דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 820.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • EtiE מנותק
    EtiE מנותק
    Eti
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #896

    סתם
    כי לא חשבתי
    סתם
    כי לא נשארתי
    סתם
    יושבת ואוכלת ת'לב
    סתם
    מבזבזת דמעות וכאב
    סתם
    בגלל החלטה שגויה
    סתם
    בגלל מחשבה פזיזה
    סתם
    בפספוס של החיים
    סתם
    רק מתוך הרגלים.

    זה לא סתם,
    כי אתה את דרכי מכוון
    זה לא סתם,
    מאמינה שאפשר לתקן.

    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

    מוזיקה זה הדיבורמ 2 תגובות תגובה אחרונה
    10
    • EtiE Eti

      סתם
      כי לא חשבתי
      סתם
      כי לא נשארתי
      סתם
      יושבת ואוכלת ת'לב
      סתם
      מבזבזת דמעות וכאב
      סתם
      בגלל החלטה שגויה
      סתם
      בגלל מחשבה פזיזה
      סתם
      בפספוס של החיים
      סתם
      רק מתוך הרגלים.

      זה לא סתם,
      כי אתה את דרכי מכוון
      זה לא סתם,
      מאמינה שאפשר לתקן.

      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
      מוזיקה זה הדיבור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #897
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • EtiE Eti

        סתם
        כי לא חשבתי
        סתם
        כי לא נשארתי
        סתם
        יושבת ואוכלת ת'לב
        סתם
        מבזבזת דמעות וכאב
        סתם
        בגלל החלטה שגויה
        סתם
        בגלל מחשבה פזיזה
        סתם
        בפספוס של החיים
        סתם
        רק מתוך הרגלים.

        זה לא סתם,
        כי אתה את דרכי מכוון
        זה לא סתם,
        מאמינה שאפשר לתקן.

        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #898
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #899
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
            מוזיקה זה הדיבור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #900
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • יעל ק.י מנותק
              יעל ק.י מנותק
              יעל ק.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
              #901

              תג שוטרת:

              פוסעת לאיטי
              במורדות הררי שלכת
              עלים יבשים מתנפצים
              תחת רגשותי המגואלות במתכת

              שוכחת את עצמי
              במורדות שמי תכלת
              גלים מתים מופיעים
              מול עיני המתקדרות עם אשמורת

              מסתנוורת מדמותי
              במורדות שמש סוררת
              ימים כעננים עפים
              ועודני בתום- בתקווה מתנחמת

              מסתגרת בשלמותי
              במורדות חיי עופרת
              מחפשת שוב עדים
              לאותם תגי כתובת

              ושוב צועדת לתומי
              במורדות דמויות שותקת
              מאתרת את כל אותם נעדרים
              בסריקת עין מתמודדת

              מוצאת אותם בדרכי
              במורדות אותה מערבולת
              אח, הלוואי ויכולתי
              לעצור אותם בצד ולהוציא תג שוטרת---


              יעל#

              יש דלת, ויש חלון,
              ויש חור גדול שאין לו שם,
              ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • EtiE מנותק
                EtiE מנותק
                Eti
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                #902
                הכי מתאים לקרוא לשיר הזה

                ניצול זמן...

                כך,
                עובר לו עוד יום
                נמוג אל אלפי אתמולים
                שאבדו.

                כך,
                מסתובב השעון
                מחוג אל מחוג משלימים
                שישים.

                כך,
                מתפוגג לו חלום
                מתאבך בעקבי נעליים
                נקיות.

                כך,
                מגיע זמן פירעון
                בוהה בשק המונח בידיי
                ריקני.

                אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                  מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                  מוזיקה זה הדיבור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #903
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #904

                    אני ליברלית-
                    מקבלת את כולם

                    אני ימנית-
                    רוצה להפוך את העולם

                    אני שחקנית-
                    עובדת על כולם

                    אני פרפקציוניסטית-
                    חייבת הכל מושלם

                    אבל מעל הכל,

                    אני יהודית-
                    אוהבת את בורא עולם!!!

                    בואו נגיד ביחד:
                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                      מוזיקה זה הדיבור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
                      #905
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                        #906

                        רגע מרגיז
                        כשאתה מתוערר בבוקר מאוחר
                        וקם מהמיטה ככמעט מגיע המחר
                        אבל באותו מצב אני לא נשאר
                        לא נותן לו ליאוש שעלי יגבר

                        רגעים מרגיזים כל יום קורים
                        כשנאבדים לי חפצים
                        מפתחות וחומרים חשובים
                        דברים מעצבנים כל היום קורים
                        אבל להשתלט עלינו להם לא נותנים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                          מוזיקה זה הדיבור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #907
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                            מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                            מוכן תמיד לעזור
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #908

                            לפעמים אני רק רוצה
                            לברוח מעצמי
                            לפעמים אני לא מוצא
                            את עצמי
                            מחפש נואש
                            אחר תקווה נסתרת
                            בלב נרגש
                            מביט על הרכבת
                            איך פספסתי
                            את התחנה
                            התרחקתי
                            ולא נותרה תקווה קטנה
                            איך כל מה שרציתי
                            זה רק להתקרב
                            כמה שמחיתי
                            נשאר לי פצע עמוק בלב
                            שהולך ומדמם
                            לא מצליח להרפות
                            רק אתה השם
                            יכול לרפאות
                            מנסה בכל כוחי
                            לגרש את המחשבות
                            מדחיק בעל כורחי
                            אלף לבבות
                            שרק רוצים לקרב
                            אבל בפנים עמוק בלב
                            נותרה התקווה
                            שאולי הכל כבה
                            ונשארה האהבה
                            רק איתך השם אני הולך
                            לא רוצה להיות לבד
                            כי אתה השם המלך
                            נשאר תמיד לעד

                            לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • EtiE מנותק
                              EtiE מנותק
                              Eti
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                              #909

                              שיר שכתבתי כשנודע לי סיפור ממש מצער על אחד מקרובי. וא"א היה להאמין, הכל היה נראה כ"כ חלק ויפה מבחוץ---


                              מציאות שקטה מתנפצת
                              אל חוף של אשליות
                              ומי יודע מה היא משפצת
                              וכמה מערבולות מסתתרות.

                              האדמה תמיד נראית בטוחה
                              ולא סתם חול שמתפורר
                              ותחתיה משנים הלוחות תנוחה
                              ורק מחכים את הלחץ לשחרר.

                              כלפי חוץ – החיים הם תותים
                              וההצגה יפה ומושלמת.
                              רק לפעמים לכלוך פתאום מכתים
                              שולח אצבע ומטביע חותמת.

                              כן, כי זה תמיד יכול לקרות
                              פתאום כל המציאות מתערערת
                              חיים שהשתנו, סטייה מהשורות
                              וכבר הכל נראה אחרת.

                              אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • יהודי זה הכיי מנותק
                                יהודי זה הכיי מנותק
                                יהודי זה הכי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #910

                                סוג של מחזמר שכתבתי כשנחה עלי ההשראה, תגידו מה דעתכם.

                                מול שדה עטוף קוצים
                                ניצבים מספר אנשים
                                מסתכלים, שוקלים,
                                האם השדה מתאים?

                                שלושה הם האנשים
                                לכל אחד תפקיד מתאים:
                                השזוף חקלאי וותיק
                                מכל שדה את המירב מפיק
                                הגבוה הינו איש נדל"ן
                                אלוף בקרקעות כמובן
                                והצעיר הינו סתם לא מוכר
                                עוד אחד, נראה קצת זר.

                                שתי השועלים בוחנים
                                ואז מחליטים ומתווכחים
                                כל אחד רוצה ת'קרקע
                                היא ממש ממש טובה

                                והצעיר, מעשי, שולף טלפון
                                ומיד מסדר את הזיכיון
                                הקרקע הינה שלו, הוא זכה
                                ומה הוא יעשה בה? הוא לא ידע

                                השניים שראו את התפנית
                                רצו אליו כאחוזי תזזית
                                ביקשו שימכור להם את השדה
                                והמחיר לא מהווה שיקול בזה

                                הם הלכו לעורך דין,
                                ויצאו מרוצים
                                כל אחד קיבל חצי
                                והצעיר קיבל הכי

                                בואו נגיד ביחד:
                                אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • N מנותק
                                  N מנותק
                                  netanelhareven
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי netanelhareven
                                  #911

                                  הוא ניצב כאן למולם
                                  במסע.
                                  זה אין סופי
                                  ומיגע,
                                  אולי בסוף הוא יגיע.

                                  לפעמים זה מייאש,
                                  הדרך ארכה.
                                  הם נוטשים
                                  אחד אחד,
                                  ירדה החשיכה.

                                  השאירו אותו לבד,
                                  לדאוג רק
                                  לעצמו.
                                  לאסוף את השברים,
                                  בלי עזרה
                                  של אף אחד.

                                  כמעט נשבר,
                                  מרוקן.
                                  אזלו המים,
                                  בקנקן.
                                  כך במבוכה,
                                  עקב בצד אגודל.

                                  זה קשה,
                                  הוא אומר.
                                  נצעד לאט,
                                  לא מותר.
                                  כבר רואים אור בקצה
                                  המנהרה,
                                  הוא הגיע לסוף,
                                  כבהתחלה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • ברוריהב מנותק
                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                    #912

                                    לפעמים אני רוצה מאוד לכתוב וזה באמת בוער בי אבל משום מה המילים בורחות לי ולא יוצא לי שיר נורמלי זה קרה לכם גם?

                                    רציתי לכתוב שיר
                                    אך המילים נאלמו
                                    לא מצאתי חרוז
                                    לכל מילה
                                    חפרתי בראש
                                    לנסות לשורר
                                    אבל מעיין ההשראה נדם
                                    לפעמים זה קורה
                                    כנראה לכל אחד
                                    המילים מתחבאות
                                    ולא נכתבות
                                    השורות לא קשורות
                                    ואין היגיון
                                    והכל מתבלגן
                                    איזה חבל
                                    רציתי להלחין
                                    או לפחות לחרוז שיר
                                    כמו במחרוזת יפה
                                    שקיבלתי למתנה
                                    אך כנראה אין כל יום השראה

                                    שירה מעומק הנשמה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
                                      #913
                                              בוקר של ריבוי אור
                                      

                                      מרגיש בריא אחרי שחרית. כמו אחרי רופא
                                      ראשי תבות של השם שלי. יושב שותה קפה
                                      יש לי מצב רוח .נראה עוד כמה זה יחזיק
                                      לפחות שואב קצת דלק. למסע זה לא יזיק
                                      מי אני. תלוי מה בעוד רגע אעשה
                                      לכן להיות יהודי טוב. אני מנסה
                                      עוד תפילה ועוד דיבור. עושה מה שאפשר
                                      חטוף אכול לך כי מי יודע. מה יהיה מחר
                                      לא יודע מה קרה. יודע כבר יותר טוב
                                      לא נכון טעות שלי. תמיד הכל הכי טוב
                                      יושב שומע שיר נחמד. כמה טוב רק להודות
                                      אז אבא שלי תודה לך. מילה אחת ואז עוד אות
                                      היום הוקל לי כי שתפתי אותך. בכל מחשבותי
                                      וזה למרות שאתה קורא יודע. את כל נסתרותי
                                      אחרי שיחה איתך היום בבוקר. הוקל לי קצת בלב
                                      כי עוד ראשי תבות של השם שלי.יודע שהטוב קרב
                                      מפזר את המילים בשיר. כמו תבלין על פיצה
                                      היום הזה קיבלתי אור. אני בשמחה ודיצה
                                      מצוה להיות רק בשמחה. אמר תמיד רבינו
                                      להיות באומן זה החלום. אז אבא תזכנו
                                      לצאת מהעצבות לעיתים הפתרון. זה מילתא דשטותא
                                      רוצה ללמוד עם אח קרוב. כתוב חברותא או מיתותא

                                      מוזיקה זה הדיבורמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      8
                                      • חלום לגדולח מנותק
                                        חלום לגדולח מנותק
                                        חלום לגדול
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #914

                                        תדעי לך ילדה
                                        בתוכך נשמה
                                        חיים לך ניתנו
                                        כדי להתקדם עוד פסיעה

                                        וחברה לה דקה
                                        ועוד אחת לשעה
                                        וכבר עברו ימים
                                        ותמה לה שנה

                                        ועברו להם כבר
                                        כל כך הרבה ימים
                                        כל כך הרבה אפשרויות

                                        ונודע לך דבר
                                        זמנים ושנים
                                        ותום כל הלילות

                                        ויודעת את
                                        כי יבוא עוד הקץ
                                        ותקראי לבית דין למעלה

                                        ונודע לך בת
                                        גם אם בליבך חץ
                                        יכולה להתקרב את לאבא

                                        וכל פסיעה
                                        צעד בחיים
                                        וכל שניה בה
                                        אצרת רגעים

                                        נשמרים לך שם
                                        לא נשכחים
                                        מצטרפים הם גם
                                        דרך לך מישרים

                                        צלילים יוצרים מנגינה
                                        רק כשיש ביניהם
                                        גם עליות וגם ירידות.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור
                                                  בוקר של ריבוי אור
                                          

                                          מרגיש בריא אחרי שחרית. כמו אחרי רופא
                                          ראשי תבות של השם שלי. יושב שותה קפה
                                          יש לי מצב רוח .נראה עוד כמה זה יחזיק
                                          לפחות שואב קצת דלק. למסע זה לא יזיק
                                          מי אני. תלוי מה בעוד רגע אעשה
                                          לכן להיות יהודי טוב. אני מנסה
                                          עוד תפילה ועוד דיבור. עושה מה שאפשר
                                          חטוף אכול לך כי מי יודע. מה יהיה מחר
                                          לא יודע מה קרה. יודע כבר יותר טוב
                                          לא נכון טעות שלי. תמיד הכל הכי טוב
                                          יושב שומע שיר נחמד. כמה טוב רק להודות
                                          אז אבא שלי תודה לך. מילה אחת ואז עוד אות
                                          היום הוקל לי כי שתפתי אותך. בכל מחשבותי
                                          וזה למרות שאתה קורא יודע. את כל נסתרותי
                                          אחרי שיחה איתך היום בבוקר. הוקל לי קצת בלב
                                          כי עוד ראשי תבות של השם שלי.יודע שהטוב קרב
                                          מפזר את המילים בשיר. כמו תבלין על פיצה
                                          היום הזה קיבלתי אור. אני בשמחה ודיצה
                                          מצוה להיות רק בשמחה. אמר תמיד רבינו
                                          להיות באומן זה החלום. אז אבא תזכנו
                                          לצאת מהעצבות לעיתים הפתרון. זה מילתא דשטותא
                                          רוצה ללמוד עם אח קרוב. כתוב חברותא או מיתותא

                                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבור
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #915
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול