דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 821.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכיי מנותק
    יהודי זה הכי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #904

    אני ליברלית-
    מקבלת את כולם

    אני ימנית-
    רוצה להפוך את העולם

    אני שחקנית-
    עובדת על כולם

    אני פרפקציוניסטית-
    חייבת הכל מושלם

    אבל מעל הכל,

    אני יהודית-
    אוהבת את בורא עולם!!!

    בואו נגיד ביחד:
    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
      מוזיקה זה הדיבור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
      #905
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
        #906

        רגע מרגיז
        כשאתה מתוערר בבוקר מאוחר
        וקם מהמיטה ככמעט מגיע המחר
        אבל באותו מצב אני לא נשאר
        לא נותן לו ליאוש שעלי יגבר

        רגעים מרגיזים כל יום קורים
        כשנאבדים לי חפצים
        מפתחות וחומרים חשובים
        דברים מעצבנים כל היום קורים
        אבל להשתלט עלינו להם לא נותנים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #907
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
            מוכן תמיד לעזורמ מנותק
            מוכן תמיד לעזור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #908

            לפעמים אני רק רוצה
            לברוח מעצמי
            לפעמים אני לא מוצא
            את עצמי
            מחפש נואש
            אחר תקווה נסתרת
            בלב נרגש
            מביט על הרכבת
            איך פספסתי
            את התחנה
            התרחקתי
            ולא נותרה תקווה קטנה
            איך כל מה שרציתי
            זה רק להתקרב
            כמה שמחיתי
            נשאר לי פצע עמוק בלב
            שהולך ומדמם
            לא מצליח להרפות
            רק אתה השם
            יכול לרפאות
            מנסה בכל כוחי
            לגרש את המחשבות
            מדחיק בעל כורחי
            אלף לבבות
            שרק רוצים לקרב
            אבל בפנים עמוק בלב
            נותרה התקווה
            שאולי הכל כבה
            ונשארה האהבה
            רק איתך השם אני הולך
            לא רוצה להיות לבד
            כי אתה השם המלך
            נשאר תמיד לעד

            לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • EtiE מנותק
              EtiE מנותק
              Eti
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
              #909

              שיר שכתבתי כשנודע לי סיפור ממש מצער על אחד מקרובי. וא"א היה להאמין, הכל היה נראה כ"כ חלק ויפה מבחוץ---


              מציאות שקטה מתנפצת
              אל חוף של אשליות
              ומי יודע מה היא משפצת
              וכמה מערבולות מסתתרות.

              האדמה תמיד נראית בטוחה
              ולא סתם חול שמתפורר
              ותחתיה משנים הלוחות תנוחה
              ורק מחכים את הלחץ לשחרר.

              כלפי חוץ – החיים הם תותים
              וההצגה יפה ומושלמת.
              רק לפעמים לכלוך פתאום מכתים
              שולח אצבע ומטביע חותמת.

              כן, כי זה תמיד יכול לקרות
              פתאום כל המציאות מתערערת
              חיים שהשתנו, סטייה מהשורות
              וכבר הכל נראה אחרת.

              אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #910

                סוג של מחזמר שכתבתי כשנחה עלי ההשראה, תגידו מה דעתכם.

                מול שדה עטוף קוצים
                ניצבים מספר אנשים
                מסתכלים, שוקלים,
                האם השדה מתאים?

                שלושה הם האנשים
                לכל אחד תפקיד מתאים:
                השזוף חקלאי וותיק
                מכל שדה את המירב מפיק
                הגבוה הינו איש נדל"ן
                אלוף בקרקעות כמובן
                והצעיר הינו סתם לא מוכר
                עוד אחד, נראה קצת זר.

                שתי השועלים בוחנים
                ואז מחליטים ומתווכחים
                כל אחד רוצה ת'קרקע
                היא ממש ממש טובה

                והצעיר, מעשי, שולף טלפון
                ומיד מסדר את הזיכיון
                הקרקע הינה שלו, הוא זכה
                ומה הוא יעשה בה? הוא לא ידע

                השניים שראו את התפנית
                רצו אליו כאחוזי תזזית
                ביקשו שימכור להם את השדה
                והמחיר לא מהווה שיקול בזה

                הם הלכו לעורך דין,
                ויצאו מרוצים
                כל אחד קיבל חצי
                והצעיר קיבל הכי

                בואו נגיד ביחד:
                אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • N מנותק
                  N מנותק
                  netanelhareven
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי netanelhareven
                  #911

                  הוא ניצב כאן למולם
                  במסע.
                  זה אין סופי
                  ומיגע,
                  אולי בסוף הוא יגיע.

                  לפעמים זה מייאש,
                  הדרך ארכה.
                  הם נוטשים
                  אחד אחד,
                  ירדה החשיכה.

                  השאירו אותו לבד,
                  לדאוג רק
                  לעצמו.
                  לאסוף את השברים,
                  בלי עזרה
                  של אף אחד.

                  כמעט נשבר,
                  מרוקן.
                  אזלו המים,
                  בקנקן.
                  כך במבוכה,
                  עקב בצד אגודל.

                  זה קשה,
                  הוא אומר.
                  נצעד לאט,
                  לא מותר.
                  כבר רואים אור בקצה
                  המנהרה,
                  הוא הגיע לסוף,
                  כבהתחלה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                    #912

                    לפעמים אני רוצה מאוד לכתוב וזה באמת בוער בי אבל משום מה המילים בורחות לי ולא יוצא לי שיר נורמלי זה קרה לכם גם?

                    רציתי לכתוב שיר
                    אך המילים נאלמו
                    לא מצאתי חרוז
                    לכל מילה
                    חפרתי בראש
                    לנסות לשורר
                    אבל מעיין ההשראה נדם
                    לפעמים זה קורה
                    כנראה לכל אחד
                    המילים מתחבאות
                    ולא נכתבות
                    השורות לא קשורות
                    ואין היגיון
                    והכל מתבלגן
                    איזה חבל
                    רציתי להלחין
                    או לפחות לחרוז שיר
                    כמו במחרוזת יפה
                    שקיבלתי למתנה
                    אך כנראה אין כל יום השראה

                    שירה מעומק הנשמה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                      מוזיקה זה הדיבור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
                      #913
                              בוקר של ריבוי אור
                      

                      מרגיש בריא אחרי שחרית. כמו אחרי רופא
                      ראשי תבות של השם שלי. יושב שותה קפה
                      יש לי מצב רוח .נראה עוד כמה זה יחזיק
                      לפחות שואב קצת דלק. למסע זה לא יזיק
                      מי אני. תלוי מה בעוד רגע אעשה
                      לכן להיות יהודי טוב. אני מנסה
                      עוד תפילה ועוד דיבור. עושה מה שאפשר
                      חטוף אכול לך כי מי יודע. מה יהיה מחר
                      לא יודע מה קרה. יודע כבר יותר טוב
                      לא נכון טעות שלי. תמיד הכל הכי טוב
                      יושב שומע שיר נחמד. כמה טוב רק להודות
                      אז אבא שלי תודה לך. מילה אחת ואז עוד אות
                      היום הוקל לי כי שתפתי אותך. בכל מחשבותי
                      וזה למרות שאתה קורא יודע. את כל נסתרותי
                      אחרי שיחה איתך היום בבוקר. הוקל לי קצת בלב
                      כי עוד ראשי תבות של השם שלי.יודע שהטוב קרב
                      מפזר את המילים בשיר. כמו תבלין על פיצה
                      היום הזה קיבלתי אור. אני בשמחה ודיצה
                      מצוה להיות רק בשמחה. אמר תמיד רבינו
                      להיות באומן זה החלום. אז אבא תזכנו
                      לצאת מהעצבות לעיתים הפתרון. זה מילתא דשטותא
                      רוצה ללמוד עם אח קרוב. כתוב חברותא או מיתותא

                      מוזיקה זה הדיבורמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      8
                      • חלום לגדולח מנותק
                        חלום לגדולח מנותק
                        חלום לגדול
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #914

                        תדעי לך ילדה
                        בתוכך נשמה
                        חיים לך ניתנו
                        כדי להתקדם עוד פסיעה

                        וחברה לה דקה
                        ועוד אחת לשעה
                        וכבר עברו ימים
                        ותמה לה שנה

                        ועברו להם כבר
                        כל כך הרבה ימים
                        כל כך הרבה אפשרויות

                        ונודע לך דבר
                        זמנים ושנים
                        ותום כל הלילות

                        ויודעת את
                        כי יבוא עוד הקץ
                        ותקראי לבית דין למעלה

                        ונודע לך בת
                        גם אם בליבך חץ
                        יכולה להתקרב את לאבא

                        וכל פסיעה
                        צעד בחיים
                        וכל שניה בה
                        אצרת רגעים

                        נשמרים לך שם
                        לא נשכחים
                        מצטרפים הם גם
                        דרך לך מישרים

                        צלילים יוצרים מנגינה
                        רק כשיש ביניהם
                        גם עליות וגם ירידות.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור
                                  בוקר של ריבוי אור
                          

                          מרגיש בריא אחרי שחרית. כמו אחרי רופא
                          ראשי תבות של השם שלי. יושב שותה קפה
                          יש לי מצב רוח .נראה עוד כמה זה יחזיק
                          לפחות שואב קצת דלק. למסע זה לא יזיק
                          מי אני. תלוי מה בעוד רגע אעשה
                          לכן להיות יהודי טוב. אני מנסה
                          עוד תפילה ועוד דיבור. עושה מה שאפשר
                          חטוף אכול לך כי מי יודע. מה יהיה מחר
                          לא יודע מה קרה. יודע כבר יותר טוב
                          לא נכון טעות שלי. תמיד הכל הכי טוב
                          יושב שומע שיר נחמד. כמה טוב רק להודות
                          אז אבא שלי תודה לך. מילה אחת ואז עוד אות
                          היום הוקל לי כי שתפתי אותך. בכל מחשבותי
                          וזה למרות שאתה קורא יודע. את כל נסתרותי
                          אחרי שיחה איתך היום בבוקר. הוקל לי קצת בלב
                          כי עוד ראשי תבות של השם שלי.יודע שהטוב קרב
                          מפזר את המילים בשיר. כמו תבלין על פיצה
                          היום הזה קיבלתי אור. אני בשמחה ודיצה
                          מצוה להיות רק בשמחה. אמר תמיד רבינו
                          להיות באומן זה החלום. אז אבא תזכנו
                          לצאת מהעצבות לעיתים הפתרון. זה מילתא דשטותא
                          רוצה ללמוד עם אח קרוב. כתוב חברותא או מיתותא

                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                          מוזיקה זה הדיבור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #915
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור
                                    בוקר של ריבוי אור
                            

                            מרגיש בריא אחרי שחרית. כמו אחרי רופא
                            ראשי תבות של השם שלי. יושב שותה קפה
                            יש לי מצב רוח .נראה עוד כמה זה יחזיק
                            לפחות שואב קצת דלק. למסע זה לא יזיק
                            מי אני. תלוי מה בעוד רגע אעשה
                            לכן להיות יהודי טוב. אני מנסה
                            עוד תפילה ועוד דיבור. עושה מה שאפשר
                            חטוף אכול לך כי מי יודע. מה יהיה מחר
                            לא יודע מה קרה. יודע כבר יותר טוב
                            לא נכון טעות שלי. תמיד הכל הכי טוב
                            יושב שומע שיר נחמד. כמה טוב רק להודות
                            אז אבא שלי תודה לך. מילה אחת ואז עוד אות
                            היום הוקל לי כי שתפתי אותך. בכל מחשבותי
                            וזה למרות שאתה קורא יודע. את כל נסתרותי
                            אחרי שיחה איתך היום בבוקר. הוקל לי קצת בלב
                            כי עוד ראשי תבות של השם שלי.יודע שהטוב קרב
                            מפזר את המילים בשיר. כמו תבלין על פיצה
                            היום הזה קיבלתי אור. אני בשמחה ודיצה
                            מצוה להיות רק בשמחה. אמר תמיד רבינו
                            להיות באומן זה החלום. אז אבא תזכנו
                            לצאת מהעצבות לעיתים הפתרון. זה מילתא דשטותא
                            רוצה ללמוד עם אח קרוב. כתוב חברותא או מיתותא

                            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                            מוזיקה זה הדיבור
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #916
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                              #917

                              התחלתי לכתוב
                              עבדתי קשה
                              רציתי מאד
                              שיצא יפיפה

                              כתבתי שעות
                              בזמן לא התחשבתי
                              כתבתי עוד ועוד
                              לשניה לא עצרתי

                              באמת שעבדתי קשה
                              ובשניה שכמעט גמרתי
                              נכבה לי המחשב
                              ונמחקה העבודה שלי

                              הוצפתי בתיסכול
                              ידעתי שאם רק...
                              אם הייתה לי עוד שניה
                              או.. לא יודעת מה...

                              אוף. זה היה כל כך מבאס
                              עד שכתבתי!!! הזמן שהשקעתי!!!
                              הייתי ממש צריכה להתאמץ
                              כדי לקלוט שזה לא בידיים שלי

                              זה ממש שיר ספונטאני שיצא לי מתוך התיסכול...

                              בואו נגיד ביחד:
                              אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                              ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #918

                                לפעמים אין לי כוח 
                                לרוץ אחרי המטרות,
                                נגמרו לי הכוחות למצוא
                                את הטוב בכל הנסיונות

                                למה עדיין לא מצאו
                                 קיצור דרך,
                                שיראה כיוון בערך .
                                פניי לא יודעות 
                                להיכן להמשיך , דרכך ארוכה
                                ומסביבי.. מתחיל כבר להחשיך.

                                תאיר בי אור, לא רוצה 
                                יותר ליפול 
                                הטעויות שבחיי לא פוסקות .
                                ויש לי בדרך כ"כ הרבה שאלות,
                                מתי אקבל תשובות?
                                באופק הן לא ניראות ,
                                לפחות אחת - שתדריך ותראה
                                לי לאן לפנות..

                                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                שומע נסתרות הלב 💜

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • יעל ק.י מנותק
                                  יעל ק.י מנותק
                                  יעל ק.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #919

                                  לא ידעתי:

                                  כמה לא ידעתי
                                  שחלומות הם רק בלילות
                                  ואמת הוא צל שמסתיר
                                  ומאיר צללים על החלונות

                                  כמה לא ידעתי
                                  שטוב הוא מטפורה מכוערת
                                  למילים גסות כמו נקמה
                                  לילדות עקובת דם ומערבולת

                                  כמה לא ידעתי
                                  שחושך הוא כאב
                                  רק כשבלילה נתתי לראשי מנוחה
                                  וגיליתי שעדיף להיות לבד מלהתאכזב

                                  כמה לא ידעתי
                                  שתמימות הוא תואר נאצל
                                  כי מי שמחזיק בו עדיין
                                  הוא מי שזכה לא להיות מנוצל

                                  כמה לא ידעתי
                                  שכלום לא ידעתי אז
                                  חבל שלא שמרתי
                                  תמונה שלי מפעם כשעוד הייתי עם רצון עז---


                                  יעל#

                                  יש דלת, ויש חלון,
                                  ויש חור גדול שאין לו שם,
                                  ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • EtiE מנותק
                                    EtiE מנותק
                                    Eti
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                    #920

                                    חיפשתי אותך
                                    כשלא מצאתי אותי
                                    חיפשתי תשובה,
                                    צעקתי ת'עצמי.

                                    רציתי להתקרב
                                    והלב בחר להתנתק
                                    רציתי להשאר
                                    ורגלי סובבו למקום אחר.

                                    מצאתי מקום
                                    התחפרתי בהר של זבל
                                    מצאתי חלום
                                    של ילדי חושך ואופל.

                                    האם לנצח כך אמתין,
                                    מתבוסס במקומי המצחין?
                                    האם תמיד כשארצה לעלות,
                                    אפול מכל המדרגות?

                                    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #921

                                      רץ כל הדרך אל המטרה
                                      שם פול גז נכנס לתבערה
                                      עוד אחד שואל תגיד לי מה הלוז
                                      מעיף עליו מבט אומר לו מהדרך זוז
                                      עוד יום שעבר מחנה לי את האוטו
                                      יודע בעצמי שזה יגיע אוטוטו
                                      מסמן לי את היעד ואז רץ לכבוש אותו
                                      ובניצחון מביט למעלה לא לשכוח שיש אותו

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • LOVE MEL מנותק
                                        LOVE MEL מנותק
                                        LOVE ME
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #922

                                        כשישבתי ולי קצת חלמתי המקלדת הקלידה לי...

                                        אבא?!..
                                        אתה הי שם,
                                        ואני כמו בסוף העולם..
                                        מרגיש לי קצת ,
                                        עצוב.😢 ..
                                        לבד...

                                        ואבאל'ה שלי
                                        תמיד איתי.
                                        ולוחש לי.
                                        אני איתך .
                                        בלי פחד ,לא לבד.

                                        ואז פתאום זה פורץ.
                                        אתה איתי ואני איתך
                                        תמיד...
                                        תודה לך אבאל'ה שלי
                                        על חיים.

                                        על הבכיות, והימים המאושרים.
                                        הכל זה ממך,
                                        ובידך,
                                        ולי תמיד נשאר לומר,
                                        לך תודה.

                                        מוקדש לאלה שלפעמים מרגישים לבד
                                        שידעו שתמיד יש מישהו שנותן לכולנו יד

                                        שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • orlyO מנותק
                                          orlyO מנותק
                                          orly
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                                          #923

                                          ואנחנו בידיו,
                                          בידי אבא חנון ורחום.
                                          ואנחנו חוסים בצל כנפיו,
                                          בצילו של אבא ענק ועצום.

                                          אבא שמלווה אותנו בכל נפילה וכאב,
                                          אבא שיודע מה מסתתר עמוק בלב,
                                          אבא שדואג, שומר ולא עוזב.

                                          הוא זה שמרים אותנו על כתפיו,
                                          הוא זה שלעולם לא נוטש את בניו,
                                          הוא זה שנמצא איתנו במקומות הכי פנימיים,
                                          ברגעים הכי שמחים, ברגעים הכי קשים.

                                          הוא,אבא שלנו!
                                          אבא, מלך מלכי המלכים!
                                          ולנו, אין מילים בפינו,
                                          כדי להודות לו על חסדיו ורחמיו העצומים.

                                          "ומבלעדיך אין לנו מלך אלא אתה!"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול