני יודעת שלא נהוג להעלות 2 שירים ביום, אם זה לא בסדר אז ש- @צוות-פיקוח ימחקו . סליחה מראש.

                              הלב נשבר
                              מכל מה שעבר.
                              מכל מה שעיני
                              רואות
                              מכל מה שאוזני
                              שומעות
                              איך אפשר כך להמשיך
                              לחיות?
                              מפחיד ברחובות
                              אנשים נופלים מיריות 
                              ואנחנו רק שומעים
                              ת'בשורות.
                              בואו נתעורר על עצמנו
                              נאסוף יחדיו את כולנו
                              להתפלל להשם אלוקינו
                              שיעביר את הכל מעלינו 
                              כדי שהגאולה תופיע 
                              הלוואי והיום עוד תגיע!

                              אמןןן 😓

                              BibiB מנותק
                              BibiB מנותק
                              Bibi
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Bibi
                              #936
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • S מנותק
                                S מנותק
                                shin
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #937
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #938

                                  ארץ נפלה
                                  רעידת אדמה
                                  מישהי באמצע בריחה
                                  מעצמה

                                  רע לו ומר
                                  הכל אותו דבר
                                  נמאס לו כבר
                                  כל הזמן אותה בדיחה

                                  קוראים להם
                                  נוער נושר
                                  לא מבינים שבפנים
                                  הם כל כך רוצים להיות צדיקים

                                  עזור לו, ולה
                                  הם רק רוצים את עוצמתך
                                  תתן להם אהבתך
                                  תתן להם להרגיש...
                                  קרבתך

                                  הם מסתובבים
                                  שוב באותה הקרוסלה
                                  נופלים וקמים
                                  אבל אף אחד להם לא מריע

                                  מבחינתם הם חוטאים
                                  לא עושים ת'דבר הנכון
                                  ובאמת הם רוצים
                                  אבל לא נותנים להם להבין ולשאול

                                  קוראים להם
                                  שבבניקים
                                  לא מבינים שבפנים
                                  הם רק רוצים להיות צדיקים

                                  במקום לכעוס תבינו
                                  כי הם באמת מסכנים
                                  אולי כלפי חוץ הם קמו
                                  אבל באמת הם שבורים

                                  תנו להם, רק מילה טובה
                                  תנו להם את מה שהם צריכים
                                  לא תעזור להם שום תוכחה
                                  להיפך, איתה הם רק מתרחקים.

                                  ואולי יבוא היום,
                                  שנראה איך הכל נהיה ברור
                                  והם יקבלו סופסוף
                                  את מה...
                                  שהם צריכים

                                  בואו נגיד ביחד:
                                  אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                  ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                  פודרה 0פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0פ מנותק
                                    פודרה 0
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #939

                                    בס"ד

                                    מדרגה עליתי עד שהצלחתי נפלתי
                                    עד שהתמלאתי מרגיש התרוקנתי
                                    כמה שהתקרבתי מרגיש התרחקתי
                                    עבדתי קשה מרגיש הכול איבדתי
                                    עוד הבטחתי ושוב לא קימתי

                                    פעם אחר פעם זה קורא כל הזמן
                                    אבל אני לא נשבר לתמיד אני כאן
                                    לא מותר לא מתייאש בליבי בוערת אש
                                    אחת שאלתי מאיתו אותה אבקש

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                                      ארץ נפלה
                                      רעידת אדמה
                                      מישהי באמצע בריחה
                                      מעצמה

                                      רע לו ומר
                                      הכל אותו דבר
                                      נמאס לו כבר
                                      כל הזמן אותה בדיחה

                                      קוראים להם
                                      נוער נושר
                                      לא מבינים שבפנים
                                      הם כל כך רוצים להיות צדיקים

                                      עזור לו, ולה
                                      הם רק רוצים את עוצמתך
                                      תתן להם אהבתך
                                      תתן להם להרגיש...
                                      קרבתך

                                      הם מסתובבים
                                      שוב באותה הקרוסלה
                                      נופלים וקמים
                                      אבל אף אחד להם לא מריע

                                      מבחינתם הם חוטאים
                                      לא עושים ת'דבר הנכון
                                      ובאמת הם רוצים
                                      אבל לא נותנים להם להבין ולשאול

                                      קוראים להם
                                      שבבניקים
                                      לא מבינים שבפנים
                                      הם רק רוצים להיות צדיקים

                                      במקום לכעוס תבינו
                                      כי הם באמת מסכנים
                                      אולי כלפי חוץ הם קמו
                                      אבל באמת הם שבורים

                                      תנו להם, רק מילה טובה
                                      תנו להם את מה שהם צריכים
                                      לא תעזור להם שום תוכחה
                                      להיפך, איתה הם רק מתרחקים.

                                      ואולי יבוא היום,
                                      שנראה איך הכל נהיה ברור
                                      והם יקבלו סופסוף
                                      את מה...
                                      שהם צריכים

                                      פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                      #940

                                      @יהודי-זה-הכי
                                      רק תסבירו להם שהם טובים
                                      שלא ברגע אחד נהיים מושלמים
                                      שאנחנו אותם מעריכים
                                      על כל מעשה אותם מעריצים

                                      ושזה בכלל לא חשוב מה חושב החבר
                                      כי אתה חיי בשבילך לא בשביל האחר
                                      כל התקדמות קטנה הרבה היא שווה
                                      גם אם אף אחד לא עמד וצפה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #941

                                        הרבה פעמים אנחנו תלויים באחרים , מחכים לתגובות שלהם, שיבואו ויתנו מילה טובה ומחמאות כשצריך..
                                        אבל צריך לזכור שיש הרבה רגעים שהסביבה לא תהיה שם בשבילך ,
                                        צריך לדעת להעריך את עצמך, ולדעת כמה אתה שווה, יכול וחזק. זה צריך לבוא רק מימך...

                                        שפיכת הלב לתוך
                                        השעות הקטנות של הלילה,
                                        סרטים.

                                        אני יודע שזה קשה ,
                                        מכיר את זה מקרוב.
                                        הלב מתכווץ -
                                        לא יכול לשאת עוד עול.

                                        תמיד רצית וחיכת לתגובה
                                        שתחיה אותך , שתיתן לך תחושה
                                        טובה , אבל זה רחוק בכלל מלהגיע..
                                        אל תחכה לסובבים שיתחילו להיזכר
                                        במילים ששכחו לעודד אותך.

                                        זה לא שווה , צריך הערכה עצמית .
                                        להעריך את מה שאתה עושה .
                                        את מה שיושב לך בלב.
                                        את ההתחזקות שלך.
                                        את המלחמות שכמעט שברו אותך,
                                        אבל המשכת להילחם .
                                        את הנפילות שנפלת וקמת מהם חזק כמו נמר.
                                        על מה שוויתרת בדרכך.

                                        הסביבה נעלמת שאתה מחפש תבונות,
                                        שאתה מחפש שקט פנמי, נפשי .
                                        אז כדאי שתדע איך להרים לעצמך ,
                                        כי מגיע לך יותר ממה שבכלל ניראלך.
                                        מלחמה קשה אבל צריך לדעת לחיות אותה!

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • מישהי רגשניתמ מנותק
                                          מישהי רגשניתמ מנותק
                                          מישהי רגשנית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #942

                                          אני רוצה לגעת בשמים
                                          אבל בינתיים
                                          אני רק מנסה לצוף מעל המיים

                                          אני נלחמת
                                          עם עצמי
                                          ולצערי
                                          גם מתייאשת

                                          ושוב קורה לי
                                          הבאסה
                                          ואיך אין לי
                                          ת'פוזה

                                          ואיך מכל הדברים שבעולם
                                          דווקא אותך אני שוכחת?
                                          תסביר לי חי וקיים
                                          ממה אני בורחת?

                                          ושוב בורחת במקום להתמודד
                                          ושוב מתייאשת במקום להילחם
                                          ושוב כושלת ונופלת
                                          וגם בוכה

                                          ושוב שוכחת שאני יכולה
                                          ושוב מכבה את המדורה
                                          שוב מקפיאה את הזירה
                                          ונעלמת

                                          ואיך מכל הדברים שבעולם
                                          דווקא אותך אני שוכחת?
                                          הסבר לי מלך חי וקיים
                                          ממה אני בורחת?

                                          ושוב השמיים נכבים
                                          ויחד איתם גם הלב שלי
                                          ואין בי עוד שום נצנוצים
                                          מחכה רק לאבא שלי

                                          תביא כבר ת'גאולה
                                          יש לי את הגלות הכי איומה
                                          ואני פשוט לא מבינה
                                          איך את זה אני אשרוד?

                                          אני מהלכת בחשיכה
                                          ואולי אני עושה ת'הגזמה
                                          אבל בינתיים חשוך לי נורא
                                          וקר לי מאד

                                          מחכה כבר לגאולה
                                          שאז גם תבוא השמחה השלימה
                                          בינתיים...
                                          מנסה להרבות
                                          אהבת חינם

                                          במוצאי שביעית בן דוד בא. תביא אותו כבר אבא'לה!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול