דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • TALYT מנותק
    TALYT מנותק
    TALY
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1328

    זה קרוב
    יותר מתמיד
    זה מרגיע
    וגם קצת מפחיד
    שעון החול אוזל
    השנה נאספת
    ביחד עם השמחות היא מתעטפת
    ביחד עם הצער והצרות היא מתקפלת
    במבט חטוף לאחור
    אני רואה לבן וגם הרבה שחור
    מי יתן והשנה שתבוא
    תהיה כל כך מוצלחת
    צבועה בכל גווני הנחת
    בשלווה ובשמחות
    באושר ובקירוב לבבות

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    13
    • חיה בקליפח מנותק
      חיה בקליפח מנותק
      חיה בקליפ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1329
      פוסט זה נמחק!
      טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • חיה בקליפח חיה בקליפ

        פוסט זה נמחק!

        טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1330
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1331

          חושבת
          שואלת
          חוקרת
          טוחנת
          זועקת

          בוכה
          שבורה
          קטנה
          תוהה
          טועה

          אני לבד
          בדד

          מסתובבת
          מחפשת

          צורחת
          קורעת

          ורידים
          אנשים

          כולם
          משתנים
          כולם
          מעצבנים

          אף אחד
          כבר לא אמין
          אף אחד
          כבר לא תקין

          כל אחד
          ישתנה
          במהלך החיים
          רק תשומת לב
          אנשים
          אל תשתנו
          בגלל
          אנשים....
          טוהר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • נעמי16נ מנותק
            נעמי16נ מנותק
            נעמי16
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
            #1332

            נכתב בדמעות
            מוקדש לכל מי שעבר את החוויה הכואבת הזו.

            הקריעה
            הפציעה
            זאת הקרבה
            זאת אהבה
            המאכלת עדיין אחוזה
            המומה מהאומץ,התעוזה
            מייחלת כבר לאש שתירד על מזבח הכאב
            תלחך שוליי קורבן צורב
            שותקת מדממת מחכה בינתיים
            לקריאת חיבה שתילחש פעמיים.
            לדמעות מלאכיות שיינטפו משמיים
            יבכו איתי את הקרע
            הגעגוע
            והמחשבות
            נאחזת בסבך
            רוצה כל כך
            לדעת שרצית
            שאהבת,קיבלת סלחת
            מביטה דומעת
            על רצון ונפש שעשן מעלים
            בחרתי נכון,אני יודעת
            אבל אין לי מילים.

            נ תגובה 1 תגובה אחרונה
            17
            • היידה מיוזיק 0ה מנותק
              היידה מיוזיק 0ה מנותק
              היידה מיוזיק 0
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי היידה מיוזיק 0
              #1333

              כתבתי את זה על משהו מסוים שהיה לי, אבל אפשר לקחת את זה להמון מקומות...
              מקווה שיחזק...😉

              בחירה טובה

              מסתבר ששוב אני מועדת
              שוב נופלת מתקשה לקום
              מסתבר ששוב חושבת
              כוונות טובות, אבל יוצא לי עקום
              תועה בדרך ונוטה לחשוב שזה הכיוון
              והאמת כבר כמעט איבדה בי אמון

              מסתבר שהיצר לא נח לרגע
              עומד, מחכה ואורב לפגע
              והאמת? לא אשקר שאני מצליחה לברוח
              שוב מתפתה לכיוון הרוח
              נופלת עמוק יותר, נכנעת לירידה
              מגלה שאני שוב שם, לכודה
              אושר מזויף, רק לדקה שתיים
              עד שתחושת הריקנות מגיעה לעיניים
              ונזכרת להביט למעלה, לשמיים
              רואה רק דמעות כמו מים

              מסתבר שכל התעתועים רק סנוורו
              אורות זרקורים שאותי הטעו
              אבל קמה, זורקת את העבר הזה
              קשה ולא קל לצאת מזה
              אבל מרגישה בטוחה יותר
              שמחה באמת על הבחירה
              ושוב שואלת:
              אבא, תקבל אותי חזרה?
              🤔 😥

              כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
              תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
              (עקיבא תורג'מן)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              14
              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                #1334

                אבא!!!!
                אני רוצה חיבוק שלך!!
                למה???
                אני חייבת רק לברוח ממך??

                אני מתגעגעת לחיבוק של אבא!!
                אני עדיין קטנה
                רוצה להפסיק לצרוח למה??
                לדעת שאני שלך-מתנה

                אתה לא מתגעגע???
                היום שנפגשנו ככה סתם
                בך זה לא נוגע???
                אתה רק מעמיד פי תם??

                כשראית אותי בוכה
                למה לא באת אליי????
                רוצה רק אותך!!!!!
                צורחת דיי!!

                ואתה---
                סובבת גבך.
                הלכת.
                ברחת.

                השארת אותי לבד
                מפורקת
                עזבת לי ת'יד
                רועדת---

                רוצה לרוץ אלייך
                לחבק,
                אבא אני אוהבת אותך!!!!
                אבל יודעת שפספסתי ת'רכבת

                סליחה על הבלגן ששולט ושכל בית נישה אחרת לגמרי אני פשוט כותבת את זה בידיים רועדות אחריי משהו לא קל שעברתי

                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                17
                • אבי gא מנותק
                  אבי gא מנותק
                  אבי g
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1335

                  אני אוהב אותך
                  כולם מאמינים בך
                  כי יש אמת אחת
                  והיא שלך
                  ושהיצרים גוברים עלי
                  אני בוכה ומילל
                  שתסדר אותי בכל הבלאגן
                  כי אין אחד היום שהוא מאוזן
                  ולפעמים אתה מגיע
                  ולפעמים אתה עזוב
                  כדי לראות מה אני יעשה
                  אבל תמיד אני מרגיש אותך
                  בכל צעד ובכל בילבול
                  אני מרגיש שזה ניסיון ממך
                  ואני רוצה לאמר תודה
                  על כל יום שאני נשאר איתך
                  והכל זה בזכותך
                  אוהבים אותך
                  מלך מלכי המלכים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1336

                    עכשו זה רע
                    מותר לך להודות בזה
                    עכשו גרוע
                    תשלימי עם זה
                    אבל זה לא אומר
                    שפה זה נגמר
                    זה לא אומר שאין מחר
                    תתחילי לעקם ת'שפתים לחיוך
                    גם אם מרגיש לך הפוך
                    זה רק בשביל שתתרגלי
                    כי התנועה הזאת
                    תהייה חלק מחייך
                    תנשמי עמוק
                    ואל תתני ללב לחמוק
                    תכניסי אוויר לריאות
                    סתכלי למציאות
                    בעיניים
                    הכי בפנים שאת יכולה
                    ושימי מול מראה
                    אל תתכחשי לרע
                    הוא קים
                    ולא בגללך הוא נוצר
                    את נשמה
                    את אהובה
                    שום דבר מהמציאות
                    לא קשור אליך
                    לא נוגע בך
                    ושיגידו כולם
                    שאת לא עושה מספיק
                    ואת תשחקי אותה
                    שלך זה לא מציק
                    כי מי הם שיגידו
                    אבל בפנים את בוכה
                    את הקיום שלך
                    בפנים את צורחת
                    את הלב שלך
                    יהיה טוב מבטיחה לך
                    זה יהיה בקרוב
                    אלוקים לא ישאיר
                    אותך לבד
                    הוא תמיד יחזיק לך תיד
                    וזה גם מה שהוא עושה עכשו
                    ....אילה💔....

                    מנסה לחזק תעצמי 😄 ולא ממש הולך🙊

                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                    אבי gא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                      עכשו זה רע
                      מותר לך להודות בזה
                      עכשו גרוע
                      תשלימי עם זה
                      אבל זה לא אומר
                      שפה זה נגמר
                      זה לא אומר שאין מחר
                      תתחילי לעקם ת'שפתים לחיוך
                      גם אם מרגיש לך הפוך
                      זה רק בשביל שתתרגלי
                      כי התנועה הזאת
                      תהייה חלק מחייך
                      תנשמי עמוק
                      ואל תתני ללב לחמוק
                      תכניסי אוויר לריאות
                      סתכלי למציאות
                      בעיניים
                      הכי בפנים שאת יכולה
                      ושימי מול מראה
                      אל תתכחשי לרע
                      הוא קים
                      ולא בגללך הוא נוצר
                      את נשמה
                      את אהובה
                      שום דבר מהמציאות
                      לא קשור אליך
                      לא נוגע בך
                      ושיגידו כולם
                      שאת לא עושה מספיק
                      ואת תשחקי אותה
                      שלך זה לא מציק
                      כי מי הם שיגידו
                      אבל בפנים את בוכה
                      את הקיום שלך
                      בפנים את צורחת
                      את הלב שלך
                      יהיה טוב מבטיחה לך
                      זה יהיה בקרוב
                      אלוקים לא ישאיר
                      אותך לבד
                      הוא תמיד יחזיק לך תיד
                      וזה גם מה שהוא עושה עכשו
                      ....אילה💔....

                      מנסה לחזק תעצמי 😄 ולא ממש הולך🙊

                      אבי gא מנותק
                      אבי gא מנותק
                      אבי g
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1337
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מנחם לוינסון
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1338
                        פוסט זה נמחק!
                        נעמי16נ אבי gא 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מנחם לוינסון

                          פוסט זה נמחק!

                          נעמי16נ מנותק
                          נעמי16נ מנותק
                          נעמי16
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1339
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מנחם לוינסון

                            פוסט זה נמחק!

                            אבי gא מנותק
                            אבי gא מנותק
                            אבי g
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1340
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אנונימיתא מנותק
                              אנונימיתא מנותק
                              אנונימית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1341

                              לו רק היו לי מילים
                              הייתי יושבת לכתוב
                              שיר, סיפור או משפט
                              שאומר ומסביר הכאב

                              לו רק ידעתי נגן
                              הייתי יושבת לרקום
                              תו ועוד תו להרמוניה פשוטה
                              שתרגש ותסעיר את הלב

                              לו רק ידעתי רקוד
                              הייתי פוצחת בשיר
                              על ימים שיבואו, טובים כנראה
                              על האושר שכבר מתקרב

                              ולמרות שאינני ועדיין לא שם
                              בליבי עוד פועמת תקווה,
                              שאצליח לחוש, להרגיש ולדעת
                              שאבא תמיד שם אוהב

                              "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                              אבי gא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              17
                              • אנונימיתא אנונימית

                                לו רק היו לי מילים
                                הייתי יושבת לכתוב
                                שיר, סיפור או משפט
                                שאומר ומסביר הכאב

                                לו רק ידעתי נגן
                                הייתי יושבת לרקום
                                תו ועוד תו להרמוניה פשוטה
                                שתרגש ותסעיר את הלב

                                לו רק ידעתי רקוד
                                הייתי פוצחת בשיר
                                על ימים שיבואו, טובים כנראה
                                על האושר שכבר מתקרב

                                ולמרות שאינני ועדיין לא שם
                                בליבי עוד פועמת תקווה,
                                שאצליח לחוש, להרגיש ולדעת
                                שאבא תמיד שם אוהב

                                אבי gא מנותק
                                אבי gא מנותק
                                אבי g
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1342
                                פוסט זה נמחק!
                                נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אבי gא אבי g

                                  פוסט זה נמחק!

                                  נעמי16נ מנותק
                                  נעמי16נ מנותק
                                  נעמי16
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                                  #1343
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננה
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                    #1344

                                    כולי להבות,
                                    שורפת מבפנים.
                                    הלב שלי, נסדק.
                                    מתפורר לרסיסים.
                                    נראה שגם היום,
                                    אשרוף ת'לילה
                                    על דמעות.
                                    מה עוד נותר לי לעשות?
                                    מכאיב על אנשים,
                                    שלא חושבים
                                    טרם המעשים.
                                    ואיך אני, שוב ושוב
                                    נופלת, מאותם הסובבים.
                                    מתי הם יבינו ת'לב שלי,
                                    שצורח מבפנים.
                                    איך שהוא משתוקק-
                                    לימים יותר טובים...!!

                                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                    שומע נסתרות הלב 💜

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    17
                                    • מתורפתמ מנותק
                                      מתורפתמ מנותק
                                      מתורפת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתורפת
                                      #1345

                                      קשה לי
                                      רע לי
                                      נמאס לי

                                      אין משהו שיעשה לי טוב?
                                      למה אני שלילית
                                      רואה את הכול שהוא רע

                                      כל יום וכל היום
                                      בדיכאון

                                      נמאס
                                      למה אני לא מצליחה לשמוח
                                      שום דבר לא מצליח לעקם
                                      לי את הפה- לחיוך

                                      מי ישנה לי את הגישה
                                      שלי אל החיים
                                      איך אפשר להסתכל חיובי

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • אנונימיתא מנותק
                                        אנונימיתא מנותק
                                        אנונימית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1346

                                        תשליך

                                        השליכי מעלייך כל פחד ועצב
                                        זרקי הדמעות אל המים
                                        השליכי הכעס, השליכי כאב
                                        הרימי מבט לשמיים

                                        השליכי ממך כל פגיעות העבר
                                        שאי את עינייך קדימה
                                        השליכי את מה שהיה ונגמר
                                        חזקי הכוחות שבך פנימה

                                        פני לך מקום של כבוד בליבך
                                        לאושר - נמצא הוא בפתח
                                        הנה הוא מגיע, צועד לקראתך
                                        האור בתוכך כבר זורח...

                                        "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • ANASTASIAA מנותק
                                          ANASTASIAA מנותק
                                          ANASTASIA
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                                          #1347

                                          דגי הים רועדים!
                                          רצונות נעקדים .
                                          על מזבח אהבה.
                                          אויר טהור.
                                          קרן אור.
                                          אלול בא----

                                          שנה חולפת.
                                          תחושת פחד לופתת.
                                          וְשִׂמְחָה.
                                          כי אם כבנים.
                                          גם אם כעבדים.
                                          עֵינֵינוּ לך.

                                          על רקע שמים.
                                          צבועים דם.
                                          ושמש ערביים.
                                          נעלמת בים.
                                          פורצת דמעה.
                                          מתוקה.
                                          מלוחה.
                                          לשנה מבורכת-
                                          כְּתֹב את עמך.

                                          ⚖ .NASTYA.⚖

                                          Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול