דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • היידה מיוזיק 0ה מנותק
    היידה מיוזיק 0ה מנותק
    היידה מיוזיק 0
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי היידה מיוזיק 0
    #1333

    כתבתי את זה על משהו מסוים שהיה לי, אבל אפשר לקחת את זה להמון מקומות...
    מקווה שיחזק...😉

    בחירה טובה

    מסתבר ששוב אני מועדת
    שוב נופלת מתקשה לקום
    מסתבר ששוב חושבת
    כוונות טובות, אבל יוצא לי עקום
    תועה בדרך ונוטה לחשוב שזה הכיוון
    והאמת כבר כמעט איבדה בי אמון

    מסתבר שהיצר לא נח לרגע
    עומד, מחכה ואורב לפגע
    והאמת? לא אשקר שאני מצליחה לברוח
    שוב מתפתה לכיוון הרוח
    נופלת עמוק יותר, נכנעת לירידה
    מגלה שאני שוב שם, לכודה
    אושר מזויף, רק לדקה שתיים
    עד שתחושת הריקנות מגיעה לעיניים
    ונזכרת להביט למעלה, לשמיים
    רואה רק דמעות כמו מים

    מסתבר שכל התעתועים רק סנוורו
    אורות זרקורים שאותי הטעו
    אבל קמה, זורקת את העבר הזה
    קשה ולא קל לצאת מזה
    אבל מרגישה בטוחה יותר
    שמחה באמת על הבחירה
    ושוב שואלת:
    אבא, תקבל אותי חזרה?
    🤔 😥

    כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
    תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
    (עקיבא תורג'מן)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    14
    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
      #1334

      אבא!!!!
      אני רוצה חיבוק שלך!!
      למה???
      אני חייבת רק לברוח ממך??

      אני מתגעגעת לחיבוק של אבא!!
      אני עדיין קטנה
      רוצה להפסיק לצרוח למה??
      לדעת שאני שלך-מתנה

      אתה לא מתגעגע???
      היום שנפגשנו ככה סתם
      בך זה לא נוגע???
      אתה רק מעמיד פי תם??

      כשראית אותי בוכה
      למה לא באת אליי????
      רוצה רק אותך!!!!!
      צורחת דיי!!

      ואתה---
      סובבת גבך.
      הלכת.
      ברחת.

      השארת אותי לבד
      מפורקת
      עזבת לי ת'יד
      רועדת---

      רוצה לרוץ אלייך
      לחבק,
      אבא אני אוהבת אותך!!!!
      אבל יודעת שפספסתי ת'רכבת

      סליחה על הבלגן ששולט ושכל בית נישה אחרת לגמרי אני פשוט כותבת את זה בידיים רועדות אחריי משהו לא קל שעברתי

      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      17
      • אבי gא מנותק
        אבי gא מנותק
        אבי g
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1335

        אני אוהב אותך
        כולם מאמינים בך
        כי יש אמת אחת
        והיא שלך
        ושהיצרים גוברים עלי
        אני בוכה ומילל
        שתסדר אותי בכל הבלאגן
        כי אין אחד היום שהוא מאוזן
        ולפעמים אתה מגיע
        ולפעמים אתה עזוב
        כדי לראות מה אני יעשה
        אבל תמיד אני מרגיש אותך
        בכל צעד ובכל בילבול
        אני מרגיש שזה ניסיון ממך
        ואני רוצה לאמר תודה
        על כל יום שאני נשאר איתך
        והכל זה בזכותך
        אוהבים אותך
        מלך מלכי המלכים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1336

          עכשו זה רע
          מותר לך להודות בזה
          עכשו גרוע
          תשלימי עם זה
          אבל זה לא אומר
          שפה זה נגמר
          זה לא אומר שאין מחר
          תתחילי לעקם ת'שפתים לחיוך
          גם אם מרגיש לך הפוך
          זה רק בשביל שתתרגלי
          כי התנועה הזאת
          תהייה חלק מחייך
          תנשמי עמוק
          ואל תתני ללב לחמוק
          תכניסי אוויר לריאות
          סתכלי למציאות
          בעיניים
          הכי בפנים שאת יכולה
          ושימי מול מראה
          אל תתכחשי לרע
          הוא קים
          ולא בגללך הוא נוצר
          את נשמה
          את אהובה
          שום דבר מהמציאות
          לא קשור אליך
          לא נוגע בך
          ושיגידו כולם
          שאת לא עושה מספיק
          ואת תשחקי אותה
          שלך זה לא מציק
          כי מי הם שיגידו
          אבל בפנים את בוכה
          את הקיום שלך
          בפנים את צורחת
          את הלב שלך
          יהיה טוב מבטיחה לך
          זה יהיה בקרוב
          אלוקים לא ישאיר
          אותך לבד
          הוא תמיד יחזיק לך תיד
          וזה גם מה שהוא עושה עכשו
          ....אילה💔....

          מנסה לחזק תעצמי 😄 ולא ממש הולך🙊

          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

          אבי gא תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

            עכשו זה רע
            מותר לך להודות בזה
            עכשו גרוע
            תשלימי עם זה
            אבל זה לא אומר
            שפה זה נגמר
            זה לא אומר שאין מחר
            תתחילי לעקם ת'שפתים לחיוך
            גם אם מרגיש לך הפוך
            זה רק בשביל שתתרגלי
            כי התנועה הזאת
            תהייה חלק מחייך
            תנשמי עמוק
            ואל תתני ללב לחמוק
            תכניסי אוויר לריאות
            סתכלי למציאות
            בעיניים
            הכי בפנים שאת יכולה
            ושימי מול מראה
            אל תתכחשי לרע
            הוא קים
            ולא בגללך הוא נוצר
            את נשמה
            את אהובה
            שום דבר מהמציאות
            לא קשור אליך
            לא נוגע בך
            ושיגידו כולם
            שאת לא עושה מספיק
            ואת תשחקי אותה
            שלך זה לא מציק
            כי מי הם שיגידו
            אבל בפנים את בוכה
            את הקיום שלך
            בפנים את צורחת
            את הלב שלך
            יהיה טוב מבטיחה לך
            זה יהיה בקרוב
            אלוקים לא ישאיר
            אותך לבד
            הוא תמיד יחזיק לך תיד
            וזה גם מה שהוא עושה עכשו
            ....אילה💔....

            מנסה לחזק תעצמי 😄 ולא ממש הולך🙊

            אבי gא מנותק
            אבי gא מנותק
            אבי g
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1337
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מנחם לוינסון
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1338
              פוסט זה נמחק!
              נעמי16נ אבי gא 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • מ מנחם לוינסון

                פוסט זה נמחק!

                נעמי16נ מנותק
                נעמי16נ מנותק
                נעמי16
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1339
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מנחם לוינסון

                  פוסט זה נמחק!

                  אבי gא מנותק
                  אבי gא מנותק
                  אבי g
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1340
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אנונימיתא מנותק
                    אנונימיתא מנותק
                    אנונימית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1341

                    לו רק היו לי מילים
                    הייתי יושבת לכתוב
                    שיר, סיפור או משפט
                    שאומר ומסביר הכאב

                    לו רק ידעתי נגן
                    הייתי יושבת לרקום
                    תו ועוד תו להרמוניה פשוטה
                    שתרגש ותסעיר את הלב

                    לו רק ידעתי רקוד
                    הייתי פוצחת בשיר
                    על ימים שיבואו, טובים כנראה
                    על האושר שכבר מתקרב

                    ולמרות שאינני ועדיין לא שם
                    בליבי עוד פועמת תקווה,
                    שאצליח לחוש, להרגיש ולדעת
                    שאבא תמיד שם אוהב

                    "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                    אבי gא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    17
                    • אנונימיתא אנונימית

                      לו רק היו לי מילים
                      הייתי יושבת לכתוב
                      שיר, סיפור או משפט
                      שאומר ומסביר הכאב

                      לו רק ידעתי נגן
                      הייתי יושבת לרקום
                      תו ועוד תו להרמוניה פשוטה
                      שתרגש ותסעיר את הלב

                      לו רק ידעתי רקוד
                      הייתי פוצחת בשיר
                      על ימים שיבואו, טובים כנראה
                      על האושר שכבר מתקרב

                      ולמרות שאינני ועדיין לא שם
                      בליבי עוד פועמת תקווה,
                      שאצליח לחוש, להרגיש ולדעת
                      שאבא תמיד שם אוהב

                      אבי gא מנותק
                      אבי gא מנותק
                      אבי g
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1342
                      פוסט זה נמחק!
                      נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אבי gא אבי g

                        פוסט זה נמחק!

                        נעמי16נ מנותק
                        נעמי16נ מנותק
                        נעמי16
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                        #1343
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                          #1344

                          כולי להבות,
                          שורפת מבפנים.
                          הלב שלי, נסדק.
                          מתפורר לרסיסים.
                          נראה שגם היום,
                          אשרוף ת'לילה
                          על דמעות.
                          מה עוד נותר לי לעשות?
                          מכאיב על אנשים,
                          שלא חושבים
                          טרם המעשים.
                          ואיך אני, שוב ושוב
                          נופלת, מאותם הסובבים.
                          מתי הם יבינו ת'לב שלי,
                          שצורח מבפנים.
                          איך שהוא משתוקק-
                          לימים יותר טובים...!!

                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                          שומע נסתרות הלב 💜

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          17
                          • מתורפתמ מנותק
                            מתורפתמ מנותק
                            מתורפת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתורפת
                            #1345

                            קשה לי
                            רע לי
                            נמאס לי

                            אין משהו שיעשה לי טוב?
                            למה אני שלילית
                            רואה את הכול שהוא רע

                            כל יום וכל היום
                            בדיכאון

                            נמאס
                            למה אני לא מצליחה לשמוח
                            שום דבר לא מצליח לעקם
                            לי את הפה- לחיוך

                            מי ישנה לי את הגישה
                            שלי אל החיים
                            איך אפשר להסתכל חיובי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • אנונימיתא מנותק
                              אנונימיתא מנותק
                              אנונימית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1346

                              תשליך

                              השליכי מעלייך כל פחד ועצב
                              זרקי הדמעות אל המים
                              השליכי הכעס, השליכי כאב
                              הרימי מבט לשמיים

                              השליכי ממך כל פגיעות העבר
                              שאי את עינייך קדימה
                              השליכי את מה שהיה ונגמר
                              חזקי הכוחות שבך פנימה

                              פני לך מקום של כבוד בליבך
                              לאושר - נמצא הוא בפתח
                              הנה הוא מגיע, צועד לקראתך
                              האור בתוכך כבר זורח...

                              "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • ANASTASIAA מנותק
                                ANASTASIAA מנותק
                                ANASTASIA
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                                #1347

                                דגי הים רועדים!
                                רצונות נעקדים .
                                על מזבח אהבה.
                                אויר טהור.
                                קרן אור.
                                אלול בא----

                                שנה חולפת.
                                תחושת פחד לופתת.
                                וְשִׂמְחָה.
                                כי אם כבנים.
                                גם אם כעבדים.
                                עֵינֵינוּ לך.

                                על רקע שמים.
                                צבועים דם.
                                ושמש ערביים.
                                נעלמת בים.
                                פורצת דמעה.
                                מתוקה.
                                מלוחה.
                                לשנה מבורכת-
                                כְּתֹב את עמך.

                                ⚖ .NASTYA.⚖

                                Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • נשרנ מנותק
                                  נשרנ מנותק
                                  נשר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1348

                                  כמו פרח שגודל
                                  לא עוצר ולא נובל
                                  רץ לא מסתכל
                                  והכל הוא מקבל

                                  ממשיך הוא לנסות
                                  גם כשהכל נראה אבוד
                                  להניע עולמות
                                  גם כשהמצב ירוד

                                  כי הוא יודע
                                  וגם שומע
                                  בסוף הכל יגמר
                                  ויסתדר
                                  אחרי ענן תבוא השמש
                                  אחרי החושך יבוא האור
                                  ואז הכל יגמר
                                  וגם זה יעבור

                                  על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                                  בקש להתמודד עם הקשיים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1349

                                    חבר שהוא אמיתי
                                    לא חייב שתמיד יהיה איתי
                                    חבר שהוא כנה
                                    לא כשיש ויכוח אז הוא שונא

                                    חבר שהוא יעזור בכל מצב
                                    גם אם לא יהיה לו מה לומר
                                    ילטף את מה שנשאר
                                    ולא יגיד לך שהכל נגמר

                                    גם אם בטעות ומתווכחים
                                    עדיין נשארים אוהבים
                                    גם אם לא אותו דבר
                                    הוא יהיה איתך גם במדבר

                                    דווקא השונה
                                    זה הבונה
                                    עולמות שונים
                                    הם הבונים

                                    חבר שיהיה איתך
                                    באש ובמיים
                                    תמיד תהיו יחד
                                    עד לשמיים

                                    חבר שיאהב אותך ללא תנאי
                                    לא ינצל אותך
                                    ויגיד עליך גנאי
                                    הוא תמיד יאהב אותך

                                    חבר כמו באגדות
                                    מחפשת חברות כזאת בנרות
                                    תמיד חלומות נראים טובים
                                    אבל חבל שאם יש אותם
                                    הם מהר מאד
                                    נגמרים....
                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • orlyO מנותק
                                      orlyO מנותק
                                      orly
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                                      #1350

                                      כוכב/#ORLY#
                                      כוכב,
                                      נופל
                                      עולה
                                      מאיר
                                      זורח.

                                      כוכב,
                                      מועד
                                      קם
                                      מחייך
                                      חיוך שמח.

                                      כוכב,
                                      נוצץ
                                      מהבהב
                                      עידוד
                                      שולח.

                                      כוכב,
                                      זעיר
                                      קטן
                                      נעלם
                                      פורח.

                                      כוכב,
                                      עמוק
                                      בתוך החשיכה
                                      לי ימים טובים
                                      מבטיח.

                                      כוכב,
                                      אמיתי
                                      שלי
                                      יקר וחשוב
                                      תעזור לי
                                      להמשיך
                                      לצמוח!!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        הנסיך
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1351
                                        פוסט זה נמחק!
                                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • ה הנסיך

                                          פוסט זה נמחק!

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          הנסיך
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1352
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול