דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
    מוזיקה זה הדיבור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1072
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • משורר מבולבלמ מנותק
      משורר מבולבלמ מנותק
      משורר מבולבל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
      #1073

      מוקדש באהבה לכל מי שחושב שאם המצב רוח
      לא משהו, זה סיבה להרים ידים ולהוריד רגל מהגז (כמוני...)

      גם אם המנוע פתאום קצת חורק
      גם אם אתה מרגיש שראשך ממש ריק
      אל תעצור, אל תפסיק לטפס
      לעולם לא תמצא אם תתייאש מלחפש

      גם אם המוחין קצת נפלו לקטנות
      גם אם המרה הושחרה ברצינות
      אל תיפול רוחך, התאמץ אל תרפה
      יגיעה זו התרופה שאותך תרפא

      כי כל זמן שהנר דולק אפשר לתקן
      אם תנוח בצעירותך תצטער כשתזדקן
      במרדף אחר עצמך הזמן במהירות דולק
      אז נצל כל שניה לפני שתסתלק

      גם אם נקלעת ליום של שנאה
      גם אם נכנעת לעצבות משונה
      אל תשקע בבוץ אל תתבוסס
      אחרי שקיעה יש זריחה- בלי להסס

      גם אם איבדת לרגע תקוה
      גם אם כולך כבר מלא אכזבה
      אל תרים ידים וליאוש תיכנע
      תרים ידים לשמים ותבקש בתחינה

      כי כל זמן שהלב פועם אפשר לתקן
      שמח בחלקך אחי אתה לא כזה מסכן
      זה רק אתה שלא רואה- ממש כמו כולם

      גם כשהשמש שוקעת היא נמצאת בעולם

      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
      סימן שהשמש שוקעת!
      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      19
      • מישהי רגשניתמ מנותק
        מישהי רגשניתמ מנותק
        מישהי רגשנית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1074

        למה קשה לי להחליט
        בסופו של דבר מה התכלית
        למה קשה לי לומר מילים
        אם אני יודעת שהם ישנו אנשים?

        למה אני לא יכולה להוכיח
        אפילו אם המציאות אותי תכריח
        למה אני לא יכולה להבטיח
        שבסופו של דבר אני אצליח?

        מי יענה לי על כל השאלות?
        למה אני מחפשת אותן בנרות?
        הלוואי ואצליח כבר ללמוד מטעויות
        כי כבר נמאס לי. נמאס מכישלונות...

        אואו אואו

        מי יחבק אותי כשארגיש חלשה?
        מי יבטיח לי שאנצח במערכה?
        מי אומר לי שאני חזקה?
        מי לא שואל אותי ללמה אני ככה?

        מי אוהב אותי למרות הכל?
        מי יכול לתת לי בלי לשאול?
        מי אומר לי שאני שווה את הכל?
        איך אני אצא מהאתמול?

        מי יענה לי על כל השאלות?
        למה אני מחפשת אותן בנרות?
        הלוואי ואצליח כבר ללמוד מטעויות
        כי כבר נמאס לי. נמאס מכישלונות...

        אואו אואו

        ואולי אני בכלל לא צריכה תשובות
        אולי אני יכולה לתת סיבות
        למה מותר לי גם לפעמים לטעות
        למה אני יכולה להפסיק לשאול שאלות

        מי יענה לי על כל השאלות?
        למה אני מחפשת אותן בנרות?
        הלוואי ואצליח כבר ללמוד מטעויות
        כי כבר נמאס לי. נמאס מכישלונות...

        אואו אואו

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • EtiE מנותק
          EtiE מנותק
          Eti
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1075

          רק תתנו לי לנשום,
          תנו לרוח בי לנשוב,
          שכבר אוכל לשכוח.

          רק תתנו לי מקום,
          תנו לי בשקט לחשוב,
          שלא אצטרך לברוח.

          רק תתנו לי אותי,
          תנו לי ערך אמיתי,
          שארגיש שיש לי כח.

          רק תתנו לי אתכם,
          תנו לי ת'הקשבה שלכם,
          שאוכל לפרוח....

          שרק תהיה לי תשובה
          שרק אשאר אני
          שלא אאבד את התקווה
          שאדע מה טוב בשבילי.

          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
            מוזיקה זה הדיבור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1076
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • רבקהר מנותק
              רבקהר מנותק
              רבקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1077

              נקודה חשובה שיש לשים לב אליה, וכמה שיותר:

              ישנן משתמשים בודדים ממש מהקבוצה כאן המפרסמים את אותו השיר פעם אחר פעם.

              אתם כותבים יפה, וזה נהדר. בהחלט. אולם לדרוש שוב לייקים על אותו השיר - זה גזל לכל דבר ואסור בפורום.

              המשך כתיבה נעימה ומועילה, ובבקשה, רק חומרים חדשים 😉

              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • BibiB מנותק
                BibiB מנותק
                Bibi
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Bibi
                #1078

                @LOVE-ME @תהילוש
                כן כן גם אני כתבתי שיר
                (השיר אולי קצת נשמע לא מתאים למרות שזה לא הכוונה. שלי אז תגידו לי ואני אמחק)

                שם לבד את יושבת ומביטה כל שניה .
                מול הים את מסתכלת ורואה -
                את החיים שקצת קשים
                את הסודות שמתגלים ,
                ורואה תמיד את הדברים שכואבים .

                תמיד חלמתי לקבל את הדברים שרק רציתי
                תמיד ידעתי תתשובות לשאלות שלא תמיד קיבלתי
                תמיד סיפרו לי תאמת בפנים גם כשבכיתי
                תמיד נתנו לי תדברים שלא הכי חלמתי

                פיזמון -
                ושוב זה קורץ לי , הדמעות שמספרות כשבוכות
                הגלים של הים מביטים אליי ,
                הכול שחור רק בחוץ יש אור
                ובפנים הלב אומר לי - לחזור

                בית 2-

                שם בחוץ את לבד מביטה כל דקה .
                ורק לבד את מסתכלת ורואה -
                את החיים שקצת קשים ,
                את הסודות שמתגלים .
                ורואה תמיד את הכאבים שוב כואבים .

                תמיד חלמתי לקבל את הדברים שרק רציתי ,
                תמיד התפללתי ובקשתי בקשות קטנות
                תמיד סיפרו לי תאמת בפנים גם כשבכיתי
                תמיד לקחו לי ת'דבר שהיה קיים לי .

                פיזמון -
                ושוב זה קורץ לי , הדמעות שמספרות כשבוכות
                הגלים של הים מביטים אליי ,
                הכול שחור רק בחוץ יש אור
                ובפנים הלב אומר לי - לחזור .

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                16
                • יעל ק.י מנותק
                  יעל ק.י מנותק
                  יעל ק.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                  #1079

                  מילא
                  אם העולם היה מיותר
                  ואנשים היו הולכים סתם
                  אם הפוגעים היו רק זרים
                  ועולם חצי מטומטם

                  מילא
                  אם השקט היה יודע לדבר
                  והחיים היו כמו מרשם
                  אם הצדק היה קיצוני
                  והשקר חבר נעלם

                  מילא
                  אם הסבל היה מרגיע
                  ושלמות היה קיים
                  אם השמש היתה פגיעה
                  והדרך לסוף היה מצולם

                  מילא
                  אם החושך היה מציל
                  והטוב היה תפוח נקטף
                  אם הטרוף לא כל כך מהביל
                  ואם המחשבות היו כמו דיסק נשלף

                  מילא
                  אם הצבע היה נגיש
                  והשלווה גם
                  אם היופי מוצר לא רגיש
                  והאמת קישוט לא מיותם

                  אך
                  העולם לא מיותר
                  ואנשים לרוב הולכים סתם
                  והפוגעים הם גם וגם
                  והעולם כולו מטומטם
                  והשקט---


                  יעל#

                  יש דלת, ויש חלון,
                  ויש חור גדול שאין לו שם,
                  ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  15
                  • מישהי רגשניתמ מנותק
                    מישהי רגשניתמ מנותק
                    מישהי רגשנית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1080

                    האמת שקצת
                    התרגלתי
                    ולא שמתי לב
                    שקצת פחות כאב לי

                    האמת שקצת
                    עצוב לי
                    ובכל זאת
                    לא השתניתי

                    ולמה?
                    שאלת השאלות.
                    למה אני בורחת?
                    למה אני לא כדרכי-
                    נלחמת ומנצחת?

                    האמת שבסופו של יום
                    אני בדיכאון
                    אני חושבת על איך עברתי
                    ולא מרוצה מהחשבון

                    האמת שכשאני לבד
                    והמחשבות צפות
                    אני מנסה מעט
                    להשתנות
                    ולא שאני מידי מצליחה

                    ולמה?
                    שאלת השאלות.
                    למה אני בורחת?
                    למה אני לא כדרכי-
                    נלחמת ומנצחת?

                    אני טובעת
                    בים של רגשות
                    אני נבוכה
                    מול כל השאלות
                    ומתבלבלת
                    מול כל הקושיות

                    אני רוצה
                    להצליח להחיות
                    את עצמי
                    מול כל התובנות
                    והאמת
                    שזה דווקא די קל
                    ולמרות זאת...

                    זה מוזר.

                    פה בעיקרון השיר נגמר אבל אני רוצה להוסיף לו סוף אופטימי אז הנה:
                    אבל לכל יום יש מחר
                    ובסוף הטוב יבוא
                    כי זה חוק הטבע

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                      #1081

                      מי יודע
                      כל מחשבותי
                      מי שומע
                      כל תפילותי
                      מי רוצה למלא
                      כל בקשותי
                      ומחייך
                      למראה חיוכי

                      מי אוהב אותי
                      בגלל שאני אני?
                      מי רוצה אותי קרובה אליו
                      לא משנה באדר או באב?

                      אלוקים,
                      תתן לי גם להרגיש
                      לא רק לדעת
                      תעזור לי להמחיש
                      לראות ולגעת...
                      את אהבתך.

                      אלוקים,
                      תתן לי את הכח
                      תמיד לחייך ולשמוח
                      תעזור לכל העם
                      שלא תבוא עוד פורענות לעולם...
                      רוצה אותך.

                      מי אוהב כל יהודי
                      כאילו הוא בנו יחידי
                      מי יצר כל העולם
                      בשביל העם שנבחר מכולם?
                      מי מחולל ניסים ונפלאות
                      לארץ ישראל, ארץ האבות?
                      מי מצטער בצער הבנים
                      שבגלות עכשיו עדיין נמצאים?

                      מי משנה סדרי בראשית
                      לעם שקיבל התווית
                      עם סגולה וגוי קדוש
                      איך עוד אפשר לחשוש?

                      אלוקים,
                      תתן לי גם להרגיש
                      לא רק לדעת
                      תעזור לי להמחיש
                      לראות ולגעת...
                      את אהבתך.

                      אלוקים,
                      תתן לי את הכח
                      תמיד לחייך ולשמוח
                      תעזור לכל העם
                      שלא תבוא עוד פורענות לעולם...
                      רוצה אותך.

                      בואו נגיד ביחד:
                      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                        #1082

                        לו רק הייתי יכולה להגיד
                        עד כמה אני מעריכה אותך
                        לו רק הייתי מעיזה להגיד
                        שלעולם לא אחליף אותך

                        לו רק היית רואה מחשבותי
                        עד כמה את נמצאת בראש שלי
                        לו רק היית סופרת חלומותי
                        ועל איך שאת שם מופיעה תמיד

                        לו רק הייתי פעם אחת שקופה
                        ואת היית אז קוראת מחשבות
                        אני לא מנחשת אני בטוחה
                        חיי היו מאושרים עלי אדמות!

                        מוקדש לחברתי באהבה

                        טוב להציץ
                        https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        12
                        • שיר נולדש מנותק
                          שיר נולדש מנותק
                          שיר נולד
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1083

                          פעם העליתי שיר שאמרתי שבדיוק יצא לי בית ראשון דומה מאד באיזה שיר ישן, אז הנה הוא: שיר קליל ונחמד

                          שקט בנפש פנימה

                          לא יוצאת לרדיפה
                          אחר כבוד או תהילה

                          לא חושבת על מחר
                          על העבר או :"מה נסגר?!"

                          לא מחפשת בעיות
                          טענות או מענות

                          מנסה לחיות ת'מציאות
                          לזרום בשטף, בקביעות

                          רק להחליק עניינים, להבליג, לוותר
                          לא לשבור גלים, לרטון ולקנטר

                          כן יוצאת לרדיפה
                          אחר שלום והצדקה

                          ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                          הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1084

                            יושבת על החוף
                            משחקת בגלים
                            מבקשת להטמע בנוף
                            לחמוק מן הצללים

                            הדמעות מתערבבות
                            במי הים המלוח
                            הרגשות בה סוערות
                            נעות עם הרוח

                            לאהוב את עצמה
                            היא מבקשת
                            להיות שלמה
                            היא נואשת

                            תן לה ת'כח
                            לאהוב את עצמה
                            להפסיק לברוח
                            להאמין בעצמה

                            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • מישהי רגשניתמ מנותק
                              מישהי רגשניתמ מנותק
                              מישהי רגשנית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1085

                              החיים שלי
                              כן הם קצת מאתגרים
                              לא רוצה לומר קשים
                              אבל הם לא כל כך קלים

                              החיים שלו
                              קשים פי אלף
                              ושלה פי מליון
                              אז למה אני מתמסכנת?

                              לא-זה לא שלי כל כך קל!
                              זה שלאחרים יותר קשה-
                              לא אומר שאני מתמסכנת

                              אני לא חושבת שזה דבר טוב
                              אני חושבת שזה אומר רק למה
                              אנחנו חייבים עכשיו את הגאולה!!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • margalitM מנותק
                                margalitM מנותק
                                margalit
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1086

                                התקשרתי, רציתי להתקרב
                                ניסיתי לעשות טוב
                                התקרבתי, לא רציתי לערב
                                אז נשארתי עם חוב

                                במה טעיתי? מה אני צריכה לשנות?
                                מה בסך הכל עשיתי? רוצה שוב להנות
                                את כולי נתתי, אל תבואו בטענות

                                עוד לא הבנתי, מנסה לקלוט
                                האסימון עוד תקוע
                                קלטתי, מחכים שאנסה לדלות
                                הוא עוד בזה שקוע

                                סולמות
                                מגביהים את הקול שלך

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1087
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • זברהז מנותק
                                    זברהז מנותק
                                    זברה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1088

                                    מחכה-

                                    עדיין,
                                    כאילו לא עברה שנה,
                                    ונמחקה לה תמונה ישנה.
                                    כאילו הפרח לא יבש,
                                    והכל שמור בצנצנת דבש.
                                    עדיין,
                                    כאילו החורף לא עבר,
                                    והקיץ המזיע חלומות קבר,
                                    כאילו הרוח רק מלטפת,
                                    והבדידות בשירה מתעטפת.
                                    עדיין,
                                    כאילו שנמס בלב הכפור,
                                    ולא נושמים אותו אוויר אפור.
                                    כאילו שעוד אפשר לחזור,
                                    והמילים לא חלולות כמו צינור.

                                    עדיין,
                                    למרות שהשמש שוקעת,
                                    ותפילה בקושי בוקעת.
                                    למרות שהאמון כבר נשחק.
                                    והרגש הוא כמו משחק.

                                    עדיין,
                                    כל יום מול הזריחה,
                                    ושדות שמחזירים בשתיקה,
                                    כמו ניצנים בפריחה,
                                    וליטוף של גשם, כמו נשיקה,

                                    עדיין,
                                    אני,
                                    מחכה---

                                    אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                    אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • מישהי רגשניתמ מנותק
                                      מישהי רגשניתמ מנותק
                                      מישהי רגשנית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1089

                                      די נמאס לי
                                      לחשוב כל היום
                                      כמה כואב לי
                                      כמה אין לי כח
                                      די מידי קשה לי
                                      המרוץ נהיה קשוח
                                      רוצה קצת לנוח

                                      אין הפסקה
                                      לא לרגע מנוחה
                                      אין נשימה
                                      אין הדרגה
                                      הכל בבום סוער ושוצף
                                      ואני-אנה אלך?

                                      אודה ולא אבוש
                                      לפעמים אני מקנאה באנשים
                                      אני מקנאה קנאת סופרים
                                      אני רוצה להיות כמותם
                                      ואני גם מנסה
                                      וככה עולה

                                      אודה ולא אבוש
                                      אני חייבת מחמאות
                                      אני לא יכולה לעבור יום
                                      בלי כמה מילים טובות
                                      אני חייבת אהבה
                                      חייבת הצלחה

                                      עברתי שינויים בחיי
                                      חלק דרסטים חלק פחות
                                      עוצבתי בדייקנות מרשימה
                                      על ידי ימים ולילות
                                      הרבה צחוק ואנחות

                                      אולי לכן אני ככה
                                      לא מבינה מה הפחד
                                      עברתי הרבה אני יודעת
                                      אין לי ממה לחשוש
                                      ואני כן מפחדת
                                      מדברים כל כך קלים
                                      כי אני חוששת
                                      שהם קשים

                                      אני מתחזקת באמונה
                                      שהכל הוא לטובה
                                      ומנסה לשרוד
                                      ולקחת באיזי
                                      להיות הכי
                                      שאני יכולה

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • מישהי רגשניתמ מישהי רגשנית

                                        די נמאס לי
                                        לחשוב כל היום
                                        כמה כואב לי
                                        כמה אין לי כח
                                        די מידי קשה לי
                                        המרוץ נהיה קשוח
                                        רוצה קצת לנוח

                                        אין הפסקה
                                        לא לרגע מנוחה
                                        אין נשימה
                                        אין הדרגה
                                        הכל בבום סוער ושוצף
                                        ואני-אנה אלך?

                                        אודה ולא אבוש
                                        לפעמים אני מקנאה באנשים
                                        אני מקנאה קנאת סופרים
                                        אני רוצה להיות כמותם
                                        ואני גם מנסה
                                        וככה עולה

                                        אודה ולא אבוש
                                        אני חייבת מחמאות
                                        אני לא יכולה לעבור יום
                                        בלי כמה מילים טובות
                                        אני חייבת אהבה
                                        חייבת הצלחה

                                        עברתי שינויים בחיי
                                        חלק דרסטים חלק פחות
                                        עוצבתי בדייקנות מרשימה
                                        על ידי ימים ולילות
                                        הרבה צחוק ואנחות

                                        אולי לכן אני ככה
                                        לא מבינה מה הפחד
                                        עברתי הרבה אני יודעת
                                        אין לי ממה לחשוש
                                        ואני כן מפחדת
                                        מדברים כל כך קלים
                                        כי אני חוששת
                                        שהם קשים

                                        אני מתחזקת באמונה
                                        שהכל הוא לטובה
                                        ומנסה לשרוד
                                        ולקחת באיזי
                                        להיות הכי
                                        שאני יכולה

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אתי 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1090

                                        @מישהי-רגשנית מדהיםםם
                                        כשקטנים יומולדת הוא יום מסיבה, בלונים הפתעות בתוספת עוגה,
                                        כשקטנים יומולדת הוא יום מרגש, חברות, מתנות ואני בדגש,
                                        אבל בת מצווה הוא יום תחנה, עצירה,
                                        מה היה עד אתמול, מה יהיה מהיום ואולי ממחר,
                                        תהא בת המצווה שלך מנוצלת עד תום ויוכנס בה אתמול ומחר והיום...

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • א אתי 0

                                          @מישהי-רגשנית מדהיםםם
                                          כשקטנים יומולדת הוא יום מסיבה, בלונים הפתעות בתוספת עוגה,
                                          כשקטנים יומולדת הוא יום מרגש, חברות, מתנות ואני בדגש,
                                          אבל בת מצווה הוא יום תחנה, עצירה,
                                          מה היה עד אתמול, מה יהיה מהיום ואולי ממחר,
                                          תהא בת המצווה שלך מנוצלת עד תום ויוכנס בה אתמול ומחר והיום...

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אתי 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1091

                                          @אתי-0 משהו יפה על הקורונה (שחכנו מה זה |)

                                          בס''ד
                                          חד נגיף חד נגיף
                                          דמצא הסיני בחטיף
                                          דזבין אביו בתרי זוזי
                                          חד נגיף חד נגיף

                                          והלך הסיני לשכן
                                          שוחח עמו והתעניין
                                          וענה לו השכן גם כן.
                                          ולא הרגיש כלל
                                          כי בשיחה נכלל
                                          הנגיף...שנמצא לסיני בחטיף
                                          דזבין אבא ...

                                          ונסע השכן לרומא העיר
                                          לעשות שם עסק מזהיר
                                          ופגש ב''ביזנס מן'' יהיר.
                                          וערכו עסקה גדולה
                                          שבתוכו כללה,
                                          יצור קטן
                                          שהביא השכן לכאן,
                                          שקבל מהסיני – זה נגיף
                                          שנמצא בחטיף
                                          דזבין אביו...חד נגיף...

                                          ובעל העסק עם הכסף במעטפה
                                          נסע הישר לשדה התעופה
                                          להמשיך לגלגל העסקים.
                                          התיישב מאוחרי סב ומזוודה לו
                                          כסופה
                                          שניסה עוד לתפוס שינה חטופה.
                                          וכלל לא ידע כי קבל מתנה
                                          מאיש שישב והגב לו הפנה,
                                          נגיף קטן שקבל בלי הבחנה
                                          משותף לעסק שפגש בשכונה-
                                          שכן סיני שנמצא לו נגיף
                                          מוסתר מעין כל בתוך חטיף3
                                          דזבין אבא...

                                          ובמטוס לו הסב
                                          בנחת ישב
                                          על נכדיו הוא חשב
                                          וממש עכשיו
                                          מפזר לסובביו
                                          ממדינות מזרח ומערב
                                          משהוא בסתר
                                          שהגיע אליו בלי התר
                                          מ''ביזנס מן'' חמור סבר
                                          שקבל מהחבר
                                          שעם השכן הוא דבר
                                          ונמצא לו נגיף
                                          בתוך החטיף
                                          דזבין אבא...

                                          ובארץ ישראל הורים וילדים
                                          לסב מהמטוס הם מחכים
                                          בוחנים היוצאים הדקות מודדים
                                          והנה מזהים הצעדים
                                          של סבא יקר במזוודה כסופה
                                          שהביא גם מתנה עטופה
                                          והעביר לנכדיו בעסקת חבילה
                                          חבילה נוספת במתנה הגדולה
                                          חבילה עליה אף אחד לא גילה
                                          שהעביר לו בעל העסק בלי כל
                                          בהלה
                                          הפתעה שמשותפו לעסק קבלה
                                          שמהשכן הסיני קבל זאת בלא
                                          שמצא לו נגיף
                                          בתוך החטיף דזבין אבא...
                                          ובארץ ישראל במשםחה חשובה
                                          מסתובבת האם בתחושה לא
                                          טובה
                                          יש חם חולשה בגרון גם צריבה
                                          כן יודעות אנו מהיכן כאבה...
                                          מבעל העסק שקבל מהשכן
                                          שפתח עטיפה של חטיף...
                                          ובו נגיף... דזבין אבא...

                                          והאם יראת שמיים חכמה
                                          לו חושבת על שום מה?!
                                          מסבירה היא בטוב טעם ודעת
                                          בדברי חכמה-אמונה גם נטעת!
                                          הקב''ה אב רחום מלא אהבה
                                          רצה לעורר את עמו לתושבה.
                                          ומסובב הדברים ב''דיוק''
                                          מתוכנן
                                          הסבא מחול זה לא העניין
                                          לא היכן הסתובבת ובאיזה מנין.
                                          כי ד' הביא לכאן את הסב
                                          ודאג שבעל העסק ישב מאחוריו
                                          ושלח את השכן לטפל בעסקיו
                                          וגרם שישוחח עם הסיני על
                                          ענייניו
                                          ונתן בראשו לפתוח הנגיף
                                          שקנה לו אביו בשני זוזים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול