דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 821.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברוריהב מנותק
    ברוריהב מנותק
    ברוריה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
    #912

    לפעמים אני רוצה מאוד לכתוב וזה באמת בוער בי אבל משום מה המילים בורחות לי ולא יוצא לי שיר נורמלי זה קרה לכם גם?

    רציתי לכתוב שיר
    אך המילים נאלמו
    לא מצאתי חרוז
    לכל מילה
    חפרתי בראש
    לנסות לשורר
    אבל מעיין ההשראה נדם
    לפעמים זה קורה
    כנראה לכל אחד
    המילים מתחבאות
    ולא נכתבות
    השורות לא קשורות
    ואין היגיון
    והכל מתבלגן
    איזה חבל
    רציתי להלחין
    או לפחות לחרוז שיר
    כמו במחרוזת יפה
    שקיבלתי למתנה
    אך כנראה אין כל יום השראה

    שירה מעומק הנשמה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
      מוזיקה זה הדיבור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
      #913
              בוקר של ריבוי אור
      

      מרגיש בריא אחרי שחרית. כמו אחרי רופא
      ראשי תבות של השם שלי. יושב שותה קפה
      יש לי מצב רוח .נראה עוד כמה זה יחזיק
      לפחות שואב קצת דלק. למסע זה לא יזיק
      מי אני. תלוי מה בעוד רגע אעשה
      לכן להיות יהודי טוב. אני מנסה
      עוד תפילה ועוד דיבור. עושה מה שאפשר
      חטוף אכול לך כי מי יודע. מה יהיה מחר
      לא יודע מה קרה. יודע כבר יותר טוב
      לא נכון טעות שלי. תמיד הכל הכי טוב
      יושב שומע שיר נחמד. כמה טוב רק להודות
      אז אבא שלי תודה לך. מילה אחת ואז עוד אות
      היום הוקל לי כי שתפתי אותך. בכל מחשבותי
      וזה למרות שאתה קורא יודע. את כל נסתרותי
      אחרי שיחה איתך היום בבוקר. הוקל לי קצת בלב
      כי עוד ראשי תבות של השם שלי.יודע שהטוב קרב
      מפזר את המילים בשיר. כמו תבלין על פיצה
      היום הזה קיבלתי אור. אני בשמחה ודיצה
      מצוה להיות רק בשמחה. אמר תמיד רבינו
      להיות באומן זה החלום. אז אבא תזכנו
      לצאת מהעצבות לעיתים הפתרון. זה מילתא דשטותא
      רוצה ללמוד עם אח קרוב. כתוב חברותא או מיתותא

      מוזיקה זה הדיבורמ 2 תגובות תגובה אחרונה
      8
      • חלום לגדולח מנותק
        חלום לגדולח מנותק
        חלום לגדול
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #914

        תדעי לך ילדה
        בתוכך נשמה
        חיים לך ניתנו
        כדי להתקדם עוד פסיעה

        וחברה לה דקה
        ועוד אחת לשעה
        וכבר עברו ימים
        ותמה לה שנה

        ועברו להם כבר
        כל כך הרבה ימים
        כל כך הרבה אפשרויות

        ונודע לך דבר
        זמנים ושנים
        ותום כל הלילות

        ויודעת את
        כי יבוא עוד הקץ
        ותקראי לבית דין למעלה

        ונודע לך בת
        גם אם בליבך חץ
        יכולה להתקרב את לאבא

        וכל פסיעה
        צעד בחיים
        וכל שניה בה
        אצרת רגעים

        נשמרים לך שם
        לא נשכחים
        מצטרפים הם גם
        דרך לך מישרים

        צלילים יוצרים מנגינה
        רק כשיש ביניהם
        גם עליות וגם ירידות.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור
                  בוקר של ריבוי אור
          

          מרגיש בריא אחרי שחרית. כמו אחרי רופא
          ראשי תבות של השם שלי. יושב שותה קפה
          יש לי מצב רוח .נראה עוד כמה זה יחזיק
          לפחות שואב קצת דלק. למסע זה לא יזיק
          מי אני. תלוי מה בעוד רגע אעשה
          לכן להיות יהודי טוב. אני מנסה
          עוד תפילה ועוד דיבור. עושה מה שאפשר
          חטוף אכול לך כי מי יודע. מה יהיה מחר
          לא יודע מה קרה. יודע כבר יותר טוב
          לא נכון טעות שלי. תמיד הכל הכי טוב
          יושב שומע שיר נחמד. כמה טוב רק להודות
          אז אבא שלי תודה לך. מילה אחת ואז עוד אות
          היום הוקל לי כי שתפתי אותך. בכל מחשבותי
          וזה למרות שאתה קורא יודע. את כל נסתרותי
          אחרי שיחה איתך היום בבוקר. הוקל לי קצת בלב
          כי עוד ראשי תבות של השם שלי.יודע שהטוב קרב
          מפזר את המילים בשיר. כמו תבלין על פיצה
          היום הזה קיבלתי אור. אני בשמחה ודיצה
          מצוה להיות רק בשמחה. אמר תמיד רבינו
          להיות באומן זה החלום. אז אבא תזכנו
          לצאת מהעצבות לעיתים הפתרון. זה מילתא דשטותא
          רוצה ללמוד עם אח קרוב. כתוב חברותא או מיתותא

          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #915
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור
                    בוקר של ריבוי אור
            

            מרגיש בריא אחרי שחרית. כמו אחרי רופא
            ראשי תבות של השם שלי. יושב שותה קפה
            יש לי מצב רוח .נראה עוד כמה זה יחזיק
            לפחות שואב קצת דלק. למסע זה לא יזיק
            מי אני. תלוי מה בעוד רגע אעשה
            לכן להיות יהודי טוב. אני מנסה
            עוד תפילה ועוד דיבור. עושה מה שאפשר
            חטוף אכול לך כי מי יודע. מה יהיה מחר
            לא יודע מה קרה. יודע כבר יותר טוב
            לא נכון טעות שלי. תמיד הכל הכי טוב
            יושב שומע שיר נחמד. כמה טוב רק להודות
            אז אבא שלי תודה לך. מילה אחת ואז עוד אות
            היום הוקל לי כי שתפתי אותך. בכל מחשבותי
            וזה למרות שאתה קורא יודע. את כל נסתרותי
            אחרי שיחה איתך היום בבוקר. הוקל לי קצת בלב
            כי עוד ראשי תבות של השם שלי.יודע שהטוב קרב
            מפזר את המילים בשיר. כמו תבלין על פיצה
            היום הזה קיבלתי אור. אני בשמחה ודיצה
            מצוה להיות רק בשמחה. אמר תמיד רבינו
            להיות באומן זה החלום. אז אבא תזכנו
            לצאת מהעצבות לעיתים הפתרון. זה מילתא דשטותא
            רוצה ללמוד עם אח קרוב. כתוב חברותא או מיתותא

            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
            מוזיקה זה הדיבור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #916
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
              #917

              התחלתי לכתוב
              עבדתי קשה
              רציתי מאד
              שיצא יפיפה

              כתבתי שעות
              בזמן לא התחשבתי
              כתבתי עוד ועוד
              לשניה לא עצרתי

              באמת שעבדתי קשה
              ובשניה שכמעט גמרתי
              נכבה לי המחשב
              ונמחקה העבודה שלי

              הוצפתי בתיסכול
              ידעתי שאם רק...
              אם הייתה לי עוד שניה
              או.. לא יודעת מה...

              אוף. זה היה כל כך מבאס
              עד שכתבתי!!! הזמן שהשקעתי!!!
              הייתי ממש צריכה להתאמץ
              כדי לקלוט שזה לא בידיים שלי

              זה ממש שיר ספונטאני שיצא לי מתוך התיסכול...

              בואו נגיד ביחד:
              אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
              ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #918

                לפעמים אין לי כוח 
                לרוץ אחרי המטרות,
                נגמרו לי הכוחות למצוא
                את הטוב בכל הנסיונות

                למה עדיין לא מצאו
                 קיצור דרך,
                שיראה כיוון בערך .
                פניי לא יודעות 
                להיכן להמשיך , דרכך ארוכה
                ומסביבי.. מתחיל כבר להחשיך.

                תאיר בי אור, לא רוצה 
                יותר ליפול 
                הטעויות שבחיי לא פוסקות .
                ויש לי בדרך כ"כ הרבה שאלות,
                מתי אקבל תשובות?
                באופק הן לא ניראות ,
                לפחות אחת - שתדריך ותראה
                לי לאן לפנות..

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • יעל ק.י מנותק
                  יעל ק.י מנותק
                  יעל ק.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #919

                  לא ידעתי:

                  כמה לא ידעתי
                  שחלומות הם רק בלילות
                  ואמת הוא צל שמסתיר
                  ומאיר צללים על החלונות

                  כמה לא ידעתי
                  שטוב הוא מטפורה מכוערת
                  למילים גסות כמו נקמה
                  לילדות עקובת דם ומערבולת

                  כמה לא ידעתי
                  שחושך הוא כאב
                  רק כשבלילה נתתי לראשי מנוחה
                  וגיליתי שעדיף להיות לבד מלהתאכזב

                  כמה לא ידעתי
                  שתמימות הוא תואר נאצל
                  כי מי שמחזיק בו עדיין
                  הוא מי שזכה לא להיות מנוצל

                  כמה לא ידעתי
                  שכלום לא ידעתי אז
                  חבל שלא שמרתי
                  תמונה שלי מפעם כשעוד הייתי עם רצון עז---


                  יעל#

                  יש דלת, ויש חלון,
                  ויש חור גדול שאין לו שם,
                  ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • EtiE מנותק
                    EtiE מנותק
                    Eti
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                    #920

                    חיפשתי אותך
                    כשלא מצאתי אותי
                    חיפשתי תשובה,
                    צעקתי ת'עצמי.

                    רציתי להתקרב
                    והלב בחר להתנתק
                    רציתי להשאר
                    ורגלי סובבו למקום אחר.

                    מצאתי מקום
                    התחפרתי בהר של זבל
                    מצאתי חלום
                    של ילדי חושך ואופל.

                    האם לנצח כך אמתין,
                    מתבוסס במקומי המצחין?
                    האם תמיד כשארצה לעלות,
                    אפול מכל המדרגות?

                    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                      מוזיקה זה הדיבור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #921

                      רץ כל הדרך אל המטרה
                      שם פול גז נכנס לתבערה
                      עוד אחד שואל תגיד לי מה הלוז
                      מעיף עליו מבט אומר לו מהדרך זוז
                      עוד יום שעבר מחנה לי את האוטו
                      יודע בעצמי שזה יגיע אוטוטו
                      מסמן לי את היעד ואז רץ לכבוש אותו
                      ובניצחון מביט למעלה לא לשכוח שיש אותו

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • LOVE MEL מנותק
                        LOVE MEL מנותק
                        LOVE ME
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #922

                        כשישבתי ולי קצת חלמתי המקלדת הקלידה לי...

                        אבא?!..
                        אתה הי שם,
                        ואני כמו בסוף העולם..
                        מרגיש לי קצת ,
                        עצוב.😢 ..
                        לבד...

                        ואבאל'ה שלי
                        תמיד איתי.
                        ולוחש לי.
                        אני איתך .
                        בלי פחד ,לא לבד.

                        ואז פתאום זה פורץ.
                        אתה איתי ואני איתך
                        תמיד...
                        תודה לך אבאל'ה שלי
                        על חיים.

                        על הבכיות, והימים המאושרים.
                        הכל זה ממך,
                        ובידך,
                        ולי תמיד נשאר לומר,
                        לך תודה.

                        מוקדש לאלה שלפעמים מרגישים לבד
                        שידעו שתמיד יש מישהו שנותן לכולנו יד

                        שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • orlyO מנותק
                          orlyO מנותק
                          orly
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                          #923

                          ואנחנו בידיו,
                          בידי אבא חנון ורחום.
                          ואנחנו חוסים בצל כנפיו,
                          בצילו של אבא ענק ועצום.

                          אבא שמלווה אותנו בכל נפילה וכאב,
                          אבא שיודע מה מסתתר עמוק בלב,
                          אבא שדואג, שומר ולא עוזב.

                          הוא זה שמרים אותנו על כתפיו,
                          הוא זה שלעולם לא נוטש את בניו,
                          הוא זה שנמצא איתנו במקומות הכי פנימיים,
                          ברגעים הכי שמחים, ברגעים הכי קשים.

                          הוא,אבא שלנו!
                          אבא, מלך מלכי המלכים!
                          ולנו, אין מילים בפינו,
                          כדי להודות לו על חסדיו ורחמיו העצומים.

                          "ומבלעדיך אין לנו מלך אלא אתה!"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • י מנותק
                            י מנותק
                            יוסי יוסי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי יוסי
                            #924

                            שיר משנה שעברה אחרי האסון הנורא:

                            בס"ד
                            מירון, מילה שטומנת בתוכה
                            ישועות דבקות ותפילה
                            מירון, סמל למקום שמחה
                            איכה הפכה ליגון ויללה

                            רשב"י, מושג של חיבור ואחדות
                            כל אדם מרגיש שייך
                            ממנו שואבים הצלה ופדות
                            הפך למקום אסון, היאך

                            ראש חודש, ליל שישי, מוצאי שבת
                            עולים ונוסעים מירונה
                            חלאקעס, ח"י רוטל לידת בן ובת
                            הומרה השירה בקינה

                            ל"ג בעומר, אלפי שנים
                            בנערינו ובזקנינו
                            שמחים ורוקדים אבות על בנים
                            ועתה, נהפך לאבל מחולינו

                            כל העדות מכל עמך ישראל
                            חוגגים יד ביד
                            בציציות השני אין שואל
                            וכעת, אסון נורא כולם ביחד

                            איכה נספר ואיך נשחזר
                            בלתי ניתן להבנה
                            מ"ה יהלומים עוטרו בנזר
                            דודי ירד וליקט שושנה

                            ילדים וזקנים יחדיו חוברו
                            עלה המוות בחלוננו
                            המראות אשר עינינו ראו
                            אוי מה היה לנו

                            איך ננחם ואיך נמשיך
                            העולם עמד מלכת
                            יום בצהריים החשיך
                            נותרנו כעצים בשלכת

                            אבינו מלכינו אלינו מדבר
                            ואנו, אותו לא מבינים
                            מי בחנק ומי בדבר
                            טאטע הושיעה בנים

                            כדאי הוא ר' שמעון לסמוך
                            עליו בשעת הדחק
                            אנא ריבונו של עולם בנו תתמוך
                            כשיום השמחה נמחק

                            קדושי מירון, קרבנות ציבור
                            לא נשכחכם כל כך מהר
                            ננצל את הזמן, את הלב השבור
                            לא לחינם נגזר עלינו כאן להשאר

                            אבא שבשמים, האר אלינו פניך
                            קרבינו אליך הכי קרוב שאפשר
                            אתה אבינו ואנו בניך
                            העם הכי מאושר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                              מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                              מוזיקה זה הדיבור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #925
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • S מנותק
                                S מנותק
                                shin
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                                #926

                                מקווה שזה המקום. לא מצאתי מקום אחר.. אז אעלה את זה כאן:
                                יום למחרת האסון התארחתי בבית שמש אצל קרובי משפחה בבניין של הבחור חיים ראק זצ''ל שנהרג באסון,
                                האוירה הייתה מאוד לא שיגרתית ועצובה מאוד כיאה לא רק לאירוע בסדר גודל כזה אלא למשפחה שאיבדה בן.
                                בחרתי לכתוב את השיר הזה ואף הלחנתי עליו לחן מעניין, אך הבנתי שלחן על אסון מירון לא יתפוס,
                                אז תהנו (לא בדיוק הנאה אלא הכרה ואולי זוית עצובה קצת על האירוע שאמור להיות יום שמחה) מהמילים....

                                א. אין עוד מילים לתאר, ולא אויר לנשום,
                                אייכה אוכל לעורר, בדברי תפילותי שארשום,
                                אש ותמרות עשן בלהבות.. אש תמיד שלא פוסקת,
                                שמחה של אמת בלבבות.. את מקומה יירש השקט,
                                פז': ומי ינחם את האלמנות, המשפחות השכולות האבלות,
                                ומי ירחם בלי רחל מבכה, בכי תמרורים, בניה קוראים, בניה כורעים,
                                המשיכי לבכות.. המשיכי לבכות.. כי כלו בנו כוחות, ולא נותרו דמעות,
                                מלא זכיות... שומע תפילות... מה לומר לפניך, מ"ה לומר,
                                ב. געגוע קורא שואב, כולם רוצים להתקרב,
                                מטף ועד זקן, בערה אש קודש בלב,
                                קרבת אלוקים לי טוב.. וברוב עם הדרת מלך,
                                דמעות של שמחה בהלוך.. ובחזור בוכה הדרך,
                                פז': ומי ינחם את האלמנות וכו'...
                                ג. בנים רחימין עולו עולו לשמי מרומים, לארצות החיים,
                                הפכה לאבל ויגון שמחת באי עולי מירון,
                                מה לומר ביום כזה מ"ה...
                                כדאי הוא ר' שמעון, עוברים לפניו כבני מרון,
                                י''ח באייר, הכאב עוד נשאר, מאשפ"ת ירים אביון...
                                (י''ח באייר תשפ''א)

                                לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                                https://www.youtube.com/@ishaishin

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #927
                                   "תקן את הגדרות"
                                  

                                  הסדקים התרחבו הגדרות נפרצו
                                  החבל רופף החוטים נפרמו
                                  חייבים למתוח לגדור הפרצות
                                  את הדלת לנעול לקנות מפתחות.

                                  אמרתי נכנס לכמה דקות
                                  נשארתי כלוא לכמה שעות
                                  ושוב פעם נכנסתי לא למדתי
                                  החלטתי הבטחתי ולא הצלחתי.

                                  עזור להיות איתן בדעתי
                                  לקבל החלטות להיות אמתי
                                  מאחורי הפחד לא להתחבאות
                                  אנא אבא תן לי כוחות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • איילהא מנותק
                                    איילהא מנותק
                                    איילה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איילה
                                    #928

                                    וחשבתי שכבר יבש אצלי מעיין הדמעות
                                    והייתי בטוחה שאני לא יודעת לבכות
                                    והשנה שחלפה טשטשה את הכאב
                                    ורק למשפחות יש חור ענק בלב

                                    אבל גיליתי
                                    שהכאב עוד חזק גם אצלי
                                    והדמעות לא עזבו את העיניים שלי
                                    וכשאני מדפדפת בתמונות ורואה
                                    עוד אחד ועוד אחד-
                                    ארבעים וחמישה

                                    אני מקווה, מייחלת ומתפללת
                                    שהלקח נלמד
                                    ולא נקריב עוד קורבנות לשווא
                                    כי נכון הם קורבנות ציבור
                                    וזו גזירה שנגזרה ואין לערער
                                    אבל אף אחד לא רוצה להיות קדוש
                                    ואף אחד לא רוצה להיות התמונה הבאה בעיתון...

                                    מירון תשפ"ב תשמרו על עצמכם! 🙏

                                    לא אני כתבתי אבל הייתי חייבת לשתף😥

                                    👊 ...Never say never

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • ברוריהב מנותק
                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                      #929

                                      בין ההרוגים יש מישהו הקהילה שלנו קוראים לו ר' יוסף גרינבוים ז"ל כואב הלב על אברך צעיר מי יתן שה' יאמר לצרותינו די
                                      בכל מקום שאתם נמצאים תזהרו לא לדחוף ובפרט במירון

                                      עוד רגע ידלק הניצוק
                                      תובער הלהבה
                                      וכולנו נזכור מה קרה
                                      בשנה שעברה
                                      איך הילולה כול כך שמחה
                                      נהפכה ללויה
                                      איך קהל של המונים שמח ואושר
                                      נהפך לים של דמעות עם יגון עצום
                                      פחד בהלה ודממה כבדה
                                      לא כך הכרנו את ההר והזמן
                                      בל"ג בעור לא זמן לצער וכאב
                                      איך נוכל להמשיך לשמוח
                                      למרות מה שקרה
                                      איך נוכל לא להיזכר בה שקרה
                                      הרי זה כל כך טרי
                                      לא יאומן שרק עברה שנה
                                      נדמה שזה קרה רק אתמול
                                      45 קדושים ביום ההילולה נעקדו
                                      אסור לתת לזמן לעשות את שלו
                                      לא לתת למתים להשתכח מן הלב
                                      הם הרי בנינו הקדושים
                                      נזכור להדליק נרות
                                      לעילוי הנשמות
                                      ויחד עם זה נקווה
                                      שיבוא השיח מהר
                                      כי אין לנו כוח יותר

                                      שירה מעומק הנשמה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #930

                                        היום ל"ג בעומר
                                        פסקה מגיפת התלמידים
                                        אפשר כבר לשמוע שירים

                                        היום, נפטר רבי שמעון
                                        השאיר לנו את מורשתו
                                        ויש המון מדורות שנדלקות לזכרו

                                        היום קרה אסון
                                        בעיר הקודש מירון
                                        שם נפטרו ביום ההילולה
                                        צדיקים, תמימים, ארבעים וחמישה

                                        איך זה יכול להיות
                                        שביום שקרו כל כך הרבה דברים טובים
                                        קרה האסון שהותירו המומים?

                                        בואו נגיד ביחד:
                                        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #931

                                          זה קצת מוזר ולא מציאותי
                                          וזה גם אפילו מצחיק אותי
                                          שבמקום לבכות שנלקח לנו תנא
                                          אנו חוגגים עם מדורה של שנה

                                          שאלתי שאלה ביקשתי הסבר
                                          משהו במוחי לא התבהר
                                          ואז ענו לי חכמים ונבונים
                                          חתיכת מצחיקה-לא על זה שרים!

                                          שרים על זה שהתגלו סודות עולם
                                          על זה שנכתב ספר טמיר ונעלם
                                          האווירה הקדושה שביום זה נהיית
                                          נוצרה רק מאחדות של אמת

                                          אין מה לבכות וחובה לשמוח
                                          כל יהודי בחג זה מצליח
                                          סגולה להצלחה בלימוד התורה
                                          רשב"י משפיע שפע ברכה!!!

                                          טוב להציץ
                                          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול