דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1314

    כמה בשבוע אחד עברתי
    הרגשתי שעוד שניה והתמוטטתי
    את הלב להחזיק לא יכלתי
    רק הבטתי דוממת לשמיים ושתקתי
    הרגשתי שאין אף אחד לצידי
    כאילו כולם היו נגדי
    אהבה והכלה לא יכלתי לשאת
    כאילו כל העולם היה עלי מתנשא
    אף אחד לא רצה באמת לשמוע ולעזור
    חיפשתי אפילו נקודה אחת של אור
    לא היה לי קל בלי לבכות
    התחלתי על עצמי לצעוק ולרטון
    אמונה זה הדור שהכי החזיק אותי
    בלעדיה לא היו יותר שומעים ממני
    הדברים התחילו להסתדר ברוך השם
    אחד אחרי השני הלוואי והחלום היה מתגשם
    למדתי מהסיפור הזה כמה דברים
    קודם כל לשתוק ולשמור הכל בפנים
    בנוסף לדון לכף זכות כל אדם
    כי בעיני הכל נעלם
    ובסוף אף אחד אני לא אוהב
    כי כל דבר שלא אדע
    בליבי יכאב...
    טוהר

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • צופיה ג.צ מנותק
      צופיה ג.צ מנותק
      צופיה ג.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1315

      אני מפחדת
      וצוחקת
      אני שמחה
      ועצובה
      אני עושה רעש
      ובשקט
      אני עם פיצול אישיות
      אך עם דעה אחת
      אני לבד
      ואני עם כל אחד
      אני מטיילת
      ומסתגרת
      אני יודעת הכל
      וצריכה תמיד לשאול
      גיליתי אהבה
      וגם השנאה
      אני הכי טובה
      אך גם הכי גרועה
      אני המנצחת
      וגם המפסידה
      אני ריקנית מתוכן
      ועם מלאאאא משמעות
      אני פשוט כלום
      ואני הרבה יותר מזה...
      אני יכולה להיות הכל
      תלוי במה אני בוחרת
      לאיזה זוית מסתכלת
      אם על הרע בכל דבר
      או הפוך, על החצי המלא שנשאר
      " יש בי כלכך הרבה"
      "אני אחת ויחידה"
      אלא המשפטים שלשמור צריכה
      וזה הרבה יותר קל לראות פגמים
      בהכל... בי ובאחרים
      והשתדלות קטנה אני חייבת
      להסתכל על החיובי
      כדי להיות מאושרת...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      13
      • ANASTASIAA מנותק
        ANASTASIAA מנותק
        ANASTASIA
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
        #1316

        למה כולם חושבים-
        שכשאני בוכה-
        דוחפים מוצץ.

        אני בכלל רציתי לומר-
        שהמכנס החדש- מעקצץ.

        ולמה תמיד -
        כשהשכנה בדלת.
        מלשינים על תינוק מפוצץ!

        זו בכלל אילה-
        אשמה.
        שהעציץ התנפץ!!

        אבל כל זה מתכווץ-
        כשאמא-
        מתעלמת מספר קורץ.
        מרימה אותי.
        ונושקת.
        לתינוקי שלה- הנוצץ.

        ואני ואמא-
        רק חיבוק!
        ואין דבר שבינינו חוצץ!

        אנסטסיה.:🌹

        Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        14
        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          #1317

          איזה עולם מוזר
          אינלי תוכניות
          אפילו למחר
          לא יודעת
          מה ילד יום

          אבא
          למה כואב לי
          הלחץ הזה
          מתיש אותי
          נמאס לי לשמוע
          לא רוצה שוב לדמוע
          נגמר לי המכסה
          הלב שלי נפל
          מרוב העמסה
          העולם כל כך מוזר
          לפעמים נדמה לי
          שהוא פשוט אכזר
          מה היא רצתה
          ליסוע בשלווה
          בקשה גדולה?

          אבא תודה
          שהיא חיה
          בריאה
          שנשארה
          שלמה
          זה יכל להיגמר רע
          אבא תודה
          על המתנה
          תודה על הסוויצ
          שנתת כדי שאעריך
          אבא סליחה
          שרק עכשו אני מתחילה
          להעריך
          את הטוב
          לא רק לכאוב
          לנסות לתרגם
          תכל לאמונה
          לנסות להתחיל
          הכל מהתחלה

          אבא תודה
          כי כלום לא השתנה
          רק באת ושמת לי מראה
          ואני מסתכלת
          ורואה את כל הטוב
          אלוקים שלי
          תודה שאתה מראה
          לי את האור
          תודה עלזה
          שאתה מוציא
          אותי מהבור

          אבא תודה על כל מתנה
          תודה על הזכות להיות ילדה
          בעולם מלא בטוב
          מידי פעם יש נפילות
          אבל אם לא
          נשים עליהם תפוקוס
          הם יעפו לנו מהרדיוס
          תודה...
          אילה🤍.....

          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          13
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1318

            החיים
            משמעותם לחיות
            בחיים
            יש עליות וירידות
            החיים
            מלאים אתגרים
            בחיים
            יש גם קשיים
            החיים
            יכולים בשנייה להשתנות
            בחיים
            צריך להציב מול העיניים מטרות
            החיים
            לפעמים מבלבלים
            בחיים
            צריך לשים גבול ומעצורים
            החיים
            יכולים לגרום לנפילות
            בחיים
            יש משמעות
            החיים
            מלאים מצוות
            בלי החיים
            לא היינו
            מגיעים
            לעולם החיים האמיתי....
            טוהר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
              #1319

              נופלת
              נאבדת
              כל נשימה
              שורדת
              מתאבדת
              על החיים

              קמה
              רצה
              שואבת כוח
              וממשיכה
              את מירוץ החיים

              שוב נופלת
              כמעט ומתייאשת
              בוכה ומתפללת
              מהשם מבקשת
              אור בחיים

              לפתע כמו
              כואב מאיר
              בין כל החושך
              מוצאת את האור
              האמונה שבלב
              לדעת
              שכל הכאב
              זה מאבא שאוהב
              שהכל לטובה

              אחרי ההארה
              נושאת תפילה
              שאשאר רק בעליה
              ואדע להבא
              שמכל נפילה
              באה תנופה
              לאבא

              ותמיד לזכור
              שאבא
              את הנפילות לא סופר
              רק את הפסיעות
              לנצח שומר!
              טוהר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1320

                אבא נתת לי כח
                לשרוד ת'לבד
                נתת לי מח
                לשכוח מהעבר
                אבל הכוח שאתה נותן
                אומר שאף פעם
                לא יהיה טוב יותר?....
                אומר שנגזר עלי
                להישאר לבד
                לבכות בדד
                אני רוצה עכשו טוב
                לא בסוף
                מנסה לפחות
                להמשיך לשאוף
                להשתנות לטובה
                לראות את מה שלא נראה
                אבא תודה
                על הכוח להישאר
                תודה שאתה נותן לי
                משהו בו להתפאר
                סליחה על המחשבות הרעות
                סליחה שאינלי כוח להשתנות
                ו....סליחה אבא
                ששכחתי שאני הבת שלך
                ושישלי על מי לבכות
                ....אילה....

                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                  #1321

                  התמימות שלי
                  הדבר הכי כואב שהיה לי
                  התמימות שבי
                  שהייתה ויום אחד זה נעלם
                  אני האמנתי
                  לכל אחד שהיה טוב
                  שעדיין יש דבר כזה
                  בן אדם טוב
                  בן אדם עם נשמה טובה
                  טהורה
                  שתבוא ותציע עזרה
                  תמימות הייתה לי
                  בעבר
                  אבל יום אחד
                  זה נגמר
                  אני נשברתי
                  נפלתי
                  במיוחד כאב לי
                  אני האמנתי
                  החזקתי את החברות
                  שברתי שיניים בשביל זה
                  אבל בלי התראה מוקדמת
                  הנה זה בא התעלמות
                  בלי שום סיבה
                  אני כאבתי
                  נשברתי
                  בכיתי
                  דמעתי
                  צעקתי
                  זעקתי
                  אף אחד לא היה בשבילי
                  אף אחד לא הרגיש
                  את הלב שלי
                  שמדמם
                  שנשבר
                  שיום אחד
                  והתמימות שהייתה בו
                  זה היה רק
                  עוד עלה אחד
                  שברוח שנידף...
                  טוהר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                    #1322

                    האמת שמסתתרת
                    הפחד שמופיע
                    אותו היא מקיימת
                    לה הוא מריע

                    חייה את העתיד
                    שקועה בדימיונות
                    עלייה הוא מעיד
                    היא בדרכה להיבנות

                    יודעת שתם זמנם
                    פוחדת מהפילוג
                    שפכו מהונם
                    עת הפכו לזוג

                    תחת החופה עמדנו
                    תורה ועם
                    בעבותות אלייך נקשרנו
                    אל מול עולם

                    תעזור לי אבא!
                    להמשיך יחד
                    להיות הכלה שלך
                    עם קל אחד

                    שגם בתשפ''ג
                    נלך יד ביד
                    התוקף שכמעט ופג
                    עליי תחדש

                    אותה תחושה שעלתה
                    תעלים ומהר
                    שאזכור שרק אתה!
                    ואין עוד מלבדיך!!!

                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • יעל ק.י מנותק
                      יעל ק.י מנותק
                      יעל ק.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                      #1323

                      כמה לפעמים אנחנו הופכים את הימים האלה לימי תסכול ושנאה עצמית במקום לימים של היטהרות ועליה,
                      חברים,
                      יש בנו המון טוב, חשבון נפש נברא בכדי שנגלה את זה...

                      --

                      שנה טובה ילד:

                      כמו כולם
                      גם אני מבקש סליחה
                      מכה על חטא בפחד
                      מפיל על עצמי את כל האשמה
                      שוכח מכל הטוב ורגעי הנחת

                      כמו כולם
                      מרוקן מחשבות לא טובות
                      מוחק זכורונות מבין עיני
                      עושה הכל כדי בדין לזכות
                      מפחד להוציא עצמי זכאי

                      כמו כולם
                      נשבע שאהיה יותר טוב מאתמול
                      עושה רשימות של מעשים רעים
                      מנסה לכולם למחול
                      ומקבל על עצמי מליון תפקידים

                      אך היום,
                      אבא בא עד אלי לשדה
                      הפך גזע עץ לשולחן
                      לידי התיישב בקצה
                      ועזר לי להבין את העניין-

                      נתן לי דף ועט, וכתבתי
                      את כל מה שהצלחתי השנה
                      את כל מה שתגברתי עליו
                      את כל מה שבי השתנה
                      את כל מה שטוב עכשיו

                      לקחתי את כל הכאבים ופרטתי
                      את הימים הסוערים שעברתי
                      ואיך הצלחתי עדיין להגיע עד הלום
                      את הגיחות לדברים שמהם ברחתי
                      ואיך רציתי כל כך להיות יותר טוב מהיום

                      והמשכתי והמשכתי
                      ואבא לידי רק ישב ושתק
                      וכשסיימתי יד אוהבת נתן לי
                      ולחש באזני- "אני מאמין בך ילד"
                      בירך אותי לשנה טובה, ולראשי נשק.


                      יעל#

                      יש דלת, ויש חלון,
                      ויש חור גדול שאין לו שם,
                      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • מתורפתמ מנותק
                        מתורפתמ מנותק
                        מתורפת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתורפת
                        #1324

                        הם חושבים שהם הצליחו
                        לעשות אותי ילדה טובה
                        שקשובה לשיעורים

                        אבל הם לא יודעים
                        שאני הרוסה מבפנים
                        סגורה בתוך עצמי

                        מחכה שיתייחסו
                        יתעניינו
                        איך אני מרגישה

                        כן
                        אני מרגישה גרועה
                        הורדתם לי את השמחה
                        את הביטחון

                        וזהו
                        נתקעתי
                        לא מסוגלת
                        להרים את עצמי

                        מי יבין אותי
                        מי ישמע אותי
                        אני לבד

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        12
                        • orlyO מנותק
                          orlyO מנותק
                          orly
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1325
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • ANASTASIAA מנותק
                            ANASTASIAA מנותק
                            ANASTASIA
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ANASTASIA
                            #1326

                            : :בּוֹרֵא עוֹלָם.
                            תּוֹדָה.
                            עַל יָמִים שְׁקֵטִים.
                            בְּלִי מִלְחָמוֹת.
                            בְּלִי נְגִיפִים.
                            בּוֹרֵא עוֹלָם.
                            סְלִיחָה.
                            שֶׁהָיִינוּ צְרִיכִים.
                            תִּזְכּוֹרוֹת.
                            לְהוֹדוֹת.
                            עַל מָה שֶׁהָיָה.
                            וַאֲנַחְנוּ עוֹד דּוֹרְשִׁים..
                            בּוֹרֵא עוֹלָם.
                            בְּבַקָּשָׁה.
                            תֵּן לָנוּ שָׁנָה טוֹבָה.
                            מְאֻשֶּׁרֶת.
                            בְּרִיאָה.
                            בּוֹרֵא עוֹלָם.
                            זוֹ אֲנִי.
                            יַלְדָּה קְטַנָּה שֶׁלְּךָ.
                            שֶׁנִּכְרֶכֶת.
                            שֶׁמִּסְתַּבֶּכֶת.
                            בּוֹרֵא עוֹלָם.
                            לְמַעַנְךָ.
                            אִם לֹא לְמַעֲנֵנוּ.
                            הִגָּלֵה בִּכְבוֹדְךָ.
                            הָסֵר אֲנָחָה.
                            וְהוֹשִׁיעֵנוּ.
                            אָנַסְטַסְיָה.🎁

                            Россия гордится -- כי דם זה לא קטשופ!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • מ מנותק
                              מ מנותק
                              מנחם לוינסון
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1327
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • TALYT מנותק
                                TALYT מנותק
                                TALY
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1328

                                זה קרוב
                                יותר מתמיד
                                זה מרגיע
                                וגם קצת מפחיד
                                שעון החול אוזל
                                השנה נאספת
                                ביחד עם השמחות היא מתעטפת
                                ביחד עם הצער והצרות היא מתקפלת
                                במבט חטוף לאחור
                                אני רואה לבן וגם הרבה שחור
                                מי יתן והשנה שתבוא
                                תהיה כל כך מוצלחת
                                צבועה בכל גווני הנחת
                                בשלווה ובשמחות
                                באושר ובקירוב לבבות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                13
                                • חיה בקליפח מנותק
                                  חיה בקליפח מנותק
                                  חיה בקליפ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1329
                                  פוסט זה נמחק!
                                  טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • חיה בקליפח חיה בקליפ

                                    פוסט זה נמחק!

                                    טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1330
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1331

                                      חושבת
                                      שואלת
                                      חוקרת
                                      טוחנת
                                      זועקת

                                      בוכה
                                      שבורה
                                      קטנה
                                      תוהה
                                      טועה

                                      אני לבד
                                      בדד

                                      מסתובבת
                                      מחפשת

                                      צורחת
                                      קורעת

                                      ורידים
                                      אנשים

                                      כולם
                                      משתנים
                                      כולם
                                      מעצבנים

                                      אף אחד
                                      כבר לא אמין
                                      אף אחד
                                      כבר לא תקין

                                      כל אחד
                                      ישתנה
                                      במהלך החיים
                                      רק תשומת לב
                                      אנשים
                                      אל תשתנו
                                      בגלל
                                      אנשים....
                                      טוהר

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • נעמי16נ מנותק
                                        נעמי16נ מנותק
                                        נעמי16
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                                        #1332

                                        נכתב בדמעות
                                        מוקדש לכל מי שעבר את החוויה הכואבת הזו.

                                        הקריעה
                                        הפציעה
                                        זאת הקרבה
                                        זאת אהבה
                                        המאכלת עדיין אחוזה
                                        המומה מהאומץ,התעוזה
                                        מייחלת כבר לאש שתירד על מזבח הכאב
                                        תלחך שוליי קורבן צורב
                                        שותקת מדממת מחכה בינתיים
                                        לקריאת חיבה שתילחש פעמיים.
                                        לדמעות מלאכיות שיינטפו משמיים
                                        יבכו איתי את הקרע
                                        הגעגוע
                                        והמחשבות
                                        נאחזת בסבך
                                        רוצה כל כך
                                        לדעת שרצית
                                        שאהבת,קיבלת סלחת
                                        מביטה דומעת
                                        על רצון ונפש שעשן מעלים
                                        בחרתי נכון,אני יודעת
                                        אבל אין לי מילים.

                                        יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                                        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        17
                                        • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                          היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                          היידה מיוזיק 0
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי היידה מיוזיק 0
                                          #1333

                                          כתבתי את זה על משהו מסוים שהיה לי, אבל אפשר לקחת את זה להמון מקומות...
                                          מקווה שיחזק...😉

                                          בחירה טובה

                                          מסתבר ששוב אני מועדת
                                          שוב נופלת מתקשה לקום
                                          מסתבר ששוב חושבת
                                          כוונות טובות, אבל יוצא לי עקום
                                          תועה בדרך ונוטה לחשוב שזה הכיוון
                                          והאמת כבר כמעט איבדה בי אמון

                                          מסתבר שהיצר לא נח לרגע
                                          עומד, מחכה ואורב לפגע
                                          והאמת? לא אשקר שאני מצליחה לברוח
                                          שוב מתפתה לכיוון הרוח
                                          נופלת עמוק יותר, נכנעת לירידה
                                          מגלה שאני שוב שם, לכודה
                                          אושר מזויף, רק לדקה שתיים
                                          עד שתחושת הריקנות מגיעה לעיניים
                                          ונזכרת להביט למעלה, לשמיים
                                          רואה רק דמעות כמו מים

                                          מסתבר שכל התעתועים רק סנוורו
                                          אורות זרקורים שאותי הטעו
                                          אבל קמה, זורקת את העבר הזה
                                          קשה ולא קל לצאת מזה
                                          אבל מרגישה בטוחה יותר
                                          שמחה באמת על הבחירה
                                          ושוב שואלת:
                                          אבא, תקבל אותי חזרה?
                                          🤔 😥

                                          כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                                          תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                                          (עקיבא תורג'מן)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          14

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול