דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1320

    אבא נתת לי כח
    לשרוד ת'לבד
    נתת לי מח
    לשכוח מהעבר
    אבל הכוח שאתה נותן
    אומר שאף פעם
    לא יהיה טוב יותר?....
    אומר שנגזר עלי
    להישאר לבד
    לבכות בדד
    אני רוצה עכשו טוב
    לא בסוף
    מנסה לפחות
    להמשיך לשאוף
    להשתנות לטובה
    לראות את מה שלא נראה
    אבא תודה
    על הכוח להישאר
    תודה שאתה נותן לי
    משהו בו להתפאר
    סליחה על המחשבות הרעות
    סליחה שאינלי כוח להשתנות
    ו....סליחה אבא
    ששכחתי שאני הבת שלך
    ושישלי על מי לבכות
    ....אילה....

    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
      #1321

      התמימות שלי
      הדבר הכי כואב שהיה לי
      התמימות שבי
      שהייתה ויום אחד זה נעלם
      אני האמנתי
      לכל אחד שהיה טוב
      שעדיין יש דבר כזה
      בן אדם טוב
      בן אדם עם נשמה טובה
      טהורה
      שתבוא ותציע עזרה
      תמימות הייתה לי
      בעבר
      אבל יום אחד
      זה נגמר
      אני נשברתי
      נפלתי
      במיוחד כאב לי
      אני האמנתי
      החזקתי את החברות
      שברתי שיניים בשביל זה
      אבל בלי התראה מוקדמת
      הנה זה בא התעלמות
      בלי שום סיבה
      אני כאבתי
      נשברתי
      בכיתי
      דמעתי
      צעקתי
      זעקתי
      אף אחד לא היה בשבילי
      אף אחד לא הרגיש
      את הלב שלי
      שמדמם
      שנשבר
      שיום אחד
      והתמימות שהייתה בו
      זה היה רק
      עוד עלה אחד
      שברוח שנידף...
      טוהר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
        #1322

        האמת שמסתתרת
        הפחד שמופיע
        אותו היא מקיימת
        לה הוא מריע

        חייה את העתיד
        שקועה בדימיונות
        עלייה הוא מעיד
        היא בדרכה להיבנות

        יודעת שתם זמנם
        פוחדת מהפילוג
        שפכו מהונם
        עת הפכו לזוג

        תחת החופה עמדנו
        תורה ועם
        בעבותות אלייך נקשרנו
        אל מול עולם

        תעזור לי אבא!
        להמשיך יחד
        להיות הכלה שלך
        עם קל אחד

        שגם בתשפ''ג
        נלך יד ביד
        התוקף שכמעט ופג
        עליי תחדש

        אותה תחושה שעלתה
        תעלים ומהר
        שאזכור שרק אתה!
        ואין עוד מלבדיך!!!

        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • יעל ק.י מנותק
          יעל ק.י מנותק
          יעל ק.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
          #1323

          כמה לפעמים אנחנו הופכים את הימים האלה לימי תסכול ושנאה עצמית במקום לימים של היטהרות ועליה,
          חברים,
          יש בנו המון טוב, חשבון נפש נברא בכדי שנגלה את זה...

          --

          שנה טובה ילד:

          כמו כולם
          גם אני מבקש סליחה
          מכה על חטא בפחד
          מפיל על עצמי את כל האשמה
          שוכח מכל הטוב ורגעי הנחת

          כמו כולם
          מרוקן מחשבות לא טובות
          מוחק זכורונות מבין עיני
          עושה הכל כדי בדין לזכות
          מפחד להוציא עצמי זכאי

          כמו כולם
          נשבע שאהיה יותר טוב מאתמול
          עושה רשימות של מעשים רעים
          מנסה לכולם למחול
          ומקבל על עצמי מליון תפקידים

          אך היום,
          אבא בא עד אלי לשדה
          הפך גזע עץ לשולחן
          לידי התיישב בקצה
          ועזר לי להבין את העניין-

          נתן לי דף ועט, וכתבתי
          את כל מה שהצלחתי השנה
          את כל מה שתגברתי עליו
          את כל מה שבי השתנה
          את כל מה שטוב עכשיו

          לקחתי את כל הכאבים ופרטתי
          את הימים הסוערים שעברתי
          ואיך הצלחתי עדיין להגיע עד הלום
          את הגיחות לדברים שמהם ברחתי
          ואיך רציתי כל כך להיות יותר טוב מהיום

          והמשכתי והמשכתי
          ואבא לידי רק ישב ושתק
          וכשסיימתי יד אוהבת נתן לי
          ולחש באזני- "אני מאמין בך ילד"
          בירך אותי לשנה טובה, ולראשי נשק.


          יעל#

          יש דלת, ויש חלון,
          ויש חור גדול שאין לו שם,
          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • מתורפתמ מנותק
            מתורפתמ מנותק
            מתורפת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתורפת
            #1324

            הם חושבים שהם הצליחו
            לעשות אותי ילדה טובה
            שקשובה לשיעורים

            אבל הם לא יודעים
            שאני הרוסה מבפנים
            סגורה בתוך עצמי

            מחכה שיתייחסו
            יתעניינו
            איך אני מרגישה

            כן
            אני מרגישה גרועה
            הורדתם לי את השמחה
            את הביטחון

            וזהו
            נתקעתי
            לא מסוגלת
            להרים את עצמי

            מי יבין אותי
            מי ישמע אותי
            אני לבד

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • orlyO מנותק
              orlyO מנותק
              orly
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1325
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • ANASTASIAA מנותק
                ANASTASIAA מנותק
                ANASTASIA
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                #1326

                : :בּוֹרֵא עוֹלָם.
                תּוֹדָה.
                עַל יָמִים שְׁקֵטִים.
                בְּלִי מִלְחָמוֹת.
                בְּלִי נְגִיפִים.
                בּוֹרֵא עוֹלָם.
                סְלִיחָה.
                שֶׁהָיִינוּ צְרִיכִים.
                תִּזְכּוֹרוֹת.
                לְהוֹדוֹת.
                עַל מָה שֶׁהָיָה.
                וַאֲנַחְנוּ עוֹד דּוֹרְשִׁים..
                בּוֹרֵא עוֹלָם.
                בְּבַקָּשָׁה.
                תֵּן לָנוּ שָׁנָה טוֹבָה.
                מְאֻשֶּׁרֶת.
                בְּרִיאָה.
                בּוֹרֵא עוֹלָם.
                זוֹ אֲנִי.
                יַלְדָּה קְטַנָּה שֶׁלְּךָ.
                שֶׁנִּכְרֶכֶת.
                שֶׁמִּסְתַּבֶּכֶת.
                בּוֹרֵא עוֹלָם.
                לְמַעַנְךָ.
                אִם לֹא לְמַעֲנֵנוּ.
                הִגָּלֵה בִּכְבוֹדְךָ.
                הָסֵר אֲנָחָה.
                וְהוֹשִׁיעֵנוּ.
                אָנַסְטַסְיָה.🎁

                Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מנחם לוינסון
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1327
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • TALYT מנותק
                    TALYT מנותק
                    TALY
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1328

                    זה קרוב
                    יותר מתמיד
                    זה מרגיע
                    וגם קצת מפחיד
                    שעון החול אוזל
                    השנה נאספת
                    ביחד עם השמחות היא מתעטפת
                    ביחד עם הצער והצרות היא מתקפלת
                    במבט חטוף לאחור
                    אני רואה לבן וגם הרבה שחור
                    מי יתן והשנה שתבוא
                    תהיה כל כך מוצלחת
                    צבועה בכל גווני הנחת
                    בשלווה ובשמחות
                    באושר ובקירוב לבבות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    13
                    • חיה בקליפח מנותק
                      חיה בקליפח מנותק
                      חיה בקליפ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1329
                      פוסט זה נמחק!
                      טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • חיה בקליפח חיה בקליפ

                        פוסט זה נמחק!

                        טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1330
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1331

                          חושבת
                          שואלת
                          חוקרת
                          טוחנת
                          זועקת

                          בוכה
                          שבורה
                          קטנה
                          תוהה
                          טועה

                          אני לבד
                          בדד

                          מסתובבת
                          מחפשת

                          צורחת
                          קורעת

                          ורידים
                          אנשים

                          כולם
                          משתנים
                          כולם
                          מעצבנים

                          אף אחד
                          כבר לא אמין
                          אף אחד
                          כבר לא תקין

                          כל אחד
                          ישתנה
                          במהלך החיים
                          רק תשומת לב
                          אנשים
                          אל תשתנו
                          בגלל
                          אנשים....
                          טוהר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • נעמי16נ מנותק
                            נעמי16נ מנותק
                            נעמי16
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                            #1332

                            נכתב בדמעות
                            מוקדש לכל מי שעבר את החוויה הכואבת הזו.

                            הקריעה
                            הפציעה
                            זאת הקרבה
                            זאת אהבה
                            המאכלת עדיין אחוזה
                            המומה מהאומץ,התעוזה
                            מייחלת כבר לאש שתירד על מזבח הכאב
                            תלחך שוליי קורבן צורב
                            שותקת מדממת מחכה בינתיים
                            לקריאת חיבה שתילחש פעמיים.
                            לדמעות מלאכיות שיינטפו משמיים
                            יבכו איתי את הקרע
                            הגעגוע
                            והמחשבות
                            נאחזת בסבך
                            רוצה כל כך
                            לדעת שרצית
                            שאהבת,קיבלת סלחת
                            מביטה דומעת
                            על רצון ונפש שעשן מעלים
                            בחרתי נכון,אני יודעת
                            אבל אין לי מילים.

                            נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            17
                            • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                              היידה מיוזיק 0ה מנותק
                              היידה מיוזיק 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי היידה מיוזיק 0
                              #1333

                              כתבתי את זה על משהו מסוים שהיה לי, אבל אפשר לקחת את זה להמון מקומות...
                              מקווה שיחזק...😉

                              בחירה טובה

                              מסתבר ששוב אני מועדת
                              שוב נופלת מתקשה לקום
                              מסתבר ששוב חושבת
                              כוונות טובות, אבל יוצא לי עקום
                              תועה בדרך ונוטה לחשוב שזה הכיוון
                              והאמת כבר כמעט איבדה בי אמון

                              מסתבר שהיצר לא נח לרגע
                              עומד, מחכה ואורב לפגע
                              והאמת? לא אשקר שאני מצליחה לברוח
                              שוב מתפתה לכיוון הרוח
                              נופלת עמוק יותר, נכנעת לירידה
                              מגלה שאני שוב שם, לכודה
                              אושר מזויף, רק לדקה שתיים
                              עד שתחושת הריקנות מגיעה לעיניים
                              ונזכרת להביט למעלה, לשמיים
                              רואה רק דמעות כמו מים

                              מסתבר שכל התעתועים רק סנוורו
                              אורות זרקורים שאותי הטעו
                              אבל קמה, זורקת את העבר הזה
                              קשה ולא קל לצאת מזה
                              אבל מרגישה בטוחה יותר
                              שמחה באמת על הבחירה
                              ושוב שואלת:
                              אבא, תקבל אותי חזרה?
                              🤔 😥

                              כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                              תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                              (עקיבא תורג'מן)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              14
                              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                #1334

                                אבא!!!!
                                אני רוצה חיבוק שלך!!
                                למה???
                                אני חייבת רק לברוח ממך??

                                אני מתגעגעת לחיבוק של אבא!!
                                אני עדיין קטנה
                                רוצה להפסיק לצרוח למה??
                                לדעת שאני שלך-מתנה

                                אתה לא מתגעגע???
                                היום שנפגשנו ככה סתם
                                בך זה לא נוגע???
                                אתה רק מעמיד פי תם??

                                כשראית אותי בוכה
                                למה לא באת אליי????
                                רוצה רק אותך!!!!!
                                צורחת דיי!!

                                ואתה---
                                סובבת גבך.
                                הלכת.
                                ברחת.

                                השארת אותי לבד
                                מפורקת
                                עזבת לי ת'יד
                                רועדת---

                                רוצה לרוץ אלייך
                                לחבק,
                                אבא אני אוהבת אותך!!!!
                                אבל יודעת שפספסתי ת'רכבת

                                סליחה על הבלגן ששולט ושכל בית נישה אחרת לגמרי אני פשוט כותבת את זה בידיים רועדות אחריי משהו לא קל שעברתי

                                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                17
                                • אבי gא מנותק
                                  אבי gא מנותק
                                  אבי g
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1335

                                  אני אוהב אותך
                                  כולם מאמינים בך
                                  כי יש אמת אחת
                                  והיא שלך
                                  ושהיצרים גוברים עלי
                                  אני בוכה ומילל
                                  שתסדר אותי בכל הבלאגן
                                  כי אין אחד היום שהוא מאוזן
                                  ולפעמים אתה מגיע
                                  ולפעמים אתה עזוב
                                  כדי לראות מה אני יעשה
                                  אבל תמיד אני מרגיש אותך
                                  בכל צעד ובכל בילבול
                                  אני מרגיש שזה ניסיון ממך
                                  ואני רוצה לאמר תודה
                                  על כל יום שאני נשאר איתך
                                  והכל זה בזכותך
                                  אוהבים אותך
                                  מלך מלכי המלכים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1336

                                    עכשו זה רע
                                    מותר לך להודות בזה
                                    עכשו גרוע
                                    תשלימי עם זה
                                    אבל זה לא אומר
                                    שפה זה נגמר
                                    זה לא אומר שאין מחר
                                    תתחילי לעקם ת'שפתים לחיוך
                                    גם אם מרגיש לך הפוך
                                    זה רק בשביל שתתרגלי
                                    כי התנועה הזאת
                                    תהייה חלק מחייך
                                    תנשמי עמוק
                                    ואל תתני ללב לחמוק
                                    תכניסי אוויר לריאות
                                    סתכלי למציאות
                                    בעיניים
                                    הכי בפנים שאת יכולה
                                    ושימי מול מראה
                                    אל תתכחשי לרע
                                    הוא קים
                                    ולא בגללך הוא נוצר
                                    את נשמה
                                    את אהובה
                                    שום דבר מהמציאות
                                    לא קשור אליך
                                    לא נוגע בך
                                    ושיגידו כולם
                                    שאת לא עושה מספיק
                                    ואת תשחקי אותה
                                    שלך זה לא מציק
                                    כי מי הם שיגידו
                                    אבל בפנים את בוכה
                                    את הקיום שלך
                                    בפנים את צורחת
                                    את הלב שלך
                                    יהיה טוב מבטיחה לך
                                    זה יהיה בקרוב
                                    אלוקים לא ישאיר
                                    אותך לבד
                                    הוא תמיד יחזיק לך תיד
                                    וזה גם מה שהוא עושה עכשו
                                    ....אילה💔....

                                    מנסה לחזק תעצמי 😄 ולא ממש הולך🙊

                                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                    אבי gא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    12
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                                      עכשו זה רע
                                      מותר לך להודות בזה
                                      עכשו גרוע
                                      תשלימי עם זה
                                      אבל זה לא אומר
                                      שפה זה נגמר
                                      זה לא אומר שאין מחר
                                      תתחילי לעקם ת'שפתים לחיוך
                                      גם אם מרגיש לך הפוך
                                      זה רק בשביל שתתרגלי
                                      כי התנועה הזאת
                                      תהייה חלק מחייך
                                      תנשמי עמוק
                                      ואל תתני ללב לחמוק
                                      תכניסי אוויר לריאות
                                      סתכלי למציאות
                                      בעיניים
                                      הכי בפנים שאת יכולה
                                      ושימי מול מראה
                                      אל תתכחשי לרע
                                      הוא קים
                                      ולא בגללך הוא נוצר
                                      את נשמה
                                      את אהובה
                                      שום דבר מהמציאות
                                      לא קשור אליך
                                      לא נוגע בך
                                      ושיגידו כולם
                                      שאת לא עושה מספיק
                                      ואת תשחקי אותה
                                      שלך זה לא מציק
                                      כי מי הם שיגידו
                                      אבל בפנים את בוכה
                                      את הקיום שלך
                                      בפנים את צורחת
                                      את הלב שלך
                                      יהיה טוב מבטיחה לך
                                      זה יהיה בקרוב
                                      אלוקים לא ישאיר
                                      אותך לבד
                                      הוא תמיד יחזיק לך תיד
                                      וזה גם מה שהוא עושה עכשו
                                      ....אילה💔....

                                      מנסה לחזק תעצמי 😄 ולא ממש הולך🙊

                                      אבי gא מנותק
                                      אבי gא מנותק
                                      אבי g
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1337
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מנחם לוינסון
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1338
                                        פוסט זה נמחק!
                                        נעמי16נ אבי gא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מנחם לוינסון

                                          פוסט זה נמחק!

                                          נעמי16נ מנותק
                                          נעמי16נ מנותק
                                          נעמי16
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1339
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול