דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי רגשניתמ מנותק
    מישהי רגשניתמ מנותק
    מישהי רגשנית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1080

    האמת שקצת
    התרגלתי
    ולא שמתי לב
    שקצת פחות כאב לי

    האמת שקצת
    עצוב לי
    ובכל זאת
    לא השתניתי

    ולמה?
    שאלת השאלות.
    למה אני בורחת?
    למה אני לא כדרכי-
    נלחמת ומנצחת?

    האמת שבסופו של יום
    אני בדיכאון
    אני חושבת על איך עברתי
    ולא מרוצה מהחשבון

    האמת שכשאני לבד
    והמחשבות צפות
    אני מנסה מעט
    להשתנות
    ולא שאני מידי מצליחה

    ולמה?
    שאלת השאלות.
    למה אני בורחת?
    למה אני לא כדרכי-
    נלחמת ומנצחת?

    אני טובעת
    בים של רגשות
    אני נבוכה
    מול כל השאלות
    ומתבלבלת
    מול כל הקושיות

    אני רוצה
    להצליח להחיות
    את עצמי
    מול כל התובנות
    והאמת
    שזה דווקא די קל
    ולמרות זאת...

    זה מוזר.

    פה בעיקרון השיר נגמר אבל אני רוצה להוסיף לו סוף אופטימי אז הנה:
    אבל לכל יום יש מחר
    ובסוף הטוב יבוא
    כי זה חוק הטבע

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • יהודי זה הכיי מנותק
      יהודי זה הכיי מנותק
      יהודי זה הכי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
      #1081

      מי יודע
      כל מחשבותי
      מי שומע
      כל תפילותי
      מי רוצה למלא
      כל בקשותי
      ומחייך
      למראה חיוכי

      מי אוהב אותי
      בגלל שאני אני?
      מי רוצה אותי קרובה אליו
      לא משנה באדר או באב?

      אלוקים,
      תתן לי גם להרגיש
      לא רק לדעת
      תעזור לי להמחיש
      לראות ולגעת...
      את אהבתך.

      אלוקים,
      תתן לי את הכח
      תמיד לחייך ולשמוח
      תעזור לכל העם
      שלא תבוא עוד פורענות לעולם...
      רוצה אותך.

      מי אוהב כל יהודי
      כאילו הוא בנו יחידי
      מי יצר כל העולם
      בשביל העם שנבחר מכולם?
      מי מחולל ניסים ונפלאות
      לארץ ישראל, ארץ האבות?
      מי מצטער בצער הבנים
      שבגלות עכשיו עדיין נמצאים?

      מי משנה סדרי בראשית
      לעם שקיבל התווית
      עם סגולה וגוי קדוש
      איך עוד אפשר לחשוש?

      אלוקים,
      תתן לי גם להרגיש
      לא רק לדעת
      תעזור לי להמחיש
      לראות ולגעת...
      את אהבתך.

      אלוקים,
      תתן לי את הכח
      תמיד לחייך ולשמוח
      תעזור לכל העם
      שלא תבוא עוד פורענות לעולם...
      רוצה אותך.

      בואו נגיד ביחד:
      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
        #1082

        לו רק הייתי יכולה להגיד
        עד כמה אני מעריכה אותך
        לו רק הייתי מעיזה להגיד
        שלעולם לא אחליף אותך

        לו רק היית רואה מחשבותי
        עד כמה את נמצאת בראש שלי
        לו רק היית סופרת חלומותי
        ועל איך שאת שם מופיעה תמיד

        לו רק הייתי פעם אחת שקופה
        ואת היית אז קוראת מחשבות
        אני לא מנחשת אני בטוחה
        חיי היו מאושרים עלי אדמות!

        מוקדש לחברתי באהבה

        טוב להציץ
        https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        12
        • שיר נולדש מנותק
          שיר נולדש מנותק
          שיר נולד
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1083

          פעם העליתי שיר שאמרתי שבדיוק יצא לי בית ראשון דומה מאד באיזה שיר ישן, אז הנה הוא: שיר קליל ונחמד

          שקט בנפש פנימה

          לא יוצאת לרדיפה
          אחר כבוד או תהילה

          לא חושבת על מחר
          על העבר או :"מה נסגר?!"

          לא מחפשת בעיות
          טענות או מענות

          מנסה לחיות ת'מציאות
          לזרום בשטף, בקביעות

          רק להחליק עניינים, להבליג, לוותר
          לא לשבור גלים, לרטון ולקנטר

          כן יוצאת לרדיפה
          אחר שלום והצדקה

          ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
          הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1084

            יושבת על החוף
            משחקת בגלים
            מבקשת להטמע בנוף
            לחמוק מן הצללים

            הדמעות מתערבבות
            במי הים המלוח
            הרגשות בה סוערות
            נעות עם הרוח

            לאהוב את עצמה
            היא מבקשת
            להיות שלמה
            היא נואשת

            תן לה ת'כח
            לאהוב את עצמה
            להפסיק לברוח
            להאמין בעצמה

            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • מישהי רגשניתמ מנותק
              מישהי רגשניתמ מנותק
              מישהי רגשנית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1085

              החיים שלי
              כן הם קצת מאתגרים
              לא רוצה לומר קשים
              אבל הם לא כל כך קלים

              החיים שלו
              קשים פי אלף
              ושלה פי מליון
              אז למה אני מתמסכנת?

              לא-זה לא שלי כל כך קל!
              זה שלאחרים יותר קשה-
              לא אומר שאני מתמסכנת

              אני לא חושבת שזה דבר טוב
              אני חושבת שזה אומר רק למה
              אנחנו חייבים עכשיו את הגאולה!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • margalitM מנותק
                margalitM מנותק
                margalit
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1086

                התקשרתי, רציתי להתקרב
                ניסיתי לעשות טוב
                התקרבתי, לא רציתי לערב
                אז נשארתי עם חוב

                במה טעיתי? מה אני צריכה לשנות?
                מה בסך הכל עשיתי? רוצה שוב להנות
                את כולי נתתי, אל תבואו בטענות

                עוד לא הבנתי, מנסה לקלוט
                האסימון עוד תקוע
                קלטתי, מחכים שאנסה לדלות
                הוא עוד בזה שקוע

                סולמות
                מגביהים את הקול שלך

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • איזה קטעא מנותק
                  איזה קטעא מנותק
                  איזה קטע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1087
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • זברהז מנותק
                    זברהז מנותק
                    זברה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1088

                    מחכה-

                    עדיין,
                    כאילו לא עברה שנה,
                    ונמחקה לה תמונה ישנה.
                    כאילו הפרח לא יבש,
                    והכל שמור בצנצנת דבש.
                    עדיין,
                    כאילו החורף לא עבר,
                    והקיץ המזיע חלומות קבר,
                    כאילו הרוח רק מלטפת,
                    והבדידות בשירה מתעטפת.
                    עדיין,
                    כאילו שנמס בלב הכפור,
                    ולא נושמים אותו אוויר אפור.
                    כאילו שעוד אפשר לחזור,
                    והמילים לא חלולות כמו צינור.

                    עדיין,
                    למרות שהשמש שוקעת,
                    ותפילה בקושי בוקעת.
                    למרות שהאמון כבר נשחק.
                    והרגש הוא כמו משחק.

                    עדיין,
                    כל יום מול הזריחה,
                    ושדות שמחזירים בשתיקה,
                    כמו ניצנים בפריחה,
                    וליטוף של גשם, כמו נשיקה,

                    עדיין,
                    אני,
                    מחכה---

                    אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                    אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • מישהי רגשניתמ מנותק
                      מישהי רגשניתמ מנותק
                      מישהי רגשנית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1089

                      די נמאס לי
                      לחשוב כל היום
                      כמה כואב לי
                      כמה אין לי כח
                      די מידי קשה לי
                      המרוץ נהיה קשוח
                      רוצה קצת לנוח

                      אין הפסקה
                      לא לרגע מנוחה
                      אין נשימה
                      אין הדרגה
                      הכל בבום סוער ושוצף
                      ואני-אנה אלך?

                      אודה ולא אבוש
                      לפעמים אני מקנאה באנשים
                      אני מקנאה קנאת סופרים
                      אני רוצה להיות כמותם
                      ואני גם מנסה
                      וככה עולה

                      אודה ולא אבוש
                      אני חייבת מחמאות
                      אני לא יכולה לעבור יום
                      בלי כמה מילים טובות
                      אני חייבת אהבה
                      חייבת הצלחה

                      עברתי שינויים בחיי
                      חלק דרסטים חלק פחות
                      עוצבתי בדייקנות מרשימה
                      על ידי ימים ולילות
                      הרבה צחוק ואנחות

                      אולי לכן אני ככה
                      לא מבינה מה הפחד
                      עברתי הרבה אני יודעת
                      אין לי ממה לחשוש
                      ואני כן מפחדת
                      מדברים כל כך קלים
                      כי אני חוששת
                      שהם קשים

                      אני מתחזקת באמונה
                      שהכל הוא לטובה
                      ומנסה לשרוד
                      ולקחת באיזי
                      להיות הכי
                      שאני יכולה

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • מישהי רגשניתמ מישהי רגשנית

                        די נמאס לי
                        לחשוב כל היום
                        כמה כואב לי
                        כמה אין לי כח
                        די מידי קשה לי
                        המרוץ נהיה קשוח
                        רוצה קצת לנוח

                        אין הפסקה
                        לא לרגע מנוחה
                        אין נשימה
                        אין הדרגה
                        הכל בבום סוער ושוצף
                        ואני-אנה אלך?

                        אודה ולא אבוש
                        לפעמים אני מקנאה באנשים
                        אני מקנאה קנאת סופרים
                        אני רוצה להיות כמותם
                        ואני גם מנסה
                        וככה עולה

                        אודה ולא אבוש
                        אני חייבת מחמאות
                        אני לא יכולה לעבור יום
                        בלי כמה מילים טובות
                        אני חייבת אהבה
                        חייבת הצלחה

                        עברתי שינויים בחיי
                        חלק דרסטים חלק פחות
                        עוצבתי בדייקנות מרשימה
                        על ידי ימים ולילות
                        הרבה צחוק ואנחות

                        אולי לכן אני ככה
                        לא מבינה מה הפחד
                        עברתי הרבה אני יודעת
                        אין לי ממה לחשוש
                        ואני כן מפחדת
                        מדברים כל כך קלים
                        כי אני חוששת
                        שהם קשים

                        אני מתחזקת באמונה
                        שהכל הוא לטובה
                        ומנסה לשרוד
                        ולקחת באיזי
                        להיות הכי
                        שאני יכולה

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אתי 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1090

                        @מישהי-רגשנית מדהיםםם
                        כשקטנים יומולדת הוא יום מסיבה, בלונים הפתעות בתוספת עוגה,
                        כשקטנים יומולדת הוא יום מרגש, חברות, מתנות ואני בדגש,
                        אבל בת מצווה הוא יום תחנה, עצירה,
                        מה היה עד אתמול, מה יהיה מהיום ואולי ממחר,
                        תהא בת המצווה שלך מנוצלת עד תום ויוכנס בה אתמול ומחר והיום...

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • א אתי 0

                          @מישהי-רגשנית מדהיםםם
                          כשקטנים יומולדת הוא יום מסיבה, בלונים הפתעות בתוספת עוגה,
                          כשקטנים יומולדת הוא יום מרגש, חברות, מתנות ואני בדגש,
                          אבל בת מצווה הוא יום תחנה, עצירה,
                          מה היה עד אתמול, מה יהיה מהיום ואולי ממחר,
                          תהא בת המצווה שלך מנוצלת עד תום ויוכנס בה אתמול ומחר והיום...

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אתי 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1091

                          @אתי-0 משהו יפה על הקורונה (שחכנו מה זה |)

                          בס''ד
                          חד נגיף חד נגיף
                          דמצא הסיני בחטיף
                          דזבין אביו בתרי זוזי
                          חד נגיף חד נגיף

                          והלך הסיני לשכן
                          שוחח עמו והתעניין
                          וענה לו השכן גם כן.
                          ולא הרגיש כלל
                          כי בשיחה נכלל
                          הנגיף...שנמצא לסיני בחטיף
                          דזבין אבא ...

                          ונסע השכן לרומא העיר
                          לעשות שם עסק מזהיר
                          ופגש ב''ביזנס מן'' יהיר.
                          וערכו עסקה גדולה
                          שבתוכו כללה,
                          יצור קטן
                          שהביא השכן לכאן,
                          שקבל מהסיני – זה נגיף
                          שנמצא בחטיף
                          דזבין אביו...חד נגיף...

                          ובעל העסק עם הכסף במעטפה
                          נסע הישר לשדה התעופה
                          להמשיך לגלגל העסקים.
                          התיישב מאוחרי סב ומזוודה לו
                          כסופה
                          שניסה עוד לתפוס שינה חטופה.
                          וכלל לא ידע כי קבל מתנה
                          מאיש שישב והגב לו הפנה,
                          נגיף קטן שקבל בלי הבחנה
                          משותף לעסק שפגש בשכונה-
                          שכן סיני שנמצא לו נגיף
                          מוסתר מעין כל בתוך חטיף3
                          דזבין אבא...

                          ובמטוס לו הסב
                          בנחת ישב
                          על נכדיו הוא חשב
                          וממש עכשיו
                          מפזר לסובביו
                          ממדינות מזרח ומערב
                          משהוא בסתר
                          שהגיע אליו בלי התר
                          מ''ביזנס מן'' חמור סבר
                          שקבל מהחבר
                          שעם השכן הוא דבר
                          ונמצא לו נגיף
                          בתוך החטיף
                          דזבין אבא...

                          ובארץ ישראל הורים וילדים
                          לסב מהמטוס הם מחכים
                          בוחנים היוצאים הדקות מודדים
                          והנה מזהים הצעדים
                          של סבא יקר במזוודה כסופה
                          שהביא גם מתנה עטופה
                          והעביר לנכדיו בעסקת חבילה
                          חבילה נוספת במתנה הגדולה
                          חבילה עליה אף אחד לא גילה
                          שהעביר לו בעל העסק בלי כל
                          בהלה
                          הפתעה שמשותפו לעסק קבלה
                          שמהשכן הסיני קבל זאת בלא
                          שמצא לו נגיף
                          בתוך החטיף דזבין אבא...
                          ובארץ ישראל במשםחה חשובה
                          מסתובבת האם בתחושה לא
                          טובה
                          יש חם חולשה בגרון גם צריבה
                          כן יודעות אנו מהיכן כאבה...
                          מבעל העסק שקבל מהשכן
                          שפתח עטיפה של חטיף...
                          ובו נגיף... דזבין אבא...

                          והאם יראת שמיים חכמה
                          לו חושבת על שום מה?!
                          מסבירה היא בטוב טעם ודעת
                          בדברי חכמה-אמונה גם נטעת!
                          הקב''ה אב רחום מלא אהבה
                          רצה לעורר את עמו לתושבה.
                          ומסובב הדברים ב''דיוק''
                          מתוכנן
                          הסבא מחול זה לא העניין
                          לא היכן הסתובבת ובאיזה מנין.
                          כי ד' הביא לכאן את הסב
                          ודאג שבעל העסק ישב מאחוריו
                          ושלח את השכן לטפל בעסקיו
                          וגרם שישוחח עם הסיני על
                          ענייניו
                          ונתן בראשו לפתוח הנגיף
                          שקנה לו אביו בשני זוזים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • orlyO מנותק
                            orlyO מנותק
                            orly
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1092

                            ציפור דרור
                            ציפור חופש
                            משייטת לה בשמיים
                            בין כל העננים
                            פורשת כנפיים
                            ו-עפה לה למרחקים

                            הלוואי ואזכה להיות כמו אותה ציפור
                            לפרוש כנפיים
                            לשייט בין העננים

                            בלי לדאוג את דאגת המחר
                            בלי לדאוג את דאגת ההווה
                            בלי לדאוג!

                            להרגיש חופשיה ומשוחררת
                            חופשיה לבחור
                            חופשיה להיות
                            חופשיה!

                            שאזכה הלוואי ואזכה
                            לשייט בין העננים
                            לפרוש כנפיים ולעוף,
                            לעוף לי למרחקים!

                            #"עבד ה' הוא לבד חופשי" ריה"ל

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • מישהי רגשניתמ מנותק
                              מישהי רגשניתמ מנותק
                              מישהי רגשנית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי רגשנית
                              #1093
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • איזה קטעא מנותק
                                איזה קטעא מנותק
                                איזה קטע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                #1094
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • EtiE מנותק
                                  EtiE מנותק
                                  Eti
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1095

                                  כותבת אותך
                                  בעיניים שנשארות יבשות
                                  זוכרת אותך
                                  מתמכרת לאותן התמונות.

                                  רוצה אותך
                                  גם בימים מלאים כאב
                                  חושבת אותך
                                  בגעגוע שצורב את הלב.

                                  אוהבת אותך
                                  למרות שנים שעברו
                                  שומעת אותך
                                  ת'מילים שמעולם לא נאמרו

                                  רואה אותך
                                  גם אם שנים לא נפגשנו
                                  מדמיינת אותך
                                  ועוד הרבה דברים ששכחנו

                                  ומשתוקקת,
                                  ולא שוכחת,
                                  ומתגעגעת----

                                  אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                    מוזיקה זה הדיבור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
                                    #1096
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • מישהי רגשניתמ מנותק
                                      מישהי רגשניתמ מנותק
                                      מישהי רגשנית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1097

                                      איזה צום ארוך
                                      קצת השתגעתי
                                      אני עדיין חדשה
                                      זה לא וויראלי
                                      ביום הזה היה אסון
                                      אני יודעת
                                      והצום סמל לעצבות
                                      אני שומעת

                                      וזה לא אומר שיותר קל לי לצום
                                      אני יודעת שזה לא טוב
                                      שאני מחכה רק לסוף הצום
                                      אני יודעת שאני צריכה להתאבל
                                      ולא לכתוב שיר במקצב
                                      אני צריכה לקרוא/לשמוע סיפורים על החורבן
                                      ולא להתלונן שאני רעבה

                                      אני לא יודעת למה אני ככה
                                      אבל זו המציאות כמה עצוב
                                      בלי המוזיקה אני משתגעת
                                      והצום שלי כל כך עלוב....

                                      אולי זה בעצם החורבן האמיתי, שאני אפילו לא מצטערת על החורבן אלא רק על התקנות שהתקינו לזכרו 😑

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • יעל ק.י מנותק
                                        יעל ק.י מנותק
                                        יעל ק.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1098

                                        היה לי שיר להעלות, אך בעקבות השיר של @מישהי-רגשנית הרגשתי חובה לפתוח לכולנו את העיניים בעניין האבלות בצום-
                                        חברה!!!! לא משנה איך אתה מתאבל- חשבת על אלוקים היום? את מלכה!!!


                                        אבל:

                                        מי ידע 
                                        עליבות מהי?
                                        וכי חישבת הכל
                                        להבין מזה רע לי?

                                        מי ידע
                                        אטימות מהי?
                                        וכי מכיר בי אתה הכל
                                        היודע אתה שהשקט שלי לפעמים טוטאלי?

                                        מי ידע
                                        אבלות מהי?
                                        וכי ראית אותי באבלותי
                                        כדי שתקבע איך אבכה
                                        בלקיחת אבדתי?

                                        מי ידע
                                        געגוע מהו?
                                        הוא תמיד שם 
                                        וכי ראיתם עינים צוחקות בימינו?

                                        מי ידע
                                        דרכים מהן?
                                        כל אחד מתאבל
                                        וכי ראית יותר אבל מאחד שעם אזכרתו מתבלבל?

                                        מי ידע
                                        מחשבות מהן?
                                        אתה לא יודע הכל
                                        אך אני את אבלותי בהידור קיימתי...
                                        למרות שהלכתי היום לעבודה כמו אתמול...


                                        יעל#

                                        יש דלת, ויש חלון,
                                        ויש חור גדול שאין לו שם,
                                        ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • LOVE MEL מנותק
                                          LOVE MEL מנותק
                                          LOVE ME
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                                          #1099

                                          ימי 3 השבועות

                                          לפני הרבה שנים
                                          תקנו לנו החכמים
                                          כמה הלכות ומנהגים
                                          שיזכירו לנו את ימי הגלות המרים

                                          צריכים אנחנו להתאבל
                                          לצום והרבה להתפלל
                                          ואפילו את המנגינות
                                          לנו הגבילו באלו השבועות

                                          כי כשהשכינה בצער
                                          אנחנו נתנהג כאילו זה היה ונגמר?!
                                          כן, צריכים לזכור ירושלים חרבה
                                          ורחוקים מן שכינה ותוהים אנו מתי נזכה בה

                                          אז בואו אחיי
                                          נתקרב כולנו אזיי
                                          אל אבינו מלכינו
                                          אוהבינו
                                          שלנו מחכה לומר
                                          די לצרותינו יאמר

                                          שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול