דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 821.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #918

    לפעמים אין לי כוח 
    לרוץ אחרי המטרות,
    נגמרו לי הכוחות למצוא
    את הטוב בכל הנסיונות

    למה עדיין לא מצאו
     קיצור דרך,
    שיראה כיוון בערך .
    פניי לא יודעות 
    להיכן להמשיך , דרכך ארוכה
    ומסביבי.. מתחיל כבר להחשיך.

    תאיר בי אור, לא רוצה 
    יותר ליפול 
    הטעויות שבחיי לא פוסקות .
    ויש לי בדרך כ"כ הרבה שאלות,
    מתי אקבל תשובות?
    באופק הן לא ניראות ,
    לפחות אחת - שתדריך ותראה
    לי לאן לפנות..

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • יעל ק.י מנותק
      יעל ק.י מנותק
      יעל ק.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #919

      לא ידעתי:

      כמה לא ידעתי
      שחלומות הם רק בלילות
      ואמת הוא צל שמסתיר
      ומאיר צללים על החלונות

      כמה לא ידעתי
      שטוב הוא מטפורה מכוערת
      למילים גסות כמו נקמה
      לילדות עקובת דם ומערבולת

      כמה לא ידעתי
      שחושך הוא כאב
      רק כשבלילה נתתי לראשי מנוחה
      וגיליתי שעדיף להיות לבד מלהתאכזב

      כמה לא ידעתי
      שתמימות הוא תואר נאצל
      כי מי שמחזיק בו עדיין
      הוא מי שזכה לא להיות מנוצל

      כמה לא ידעתי
      שכלום לא ידעתי אז
      חבל שלא שמרתי
      תמונה שלי מפעם כשעוד הייתי עם רצון עז---


      יעל#

      יש דלת, ויש חלון,
      ויש חור גדול שאין לו שם,
      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • EtiE מנותק
        EtiE מנותק
        Eti
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
        #920

        חיפשתי אותך
        כשלא מצאתי אותי
        חיפשתי תשובה,
        צעקתי ת'עצמי.

        רציתי להתקרב
        והלב בחר להתנתק
        רציתי להשאר
        ורגלי סובבו למקום אחר.

        מצאתי מקום
        התחפרתי בהר של זבל
        מצאתי חלום
        של ילדי חושך ואופל.

        האם לנצח כך אמתין,
        מתבוסס במקומי המצחין?
        האם תמיד כשארצה לעלות,
        אפול מכל המדרגות?

        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #921

          רץ כל הדרך אל המטרה
          שם פול גז נכנס לתבערה
          עוד אחד שואל תגיד לי מה הלוז
          מעיף עליו מבט אומר לו מהדרך זוז
          עוד יום שעבר מחנה לי את האוטו
          יודע בעצמי שזה יגיע אוטוטו
          מסמן לי את היעד ואז רץ לכבוש אותו
          ובניצחון מביט למעלה לא לשכוח שיש אותו

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • LOVE MEL מנותק
            LOVE MEL מנותק
            LOVE ME
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #922

            כשישבתי ולי קצת חלמתי המקלדת הקלידה לי...

            אבא?!..
            אתה הי שם,
            ואני כמו בסוף העולם..
            מרגיש לי קצת ,
            עצוב.😢 ..
            לבד...

            ואבאל'ה שלי
            תמיד איתי.
            ולוחש לי.
            אני איתך .
            בלי פחד ,לא לבד.

            ואז פתאום זה פורץ.
            אתה איתי ואני איתך
            תמיד...
            תודה לך אבאל'ה שלי
            על חיים.

            על הבכיות, והימים המאושרים.
            הכל זה ממך,
            ובידך,
            ולי תמיד נשאר לומר,
            לך תודה.

            מוקדש לאלה שלפעמים מרגישים לבד
            שידעו שתמיד יש מישהו שנותן לכולנו יד

            שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • orlyO מנותק
              orlyO מנותק
              orly
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
              #923

              ואנחנו בידיו,
              בידי אבא חנון ורחום.
              ואנחנו חוסים בצל כנפיו,
              בצילו של אבא ענק ועצום.

              אבא שמלווה אותנו בכל נפילה וכאב,
              אבא שיודע מה מסתתר עמוק בלב,
              אבא שדואג, שומר ולא עוזב.

              הוא זה שמרים אותנו על כתפיו,
              הוא זה שלעולם לא נוטש את בניו,
              הוא זה שנמצא איתנו במקומות הכי פנימיים,
              ברגעים הכי שמחים, ברגעים הכי קשים.

              הוא,אבא שלנו!
              אבא, מלך מלכי המלכים!
              ולנו, אין מילים בפינו,
              כדי להודות לו על חסדיו ורחמיו העצומים.

              "ומבלעדיך אין לנו מלך אלא אתה!"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • י מנותק
                י מנותק
                יוסי יוסי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי יוסי
                #924

                שיר משנה שעברה אחרי האסון הנורא:

                בס"ד
                מירון, מילה שטומנת בתוכה
                ישועות דבקות ותפילה
                מירון, סמל למקום שמחה
                איכה הפכה ליגון ויללה

                רשב"י, מושג של חיבור ואחדות
                כל אדם מרגיש שייך
                ממנו שואבים הצלה ופדות
                הפך למקום אסון, היאך

                ראש חודש, ליל שישי, מוצאי שבת
                עולים ונוסעים מירונה
                חלאקעס, ח"י רוטל לידת בן ובת
                הומרה השירה בקינה

                ל"ג בעומר, אלפי שנים
                בנערינו ובזקנינו
                שמחים ורוקדים אבות על בנים
                ועתה, נהפך לאבל מחולינו

                כל העדות מכל עמך ישראל
                חוגגים יד ביד
                בציציות השני אין שואל
                וכעת, אסון נורא כולם ביחד

                איכה נספר ואיך נשחזר
                בלתי ניתן להבנה
                מ"ה יהלומים עוטרו בנזר
                דודי ירד וליקט שושנה

                ילדים וזקנים יחדיו חוברו
                עלה המוות בחלוננו
                המראות אשר עינינו ראו
                אוי מה היה לנו

                איך ננחם ואיך נמשיך
                העולם עמד מלכת
                יום בצהריים החשיך
                נותרנו כעצים בשלכת

                אבינו מלכינו אלינו מדבר
                ואנו, אותו לא מבינים
                מי בחנק ומי בדבר
                טאטע הושיעה בנים

                כדאי הוא ר' שמעון לסמוך
                עליו בשעת הדחק
                אנא ריבונו של עולם בנו תתמוך
                כשיום השמחה נמחק

                קדושי מירון, קרבנות ציבור
                לא נשכחכם כל כך מהר
                ננצל את הזמן, את הלב השבור
                לא לחינם נגזר עלינו כאן להשאר

                אבא שבשמים, האר אלינו פניך
                קרבינו אליך הכי קרוב שאפשר
                אתה אבינו ואנו בניך
                העם הכי מאושר

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                  מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                  מוזיקה זה הדיבור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #925
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • S מנותק
                    S מנותק
                    shin
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                    #926

                    מקווה שזה המקום. לא מצאתי מקום אחר.. אז אעלה את זה כאן:
                    יום למחרת האסון התארחתי בבית שמש אצל קרובי משפחה בבניין של הבחור חיים ראק זצ''ל שנהרג באסון,
                    האוירה הייתה מאוד לא שיגרתית ועצובה מאוד כיאה לא רק לאירוע בסדר גודל כזה אלא למשפחה שאיבדה בן.
                    בחרתי לכתוב את השיר הזה ואף הלחנתי עליו לחן מעניין, אך הבנתי שלחן על אסון מירון לא יתפוס,
                    אז תהנו (לא בדיוק הנאה אלא הכרה ואולי זוית עצובה קצת על האירוע שאמור להיות יום שמחה) מהמילים....

                    א. אין עוד מילים לתאר, ולא אויר לנשום,
                    אייכה אוכל לעורר, בדברי תפילותי שארשום,
                    אש ותמרות עשן בלהבות.. אש תמיד שלא פוסקת,
                    שמחה של אמת בלבבות.. את מקומה יירש השקט,
                    פז': ומי ינחם את האלמנות, המשפחות השכולות האבלות,
                    ומי ירחם בלי רחל מבכה, בכי תמרורים, בניה קוראים, בניה כורעים,
                    המשיכי לבכות.. המשיכי לבכות.. כי כלו בנו כוחות, ולא נותרו דמעות,
                    מלא זכיות... שומע תפילות... מה לומר לפניך, מ"ה לומר,
                    ב. געגוע קורא שואב, כולם רוצים להתקרב,
                    מטף ועד זקן, בערה אש קודש בלב,
                    קרבת אלוקים לי טוב.. וברוב עם הדרת מלך,
                    דמעות של שמחה בהלוך.. ובחזור בוכה הדרך,
                    פז': ומי ינחם את האלמנות וכו'...
                    ג. בנים רחימין עולו עולו לשמי מרומים, לארצות החיים,
                    הפכה לאבל ויגון שמחת באי עולי מירון,
                    מה לומר ביום כזה מ"ה...
                    כדאי הוא ר' שמעון, עוברים לפניו כבני מרון,
                    י''ח באייר, הכאב עוד נשאר, מאשפ"ת ירים אביון...
                    (י''ח באייר תשפ''א)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0פ מנותק
                      פודרה 0
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #927
                       "תקן את הגדרות"
                      

                      הסדקים התרחבו הגדרות נפרצו
                      החבל רופף החוטים נפרמו
                      חייבים למתוח לגדור הפרצות
                      את הדלת לנעול לקנות מפתחות.

                      אמרתי נכנס לכמה דקות
                      נשארתי כלוא לכמה שעות
                      ושוב פעם נכנסתי לא למדתי
                      החלטתי הבטחתי ולא הצלחתי.

                      עזור להיות איתן בדעתי
                      לקבל החלטות להיות אמתי
                      מאחורי הפחד לא להתחבאות
                      אנא אבא תן לי כוחות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • איילהא מנותק
                        איילהא מנותק
                        איילה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איילה
                        #928

                        וחשבתי שכבר יבש אצלי מעיין הדמעות
                        והייתי בטוחה שאני לא יודעת לבכות
                        והשנה שחלפה טשטשה את הכאב
                        ורק למשפחות יש חור ענק בלב

                        אבל גיליתי
                        שהכאב עוד חזק גם אצלי
                        והדמעות לא עזבו את העיניים שלי
                        וכשאני מדפדפת בתמונות ורואה
                        עוד אחד ועוד אחד-
                        ארבעים וחמישה

                        אני מקווה, מייחלת ומתפללת
                        שהלקח נלמד
                        ולא נקריב עוד קורבנות לשווא
                        כי נכון הם קורבנות ציבור
                        וזו גזירה שנגזרה ואין לערער
                        אבל אף אחד לא רוצה להיות קדוש
                        ואף אחד לא רוצה להיות התמונה הבאה בעיתון...

                        מירון תשפ"ב תשמרו על עצמכם! 🙏

                        לא אני כתבתי אבל הייתי חייבת לשתף😥

                        👊 ...Never say never

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                          #929

                          בין ההרוגים יש מישהו הקהילה שלנו קוראים לו ר' יוסף גרינבוים ז"ל כואב הלב על אברך צעיר מי יתן שה' יאמר לצרותינו די
                          בכל מקום שאתם נמצאים תזהרו לא לדחוף ובפרט במירון

                          עוד רגע ידלק הניצוק
                          תובער הלהבה
                          וכולנו נזכור מה קרה
                          בשנה שעברה
                          איך הילולה כול כך שמחה
                          נהפכה ללויה
                          איך קהל של המונים שמח ואושר
                          נהפך לים של דמעות עם יגון עצום
                          פחד בהלה ודממה כבדה
                          לא כך הכרנו את ההר והזמן
                          בל"ג בעור לא זמן לצער וכאב
                          איך נוכל להמשיך לשמוח
                          למרות מה שקרה
                          איך נוכל לא להיזכר בה שקרה
                          הרי זה כל כך טרי
                          לא יאומן שרק עברה שנה
                          נדמה שזה קרה רק אתמול
                          45 קדושים ביום ההילולה נעקדו
                          אסור לתת לזמן לעשות את שלו
                          לא לתת למתים להשתכח מן הלב
                          הם הרי בנינו הקדושים
                          נזכור להדליק נרות
                          לעילוי הנשמות
                          ויחד עם זה נקווה
                          שיבוא השיח מהר
                          כי אין לנו כוח יותר

                          שירה מעומק הנשמה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #930

                            היום ל"ג בעומר
                            פסקה מגיפת התלמידים
                            אפשר כבר לשמוע שירים

                            היום, נפטר רבי שמעון
                            השאיר לנו את מורשתו
                            ויש המון מדורות שנדלקות לזכרו

                            היום קרה אסון
                            בעיר הקודש מירון
                            שם נפטרו ביום ההילולה
                            צדיקים, תמימים, ארבעים וחמישה

                            איך זה יכול להיות
                            שביום שקרו כל כך הרבה דברים טובים
                            קרה האסון שהותירו המומים?

                            בואו נגיד ביחד:
                            אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                            ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #931

                              זה קצת מוזר ולא מציאותי
                              וזה גם אפילו מצחיק אותי
                              שבמקום לבכות שנלקח לנו תנא
                              אנו חוגגים עם מדורה של שנה

                              שאלתי שאלה ביקשתי הסבר
                              משהו במוחי לא התבהר
                              ואז ענו לי חכמים ונבונים
                              חתיכת מצחיקה-לא על זה שרים!

                              שרים על זה שהתגלו סודות עולם
                              על זה שנכתב ספר טמיר ונעלם
                              האווירה הקדושה שביום זה נהיית
                              נוצרה רק מאחדות של אמת

                              אין מה לבכות וחובה לשמוח
                              כל יהודי בחג זה מצליח
                              סגולה להצלחה בלימוד התורה
                              רשב"י משפיע שפע ברכה!!!

                              טוב להציץ
                              https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • EtiE מנותק
                                EtiE מנותק
                                Eti
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                #932

                                המראה של המדורות שבערו היום בכל פינה אפשרית, נתן לי את ההשראה לשיר הבא:

                                חושך מסתיר ומערפל
                                אפילה משתלטת, מעמעמת.
                                מסך שחור שמשתפל
                                מטשטש כל אפשרות קיימת.

                                רק ניצוץ קטן בתוך האופל
                                בכוחו להאיר, להבהיר
                                לתת כוח לזנוח את הטפל
                                ורק את העיקר להשאיר.

                                ואז שלהבת מתלהטת
                                קורעת בקול את העלטה
                                אחת ועוד אחת ניצתת
                                מאפשרת לקבל החלטה.

                                אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי התייחס לנושא זה ב
                                • מישהי רגשניתמ מנותק
                                  מישהי רגשניתמ מנותק
                                  מישהי רגשנית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי רגשנית
                                  #933

                                  @מישהי-רגשנית אמר במשמעת עצמית ביהדות היא פרס:

                                  לא הייתה לי משמעת עצמית
                                  וכלפי חוץ לא היה אכפת לי
                                  אני שיחקתי אותה נהנתנית
                                  אבל בלב קצת זהכאב לי
                                  אי אפשר להיות מכור לתאוות
                                  זה העונש הכי קשה שיכול להיות.
                                  עבר זמן, חזרתי בתשובה,
                                  ופתאום נדרשתי לבחור בין טוב לרע
                                  פתאום נאלצתי להתאפק ולחכות
                                  פתאום הרגשתי כמה טוב יכול להיות
                                  בתחילה היה לי קשה נורא
                                  התייאשתי ורציתי להפסיק החזרה
                                  אבל חברה טובה לי אמרה
                                  שה' מקבל כל תשובה
                                  וכמה שנפלתי
                                  תמיד נצרתי
                                  בכיתי ושבתי
                                  וגם אם לסורי חזרתי
                                  עדיין לא הייתי
                                  אותו הדבר
                                  כי למדתי
                                  קצת להתגבר
                                  והתחזקתי
                                  וככל שהזמן עבר
                                  חיכיתי יותר
                                  וראיתי
                                  איזה כיף להתגבר...
                                  אני מרחמת על חברות מהעבר
                                  איך הן חיות בלי שום דבר
                                  מכורות לתאוות
                                  עושות כל מה שהן רוצות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטע
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #934
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • יעל ק.י מנותק
                                      יעל ק.י מנותק
                                      יעל ק.
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                      #935

                                      מעגל צמוד
                                      ידיים על שכמות 
                                      שיר מצמרר מתלהט
                                      ובתווך כמעט חמישים נרות

                                      ריח מוות שוב עולה
                                      ומותר היה לכאוב
                                      לתת לכלום שבחזה
                                      לפעום חזק ובקושי לסחוב

                                      וכלו העיניים המצטמצמות 
                                      והדמעות והחיבוקים
                                      האש שמנחמת
                                      ושירת העשבים

                                      וכלו הדמויות 
                                      החיים ממשיכים
                                      והיום שאחרי 
                                      מביא איתו את הכי הרבה כאבים---


                                      יעל#

                                      יש דלת, ויש חלון,
                                      ויש חור גדול שאין לו שם,
                                      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                        הרגשתי צורך לכתוב על כל מה שהולך בימים האחרונים ברחובות , אני יודעת שלא נהוג להעלות 2 שירים ביום, אם זה לא בסדר אז ש- @צוות-פיקוח ימחקו . סליחה מראש.

                                        הלב נשבר
                                        מכל מה שעבר.
                                        מכל מה שעיני
                                        רואות
                                        מכל מה שאוזני
                                        שומעות
                                        איך אפשר כך להמשיך
                                        לחיות?
                                        מפחיד ברחובות
                                        אנשים נופלים מיריות 
                                        ואנחנו רק שומעים
                                        ת'בשורות.
                                        בואו נתעורר על עצמנו
                                        נאסוף יחדיו את כולנו
                                        להתפלל להשם אלוקינו
                                        שיעביר את הכל מעלינו 
                                        כדי שהגאולה תופיע 
                                        הלוואי והיום עוד תגיע!

                                        אמןןן 😓

                                        BibiB מנותק
                                        BibiB מנותק
                                        Bibi
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Bibi
                                        #936
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • S מנותק
                                          S מנותק
                                          shin
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #937
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול