דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נעמי16נ מנותק
    נעמי16נ מנותק
    נעמי16
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
    #1332

    נכתב בדמעות
    מוקדש לכל מי שעבר את החוויה הכואבת הזו.

    הקריעה
    הפציעה
    זאת הקרבה
    זאת אהבה
    המאכלת עדיין אחוזה
    המומה מהאומץ,התעוזה
    מייחלת כבר לאש שתירד על מזבח הכאב
    תלחך שוליי קורבן צורב
    שותקת מדממת מחכה בינתיים
    לקריאת חיבה שתילחש פעמיים.
    לדמעות מלאכיות שיינטפו משמיים
    יבכו איתי את הקרע
    הגעגוע
    והמחשבות
    נאחזת בסבך
    רוצה כל כך
    לדעת שרצית
    שאהבת,קיבלת סלחת
    מביטה דומעת
    על רצון ונפש שעשן מעלים
    בחרתי נכון,אני יודעת
    אבל אין לי מילים.

    נ תגובה 1 תגובה אחרונה
    17
    • היידה מיוזיק 0ה מנותק
      היידה מיוזיק 0ה מנותק
      היידה מיוזיק 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי היידה מיוזיק 0
      #1333

      כתבתי את זה על משהו מסוים שהיה לי, אבל אפשר לקחת את זה להמון מקומות...
      מקווה שיחזק...😉

      בחירה טובה

      מסתבר ששוב אני מועדת
      שוב נופלת מתקשה לקום
      מסתבר ששוב חושבת
      כוונות טובות, אבל יוצא לי עקום
      תועה בדרך ונוטה לחשוב שזה הכיוון
      והאמת כבר כמעט איבדה בי אמון

      מסתבר שהיצר לא נח לרגע
      עומד, מחכה ואורב לפגע
      והאמת? לא אשקר שאני מצליחה לברוח
      שוב מתפתה לכיוון הרוח
      נופלת עמוק יותר, נכנעת לירידה
      מגלה שאני שוב שם, לכודה
      אושר מזויף, רק לדקה שתיים
      עד שתחושת הריקנות מגיעה לעיניים
      ונזכרת להביט למעלה, לשמיים
      רואה רק דמעות כמו מים

      מסתבר שכל התעתועים רק סנוורו
      אורות זרקורים שאותי הטעו
      אבל קמה, זורקת את העבר הזה
      קשה ולא קל לצאת מזה
      אבל מרגישה בטוחה יותר
      שמחה באמת על הבחירה
      ושוב שואלת:
      אבא, תקבל אותי חזרה?
      🤔 😥

      כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
      תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
      (עקיבא תורג'מן)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      14
      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
        #1334

        אבא!!!!
        אני רוצה חיבוק שלך!!
        למה???
        אני חייבת רק לברוח ממך??

        אני מתגעגעת לחיבוק של אבא!!
        אני עדיין קטנה
        רוצה להפסיק לצרוח למה??
        לדעת שאני שלך-מתנה

        אתה לא מתגעגע???
        היום שנפגשנו ככה סתם
        בך זה לא נוגע???
        אתה רק מעמיד פי תם??

        כשראית אותי בוכה
        למה לא באת אליי????
        רוצה רק אותך!!!!!
        צורחת דיי!!

        ואתה---
        סובבת גבך.
        הלכת.
        ברחת.

        השארת אותי לבד
        מפורקת
        עזבת לי ת'יד
        רועדת---

        רוצה לרוץ אלייך
        לחבק,
        אבא אני אוהבת אותך!!!!
        אבל יודעת שפספסתי ת'רכבת

        סליחה על הבלגן ששולט ושכל בית נישה אחרת לגמרי אני פשוט כותבת את זה בידיים רועדות אחריי משהו לא קל שעברתי

        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        17
        • אבי gא מנותק
          אבי gא מנותק
          אבי g
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1335

          אני אוהב אותך
          כולם מאמינים בך
          כי יש אמת אחת
          והיא שלך
          ושהיצרים גוברים עלי
          אני בוכה ומילל
          שתסדר אותי בכל הבלאגן
          כי אין אחד היום שהוא מאוזן
          ולפעמים אתה מגיע
          ולפעמים אתה עזוב
          כדי לראות מה אני יעשה
          אבל תמיד אני מרגיש אותך
          בכל צעד ובכל בילבול
          אני מרגיש שזה ניסיון ממך
          ואני רוצה לאמר תודה
          על כל יום שאני נשאר איתך
          והכל זה בזכותך
          אוהבים אותך
          מלך מלכי המלכים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1336

            עכשו זה רע
            מותר לך להודות בזה
            עכשו גרוע
            תשלימי עם זה
            אבל זה לא אומר
            שפה זה נגמר
            זה לא אומר שאין מחר
            תתחילי לעקם ת'שפתים לחיוך
            גם אם מרגיש לך הפוך
            זה רק בשביל שתתרגלי
            כי התנועה הזאת
            תהייה חלק מחייך
            תנשמי עמוק
            ואל תתני ללב לחמוק
            תכניסי אוויר לריאות
            סתכלי למציאות
            בעיניים
            הכי בפנים שאת יכולה
            ושימי מול מראה
            אל תתכחשי לרע
            הוא קים
            ולא בגללך הוא נוצר
            את נשמה
            את אהובה
            שום דבר מהמציאות
            לא קשור אליך
            לא נוגע בך
            ושיגידו כולם
            שאת לא עושה מספיק
            ואת תשחקי אותה
            שלך זה לא מציק
            כי מי הם שיגידו
            אבל בפנים את בוכה
            את הקיום שלך
            בפנים את צורחת
            את הלב שלך
            יהיה טוב מבטיחה לך
            זה יהיה בקרוב
            אלוקים לא ישאיר
            אותך לבד
            הוא תמיד יחזיק לך תיד
            וזה גם מה שהוא עושה עכשו
            ....אילה💔....

            מנסה לחזק תעצמי 😄 ולא ממש הולך🙊

            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

            אבי gא תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

              עכשו זה רע
              מותר לך להודות בזה
              עכשו גרוע
              תשלימי עם זה
              אבל זה לא אומר
              שפה זה נגמר
              זה לא אומר שאין מחר
              תתחילי לעקם ת'שפתים לחיוך
              גם אם מרגיש לך הפוך
              זה רק בשביל שתתרגלי
              כי התנועה הזאת
              תהייה חלק מחייך
              תנשמי עמוק
              ואל תתני ללב לחמוק
              תכניסי אוויר לריאות
              סתכלי למציאות
              בעיניים
              הכי בפנים שאת יכולה
              ושימי מול מראה
              אל תתכחשי לרע
              הוא קים
              ולא בגללך הוא נוצר
              את נשמה
              את אהובה
              שום דבר מהמציאות
              לא קשור אליך
              לא נוגע בך
              ושיגידו כולם
              שאת לא עושה מספיק
              ואת תשחקי אותה
              שלך זה לא מציק
              כי מי הם שיגידו
              אבל בפנים את בוכה
              את הקיום שלך
              בפנים את צורחת
              את הלב שלך
              יהיה טוב מבטיחה לך
              זה יהיה בקרוב
              אלוקים לא ישאיר
              אותך לבד
              הוא תמיד יחזיק לך תיד
              וזה גם מה שהוא עושה עכשו
              ....אילה💔....

              מנסה לחזק תעצמי 😄 ולא ממש הולך🙊

              אבי gא מנותק
              אבי gא מנותק
              אבי g
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1337
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מ מנותק
                מ מנותק
                מנחם לוינסון
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1338
                פוסט זה נמחק!
                נעמי16נ אבי gא 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • מ מנחם לוינסון

                  פוסט זה נמחק!

                  נעמי16נ מנותק
                  נעמי16נ מנותק
                  נעמי16
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1339
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מנחם לוינסון

                    פוסט זה נמחק!

                    אבי gא מנותק
                    אבי gא מנותק
                    אבי g
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1340
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אנונימיתא מנותק
                      אנונימיתא מנותק
                      אנונימית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1341

                      לו רק היו לי מילים
                      הייתי יושבת לכתוב
                      שיר, סיפור או משפט
                      שאומר ומסביר הכאב

                      לו רק ידעתי נגן
                      הייתי יושבת לרקום
                      תו ועוד תו להרמוניה פשוטה
                      שתרגש ותסעיר את הלב

                      לו רק ידעתי רקוד
                      הייתי פוצחת בשיר
                      על ימים שיבואו, טובים כנראה
                      על האושר שכבר מתקרב

                      ולמרות שאינני ועדיין לא שם
                      בליבי עוד פועמת תקווה,
                      שאצליח לחוש, להרגיש ולדעת
                      שאבא תמיד שם אוהב

                      "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                      אבי gא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      17
                      • אנונימיתא אנונימית

                        לו רק היו לי מילים
                        הייתי יושבת לכתוב
                        שיר, סיפור או משפט
                        שאומר ומסביר הכאב

                        לו רק ידעתי נגן
                        הייתי יושבת לרקום
                        תו ועוד תו להרמוניה פשוטה
                        שתרגש ותסעיר את הלב

                        לו רק ידעתי רקוד
                        הייתי פוצחת בשיר
                        על ימים שיבואו, טובים כנראה
                        על האושר שכבר מתקרב

                        ולמרות שאינני ועדיין לא שם
                        בליבי עוד פועמת תקווה,
                        שאצליח לחוש, להרגיש ולדעת
                        שאבא תמיד שם אוהב

                        אבי gא מנותק
                        אבי gא מנותק
                        אבי g
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1342
                        פוסט זה נמחק!
                        נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אבי gא אבי g

                          פוסט זה נמחק!

                          נעמי16נ מנותק
                          נעמי16נ מנותק
                          נעמי16
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                          #1343
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                            #1344

                            כולי להבות,
                            שורפת מבפנים.
                            הלב שלי, נסדק.
                            מתפורר לרסיסים.
                            נראה שגם היום,
                            אשרוף ת'לילה
                            על דמעות.
                            מה עוד נותר לי לעשות?
                            מכאיב על אנשים,
                            שלא חושבים
                            טרם המעשים.
                            ואיך אני, שוב ושוב
                            נופלת, מאותם הסובבים.
                            מתי הם יבינו ת'לב שלי,
                            שצורח מבפנים.
                            איך שהוא משתוקק-
                            לימים יותר טובים...!!

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            17
                            • מתורפתמ מנותק
                              מתורפתמ מנותק
                              מתורפת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתורפת
                              #1345

                              קשה לי
                              רע לי
                              נמאס לי

                              אין משהו שיעשה לי טוב?
                              למה אני שלילית
                              רואה את הכול שהוא רע

                              כל יום וכל היום
                              בדיכאון

                              נמאס
                              למה אני לא מצליחה לשמוח
                              שום דבר לא מצליח לעקם
                              לי את הפה- לחיוך

                              מי ישנה לי את הגישה
                              שלי אל החיים
                              איך אפשר להסתכל חיובי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • אנונימיתא מנותק
                                אנונימיתא מנותק
                                אנונימית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1346

                                תשליך

                                השליכי מעלייך כל פחד ועצב
                                זרקי הדמעות אל המים
                                השליכי הכעס, השליכי כאב
                                הרימי מבט לשמיים

                                השליכי ממך כל פגיעות העבר
                                שאי את עינייך קדימה
                                השליכי את מה שהיה ונגמר
                                חזקי הכוחות שבך פנימה

                                פני לך מקום של כבוד בליבך
                                לאושר - נמצא הוא בפתח
                                הנה הוא מגיע, צועד לקראתך
                                האור בתוכך כבר זורח...

                                "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • ANASTASIAA מנותק
                                  ANASTASIAA מנותק
                                  ANASTASIA
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                                  #1347

                                  דגי הים רועדים!
                                  רצונות נעקדים .
                                  על מזבח אהבה.
                                  אויר טהור.
                                  קרן אור.
                                  אלול בא----

                                  שנה חולפת.
                                  תחושת פחד לופתת.
                                  וְשִׂמְחָה.
                                  כי אם כבנים.
                                  גם אם כעבדים.
                                  עֵינֵינוּ לך.

                                  על רקע שמים.
                                  צבועים דם.
                                  ושמש ערביים.
                                  נעלמת בים.
                                  פורצת דמעה.
                                  מתוקה.
                                  מלוחה.
                                  לשנה מבורכת-
                                  כְּתֹב את עמך.

                                  ⚖ .NASTYA.⚖

                                  Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • נשרנ מנותק
                                    נשרנ מנותק
                                    נשר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1348

                                    כמו פרח שגודל
                                    לא עוצר ולא נובל
                                    רץ לא מסתכל
                                    והכל הוא מקבל

                                    ממשיך הוא לנסות
                                    גם כשהכל נראה אבוד
                                    להניע עולמות
                                    גם כשהמצב ירוד

                                    כי הוא יודע
                                    וגם שומע
                                    בסוף הכל יגמר
                                    ויסתדר
                                    אחרי ענן תבוא השמש
                                    אחרי החושך יבוא האור
                                    ואז הכל יגמר
                                    וגם זה יעבור

                                    על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                                    בקש להתמודד עם הקשיים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1349

                                      חבר שהוא אמיתי
                                      לא חייב שתמיד יהיה איתי
                                      חבר שהוא כנה
                                      לא כשיש ויכוח אז הוא שונא

                                      חבר שהוא יעזור בכל מצב
                                      גם אם לא יהיה לו מה לומר
                                      ילטף את מה שנשאר
                                      ולא יגיד לך שהכל נגמר

                                      גם אם בטעות ומתווכחים
                                      עדיין נשארים אוהבים
                                      גם אם לא אותו דבר
                                      הוא יהיה איתך גם במדבר

                                      דווקא השונה
                                      זה הבונה
                                      עולמות שונים
                                      הם הבונים

                                      חבר שיהיה איתך
                                      באש ובמיים
                                      תמיד תהיו יחד
                                      עד לשמיים

                                      חבר שיאהב אותך ללא תנאי
                                      לא ינצל אותך
                                      ויגיד עליך גנאי
                                      הוא תמיד יאהב אותך

                                      חבר כמו באגדות
                                      מחפשת חברות כזאת בנרות
                                      תמיד חלומות נראים טובים
                                      אבל חבל שאם יש אותם
                                      הם מהר מאד
                                      נגמרים....
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • orlyO מנותק
                                        orlyO מנותק
                                        orly
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                                        #1350

                                        כוכב/#ORLY#
                                        כוכב,
                                        נופל
                                        עולה
                                        מאיר
                                        זורח.

                                        כוכב,
                                        מועד
                                        קם
                                        מחייך
                                        חיוך שמח.

                                        כוכב,
                                        נוצץ
                                        מהבהב
                                        עידוד
                                        שולח.

                                        כוכב,
                                        זעיר
                                        קטן
                                        נעלם
                                        פורח.

                                        כוכב,
                                        עמוק
                                        בתוך החשיכה
                                        לי ימים טובים
                                        מבטיח.

                                        כוכב,
                                        אמיתי
                                        שלי
                                        יקר וחשוב
                                        תעזור לי
                                        להמשיך
                                        לצמוח!!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          הנסיך
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1351
                                          פוסט זה נמחק!
                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול