דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 821.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
    מוזיקה זה הדיבור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #899
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
      מוזיקה זה הדיבור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #900
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • יעל ק.י מנותק
        יעל ק.י מנותק
        יעל ק.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
        #901

        תג שוטרת:

        פוסעת לאיטי
        במורדות הררי שלכת
        עלים יבשים מתנפצים
        תחת רגשותי המגואלות במתכת

        שוכחת את עצמי
        במורדות שמי תכלת
        גלים מתים מופיעים
        מול עיני המתקדרות עם אשמורת

        מסתנוורת מדמותי
        במורדות שמש סוררת
        ימים כעננים עפים
        ועודני בתום- בתקווה מתנחמת

        מסתגרת בשלמותי
        במורדות חיי עופרת
        מחפשת שוב עדים
        לאותם תגי כתובת

        ושוב צועדת לתומי
        במורדות דמויות שותקת
        מאתרת את כל אותם נעדרים
        בסריקת עין מתמודדת

        מוצאת אותם בדרכי
        במורדות אותה מערבולת
        אח, הלוואי ויכולתי
        לעצור אותם בצד ולהוציא תג שוטרת---


        יעל#

        יש דלת, ויש חלון,
        ויש חור גדול שאין לו שם,
        ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • EtiE מנותק
          EtiE מנותק
          Eti
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
          #902
          הכי מתאים לקרוא לשיר הזה

          ניצול זמן...

          כך,
          עובר לו עוד יום
          נמוג אל אלפי אתמולים
          שאבדו.

          כך,
          מסתובב השעון
          מחוג אל מחוג משלימים
          שישים.

          כך,
          מתפוגג לו חלום
          מתאבך בעקבי נעליים
          נקיות.

          כך,
          מגיע זמן פירעון
          בוהה בשק המונח בידיי
          ריקני.

          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
            מוזיקה זה הדיבור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #903
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #904

              אני ליברלית-
              מקבלת את כולם

              אני ימנית-
              רוצה להפוך את העולם

              אני שחקנית-
              עובדת על כולם

              אני פרפקציוניסטית-
              חייבת הכל מושלם

              אבל מעל הכל,

              אני יהודית-
              אוהבת את בורא עולם!!!

              בואו נגיד ביחד:
              אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
              ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                מוזיקה זה הדיבור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
                #905
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                  #906

                  רגע מרגיז
                  כשאתה מתוערר בבוקר מאוחר
                  וקם מהמיטה ככמעט מגיע המחר
                  אבל באותו מצב אני לא נשאר
                  לא נותן לו ליאוש שעלי יגבר

                  רגעים מרגיזים כל יום קורים
                  כשנאבדים לי חפצים
                  מפתחות וחומרים חשובים
                  דברים מעצבנים כל היום קורים
                  אבל להשתלט עלינו להם לא נותנים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                    מוזיקה זה הדיבור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #907
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                      מוכן תמיד לעזור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #908

                      לפעמים אני רק רוצה
                      לברוח מעצמי
                      לפעמים אני לא מוצא
                      את עצמי
                      מחפש נואש
                      אחר תקווה נסתרת
                      בלב נרגש
                      מביט על הרכבת
                      איך פספסתי
                      את התחנה
                      התרחקתי
                      ולא נותרה תקווה קטנה
                      איך כל מה שרציתי
                      זה רק להתקרב
                      כמה שמחיתי
                      נשאר לי פצע עמוק בלב
                      שהולך ומדמם
                      לא מצליח להרפות
                      רק אתה השם
                      יכול לרפאות
                      מנסה בכל כוחי
                      לגרש את המחשבות
                      מדחיק בעל כורחי
                      אלף לבבות
                      שרק רוצים לקרב
                      אבל בפנים עמוק בלב
                      נותרה התקווה
                      שאולי הכל כבה
                      ונשארה האהבה
                      רק איתך השם אני הולך
                      לא רוצה להיות לבד
                      כי אתה השם המלך
                      נשאר תמיד לעד

                      לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • EtiE מנותק
                        EtiE מנותק
                        Eti
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                        #909

                        שיר שכתבתי כשנודע לי סיפור ממש מצער על אחד מקרובי. וא"א היה להאמין, הכל היה נראה כ"כ חלק ויפה מבחוץ---


                        מציאות שקטה מתנפצת
                        אל חוף של אשליות
                        ומי יודע מה היא משפצת
                        וכמה מערבולות מסתתרות.

                        האדמה תמיד נראית בטוחה
                        ולא סתם חול שמתפורר
                        ותחתיה משנים הלוחות תנוחה
                        ורק מחכים את הלחץ לשחרר.

                        כלפי חוץ – החיים הם תותים
                        וההצגה יפה ומושלמת.
                        רק לפעמים לכלוך פתאום מכתים
                        שולח אצבע ומטביע חותמת.

                        כן, כי זה תמיד יכול לקרות
                        פתאום כל המציאות מתערערת
                        חיים שהשתנו, סטייה מהשורות
                        וכבר הכל נראה אחרת.

                        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #910

                          סוג של מחזמר שכתבתי כשנחה עלי ההשראה, תגידו מה דעתכם.

                          מול שדה עטוף קוצים
                          ניצבים מספר אנשים
                          מסתכלים, שוקלים,
                          האם השדה מתאים?

                          שלושה הם האנשים
                          לכל אחד תפקיד מתאים:
                          השזוף חקלאי וותיק
                          מכל שדה את המירב מפיק
                          הגבוה הינו איש נדל"ן
                          אלוף בקרקעות כמובן
                          והצעיר הינו סתם לא מוכר
                          עוד אחד, נראה קצת זר.

                          שתי השועלים בוחנים
                          ואז מחליטים ומתווכחים
                          כל אחד רוצה ת'קרקע
                          היא ממש ממש טובה

                          והצעיר, מעשי, שולף טלפון
                          ומיד מסדר את הזיכיון
                          הקרקע הינה שלו, הוא זכה
                          ומה הוא יעשה בה? הוא לא ידע

                          השניים שראו את התפנית
                          רצו אליו כאחוזי תזזית
                          ביקשו שימכור להם את השדה
                          והמחיר לא מהווה שיקול בזה

                          הם הלכו לעורך דין,
                          ויצאו מרוצים
                          כל אחד קיבל חצי
                          והצעיר קיבל הכי

                          בואו נגיד ביחד:
                          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • N מנותק
                            N מנותק
                            netanelhareven
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי netanelhareven
                            #911

                            הוא ניצב כאן למולם
                            במסע.
                            זה אין סופי
                            ומיגע,
                            אולי בסוף הוא יגיע.

                            לפעמים זה מייאש,
                            הדרך ארכה.
                            הם נוטשים
                            אחד אחד,
                            ירדה החשיכה.

                            השאירו אותו לבד,
                            לדאוג רק
                            לעצמו.
                            לאסוף את השברים,
                            בלי עזרה
                            של אף אחד.

                            כמעט נשבר,
                            מרוקן.
                            אזלו המים,
                            בקנקן.
                            כך במבוכה,
                            עקב בצד אגודל.

                            זה קשה,
                            הוא אומר.
                            נצעד לאט,
                            לא מותר.
                            כבר רואים אור בקצה
                            המנהרה,
                            הוא הגיע לסוף,
                            כבהתחלה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                              #912

                              לפעמים אני רוצה מאוד לכתוב וזה באמת בוער בי אבל משום מה המילים בורחות לי ולא יוצא לי שיר נורמלי זה קרה לכם גם?

                              רציתי לכתוב שיר
                              אך המילים נאלמו
                              לא מצאתי חרוז
                              לכל מילה
                              חפרתי בראש
                              לנסות לשורר
                              אבל מעיין ההשראה נדם
                              לפעמים זה קורה
                              כנראה לכל אחד
                              המילים מתחבאות
                              ולא נכתבות
                              השורות לא קשורות
                              ואין היגיון
                              והכל מתבלגן
                              איזה חבל
                              רציתי להלחין
                              או לפחות לחרוז שיר
                              כמו במחרוזת יפה
                              שקיבלתי למתנה
                              אך כנראה אין כל יום השראה

                              שירה מעומק הנשמה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
                                #913
                                        בוקר של ריבוי אור
                                

                                מרגיש בריא אחרי שחרית. כמו אחרי רופא
                                ראשי תבות של השם שלי. יושב שותה קפה
                                יש לי מצב רוח .נראה עוד כמה זה יחזיק
                                לפחות שואב קצת דלק. למסע זה לא יזיק
                                מי אני. תלוי מה בעוד רגע אעשה
                                לכן להיות יהודי טוב. אני מנסה
                                עוד תפילה ועוד דיבור. עושה מה שאפשר
                                חטוף אכול לך כי מי יודע. מה יהיה מחר
                                לא יודע מה קרה. יודע כבר יותר טוב
                                לא נכון טעות שלי. תמיד הכל הכי טוב
                                יושב שומע שיר נחמד. כמה טוב רק להודות
                                אז אבא שלי תודה לך. מילה אחת ואז עוד אות
                                היום הוקל לי כי שתפתי אותך. בכל מחשבותי
                                וזה למרות שאתה קורא יודע. את כל נסתרותי
                                אחרי שיחה איתך היום בבוקר. הוקל לי קצת בלב
                                כי עוד ראשי תבות של השם שלי.יודע שהטוב קרב
                                מפזר את המילים בשיר. כמו תבלין על פיצה
                                היום הזה קיבלתי אור. אני בשמחה ודיצה
                                מצוה להיות רק בשמחה. אמר תמיד רבינו
                                להיות באומן זה החלום. אז אבא תזכנו
                                לצאת מהעצבות לעיתים הפתרון. זה מילתא דשטותא
                                רוצה ללמוד עם אח קרוב. כתוב חברותא או מיתותא

                                מוזיקה זה הדיבורמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                8
                                • חלום לגדולח מנותק
                                  חלום לגדולח מנותק
                                  חלום לגדול
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #914

                                  תדעי לך ילדה
                                  בתוכך נשמה
                                  חיים לך ניתנו
                                  כדי להתקדם עוד פסיעה

                                  וחברה לה דקה
                                  ועוד אחת לשעה
                                  וכבר עברו ימים
                                  ותמה לה שנה

                                  ועברו להם כבר
                                  כל כך הרבה ימים
                                  כל כך הרבה אפשרויות

                                  ונודע לך דבר
                                  זמנים ושנים
                                  ותום כל הלילות

                                  ויודעת את
                                  כי יבוא עוד הקץ
                                  ותקראי לבית דין למעלה

                                  ונודע לך בת
                                  גם אם בליבך חץ
                                  יכולה להתקרב את לאבא

                                  וכל פסיעה
                                  צעד בחיים
                                  וכל שניה בה
                                  אצרת רגעים

                                  נשמרים לך שם
                                  לא נשכחים
                                  מצטרפים הם גם
                                  דרך לך מישרים

                                  צלילים יוצרים מנגינה
                                  רק כשיש ביניהם
                                  גם עליות וגם ירידות.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור
                                            בוקר של ריבוי אור
                                    

                                    מרגיש בריא אחרי שחרית. כמו אחרי רופא
                                    ראשי תבות של השם שלי. יושב שותה קפה
                                    יש לי מצב רוח .נראה עוד כמה זה יחזיק
                                    לפחות שואב קצת דלק. למסע זה לא יזיק
                                    מי אני. תלוי מה בעוד רגע אעשה
                                    לכן להיות יהודי טוב. אני מנסה
                                    עוד תפילה ועוד דיבור. עושה מה שאפשר
                                    חטוף אכול לך כי מי יודע. מה יהיה מחר
                                    לא יודע מה קרה. יודע כבר יותר טוב
                                    לא נכון טעות שלי. תמיד הכל הכי טוב
                                    יושב שומע שיר נחמד. כמה טוב רק להודות
                                    אז אבא שלי תודה לך. מילה אחת ואז עוד אות
                                    היום הוקל לי כי שתפתי אותך. בכל מחשבותי
                                    וזה למרות שאתה קורא יודע. את כל נסתרותי
                                    אחרי שיחה איתך היום בבוקר. הוקל לי קצת בלב
                                    כי עוד ראשי תבות של השם שלי.יודע שהטוב קרב
                                    מפזר את המילים בשיר. כמו תבלין על פיצה
                                    היום הזה קיבלתי אור. אני בשמחה ודיצה
                                    מצוה להיות רק בשמחה. אמר תמיד רבינו
                                    להיות באומן זה החלום. אז אבא תזכנו
                                    לצאת מהעצבות לעיתים הפתרון. זה מילתא דשטותא
                                    רוצה ללמוד עם אח קרוב. כתוב חברותא או מיתותא

                                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                    מוזיקה זה הדיבור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #915
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור
                                              בוקר של ריבוי אור
                                      

                                      מרגיש בריא אחרי שחרית. כמו אחרי רופא
                                      ראשי תבות של השם שלי. יושב שותה קפה
                                      יש לי מצב רוח .נראה עוד כמה זה יחזיק
                                      לפחות שואב קצת דלק. למסע זה לא יזיק
                                      מי אני. תלוי מה בעוד רגע אעשה
                                      לכן להיות יהודי טוב. אני מנסה
                                      עוד תפילה ועוד דיבור. עושה מה שאפשר
                                      חטוף אכול לך כי מי יודע. מה יהיה מחר
                                      לא יודע מה קרה. יודע כבר יותר טוב
                                      לא נכון טעות שלי. תמיד הכל הכי טוב
                                      יושב שומע שיר נחמד. כמה טוב רק להודות
                                      אז אבא שלי תודה לך. מילה אחת ואז עוד אות
                                      היום הוקל לי כי שתפתי אותך. בכל מחשבותי
                                      וזה למרות שאתה קורא יודע. את כל נסתרותי
                                      אחרי שיחה איתך היום בבוקר. הוקל לי קצת בלב
                                      כי עוד ראשי תבות של השם שלי.יודע שהטוב קרב
                                      מפזר את המילים בשיר. כמו תבלין על פיצה
                                      היום הזה קיבלתי אור. אני בשמחה ודיצה
                                      מצוה להיות רק בשמחה. אמר תמיד רבינו
                                      להיות באומן זה החלום. אז אבא תזכנו
                                      לצאת מהעצבות לעיתים הפתרון. זה מילתא דשטותא
                                      רוצה ללמוד עם אח קרוב. כתוב חברותא או מיתותא

                                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #916
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                        #917

                                        התחלתי לכתוב
                                        עבדתי קשה
                                        רציתי מאד
                                        שיצא יפיפה

                                        כתבתי שעות
                                        בזמן לא התחשבתי
                                        כתבתי עוד ועוד
                                        לשניה לא עצרתי

                                        באמת שעבדתי קשה
                                        ובשניה שכמעט גמרתי
                                        נכבה לי המחשב
                                        ונמחקה העבודה שלי

                                        הוצפתי בתיסכול
                                        ידעתי שאם רק...
                                        אם הייתה לי עוד שניה
                                        או.. לא יודעת מה...

                                        אוף. זה היה כל כך מבאס
                                        עד שכתבתי!!! הזמן שהשקעתי!!!
                                        הייתי ממש צריכה להתאמץ
                                        כדי לקלוט שזה לא בידיים שלי

                                        זה ממש שיר ספונטאני שיצא לי מתוך התיסכול...

                                        בואו נגיד ביחד:
                                        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #918

                                          לפעמים אין לי כוח 
                                          לרוץ אחרי המטרות,
                                          נגמרו לי הכוחות למצוא
                                          את הטוב בכל הנסיונות

                                          למה עדיין לא מצאו
                                           קיצור דרך,
                                          שיראה כיוון בערך .
                                          פניי לא יודעות 
                                          להיכן להמשיך , דרכך ארוכה
                                          ומסביבי.. מתחיל כבר להחשיך.

                                          תאיר בי אור, לא רוצה 
                                          יותר ליפול 
                                          הטעויות שבחיי לא פוסקות .
                                          ויש לי בדרך כ"כ הרבה שאלות,
                                          מתי אקבל תשובות?
                                          באופק הן לא ניראות ,
                                          לפחות אחת - שתדריך ותראה
                                          לי לאן לפנות..

                                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                          שומע נסתרות הלב 💜

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול