דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 821.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • EtiE מנותק
    EtiE מנותק
    Eti
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
    #902
    הכי מתאים לקרוא לשיר הזה

    ניצול זמן...

    כך,
    עובר לו עוד יום
    נמוג אל אלפי אתמולים
    שאבדו.

    כך,
    מסתובב השעון
    מחוג אל מחוג משלימים
    שישים.

    כך,
    מתפוגג לו חלום
    מתאבך בעקבי נעליים
    נקיות.

    כך,
    מגיע זמן פירעון
    בוהה בשק המונח בידיי
    ריקני.

    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
      מוזיקה זה הדיבור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #903
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #904

        אני ליברלית-
        מקבלת את כולם

        אני ימנית-
        רוצה להפוך את העולם

        אני שחקנית-
        עובדת על כולם

        אני פרפקציוניסטית-
        חייבת הכל מושלם

        אבל מעל הכל,

        אני יהודית-
        אוהבת את בורא עולם!!!

        בואו נגיד ביחד:
        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
          #905
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
            #906

            רגע מרגיז
            כשאתה מתוערר בבוקר מאוחר
            וקם מהמיטה ככמעט מגיע המחר
            אבל באותו מצב אני לא נשאר
            לא נותן לו ליאוש שעלי יגבר

            רגעים מרגיזים כל יום קורים
            כשנאבדים לי חפצים
            מפתחות וחומרים חשובים
            דברים מעצבנים כל היום קורים
            אבל להשתלט עלינו להם לא נותנים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
              מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
              מוזיקה זה הדיבור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #907
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                מוכן תמיד לעזור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #908

                לפעמים אני רק רוצה
                לברוח מעצמי
                לפעמים אני לא מוצא
                את עצמי
                מחפש נואש
                אחר תקווה נסתרת
                בלב נרגש
                מביט על הרכבת
                איך פספסתי
                את התחנה
                התרחקתי
                ולא נותרה תקווה קטנה
                איך כל מה שרציתי
                זה רק להתקרב
                כמה שמחיתי
                נשאר לי פצע עמוק בלב
                שהולך ומדמם
                לא מצליח להרפות
                רק אתה השם
                יכול לרפאות
                מנסה בכל כוחי
                לגרש את המחשבות
                מדחיק בעל כורחי
                אלף לבבות
                שרק רוצים לקרב
                אבל בפנים עמוק בלב
                נותרה התקווה
                שאולי הכל כבה
                ונשארה האהבה
                רק איתך השם אני הולך
                לא רוצה להיות לבד
                כי אתה השם המלך
                נשאר תמיד לעד

                לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • EtiE מנותק
                  EtiE מנותק
                  Eti
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                  #909

                  שיר שכתבתי כשנודע לי סיפור ממש מצער על אחד מקרובי. וא"א היה להאמין, הכל היה נראה כ"כ חלק ויפה מבחוץ---


                  מציאות שקטה מתנפצת
                  אל חוף של אשליות
                  ומי יודע מה היא משפצת
                  וכמה מערבולות מסתתרות.

                  האדמה תמיד נראית בטוחה
                  ולא סתם חול שמתפורר
                  ותחתיה משנים הלוחות תנוחה
                  ורק מחכים את הלחץ לשחרר.

                  כלפי חוץ – החיים הם תותים
                  וההצגה יפה ומושלמת.
                  רק לפעמים לכלוך פתאום מכתים
                  שולח אצבע ומטביע חותמת.

                  כן, כי זה תמיד יכול לקרות
                  פתאום כל המציאות מתערערת
                  חיים שהשתנו, סטייה מהשורות
                  וכבר הכל נראה אחרת.

                  אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #910

                    סוג של מחזמר שכתבתי כשנחה עלי ההשראה, תגידו מה דעתכם.

                    מול שדה עטוף קוצים
                    ניצבים מספר אנשים
                    מסתכלים, שוקלים,
                    האם השדה מתאים?

                    שלושה הם האנשים
                    לכל אחד תפקיד מתאים:
                    השזוף חקלאי וותיק
                    מכל שדה את המירב מפיק
                    הגבוה הינו איש נדל"ן
                    אלוף בקרקעות כמובן
                    והצעיר הינו סתם לא מוכר
                    עוד אחד, נראה קצת זר.

                    שתי השועלים בוחנים
                    ואז מחליטים ומתווכחים
                    כל אחד רוצה ת'קרקע
                    היא ממש ממש טובה

                    והצעיר, מעשי, שולף טלפון
                    ומיד מסדר את הזיכיון
                    הקרקע הינה שלו, הוא זכה
                    ומה הוא יעשה בה? הוא לא ידע

                    השניים שראו את התפנית
                    רצו אליו כאחוזי תזזית
                    ביקשו שימכור להם את השדה
                    והמחיר לא מהווה שיקול בזה

                    הם הלכו לעורך דין,
                    ויצאו מרוצים
                    כל אחד קיבל חצי
                    והצעיר קיבל הכי

                    בואו נגיד ביחד:
                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • N מנותק
                      N מנותק
                      netanelhareven
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי netanelhareven
                      #911

                      הוא ניצב כאן למולם
                      במסע.
                      זה אין סופי
                      ומיגע,
                      אולי בסוף הוא יגיע.

                      לפעמים זה מייאש,
                      הדרך ארכה.
                      הם נוטשים
                      אחד אחד,
                      ירדה החשיכה.

                      השאירו אותו לבד,
                      לדאוג רק
                      לעצמו.
                      לאסוף את השברים,
                      בלי עזרה
                      של אף אחד.

                      כמעט נשבר,
                      מרוקן.
                      אזלו המים,
                      בקנקן.
                      כך במבוכה,
                      עקב בצד אגודל.

                      זה קשה,
                      הוא אומר.
                      נצעד לאט,
                      לא מותר.
                      כבר רואים אור בקצה
                      המנהרה,
                      הוא הגיע לסוף,
                      כבהתחלה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • ברוריהב מנותק
                        ברוריהב מנותק
                        ברוריה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                        #912

                        לפעמים אני רוצה מאוד לכתוב וזה באמת בוער בי אבל משום מה המילים בורחות לי ולא יוצא לי שיר נורמלי זה קרה לכם גם?

                        רציתי לכתוב שיר
                        אך המילים נאלמו
                        לא מצאתי חרוז
                        לכל מילה
                        חפרתי בראש
                        לנסות לשורר
                        אבל מעיין ההשראה נדם
                        לפעמים זה קורה
                        כנראה לכל אחד
                        המילים מתחבאות
                        ולא נכתבות
                        השורות לא קשורות
                        ואין היגיון
                        והכל מתבלגן
                        איזה חבל
                        רציתי להלחין
                        או לפחות לחרוז שיר
                        כמו במחרוזת יפה
                        שקיבלתי למתנה
                        אך כנראה אין כל יום השראה

                        שירה מעומק הנשמה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                          מוזיקה זה הדיבור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
                          #913
                                  בוקר של ריבוי אור
                          

                          מרגיש בריא אחרי שחרית. כמו אחרי רופא
                          ראשי תבות של השם שלי. יושב שותה קפה
                          יש לי מצב רוח .נראה עוד כמה זה יחזיק
                          לפחות שואב קצת דלק. למסע זה לא יזיק
                          מי אני. תלוי מה בעוד רגע אעשה
                          לכן להיות יהודי טוב. אני מנסה
                          עוד תפילה ועוד דיבור. עושה מה שאפשר
                          חטוף אכול לך כי מי יודע. מה יהיה מחר
                          לא יודע מה קרה. יודע כבר יותר טוב
                          לא נכון טעות שלי. תמיד הכל הכי טוב
                          יושב שומע שיר נחמד. כמה טוב רק להודות
                          אז אבא שלי תודה לך. מילה אחת ואז עוד אות
                          היום הוקל לי כי שתפתי אותך. בכל מחשבותי
                          וזה למרות שאתה קורא יודע. את כל נסתרותי
                          אחרי שיחה איתך היום בבוקר. הוקל לי קצת בלב
                          כי עוד ראשי תבות של השם שלי.יודע שהטוב קרב
                          מפזר את המילים בשיר. כמו תבלין על פיצה
                          היום הזה קיבלתי אור. אני בשמחה ודיצה
                          מצוה להיות רק בשמחה. אמר תמיד רבינו
                          להיות באומן זה החלום. אז אבא תזכנו
                          לצאת מהעצבות לעיתים הפתרון. זה מילתא דשטותא
                          רוצה ללמוד עם אח קרוב. כתוב חברותא או מיתותא

                          מוזיקה זה הדיבורמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          8
                          • חלום לגדולח מנותק
                            חלום לגדולח מנותק
                            חלום לגדול
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #914

                            תדעי לך ילדה
                            בתוכך נשמה
                            חיים לך ניתנו
                            כדי להתקדם עוד פסיעה

                            וחברה לה דקה
                            ועוד אחת לשעה
                            וכבר עברו ימים
                            ותמה לה שנה

                            ועברו להם כבר
                            כל כך הרבה ימים
                            כל כך הרבה אפשרויות

                            ונודע לך דבר
                            זמנים ושנים
                            ותום כל הלילות

                            ויודעת את
                            כי יבוא עוד הקץ
                            ותקראי לבית דין למעלה

                            ונודע לך בת
                            גם אם בליבך חץ
                            יכולה להתקרב את לאבא

                            וכל פסיעה
                            צעד בחיים
                            וכל שניה בה
                            אצרת רגעים

                            נשמרים לך שם
                            לא נשכחים
                            מצטרפים הם גם
                            דרך לך מישרים

                            צלילים יוצרים מנגינה
                            רק כשיש ביניהם
                            גם עליות וגם ירידות.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור
                                      בוקר של ריבוי אור
                              

                              מרגיש בריא אחרי שחרית. כמו אחרי רופא
                              ראשי תבות של השם שלי. יושב שותה קפה
                              יש לי מצב רוח .נראה עוד כמה זה יחזיק
                              לפחות שואב קצת דלק. למסע זה לא יזיק
                              מי אני. תלוי מה בעוד רגע אעשה
                              לכן להיות יהודי טוב. אני מנסה
                              עוד תפילה ועוד דיבור. עושה מה שאפשר
                              חטוף אכול לך כי מי יודע. מה יהיה מחר
                              לא יודע מה קרה. יודע כבר יותר טוב
                              לא נכון טעות שלי. תמיד הכל הכי טוב
                              יושב שומע שיר נחמד. כמה טוב רק להודות
                              אז אבא שלי תודה לך. מילה אחת ואז עוד אות
                              היום הוקל לי כי שתפתי אותך. בכל מחשבותי
                              וזה למרות שאתה קורא יודע. את כל נסתרותי
                              אחרי שיחה איתך היום בבוקר. הוקל לי קצת בלב
                              כי עוד ראשי תבות של השם שלי.יודע שהטוב קרב
                              מפזר את המילים בשיר. כמו תבלין על פיצה
                              היום הזה קיבלתי אור. אני בשמחה ודיצה
                              מצוה להיות רק בשמחה. אמר תמיד רבינו
                              להיות באומן זה החלום. אז אבא תזכנו
                              לצאת מהעצבות לעיתים הפתרון. זה מילתא דשטותא
                              רוצה ללמוד עם אח קרוב. כתוב חברותא או מיתותא

                              מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                              מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                              מוזיקה זה הדיבור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #915
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מוזיקה זה הדיבורמ מוזיקה זה הדיבור
                                        בוקר של ריבוי אור
                                

                                מרגיש בריא אחרי שחרית. כמו אחרי רופא
                                ראשי תבות של השם שלי. יושב שותה קפה
                                יש לי מצב רוח .נראה עוד כמה זה יחזיק
                                לפחות שואב קצת דלק. למסע זה לא יזיק
                                מי אני. תלוי מה בעוד רגע אעשה
                                לכן להיות יהודי טוב. אני מנסה
                                עוד תפילה ועוד דיבור. עושה מה שאפשר
                                חטוף אכול לך כי מי יודע. מה יהיה מחר
                                לא יודע מה קרה. יודע כבר יותר טוב
                                לא נכון טעות שלי. תמיד הכל הכי טוב
                                יושב שומע שיר נחמד. כמה טוב רק להודות
                                אז אבא שלי תודה לך. מילה אחת ואז עוד אות
                                היום הוקל לי כי שתפתי אותך. בכל מחשבותי
                                וזה למרות שאתה קורא יודע. את כל נסתרותי
                                אחרי שיחה איתך היום בבוקר. הוקל לי קצת בלב
                                כי עוד ראשי תבות של השם שלי.יודע שהטוב קרב
                                מפזר את המילים בשיר. כמו תבלין על פיצה
                                היום הזה קיבלתי אור. אני בשמחה ודיצה
                                מצוה להיות רק בשמחה. אמר תמיד רבינו
                                להיות באומן זה החלום. אז אבא תזכנו
                                לצאת מהעצבות לעיתים הפתרון. זה מילתא דשטותא
                                רוצה ללמוד עם אח קרוב. כתוב חברותא או מיתותא

                                מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #916
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                  #917

                                  התחלתי לכתוב
                                  עבדתי קשה
                                  רציתי מאד
                                  שיצא יפיפה

                                  כתבתי שעות
                                  בזמן לא התחשבתי
                                  כתבתי עוד ועוד
                                  לשניה לא עצרתי

                                  באמת שעבדתי קשה
                                  ובשניה שכמעט גמרתי
                                  נכבה לי המחשב
                                  ונמחקה העבודה שלי

                                  הוצפתי בתיסכול
                                  ידעתי שאם רק...
                                  אם הייתה לי עוד שניה
                                  או.. לא יודעת מה...

                                  אוף. זה היה כל כך מבאס
                                  עד שכתבתי!!! הזמן שהשקעתי!!!
                                  הייתי ממש צריכה להתאמץ
                                  כדי לקלוט שזה לא בידיים שלי

                                  זה ממש שיר ספונטאני שיצא לי מתוך התיסכול...

                                  בואו נגיד ביחד:
                                  אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                  ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננה
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #918

                                    לפעמים אין לי כוח 
                                    לרוץ אחרי המטרות,
                                    נגמרו לי הכוחות למצוא
                                    את הטוב בכל הנסיונות

                                    למה עדיין לא מצאו
                                     קיצור דרך,
                                    שיראה כיוון בערך .
                                    פניי לא יודעות 
                                    להיכן להמשיך , דרכך ארוכה
                                    ומסביבי.. מתחיל כבר להחשיך.

                                    תאיר בי אור, לא רוצה 
                                    יותר ליפול 
                                    הטעויות שבחיי לא פוסקות .
                                    ויש לי בדרך כ"כ הרבה שאלות,
                                    מתי אקבל תשובות?
                                    באופק הן לא ניראות ,
                                    לפחות אחת - שתדריך ותראה
                                    לי לאן לפנות..

                                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                    שומע נסתרות הלב 💜

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • יעל ק.י מנותק
                                      יעל ק.י מנותק
                                      יעל ק.
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #919

                                      לא ידעתי:

                                      כמה לא ידעתי
                                      שחלומות הם רק בלילות
                                      ואמת הוא צל שמסתיר
                                      ומאיר צללים על החלונות

                                      כמה לא ידעתי
                                      שטוב הוא מטפורה מכוערת
                                      למילים גסות כמו נקמה
                                      לילדות עקובת דם ומערבולת

                                      כמה לא ידעתי
                                      שחושך הוא כאב
                                      רק כשבלילה נתתי לראשי מנוחה
                                      וגיליתי שעדיף להיות לבד מלהתאכזב

                                      כמה לא ידעתי
                                      שתמימות הוא תואר נאצל
                                      כי מי שמחזיק בו עדיין
                                      הוא מי שזכה לא להיות מנוצל

                                      כמה לא ידעתי
                                      שכלום לא ידעתי אז
                                      חבל שלא שמרתי
                                      תמונה שלי מפעם כשעוד הייתי עם רצון עז---


                                      יעל#

                                      יש דלת, ויש חלון,
                                      ויש חור גדול שאין לו שם,
                                      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • EtiE מנותק
                                        EtiE מנותק
                                        Eti
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                        #920

                                        חיפשתי אותך
                                        כשלא מצאתי אותי
                                        חיפשתי תשובה,
                                        צעקתי ת'עצמי.

                                        רציתי להתקרב
                                        והלב בחר להתנתק
                                        רציתי להשאר
                                        ורגלי סובבו למקום אחר.

                                        מצאתי מקום
                                        התחפרתי בהר של זבל
                                        מצאתי חלום
                                        של ילדי חושך ואופל.

                                        האם לנצח כך אמתין,
                                        מתבוסס במקומי המצחין?
                                        האם תמיד כשארצה לעלות,
                                        אפול מכל המדרגות?

                                        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבור
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #921

                                          רץ כל הדרך אל המטרה
                                          שם פול גז נכנס לתבערה
                                          עוד אחד שואל תגיד לי מה הלוז
                                          מעיף עליו מבט אומר לו מהדרך זוז
                                          עוד יום שעבר מחנה לי את האוטו
                                          יודע בעצמי שזה יגיע אוטוטו
                                          מסמן לי את היעד ואז רץ לכבוש אותו
                                          ובניצחון מביט למעלה לא לשכוח שיש אותו

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול